Vooral niet ingaan op mijn posts, slimmert. Verbaal uitgespeeld. Ontwijkend gedrag.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goede tip. Zou je zelf ook wat mee moeten doen.
Nee, daar heb ik niet genoeg intelligentie voorquote:Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vooral niet ingaan op mijn posts, slimmert.
maar wat wint de USA/EU met een atoombom op Oekraine?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je intelligentie niet zo ver rijkt post dan niets. Ik snap dat ik op teentjes trap maar dit is BNW.
Als er nu een nuke op Oekraine valt is het toch Putin? ookal laat Biden er 1 vallen. Dit kan je gewoon niet ontkennen, vandaar de gefrustreerde reacties hier.
Met het "toekennen" om lange afstands rakketten te mogen gebruiken heeft USA/EU gelijk een mooie invalshoek om nucleaire bom op Oekrainse grondgebied af te laten gaan en Putler op de schuld te geven.
Dat is wel duidelijk. Helemaal geïndoctrineerd.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niet genoeg intelligentie voor
Nouja, posts. Je bedoelt gewoon het copypasten van propaganda van twitter.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Vooral niet ingaan op mijn posts, slimmert. Verbaal uitgespeeld. Ontwijkend gedrag.
hij heeft gelijk in dat we in BNW zittenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, posts. Je bedoelt gewoon het copypasten van propaganda van twitter.
Holy shit.. kan je dat zelf niet verzinnen? wat denk je van "groen licht" om full on scale attack te beginnen?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar wat wint de USA/EU met een atoombom op Oekraine?
ok en dan hebben we nucleaire oorlog ... al dan niet gestart door Putin zogenaamdquote:Op woensdag 20 november 2024 10:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Holy shit.. kan je dat zelf niet verzinnen? wat denk je van "groen licht" om full on scale attack te beginnen?
Wat denk je van een stigma creeren onder het Russische volk dat Putin nucleaire oorlog is begonnen.
stop hiermeequote:Ik zit echt met een stel boomers te praten die 40+ jaar geïndoctrineerd zijn uit de koude oorlog volgens mij hier.
Wat winnen wij daarmee?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok en dan hebben we nucleaire oorlog ... al dan niet gestart door Putin zogenaamd
wat winnen we daarmee?
[..]
stop hiermee
Dus als er nu een nuke afgaat in Oekraine, ongeacht wie hem afvuurt, ga jij mij zeggen dat de EU landen geen extra materiaal/wapens gaan kopen bij de USA? klinkt dit niet tegenstrijdig?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:48 schreef over_hedge het volgende:
Dus in jouw wereld begint de us een kernoorlog om rijk van te worden? Hoe worden ze precies rijk als de wereld zoals we die kennen niet meer bestaat het moment dat rusland en us met nukes gaan gooien.
We hebben het over een nucleaire oorlog. Valt vrij weinig te kopen als europa niet meer bestaatquote:Op woensdag 20 november 2024 10:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus als er nu een nuke afgaat in Oekraine, ongeacht wie hem afvuurt, ga jij mij zeggen dat de EU landen geen extra materiaal/wapens gaan kopen bij de USA? klinkt dit niet tegenstrijdig?
Al zal er een atoombom detonatie beelden AI gecreëerd worden, wij gaan dat toch nooit kunnen verifiëren. Aangezien er geen neutrale journalisten in het gebied mogen komen.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We hebben het over een nucleaire oorlog. Valt vrij weinig te kopen als europa niet meer bestaat
Maar wanneer kunnen we deze bom verwachten? Dan kom ik dan wel terug om te vragen waarom die nog niet afgegaan is.
Dat is allemaal prima. Maar wanneer verwacht je nou dat die afgaat?quote:Op woensdag 20 november 2024 10:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al zal er een atoombom detonatie beelden AI gecreëerd worden, wij gaan dat toch nooit kunnen verifiëren. Aangezien er geen neutrale journalisten in het gebied mogen komen.
Wie zegt dan van welke kant de atoombom komt? hij komt altijd vanuit Rusland. Ongeacht wie hem heeft neergegooid. En dat is mijn punt. Wij zelf zijn ook geindoctrineerd over Putinmanbad.
Zelfs hier roept iedereen nu Putin als er ook maar iets plaatsvindt in de infrastructuur, is toch makkelijk om eigen falen te kunnen verdoezelen met "het was putin!!"
