abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:23:21 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633026
Kleuterjuffen schieten verder niets uit de lucht

Dat was na 5 maanden opleiding gewoon een militair en het ging om een drone ... Een klein langzaam propellervliegtuig je dat in een rechte lijn op het doel afvliegt

Kun jij met een stinger achtig wapen (denk Strela) en enkel uitleg over welke kant je op moet richten en welke knop je in moet drukken ook gewoon raken

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 20-11-2024 11:34:26 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215633183
quote:
88s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:23 schreef sp3c het volgende:
Kleuterjuffen schieten verder niets uit de lucht

Dat was na 5 maanden opleiding gewoon een militair en het ging om een drone ... Een klein langzaam propellervliegtuig je dat in een rechte lijn op het doel afvliegt

Kun jij met een sting achtig wapen en enkel uitleg over welke kant je op moet richten en welke knop je in moet drukken ook gewoon raken
Je ziet helemaal niets op dat propaganda filmpje, je ziet geen drone, je ziet geen missile. Een Russische drone op 50 meter hoogte? Waarom moet die drone uberhaupt door een stinger uit de lucht geschoten worden? waarom zetten ze niet al die AA in.

Feit dat er beelden zijn van Kiev explosies zonder dat je daadwerkelijk dus trajectories ziet zoals wel bij de Iron Dome in Israel of andere zaken stinkt gewoon. Ik zit nu al eventjes op youtube te zoeken of ik mijzelf kan debunken, maar ik vind gewoon geen filmpjes.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215633186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Russische rakkettechologie is nu eenmaal beter een stuk verder/beter dan dat van ons en in combinatie met de zwermen drones en het gigantische gebied dat beschermd moet worden is het niet logisch om te denken dat dat met te weinig westerse luchtafweer 100% is af te sluiten
Zo kan je wel alles goedpraten helaas. Russische rakettechnologie beter dan die van ons, maar waarom werd er destijds alleen maar geroepen dat Putin een 2de hands leger heeft zonder technologie? Wel tegenstrijdig.

Begint steeds ongeloofwaardiger te worden, heeft iemand trouwens al beelden van die zwermen drones? of beelden zoals we uit Israel zagen met de Iron Dome? maar dan in Oekraine?

Even teruggaand naar deze post;

epicbeardman in BNW / Russia vs Ukraine #73

Waar jij ook zelf mij nog een beetje dekt, met dat de Kruisraket vanuit het westen komt en niet vanuit het oosten (Rusland)
Waar xpompompompx/over_hedge direct zegt dat het van een vliegtuig komt, wat het nog onwaarschijnlijker maakt want dan is het russische vliegtuig eerst over heel oekraine heen gevlogen of via andere europese landen.

Elke scheet die afgaat in Kiev levert weer miljarden op.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:39:12 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633226
quote:
13s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je ziet helemaal niets op dat propaganda filmpje, je ziet geen drone, je ziet geen missile. Een Russische drone op 50 meter hoogte? Waarom moet die drone uberhaupt door een stinger uit de lucht geschoten worden? waarom zetten ze niet al die AA in.

Feit dat er beelden zijn van Kiev explosies zonder dat je daadwerkelijk dus trajectories ziet zoals wel bij de Iron Dome in Israel of andere zaken stinkt gewoon. Ik zit nu al eventjes op youtube te zoeken of ik mijzelf kan debunken, maar ik vind gewoon geen filmpjes.
Stinger is toch AA of bedoel je het drankje?
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:41:24 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633252
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo kan je wel alles goedpraten helaas. Russische rakettechnologie beter dan die van ons, maar waarom werd er destijds alleen maar geroepen dat Putin een 2de hands leger heeft zonder technologie? Wel tegenstrijdig.

Begint steeds ongeloofwaardiger te worden, heeft iemand trouwens al beelden van die zwermen drones? of beelden zoals we uit Israel zagen met de Iron Dome? maar dan in Oekraine?

Even teruggaand naar deze post;

epicbeardman in BNW / Russia vs Ukraine #73

Waar jij ook zelf mij nog een beetje dekt, met dat de Kruisraket vanuit het westen komt en niet vanuit het oosten (Rusland)
Waar xpompompompx/over_hedge direct zegt dat het van een vliegtuig komt, wat het nog onwaarschijnlijker maakt want dan is het russische vliegtuig eerst over heel oekraine heen gevlogen of via andere europese landen.

