Want? Artiesten zijn robots? En niet verschillend van aard? De ene ingetogen, de andere uitgelaten? Iedereen moet maar in dezelfde mal geduwd worden? Want dat zijn nou eenmaal de regels?..... Kom effe...quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja tijden veranderen, je bent als deelnemer natuurlijk ook, heel plat uitgedrukt, een commercieel product. Dus zijn er bepaalde verwachtingen. En natuurlijk kan dat te veel of te vaak zijn. Maar dan ga je daar aan de voorkant over met mekaar in gesprek. En dan is het daarna wel kiezen of delen. Dan ga je niet met een vlag over je kop zitten of uithalen naar meisjes die een filmpje willen maken. Je doet mee of je doet niet mee. Het kan niet zo zijn dat er voor de een andere regels gelden dan voor de ander.
Voor die vervelia's van de Israëlische delegatie golden er dus wel andere regels en daardoor kwam bv weer die irritatie bij onder andere Griekenland, Noorwegen, Ierland en NL. (Maar over dat deel waren we het idd al eens dat EBU ook grenzen aan dat gedrag van Israël hadden moeten stellen.)quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja tijden veranderen, je bent als deelnemer natuurlijk ook, heel plat uitgedrukt, een commercieel product. Dus zijn er bepaalde verwachtingen. En natuurlijk kan dat te veel of te vaak zijn. Maar dan ga je daar aan de voorkant over met mekaar in gesprek. En dan is het daarna wel kiezen of delen. Dan ga je niet met een vlag over je kop zitten of uithalen naar meisjes die een filmpje willen maken. Je doet mee of je doet niet mee. Het kan niet zo zijn dat er voor de een andere regels gelden dan voor de ander.
Ja. In andere takken van de entertainmentindustrie zeer gebruikelijk. Bij deelname aan een wedstrijd horen een set spelregels. Kun je of wil je daar niet aan voldoen, even goede vrienden maar dan is dit geen wedstrijd voor jou.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Want? Artiesten zijn robots? En niet verschillend van aard? De ene ingetogen, de andere uitgelaten? Iedereen moet maar in dezelfde mal geduwd worden? Want dat zijn nou eenmaal de regels?..... Kom effe...
Vraag je nu echt waarom in een wedstrijd voor iedereen dezelfde regels moet gelden?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Want? Artiesten zijn robots? En niet verschillend van aard? De ene ingetogen, de andere uitgelaten? Iedereen moet maar in dezelfde mal geduwd worden? Want dat zijn nou eenmaal de regels?..... Kom effe...
Dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor die vervelia's van de Israëlische delegatie golden er dus wel andere regels en daardoor kwam bv weer die irritatie bij onder andere Griekenland, Noorwegen, Ierland en NL. (Maar over dat deel waren we het idd al eens dat EBU ook grenzen aan dat gedrag van Israël hadden moeten stellen.)
Dan gaat er van beide kanten ook wat mis in de communicatie, zou kunnen natuurlijk maar daar ben je als Klein/AT ook zelf bij. Iedereen die wel eens een lesje projectmanagement heeft gehad weet dat zorgen dat jouw beeld en dat van je opdrachtgever niet teveel verschillen een van je belangrijkste taken is.quote:En ik denk oprecht dat er vooraf in een contract met de omroep alleen staat 'content voor de social media van Eurovision' en niet letterlijk 'oh en dat met die content is inmiddels 24 keer meer dan drie jaar geleden, dat je het even weet'. Dus ik denk niet dat AvroTros of Joost of welke omroep dan ook dit kon weten dat het nóg weer meer zou zijn. Dat merkten ze allemaal daar pas.
Het is niet dat ik daar tegen ben ofzo hè?quote:Het is achteraf gezien het enige beetje positieve dat hieruit gekomen is, dat de EBU zich nu door het onderzoek ervan bewust lijkt te zijn dat het veel te ver doorgeschoten is. Het hoeft heus niet terug naar Anouk met haar 2 weken films kijken maar ietsje minder zal iedereen erg gelukkig mee zijn denk ik. En gelukkige deelnemers maken ook een mooiere show, dus EBU ook blij.
Het gaat er toch om dat iedereen zijn/haar beste prestatie kan leveren? Krijgt Femke Bol hetzelfde dieet als Siffan Hassan? Nee toch? Spelregels kunnen best custom made zijn, zolang je maar op tijd op je repetities bent, lijkt mij de rest volledige bijzaak... Zelfs treinen rijden niet allemaal op tijd. Omdat er soms wel eens eentje langer op een perron blijft staan om een gehandicapte aan boord te helpen. Leven is nou eenmaal niet een voorgedrukt verhaal.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. In andere takken van de entertainmentindustrie zeer gebruikelijk. Bij deelname aan een wedstrijd horen een set spelregels. Kun je of wil je daar niet aan voldoen, even goede vrienden maar dan is dit geen wedstrijd voor jou.