Maar we kunnen een kernoorlog helemaal niet winnen van de Russenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat winnen wij daarmee?
Een volgende stap naar globalisme.
Meer haat tegen Putin vanuit de wereld.
Een reden om in Rusland een pro-globalist / EU/USA puppet te installeren (zoals gepoogd in Syrie/Libie e.d(gelukt met Khadaffi)
Meer geld om te witwassen naar politici.
Een nog grotere drang om NAVO/NATO uit te breiden.
Oekraine toelaten in de EU als USA proxyland.
Nog meer geld voor BlackRock, Boeing en de Militair-industrieel complex.
EU landen worden banger en gaan meer wapens/materieel aanschaffen bij USA.
Kan nog honderden redenen verzinnen.
Al die elite die rijk wordt van dit soort oorlogen zoals Obama/Clintons/Bushes/Bidens/Pelosis.
Elke bom die Kiev raakt is in mijn ogen een false flag. Want ze hebben miljarden aan anti-air to air missile systemen gekregen, zelfs kleuterjuffen schieten tegenwoordig raketten uit de lucht van de boze Putler.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima. Maar wanneer verwacht je nou dat die afgaat?
Omdat je het grote plaatje niet wil/kan zien wellicht, elke bom heeft invloed op de angst/usa inkomsten.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het maar een warrig verhaal zo hoor
Eerst gaat het over een atoombom op Kiev om een nucleaire oorlog te starten
Dan een atoombom op een leeg veld ergens in Oekraïne
Dan ai gegenereerde plaatjes van een atoombom?
Ik weet het nog niet hoor ...
Dit is dus gewoon een lange rant over hoe je niet weet hoe luchtverdediging werkt.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elke bom die Kiev raakt is in mijn ogen een false flag. Want ze hebben miljarden aan anti-air to air missile systemen gekregen, zelfs kleuterjuffen schieten tegenwoordig raketten uit de lucht van de boze Putler.
We hoorden al in het begin van de oorlog dat Rusland alleen maar troep had, het leger bijna dood was, geen nieuwe strijdkrachten, goedkope vliegtuigen, armoedige tanks.
Maar toch kunnen ze Kiev blijven raken, een stad die op duizenden kilometers ligt van de Russische grens. Na al die miljarden vanuit USA/EU
Meerdere minuten om raketten te kunnen onderscheppen, waarom staat er geen AA bij de grens? het stinkt allemaal. Deze hele oorlog.
Waar zijn de filmpjes dat wij daadwerkelijk de trajectory kunnen zien van de afgevuurde missiles vanuit Rusland? Heb jij die voor mij?
Niet geklikt, ik leef lang genoeg om mijn eigen conclusies te trekken ipv mijn mening moet worden bepaald door iemand die voor financiële redenen op youtube filmpjes maakt.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een lange rant over hoe je niet weet hoe luchtverdediging werkt.
ik zou hier beginnen.
quote:Op woensdag 20 november 2024 11:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet geklikt, ik leef lang genoeg om mijn eigen conclusies te trekken ipv mijn mening moet worden bepaald door iemand die voor financiële redenen op youtube filmpjes maakt.
Russische rakkettechologie is nu eenmaal beter een stuk verder/beter dan dat van ons en in combinatie met de zwermen drones en het gigantische gebied dat beschermd moet worden is het niet logisch om te denken dat dat met te weinig westerse luchtafweer 100% is af te sluitenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elke bom die Kiev raakt is in mijn ogen een false flag. Want ze hebben miljarden aan anti-air to air missile systemen gekregen, zelfs kleuterjuffen schieten tegenwoordig raketten uit de lucht van de boze Putler.
We hoorden al in het begin van de oorlog dat Rusland alleen maar troep had, het leger bijna dood was, geen nieuwe strijdkrachten, goedkope vliegtuigen, armoedige tanks.
Maar toch kunnen ze Kiev blijven raken, een stad die op duizenden kilometers ligt van de Russische grens. Na al die miljarden vanuit USA/EU
Meerdere minuten om raketten te kunnen onderscheppen, waarom staat er geen AA bij de grens? het stinkt allemaal. Deze hele oorlog.
Waar zijn de filmpjes dat wij daadwerkelijk de trajectory kunnen zien van de afgevuurde missiles vanuit Rusland? Heb jij die voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |