abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215632598
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Goede tip. Zou je zelf ook wat mee moeten doen.
Vooral niet ingaan op mijn posts, slimmert. Verbaal uitgespeeld. Ontwijkend gedrag.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215632611
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vooral niet ingaan op mijn posts, slimmert.
Nee, daar heb ik niet genoeg intelligentie voor :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 10:32:56 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632622
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Als je intelligentie niet zo ver rijkt post dan niets. Ik snap dat ik op teentjes trap maar dit is BNW.

Als er nu een nuke op Oekraine valt is het toch Putin? ookal laat Biden er 1 vallen. Dit kan je gewoon niet ontkennen, vandaar de gefrustreerde reacties hier.

Met het "toekennen" om lange afstands rakketten te mogen gebruiken heeft USA/EU gelijk een mooie invalshoek om nucleaire bom op Oekrainse grondgebied af te laten gaan en Putler op de schuld te geven.
maar wat wint de USA/EU met een atoombom op Oekraine?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215632626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee, daar heb ik niet genoeg intelligentie voor :(
Dat is wel duidelijk. Helemaal geïndoctrineerd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215632629
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vooral niet ingaan op mijn posts, slimmert. Verbaal uitgespeeld. Ontwijkend gedrag.
Nouja, posts. Je bedoelt gewoon het copypasten van propaganda van twitter.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 10:33:58 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632635
quote:
8s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:33 schreef ems. het volgende:

[..]
Nouja, posts. Je bedoelt gewoon het copypasten van propaganda van twitter.
hij heeft gelijk in dat we in BNW zitten

ga die discussie gewoon aan of ga ergens anders spelen
pi_215632641
quote:
88s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
maar wat wint de USA/EU met een atoombom op Oekraine?
Holy shit.. kan je dat zelf niet verzinnen? wat denk je van "groen licht" om full on scale attack te beginnen?
Wat denk je van een stigma creeren onder het Russische volk dat Putin nucleaire oorlog is begonnen.

Ik zit echt met een stel boomers te praten die 40+ jaar geïndoctrineerd zijn uit de koude oorlog volgens mij hier.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 10:35:59 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:34 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Holy shit.. kan je dat zelf niet verzinnen? wat denk je van "groen licht" om full on scale attack te beginnen?
Wat denk je van een stigma creeren onder het Russische volk dat Putin nucleaire oorlog is begonnen.
ok en dan hebben we nucleaire oorlog ... al dan niet gestart door Putin zogenaamd

wat winnen we daarmee?

quote:
Ik zit echt met een stel boomers te praten die 40+ jaar geïndoctrineerd zijn uit de koude oorlog volgens mij hier.
stop hiermee
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 10:40:38 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632696
probleem ook met een 'full on scale attack' richting Moskou is dat we hem op dit moment niet kunnen winnen

dat maakt het wat onwaarschijnlijk dat we het uit zouden gaan zitten lokken met zijn alleen, dat verklaard ook de terughoudendheid met het leveren van wapentuig
pi_215632697
Maar wanneer kunnen we deze false flag met een nuke verwachten?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215632714
quote:
88s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
ok en dan hebben we nucleaire oorlog ... al dan niet gestart door Putin zogenaamd

wat winnen we daarmee?
[..]
stop hiermee
Wat winnen wij daarmee?

Een volgende stap naar globalisme.
Meer haat tegen Putin vanuit de wereld.
Een reden om in Rusland een pro-globalist / EU/USA puppet te installeren (zoals gepoogd in Syrie/Libie e.d(gelukt met Khadaffi)

Meer geld om te witwassen naar politici.
Een nog grotere drang om NAVO/NATO uit te breiden.
Oekraine toelaten in de EU als USA proxyland.
Nog meer geld voor BlackRock, Boeing en de Militair-industrieel complex.

EU landen worden banger en gaan meer wapens/materieel aanschaffen bij USA.
Kan nog honderden redenen verzinnen.