Nee, maar het dopingreglement is wel voor beide gelijk om maar in de voedselsferen te blijven. Spelregels zijn er om de grenzen aan te geven. Klein mag hele dagen met de pers praten. Maar op momenten X en Y wordt hij gewoon verwacht. Zo werken spelregels, omdat er meer belangen zijn dan allen het individuele belang.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat iedereen zijn/haar beste prestatie kan leveren? Krijgt Femke Bol hetzelfde dieet als Siffan Hassan? Nee toch?
Alleen dan betaalt de NS wel de prijs die daar bij hoort (GTBV), daar moet je dan ook niet over zeuren.quote:Spelregels kunnen best custom made zijn, zolang je maar op tijd op je repetities bent, lijkt mij de rest volledige bijzaak... Zelfs treinen rijden niet allemaal op tijd. Omdat er soms wel eens eentje langer op een perron blijft staan om een gehandicapte aan boord te helpen. Leven is nou eenmaal niet een voorgedrukt verhaal.
quote:
Het contract is tussen Eurovision en AvroTros en je hebt best kans dat zij (en dus meerdere omroepen) ervan uitgingen dat die social media content ongeveer het zelfde zou zijn als voorgaande jaren.quote:Dan gaat er van beide kanten ook wat mis in de communicatie, zou kunnen natuurlijk maar daar ben je als Klein/AT ook zelf bij. Iedereen die wel eens een lesje projectmanagement heeft gehad weet dat zorgen dat jouw beeld en dat van je opdrachtgever niet teveel verschillen een van je belangrijkste taken is.
Zo kwam het ook niet over, no worries!quote:Het is niet dat ik daar tegen ben ofzo hè?
Goed dat er nu stappen in gezet zijn. Maar wel too late (misschien ook too little maar dat gaan we zien). Ik vind ‘er van uit gaan’ overigens absoluut geen excuus, assumptions are the mother of all fuck-ups.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het contract is tussen Eurovision en AvroTros en je hebt best kans dat zij (en dus meerdere omroepen) ervan uitgingen dat die social media content ongeveer het zelfde zou zijn als voorgaande jaren.
EBU heeft van de week wel aangegeven dat de communicatie beter moet dus hopelijk wordt ook daar e.e.a. veranderd en verbeterd! Net als de chillruimte die er (nu weer na enige jaren afwezigheid) weer terugkomt. Was echt niet alleen een klacht van AvroTros/Joost, maar van meerdere omroepen.
Eensch.quote:Zo kwam het ook niet over, no worries!
Fijne discussie zo, we zijn het in grote lijnen best eens maar niet op alle details en dat hoeft ook helemaal niet.
Ja het blijft eeuwig zonde dat er eerst flink wat moest ontploffen. En voor het too little ben ik nog wel een beetje bang ja. Want die chillruimte is leuk maar als die Israëlische meneer straks weer voor de kleedkamers staat te filmen met z'n telefoon schieten ze er nog niks mee op.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Goed dat er nu stappen in gezet zijn. Maar wel too late (misschien ook too little maar dat gaan we zien).
Eens, maar stel dat er dus in het contract stond (wat ik me serieus kan voorstellen omdat dat best gebruikelijk is) 'Medewerking verlenen aan social media content Eurovision' snap ik ergens wel dat niet alle omroepen gaan opvragen bij de EBU hoeveel uren dat meer in beslag gaat nemen dan de jaren ervoor, of het voor Eurovision of de sponsor is etc. Hadden ze wel moeten doen, snap ik echt dat je dat vind, maar ik vind het ook best menselijk dat niet iedereen de details daarvan heeft opgevraagd in alle drukte van de voorbereidingen en er zo dus ook niet achter zijn gekomen dat er gefilmd zou gaan worden bij verlaten van het podium of onder een karaoke douche. Zoals iemand al eens zei 'nog 2 jaar en ze filmen je ook op de wc' haha. Maar alle partijen hebben er vast/hopelijk van geleerd en zullen nu bv wél gaan vragen aan de EBU om dat allemaal te gaan specificeren in de toekomst.quote:Ik vind ‘er van uit gaan’ overigens absoluut geen excuus, assumptions are the mother of all fuck-ups.
quote:Eensch.