Elke scheet die afgaat in Kiev levert weer miljarden op.
Geen idee man, dat moet je aan de mensen die dat riepen vragen he?

Westerse experts waarschuwen al decennia voor dit overwicht bij de Russen, daar zijn recentelijk de Chinezen bij gekomen

Ook Patriot is niet je van het

Is gewoon bekend
pi_215633271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Stinger is toch AA of bedoel je het drankje?
Geen radar based. Amerika/USA heeft tal van radar based geleverd/verkocht. Met anti-aircraft/missile bedoel ik daadwerkelijk die dingen die rijden, of allang op plekken gepositioneerd hadden moeten staan om zodoende aanvallen te kunnen stoppen.
pi_215633290
Zoveel van je vragen zouden beantwoord zijn als je het filmpje gewoon bekeken had...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:47:29 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633312
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Geen radar based. Amerika/USA heeft tal van radar based geleverd/verkocht. Met anti-aircraft/missile bedoel ik daadwerkelijk die dingen die rijden, of allang op plekken gepositioneerd hadden moeten staan om zodoende aanvallen te kunnen stoppen.
Strela is een anti aircraft missile, of het aan een radar gekoppeld staat kun je niet afleiden uit het filmpje

Kan, hoeft niet
pi_215633319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:44 schreef over_hedge het volgende:
Zoveel van je vragen zouden beantwoord zijn als je het filmpje gewoon bekeken had...
Dan nog, er zijn nog tal van manieren om missiles te onderscheppen of vliegtuigen. Ook met geleverde drones vanuit USA/EU.

Maar nog een leuke vraag voor jullie.

Hoe komt het dat Rusland continue henzelf raakt met "missiles en drones"
Maar dit nooit zou voorkomen in Oekraine, nee Oekraine raakt zichzelf niet.

Net zoals die kleuterjuf die daadwerkelijk gewoon een raket in het naastgelegen dorpje schiet en wellicht tal van slachtoffers maakt.

En dit ondanks zoals sp3c zegt, Russische ver geavanceerde technologie?
Is dit wederom niet tegenstrijdig en wishful thinking?
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:51:24 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633358
Natuurlijk gebeurt dat wel, zijn ook gewoon voorbeelden van
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:52:46 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633371
Blauw vuur is niet bepaald een uniek Russisch dingetje ofzo, overkomt zelfs de Amerikanen
pi_215633446
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dan nog, er zijn nog tal van manieren om missiles te onderscheppen of vliegtuigen. Ook met geleverde drones vanuit USA/EU.

Maar nog een leuke vraag voor jullie.

Maar dit nooit zou voorkomen in Oekraine, nee Oekraine raakt zichzelf niet.

Net zoals die kleuterjuf die daadwerkelijk gewoon een raket in het naastgelegen dorpje schiet en wellicht tal van slachtoffers maakt.

En dit ondanks zoals sp3c zegt, Russische ver geavanceerde technologie?
Is dit wederom niet tegenstrijdig en wishful thinking?
je kan je beter gewoon beetje gaan verdiepen in hoe missles, drones en AA werkt. Echt 90% van al je vragen zouden dan beantwoord zijn.

quote:
Geen idee. Zie dit helemaal niet zo vaak voorbij komen. Die eerste f16 kill was ook friendly fire vanuit de Oekraïense kant. Dus geen idee hoe je er bij komt dat dit bij hun nooit gebeurt.

quote:
Russische ver geavanceerde technologie?
Wat heeft dat er mee te maken? Ja rusland heeft geavanceerde technologie. Alleen niet in zulke grote aantallen. Waardoor ze ook oude troep gebruiken. het 1 sluit het ander niet uit. Vrijwel niemand die zegt dat de s400 niks kan. Prima AA.

Kijk eens naar wat voor tanks er voorbij komen. Het is 1 grote mix van oude troep en van nieuwe tanks. En dat is bij Oekraïne niet anders. Het 1 sluit het ander gewoon niet uit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 12:06:45 #213
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633527
Dat het bij de Russen zo vaak voorkomt zal aan de kwaliteit van de operators liggen denk ik, anders kan ik het ook niet verklaren
pi_215633700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
je kan je beter gewoon beetje gaan verdiepen in hoe missles, drones en AA werkt. Echt 90% van al je vragen zouden dan beantwoord zijn.
[..]
Geen idee. Zie dit helemaal niet zo vaak voorbij komen. Die eerste f16 kill was ook friendly fire vanuit de Oekraïense kant. Dus geen idee hoe je er bij komt dat dit bij hun nooit gebeurt.
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Ja rusland heeft geavanceerde technologie. Alleen niet in zulke grote aantallen. Waardoor ze ook oude troep gebruiken. het 1 sluit het ander niet uit. Vrijwel niemand die zegt dat de s400 niks kan. Prima AA.

Kijk eens naar wat voor tanks er voorbij komen. Het is 1 grote mix van oude troep en van nieuwe tanks. En dat is bij Oekraïne niet anders. Het 1 sluit het ander gewoon niet uit.
Snap dat je het graag over iets specifieks wil hebben omdat je daar denkt dat je mee kan "winnen". Het hele AA stukje is irrelevant aan de false flag mogelijkheid.

Echter is mijn punt gewoon.

Gooi zelf een atoombom op Oekraine, iedereen zal denken dat Putin het heeft gedaan en geeft ons vrijspel om meer te investeren in USA militaire complex, NATO uit te breiden, meer budget vrij te maken.

En het belangrijkste is, dat wij alle russen kunnen vermoorden! want dat is iets waar op FOK om gejuicht wordt. In NWS waren ze ook aan het dansen en letterlijk aan het hopen op diepere aanvallen binnen Rusland.

Sick!
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 12:24:38 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633727
We hebben niet genoeg munitie om alle Russen te vermoorden, niemand wil dat en niemand wint daar iets bij
pi_215633758
Het blijft idd heel moeilijk om aan te geven wat de daadwerkelijke winst is bij een nucleaire oorlog. Zelfs voor de meest kwaadaardige miljonair :')

Klinkt (wederom) gewoon als het ophoesten van dingen die gelezen zijn op de socials.
Conscience do cost.
pi_215633760
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je intelligentie niet zo ver rijkt post dan niets. Ik snap dat ik op teentjes trap maar dit is BNW.

Als er nu een nuke op Oekraine valt is het toch Putin? ookal laat Biden er 1 vallen. Dit kan je gewoon niet ontkennen, vandaar de gefrustreerde reacties hier.

Met het "toekennen" om lange afstands rakketten te mogen gebruiken heeft USA/EU gelijk een mooie invalshoek om nucleaire bom op Oekrainse grondgebied af te laten gaan en Putler op de schuld te geven.
hypothetisch geneuzel is altijd leuk. Maar om mee te gaan in je hypothetische geneuzel. Wat zou het uitmaken als raket of bom nummer 5342 ineens Amerikaans zou zijn? Denkt Putin dan ineens “oh nee, dit escaleert!” :’)
pi_215633814
Lijkt mij ook niet erg logisch om een kernwapen te gebruiken in een buurland wat je wilt bezetten.
Heb wel eens gelezen dat Rusland met een kernwapen in de ruimte satelieten kan uitschakelen.
Geen idee of dat echt waar is.
pi_215633837
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:27 schreef Beathoven het volgende:

[..]
hypothetisch geneuzel is altijd leuk. Maar om mee te gaan in je hypothetische geneuzel. Wat zou het uitmaken als raket of bom nummer 5342 ineens Amerikaans zou zijn? Denkt Putin dan ineens “oh nee, dit escaleert!” :’)
Het gaat er niet om wat Putin denkt, het gaat erom wat wij denken en worden verteld in de media.
Als er nu een nuke af zou gaan in Oekraine denkt iedereen in het westen dat het Putin is geweest.

Wij kunnen het laten lijken dat Putin het nu escaleert, terwijl hij misschien martini's loopt te drinken ergens in de bahamas en helemaal niets doet.

Dat is gevaarlijk, het westen heeft alle macht. Is dit slecht? mwa wss niet eens.

Alle oorlogsgeile republikeinen en democraten in Amerika zitten in de pocket van de war-lobby, daarom stuurt Amerika ook miljarden naar Palestina/Israel/Libanon om elkaar uit te roeien, en wie verdient er aan? ja de Amerikanen.

Het enge is dat niemand zich wil realiseren dat ze zelf ook in een bubbel zitten, zag je wel bij Reddit die dachten dat Kamala de verkiezingen zou winnen. En bij deze oorlog zitten er ook heel veel in een bubbel.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 12:36:04 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633845
En diepere aanvallen in Rusland juich ik ook toe, ze worden nu beschoten door vliegtuigen die ze (nog) niet kunnen raken die opstijgen en weer landen vanaf vliegvelden die ze niet mogen raken

Als daar verandering in zou zijn gekomen dan juich ik dat wel toe ja

Niet dat ze gelijk Moskou in brand moeten schieten ofzo
pi_215633894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:36 schreef sp3c het volgende:
En diepere aanvallen in Rusland juich ik ook toe, ze worden nu beschoten door vliegtuigen die ze (nog) niet kunnen raken die opstijgen en weer landen vanaf vliegvelden die ze niet mogen raken

Ok wat als nu toch heel Moskou kapot geschoten wordt, ga je dan roepen? False flag? Rusland heeft bommen opzich zelf geschoten en heeft daarom een gegronde reden om hetzelfde te doen met Kiev?

Dit kan dus met Oekraine gebeuren en zal vast al gebeurd zijn.
pi_215633902
quote:
12s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:22 schreef epicbeardman het volgende:
Snap dat je het graag over iets specifieks wil hebben omdat je daar denkt dat je mee kan "winnen". Het hele AA stukje is irrelevant aan de false flag mogelijkheid.
Je weet dat je er zelf over begon?
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 12:43:39 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633908
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok wat als nu toch heel Moskou kapot geschoten wordt, ga je dan roepen? False flag? Rusland heeft bommen opzich zelf geschoten en heeft daarom een gegronde reden om hetzelfde te doen met Kiev?

Dit kan dus met Oekraine gebeuren en zal vast al gebeurd zijn.
Nee ik ben niet zo'n false flag roeper en Rusland doet al hetzelfde met Kiev, al jaren niet helaas

Moeten ze niet doen en moeten de Oekraïners ook niet doen

Lijkt me ook zonde van peperduur wapentuig
pi_215633946
quote:
88s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee ik ben niet zo'n false flag roeper en Rusland doet al hetzelfde met Kiev, al jaren niet helaas

Moeten ze niet doen en moeten de Oekraïners ook niet doen

Lijkt me ook zonde van peperduur wapentuig
Maar in Syrie zijn er wel "false" flags geweest in opdracht van USA n.a.v. chemische wapens om zodoende meer draagkracht te krijgen om Assad te overthrowen.

Volgens mij wordt soms vergeten wat Amerika allemaal heeft gefaked om in oorlog te blijven. Denk aan 9/11, MOABS in Iraq en ga zo maar door.

United States involvement in regime change

Kennen wij de filmpjes niet meer van CNN/CIA destijds die net deden alsof ze in oorlogsgebied waren?

Bekijk deze YouTube-video

Waarom zo vastklampen aan het westen? waarom zo overheid/defensiegeil.
Snap het oprecht niet dat mensen hier niet doorheen kunnen prikken. Wellicht is het angst om te realiseren dat er gelogen wordt door USA/EU tegen ons, maar dit niet te verkroppen is. Net zoals met corona.
pi_215633953
Hey zijn we het toch nog ergens over eens. De nukes in iraq was een onzin reden.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 12:53:05 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215633975
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar in Syrie zijn er wel "false" flags geweest in opdracht van USA n.a.v. chemische wapens om zodoende meer draagkracht te krijgen om Assad te overthrowen.

Volgens mij wordt soms vergeten wat Amerika allemaal heeft gefaked om in oorlog te blijven. Denk aan 9/11, MOABS in Iraq en ga zo maar door.

United States involvement in regime change

Kennen wij de filmpjes niet meer van CNN/CIA destijds die net deden alsof ze in oorlogsgebied waren?

Bekijk deze YouTube-video

Waarom zo vastklampen aan het westen? waarom zo overheid/defensiegeil.
Snap het oprecht niet dat mensen hier niet doorheen kunnen prikken. Wellicht is het angst om te realiseren dat er gelogen wordt door USA/EU tegen ons, maar dit niet te verkroppen is. Net zoals met corona.
Op welke tekst van mij reageer je nu eigenlijk :?
pi_215634251
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:49 schreef over_hedge het volgende:
Hey zijn we het toch nog ergens over eens. De nukes in iraq was een onzin reden.
Alleen daarom moet je toch al kunnen zeggen dat er mogelijkheden zijn dat "USA" een false flag aanval zou plannen/stagen om meer daadkracht voor een full-scale attack op Rusland?

Of zijn de Amerikanen nu in eens wel te vertrouwen?
pi_215634832
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2024 13:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Alleen daarom moet je toch al kunnen zeggen dat er mogelijkheden zijn dat "USA" een false flag aanval zou plannen/stagen om meer daadkracht voor een full-scale attack op Rusland?

Of zijn de Amerikanen nu in eens wel te vertrouwen?
De Republikeinen zijn nu niet aan de macht. Wellicht over een paar maandjes.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_215634870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:47 schreef Hallojo het volgende:

[..]
De Republikeinen zijn nu niet aan de macht. Wellicht over een paar maandjes.
Oh ja zeker in dezelfde redenatie van;

Als Trump een vaccin zou hebben gereleased en vrijgegeven hadden jullie hem nooit genomen.
Maar Biden/door de democraten gereleasde en vrijgegeven vaccins wel.
Een emotionele bias.

De republikeinen en democraten bestaan al jaren uit een uniparty die uit zijn op oorlog.

Daarom heb je nu de Obama's/Bidens/Clintons/Bushes/Cheneys die allemaal anti-Trump zijn, hij is geen onderdeel van deze establishment en uniparty.

MAGAT's beschouwen henzelf niet eens als republikeinen, het is dat ze deze partij moeten gebruiken. Het mooiste zou zijn geweest dat Trump/Vance/Vivek/Tulsi/Musk zich distantiëren van de republikeinen en hen eigen partij zouden beginnen.

Dan kunnen de democraten en republikeinen echt mergen en de unipartij worden die ze echt zijn.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 14:59:16 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215634905
Maar wie zegt dat de Amerikanen nu ineens wel te vertrouwen zijn dan?
pi_215642924
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 12:36 schreef sp3c het volgende:

Lastig vind ik dat.
Je hebt gezien dat Rusland nu ook weer gaat escaleren.
Oekraine is te belangrijk voor Rusland om dit op te geven.
Hoe ver moet er nog ge-escaleerd worden?
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 14:31:34 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215643326
Daar ga ik gelukkig niet over
pi_215643493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lastig vind ik dat.
Het blijft onbegrijpelijk dat een demente president, verstoten door zijn eigen partij en politiek afgestraft door zijn bevolking, zulke beslissing tot escalatie van dit conflict nog mag uitspreken. Dat hij uberhaupt zo'n lange zin nog kon afmaken ...
En escalatie ... denk dat Putin wijs genoeg is om zich (wederom) niet uit zijn tent te laten lokken, toch niet in oekraine. Hij zal ze het wel ergens anders laten voelen vermoed ik.
En die ATACMS en Storm Shadows hebben ze ondertussen al voldoende geanalyseerd om ze te counteren.

En het westen zal eindeloos blijven escaleren, zolang ze nog kunnen. Blackrock aast op oekrainse gronden (of al betaald), en de VS en EU op oekrainse grondstoffen ... en Putin plukt het voor hun neus weg.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215643519
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 13:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lastig vind ik dat.
Die langeafstandsraketten gaan in ieder geval geen reet verschil maken in dit conflict.
Het enige wat ze nu bereikt hebben is dat Oekraine nu compleet platgebombardeerd gaat worden, vooral de energievoorzieningen. Oekraine gaat een koude winter tegemoet.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_215643703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 15:09 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Die langeafstandsraketten gaan in ieder geval geen reet verschil maken in dit conflict.
Het enige wat ze nu bereikt hebben is dat Oekraine nu compleet platgebombardeerd gaat worden, vooral de energievoorzieningen. Oekraine gaat een koude winter tegemoet.
Alsof iemand zich nog iets aantrekt van oekraine...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215643723
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 15:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het blijft onbegrijpelijk dat een demente president, verstoten door zijn eigen partij en politiek afgestraft door zijn bevolking, zulke beslissing tot escalatie van dit conflict nog mag uitspreken. Dat hij uberhaupt zo'n lange zin nog kon afmaken ...
En escalatie ... denk dat Putin wijs genoeg is om zich (wederom) niet uit zijn tent te laten lokken, toch niet in oekraine. Hij zal ze het wel ergens anders laten voelen vermoed ik.
En die ATACMS en Storm Shadows hebben ze ondertussen al voldoende geanalyseerd om ze te counteren.

En het westen zal eindeloos blijven escaleren, zolang ze nog kunnen. Blackrock aast op oekrainse gronden (of al betaald), en de VS en EU op oekrainse grondstoffen ... en Putin plukt het voor hun neus weg.
Ook wel erg laf om te doen vlak voordat Trump het over gaat nemen.
Rancune in combinatie met gekrenkte egotjes.
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 15:59:14 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215643773
Zat er al langer aan te komen, is gewoon de logische volgende stap op de ladder

Zal wel ergens een draaiboek liggen
pi_215643787
Ja maar de timing is toch wel opvallend.

En logische stap op de ladder ?
Wat is de laatste trede op de ladder dan ?
Nukes ?
pi_215643818
Geloof er niks van dat dit toeval is, denk echt wel dat dit bewust gedaan is om Oekraine nog zo veel mogelijk wapens en munitie te geven en om de boel lekker te laten escaleren voordat Trump aan de macht komt.
pi_215643830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:02 schreef UncleScorp het volgende:

Nukes ?
EMP veroorzaken?
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 16:09:20 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215643850
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:02 schreef UncleScorp het volgende:

Nukes ?
Hoeveel nukes heeft Oekraïne denk je?
pi_215643871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:05 schreef Candymannetje het volgende:
Geloof er niks van dat dit toeval is, denk echt wel dat dit bewust gedaan is om Oekraine nog zo veel mogelijk wapens en munitie te geven en om de boel lekker te laten escaleren voordat Trump aan de macht komt.
Idd.
De planning moet aangepast worden met de overwinning van Trump, tenzij ze hem toch nog elimineren.
VS is weer op oorlogspad.
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 16:14:34 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215643880
Ze hebben toch niet ook gelijk extra wapens geleverd?
pi_215643899
Dat zou ook wel erg opvallen, ze moeten toch een beetje de schijn ophouden.
  Moderator donderdag 21 november 2024 @ 16:19:58 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215643916
Ik weet nog niet of Trump het wel zo heel erg anders gaat doen eerlijk gezegd

Hij zal wel willen onderhandelen, dat is nieuw en ik denk ook goed maar of daar wat uit gaat komen?

Ik weet het niet
pi_215643938
quote:
88s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:19 schreef sp3c het volgende:
Ik weet nog niet of Trump het wel zo heel erg anders gaat doen eerlijk gezegd

Hij zal wel willen onderhandelen, dat is nieuw en ik denk ook goed maar of daar wat uit gaat komen?

Ik weet het niet
Ik denk het wel, Trump is geen grote NAVO fan dus ze kunnen wel tot een oplossing komen denk ik.
pi_215643959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:17 schreef Candymannetje het volgende:
Dat zou ook wel erg opvallen, ze moeten toch een beetje de schijn ophouden.
Er staat teveel op het spel.
En blame Iran lol, komt ook goed uit
pi_215643962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er staat teveel op het spel.
En blame Iran lol, komt ook goed uit
Ja daar zie ik het nog escaleren onder Trump.
pi_215643974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik denk het wel, Trump is geen grote NAVO fan dus ze kunnen wel tot een oplossing komen denk ik.
Als Putin Trumps voorstel aanvaard. Trumps ego kennende...
pi_215644008
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als Putin Trumps voorstel aanvaard. Trumps ego kennende...
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Trump en Putin een deal maken over Europa en Trump gaat dan lopen fucken in Iran.
Zou Putin dan Iran gaan helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')