Al die elite die rijk wordt van dit soort oorlogen zoals Obama/Clintons/Bushes/Bidens/Pelosis.
pi_215632743
Dus in jouw wereld begint de us een kernoorlog om rijk van te worden? Hoe worden ze precies rijk als de wereld zoals we die kennen niet meer bestaat het moment dat rusland en us met nukes gaan gooien.
pi_215632759
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:48 schreef over_hedge het volgende:
Dus in jouw wereld begint de us een kernoorlog om rijk van te worden? Hoe worden ze precies rijk als de wereld zoals we die kennen niet meer bestaat het moment dat rusland en us met nukes gaan gooien.
Dus als er nu een nuke afgaat in Oekraine, ongeacht wie hem afvuurt, ga jij mij zeggen dat de EU landen geen extra materiaal/wapens gaan kopen bij de USA? klinkt dit niet tegenstrijdig?

En ze gaan niet met elkaar nukes gooien, 1 nuke vanuit USA op een leeg grondgebied in Oekraine heeft dit effect al.

Daarnaast heeft USA dan zoiets van "kijk wij zijn niet zo slecht als Putin" wij gaan niet uit wraak ook aanvallen met nukes..

Een nuke is een win-win voor Amerika.
pi_215632774
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dus als er nu een nuke afgaat in Oekraine, ongeacht wie hem afvuurt, ga jij mij zeggen dat de EU landen geen extra materiaal/wapens gaan kopen bij de USA? klinkt dit niet tegenstrijdig?
We hebben het over een nucleaire oorlog. Valt vrij weinig te kopen als europa niet meer bestaat

Maar wanneer kunnen we deze bom verwachten? Dan kom ik dan wel terug om te vragen waarom die nog niet afgegaan is.
pi_215632803
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
We hebben het over een nucleaire oorlog. Valt vrij weinig te kopen als europa niet meer bestaat

Maar wanneer kunnen we deze bom verwachten? Dan kom ik dan wel terug om te vragen waarom die nog niet afgegaan is.
Al zal er een atoombom detonatie beelden AI gecreëerd worden, wij gaan dat toch nooit kunnen verifiëren. Aangezien er geen neutrale journalisten in het gebied mogen komen.

Wie zegt dan van welke kant de atoombom komt? hij komt altijd vanuit Rusland. Ongeacht wie hem heeft neergegooid. En dat is mijn punt. Wij zelf zijn ook geindoctrineerd over Putinmanbad.

Zelfs hier roept iedereen nu Putin als er ook maar iets plaatsvindt in de infrastructuur, is toch makkelijk om eigen falen te kunnen verdoezelen met "het was putin!!"
pi_215632815
quote:
12s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Al zal er een atoombom detonatie beelden AI gecreëerd worden, wij gaan dat toch nooit kunnen verifiëren. Aangezien er geen neutrale journalisten in het gebied mogen komen.

Wie zegt dan van welke kant de atoombom komt? hij komt altijd vanuit Rusland. Ongeacht wie hem heeft neergegooid. En dat is mijn punt. Wij zelf zijn ook geindoctrineerd over Putinmanbad.

Zelfs hier roept iedereen nu Putin als er ook maar iets plaatsvindt in de infrastructuur, is toch makkelijk om eigen falen te kunnen verdoezelen met "het was putin!!"
Dat is allemaal prima. Maar wanneer verwacht je nou dat die afgaat?
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:00:41 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 10:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat winnen wij daarmee?

Een volgende stap naar globalisme.
Meer haat tegen Putin vanuit de wereld.
Een reden om in Rusland een pro-globalist / EU/USA puppet te installeren (zoals gepoogd in Syrie/Libie e.d(gelukt met Khadaffi)

Meer geld om te witwassen naar politici.
Een nog grotere drang om NAVO/NATO uit te breiden.
Oekraine toelaten in de EU als USA proxyland.
Nog meer geld voor BlackRock, Boeing en de Militair-industrieel complex.

EU landen worden banger en gaan meer wapens/materieel aanschaffen bij USA.
Kan nog honderden redenen verzinnen.

Al die elite die rijk wordt van dit soort oorlogen zoals Obama/Clintons/Bushes/Bidens/Pelosis.
Maar we kunnen een kernoorlog helemaal niet winnen van de Russen

Conventioneel ook niet, niemand gaat daar rijk van worden behalve China
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:05:34 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632850
Ik vind het maar een warrig verhaal zo hoor

Eerst gaat het over een atoombom op Kiev om een nucleaire oorlog te starten

Dan een atoombom op een leeg veld ergens in Oekraïne

Dan ai gegenereerde plaatjes van een atoombom?

Ik weet het nog niet hoor ...
pi_215632855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat is allemaal prima. Maar wanneer verwacht je nou dat die afgaat?
Elke bom die Kiev raakt is in mijn ogen een false flag. Want ze hebben miljarden aan anti-air to air missile systemen gekregen, zelfs kleuterjuffen schieten tegenwoordig raketten uit de lucht van de boze Putler.

We hoorden al in het begin van de oorlog dat Rusland alleen maar troep had, het leger bijna dood was, geen nieuwe strijdkrachten, goedkope vliegtuigen, armoedige tanks.
Maar toch kunnen ze Kiev blijven raken, een stad die op duizenden kilometers ligt van de Russische grens. Na al die miljarden vanuit USA/EU

Meerdere minuten om raketten te kunnen onderscheppen, waarom staat er geen AA bij de grens? het stinkt allemaal. Deze hele oorlog.

Waar zijn de filmpjes dat wij daadwerkelijk de trajectory kunnen zien van de afgevuurde missiles vanuit Rusland? Heb jij die voor mij?
pi_215632868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het maar een warrig verhaal zo hoor

Eerst gaat het over een atoombom op Kiev om een nucleaire oorlog te starten

Dan een atoombom op een leeg veld ergens in Oekraïne

Dan ai gegenereerde plaatjes van een atoombom?

Ik weet het nog niet hoor ...
Omdat je het grote plaatje niet wil/kan zien wellicht, elke bom heeft invloed op de angst/usa inkomsten.
Je vat het goed samen, alles heeft dezelfde uitkomst.
pi_215632905
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Elke bom die Kiev raakt is in mijn ogen een false flag. Want ze hebben miljarden aan anti-air to air missile systemen gekregen, zelfs kleuterjuffen schieten tegenwoordig raketten uit de lucht van de boze Putler.

We hoorden al in het begin van de oorlog dat Rusland alleen maar troep had, het leger bijna dood was, geen nieuwe strijdkrachten, goedkope vliegtuigen, armoedige tanks.
Maar toch kunnen ze Kiev blijven raken, een stad die op duizenden kilometers ligt van de Russische grens. Na al die miljarden vanuit USA/EU

Meerdere minuten om raketten te kunnen onderscheppen, waarom staat er geen AA bij de grens? het stinkt allemaal. Deze hele oorlog.

Waar zijn de filmpjes dat wij daadwerkelijk de trajectory kunnen zien van de afgevuurde missiles vanuit Rusland? Heb jij die voor mij?
Dit is dus gewoon een lange rant over hoe je niet weet hoe luchtverdediging werkt.
Bekijk deze YouTube-video ik zou hier beginnen.
pi_215632913
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dit is dus gewoon een lange rant over hoe je niet weet hoe luchtverdediging werkt.
ik zou hier beginnen.
Niet geklikt, ik leef lang genoeg om mijn eigen conclusies te trekken ipv mijn mening moet worden bepaald door iemand die voor financiële redenen op youtube filmpjes maakt.

Ik wacht wel op de trajectory filmpjes. Je zou toch denken dat journalisten deze ondertussen hebben?
pi_215632951
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Niet geklikt, ik leef lang genoeg om mijn eigen conclusies te trekken ipv mijn mening moet worden bepaald door iemand die voor financiële redenen op youtube filmpjes maakt.
:') Is een uitleg over hoe de patriot werkt :') S300/400 werken zo ongeveer op de zelfde manier. Heeft weinig met een mening te maken. Dat zijn feiten.
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 11:20:31 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215632999
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Russische rakkettechologie is nu eenmaal beter een stuk verder/beter dan dat van ons en in combinatie met de zwermen drones en het gigantische gebied dat beschermd moet worden is het niet logisch om te denken dat dat met te weinig westerse luchtafweer 100% is af te sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')