Geen krumpers?quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef Greys het volgende:
Ik had op X geroepen dat Dave hier gezegd had van Email to Martin en dat ik daar twee uur later nog om moest lachen en iemand opperde daaronder dat als we dat sturen dat er dan een draaimolen achter moet en een dame met een grote jurk waar op een gegeven moment dan Joost onder vandaan komt en nu wil ik niks anders meer.
Dat zou een mooie toevoeging zijn ja.quote:
We missen het rouwlapje nogquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou een mooie toevoeging zijn ja.Alle NLse esf trauma's in één act.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aran liegt André loopt van het podium af en hij zit nog op zijn plaats.
[ x ]
Bij de bridge een veenlijk die uit het podium stijgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou een mooie toevoeging zijn ja.Alle NLse esf trauma's in één act.
En aan het eind draaien ze zich om en staat er EVOL ipv LOVE op hun shirt op de rug.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij de bridge een veenlijk die uit het podium stijgt.
Yep. En of het wáár is wat er besproken wordt maakt daarbij dus kennelijk weinig uit. Moneyz boven waarheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die zich afvragen waarom het continu over Joost en het ESF gaat in de media. Dat is wat demensethuis willen:
[ afbeelding ]
quote:
Hiermee praat die man zijn mond voorbij.quote:Is er een moment geweest dat jullie dachten: we stoppen met deze onzin?
Die sfeer was er op enig moment binnen het bedrijf. Het gold voor de komende editie, we hebben niet overwogen om ervoor altijd mee te kappen.
Het is in ieder geval niet sensatiebelust als ik de andere artikelen even snel scan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Is Spreekbuis een betrouwbare bron? Ik heb er nog nooit van gehoord
quote:Daarover is Taco Zimmerman nu ondubbelzinnig: Joost maakte een afwerend gebaar naar een te opdringerige camera, maar dat kon op geen enkele manier uitgelegd worden als een bedreiging of een dreigement. ‘Daarvan is hij inmiddels 100 procent zeker’. Wel bleek er aan de organisatie het een en ander te ontbreken, leidend tot een sociaal onveilige werkomgeving.
Ik ben kennelijk geblokkeerd door die gast, terwijl ik werkelijk nooit enige interactie heb gehad met hemquote:
Ook niet hier?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:59 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk geblokkeerd door die gast, terwijl ik werkelijk nooit enige interactie heb gehad met hem![]()
Ik heb alleen een lurk-account op Twitter/X waar ik nog nooit iets mee heb gepost. Misschien heb ik ooit een keer een like uitgedeeld die hem niet beviel ofzo.quote:
Als de Avrotros al had besloten om niet mee te doen hadden ze ook geen uitstel aangevraagd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dat er achter de schermen gewoon al besloten is om mee te doen. Dit is gewoon nog voor de bühne en ik denk dat de AVROTROS het liefst de deelname bevestigt met daarbij nieuws over de selectieprocedure (of gewoon gelijk een “Joost doet mee” als dat het geval is). Dat dénk ik
Waarschijnlijk niks. Joost is wat dat betreft net een knipperlicht: aan uit aan uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost heeft Eurovision 2025 verwijderd uit zijn bio's. Ben benieuwd wat dat betekent.
En snap ik ook wat beter dat de cameradame op een latere dag niet eens wist in het verhoor (of hoe heet dat) of haar camera nou wel of niet kapot was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die Bakel zei dat dat allemaal geheim moet blijven.
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als de Avrotros al had besloten om niet mee te doen hadden ze ook geen uitstel aangevraagd.
Wat dan wellicht weer suggereert dat het inderdaad Joost is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.
Hahaha!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:09 schreef Dave het volgende:
Ik heb er door @:Grey 's Double Date tweet een volger bij.
Wie 't is, Joost mag het weten. (om 't on topic te houden)
Misschien moeten ze de garantie krijgen dat Anouk niet met de toiletkaraoke en de tiktokaardappelrace mee hoeft te doen omdat anders heel Basel afgebroken wordt in mei.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 11:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Puur speculatief hè, maar zo dicht tegen de deadline kan ik me niet meer voorstellen dat het voor AvroTros om algemene veranderingen voor Eurovision gaat. Dan zijn ze, denk ik, aan het onderhandelen over specifieke garanties voor onze kandidaat.
Ik zie dit staan, of is dat wat anders? Ja oud he dan snap je niet allesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost heeft Eurovision 2025 verwijderd uit zijn bio's. Ben benieuwd wat dat betekent.
Het is uit zijn bio, daar stond het ook in. Nu heeft hij enkel een uitzend kanaal Eurovision 2025.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik zie dit staan, of is dat wat anders? Ja oud he dan snap je niet alles![]()
[ afbeelding ]
Oh nee een afwerend gebaar. Gruwelijk fysiek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb hier altijd gelezen dat het niets fysieks was. Wat gek
Waar lees je dan nu dat dat wel zo is? Een afwerend gebaar is precies wat het is: tot zover en niet verder. Er staat niet een afwerende duw, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb hier altijd gelezen dat het niets fysieks was. Wat gek
Volgend jaar wordt ie gediskwalificeerd omdat ie tijdens een in memoriam heeft zitten zwaaienquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Waar lees je dan nu dat dat wel zo is? Een afwerend gebaar is precies wat het is: tot zover en niet verder. Er staat niet een afwerende duw, toch?
Nou ja, wat je ook van hem vindt, hij heeft wel een keer meegedaan aan het Songfestivalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat. Wat heeft Rene Froger daar nou weer te zoeken?
En hij zat in de officiële video van Europapa!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, wat je ook van hem vindt, hij heeft wel een keer meegedaan aan het Songfestival
Die heeft met met z'n vrouw een programma op die zender. Die kut omroepen mengen alles met elkaar ter promotie. De VI-mannen ging bijvoorbeeld knikkeren in gebreide truien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat. Wat heeft Rene Froger daar nou weer te zoeken?
En ze zaten samen in de Rookworst podcast. Waarin Joost wel meer dan 6 zinnen normaal gesproken heeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:09 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
En hij zat in de officiële video van Europapa!
Ze hebben dat gezamenlijke nummer nog niet uitgebracht toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de garantie krijgen dat Anouk niet met de toiletkaraoke en de tiktokaardappelrace mee hoeft te doen omdat anders heel Basel afgebroken wordt in mei.
Hahaha ja! En als Joost niet wil dan toch maar Anouk want die zal de roddelpers dan wel even keihard heropvoeden, waar degenen na haar dan vast weer profijt van hebben. Want na Anouk kan Aran niet meer huilen dat Joost zo naar is omdat hij hem maar 6 interviews gaf ipv de gewenste 26 en hem niet alle info gaf die hij eiste. En de EBU kan niet meer huilen over niet gefilmd willen worden voor tiktokkies buiten de repetities en opnames om. Want daar zorgt ze zelf wel voor dat dat niet gebeurt en daar gaan dan wonderlijk véél minder mensen over klagen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al voor een schuimbekkende Aran gun ik Joost een tweede keer, die kerel kan aan het infuus
Eurom @Amaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:02 schreef Ama het volgende:
Als Joost nog een keer gaat dan word ik echt helemaal gek.Op een goede manier hoor.
Waarom Eurom een link is, geen idee, link is ook ‘no longer valid’.quote:
Als je een vet applaus wilt voor AB zul je het waarschijnlijk toch in een ander Fok forum voor moeten stellen, denk ik zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:10 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dat we applaus mogen geven voor Aran Bade die eerst alle scoops had mbt de diskwalificatie en nu als een van de weinige journalisten consistent zijn nek uitsteekt om de moeilijke dingen bespreekbaar te maken.
Natuurlijk gebeuren daarbij foutjes maar hij zit er wel bovenop en gaat er wel voor.
Don't feed veel te overduidelijke trolls. Laten we die maar gewoon lekker laten roepen in the void.quote:
Ik weet niet meer of ik dat hier las of ergens anders maar daar stond in ieder geval dat als Joost inderdaad wegging omdat hij moest plassen dat de kans erg groot is dat hij überhaupt de zaal niet meer in mocht omdat hij dan door beeld heen zou kunnen lopen en het was ook al bijna klaar (anders kwam die vast op een geschikt moment wel teruglopen).quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:55 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Ik zie eigenlijk voor het eerst het fragment waar het allemaal om gaat en is dit nou echt waarom Aran loopt te tieren? Dit is toch gewoon iemand die gaat plassen oid tijdens een overgang van wat er op het podium gebeurd ná de speech van André? Waarom zou je hier over gaan liegen als het op beeld staat? Maar goed, de boze mensen zien dit waarschijnlijk natuurlijk niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Angela van het AD heeft wel een goed stuk geschreven. https://www.bndestem.nl/s(...)aangenomen~a1021b1f/https://www.bndestem.nl/s(...)aangenomen~a1021b1f/
Dit is denk ik wel de kern van de zaak. Volwassen mensen die ziedend zijn op Joost, en hem als onderwerp maar niet kunnen loslaten en er steeds weer opnieuw mee bezig zijnquote:Wat mij in deze hele nationale discussie het meest verbaast, is de heftigheid van de reacties die Joost oproept
Ik denk dat het beide kanten vrij staat om ook complimenten uit te delen in plaats van al deze negativiteit. Het is een en al negatieve energie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Als je een vet applaus wilt voor AB zul je het waarschijnlijk toch in een ander Fok forum voor moeten stellen, denk ik zo.
Vind de vergelijking met Theo van Gogh apart. Weet ze dat Joost op jonge leeftijd z’n moeder verloor? Of is dit dichterlijke columnistische vrijheid?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Angela van het AD heeft wel een goed stuk geschreven. https://www.bndestem.nl/s(...)aangenomen~a1021b1f/https://www.bndestem.nl/s(...)aangenomen~a1021b1f/
Dat weet ze, heeft ze van de week op televisie gezegd. Dus ik denk columnistische vrijheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Vind de vergelijking met Theo van Gogh apart. Weet ze dat Joost op jonge leeftijd z’n moeder verloor? Of is dit dichterlijke columnistische vrijheid?
Als mensen maar blijven happen en reageren kan ik ook niet veel doen als modquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Don't feed veel te overduidelijke trolls. Laten we die maar gewoon lekker laten roepen in the void.
Heb jij het nu over negativiteit? Zucht...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:15 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat het beide kanten vrij staat om ook complimenten uit te delen in plaats van al deze negativiteit. Het is een en al negatieve energie.
Sorry, lees dit net te laat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mensen maar blijven happen en reageren kan ik ook niet veel doen als mod
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.quote:
Ook dat Joost verplicht hem te woord moet staan tijdens ESFquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het gemeen dat hij kattengejank zei over Mia en Dion. Nee het was niet best maar deze trap nog een keer na is zo niet nodig.
Ik zeg toch nergens dat niemand commentaar mag hebben hier op Mia en Dion. Ik zeg alleen dat ik het een lage streek vond dat Aran zei dat het kattengejank was van hun.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom mag De Trein hier (op Fok!) wel altijd zwart gemaakt worden en Mia en Dion niet? Ik snap dat nooit zo.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.
Die werd even ingevlogen om Arans mening over Joost te bevestigen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Niet weer die Zweed met zijn petje bij Boulevard
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Trijntje was een gearriveerde artiest wiens carrière niet heeft geleden onder haar waardeloze optreden op Eurovisie. Dat lijkt me wel een belangrijk verschil.
En Mia en Dion werden ook zwaar bekritiseerd hier. Alleen toen het begon door te slaan, zowel hier als in de media, kwam er hier ook een tegenreactie, omdat die onervaren artiesten ook niet verantwoordelijk waren voor alle ellende in de wereld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Van wie niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.
Wat een verademing is Wiwiwilliam eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Niet weer die Zweed met zijn petje bij Boulevard
Dat is hier genoeg gebeurd hoor. Maar op een gegeven moment wordt het kicking 'em when they're down. Dan is het goedkoop scoren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan mag je vals gejank niet als vals gejank bestempelen? Wat een aparte beredenering.
Ah oke. Maar heeft Aran het net dan zeer uitgebreid opgenoemd of enkel het woord kattengejank?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is hier genoeg gebeurd hoor. Maar op een gegeven moment wordt het kicking 'em when they're down. Dan is het goedkoop scoren.
Is Boulevard een journalistiek programma? Volgensmij is het meer entertainment waarbij het juist de bedoeling is dat 'eurovisiedeskundige' Aram er een mening over heeft. Je hebt het over hetzelfde programma dat Dries Roelvink naar de ministerraad laat gaan voor de interviews.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Aran begrijpt volgens mij niet helemaal dat je als journalistiek verslaggever geen opinie moet vormen. Het gaat er helemaal niet om of jij met je kleine oranje plopkap iemand wel of niet aardig of leuk vindt. Hij presenteert zijn gevoel als feiten.
Daar gaat hij trouwens continue de mist mee in, ook in dat Ali B-verhaal
Nog véél ergere bewoordingen dan dat, vorig jaar. En tuurlijk mag je het noemen. Deden wij ook. Drie keer ook nog. Acht keer zelfs. Maar zonder overdrijven denk ik een keer of 80, hij. Maanden na het ESF nog. Met de meest gore onderschriften bij bv een foto van Dion in beeld. Van Dion is nooit meer iets vernomen volgens mij zelfs. Nog steeds niet. Dat gaat mij persoonlijk veel te ver.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke. Maar heeft Aran het net dan zeer uitgebreid opgenoemd of enkel het woord kattengejank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |