Geen last van gehad. Was imho prima vandaag..quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:06 schreef tralalala het volgende:
Stream liep totaal niet lekker deze race. Hoor er meer mensen over.
Een groot deel had last van slechte stream.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen last van gehad. Was imho prima vandaag..
Dit. Het beeld was niet scherp en de stats waren niet te lezen.quote:
Had ik ook ja, voor het eerst trouwens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:06 schreef Sorella het volgende:
Normaal weinig tot geen last van de stream maar gisteren was het een drama, vaak even stilstaan, geen geluid en gescrambled beeld.
Dat geschreeuw van Laura ben ik helemaal klaar mee. En die overdreven Will Buxton-act op de grid inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:48 schreef Black-Death het volgende:
Hier verliep de stream probleemloos.
Ik ga me wel steeds meer ergeren aan de commentatoren van F1 TV. Vooral Will Buxton en die Ruth nogwat, ik kan er niet meer naar luisteren.
Gelukkig zijn er ook een paar goede bij
Dat mannetje is echt zwaar in zichzelf gaan geloven. Word er ongelofelijk moe van!quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat geschreeuw van Laura ben ik helemaal klaar mee. En die overdreven Will Buxton-act op de grid inderdaad.
Beter dan die italiaan die ze soms erbij hebben, in ieder geval (al doet die gelukkig geen racecommentaar, maar wel andere reportages).quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:53 schreef Sabata het volgende:
alleen de kwali's en de races gekeken, rest is niet belangrijk. Eén hik gehad in de stream gehad en voor de rest liep alles prima. kan iemand James Hinchcliffe overhalen niet alleen de Amerikaanse races van commentaar te voorzien, erg prettig om naar te luisteren
Met F1 Live inderdaad geen enkel probleem gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:52 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb het gevoel dat diegene die nergens last van hadden naar de F1 LIVE feed keken ipv international. En als je terugkijkt zitten die hiccups er nog steeds in. Lijkt dat er een storing zat in het aanvoersignaal naar de encoder.
Ik keek idd naar F1LIVE.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:52 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb het gevoel dat diegene die nergens last van hadden naar de F1 LIVE feed keken ipv international. En als je terugkijkt zitten die hiccups er nog steeds in. Lijkt dat er een storing zat in het aanvoersignaal naar de encoder.
Dit zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:52 schreef hole1988 het volgende:
Via Viaplay? Nee daar ligt het niet aan want als je F1TV hebt via een VP abo maak je gebruik van hetzelfde systeem.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Vroeg me nog af of degenen met last vis ViaPlay keken?
Maar dit kan ook.
Via* ja. Foutje van de telefoon. Autocorrectiequote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit zou goed kunnen.
Zit soms ook verschil met geluid bij de interviews na de race. Bijvoorbeeld dat F1Live wel meteen het geluid van de mic openzet.
[..]
Via Viaplay? Nee daar ligt het niet aan want als je F1TV hebt via een VP abo maak je gebruik van hetzelfde systeem.
Als iemand last had die via Viaplay keek zal die niet naar het F1TV topic gaan nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Via* ja. Foutje van de telefoon. Autocorrectie
Je kan toch ook in ViaPlay zelf kijken?
(Én nog inloggen op dezelfde manier als F1TV)
Maar ik ken het hele ViaPlay systeem niet.
Moet er ook niks van hebben, dure dienst.
Dus ik kan of mag er niets over zeggen.
Vroeg me gewoon af.
Bij mensen die wél last hadden.
Maar ja; komen die in dit topic?
Hij is idd wel een beetje in zichzelf gaan geloven, maar dat maakt het juist nóg meer cultquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:08 schreef flipsen het volgende:
Buxton vindt zichzelf vooral heel interessant, zeker toen hij veel te zien was in Drive to Survive. Doe mij de gridwalk van Martin Brundle maar
Welkom bij de club. En schijnbaar is het nu nog hoger.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:16 schreef quo_ het volgende:
Helaas vandaag een email met de prijsverhoging "Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 12 december 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Dan gaat ie er nu uit.
Op F1TV zelfs reclame van Viaplay. Belachelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welkom bij de club. En schijnbaar is het nu nog hoger.
Wij danken Viaplay.
Dat krijg je alleen als je zo'n onbenul bent die Viaplay commentaar aan zet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op F1TV zelfs reclame van Viaplay. Belachelijk.
Die prijs betaalde ik al. Mijne ging in maart van dit jaar in. (en ja, ook 30 euro meer dan de aanbiedingsprijs van een jaar daarvoor).quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:16 schreef quo_ het volgende:
Helaas vandaag een email met de prijsverhoging "Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 12 december 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99."
Dan gaat ie er nu uit.
Waarom maakt dat iemand een "onbenul"? Sommige mensen willen gewoon het Nederlands commentaar. Zonder dat het Olav Mol is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen als je zo'n onbenul bent die Viaplay commentaar aan zet.
Ik ben begonnen met 48 euro en zit nu in 3 jaar tijd op het dubbele. Het is mooi geweest zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Die prijs betaalde ik al. Mijne ging in maart van dit jaar in. (en ja, ook 30 euro meer dan de aanbiedingsprijs van een jaar daarvoor).
Ik snap je.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 48 euro en zit nu in 3 jaar tijd op het dubbele. Het is mooi geweest zo.
4k genotquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:05 schreef DX11 het volgende:
Ik zit nog steeds via India oid voor ¤27 per jaar f1tv dankzij de tutorial die hier vorig jaar langs kwam. Helemaal happy. Als dat niet meer werkt ga ik als piraat wel een dagje later kijken voortaan.
Ik ga proberen of ik via de ORF kan kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik snap je.
Ik had de mazzel om steeds met de vlak-voor-seizoen aanbiedingen mee te kunnen doen.
Het enige wat ik nog 'mazzel' heb nu, is dat ik een jaarabo heb, ipv het verplichte maandabo.
Maar... ik kan in feite nergens heen. Niet goedkoper.
Ik wil geen Viaplay want daar heb ik niks aan, en duur (en irritant maar dat terzijde )
Dat werkt nog prima, ook via andere landen. Ik zie na de Viaplay-tax al helemaal geen reden meer om F1TV nog via Nederland af te sluiten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:05 schreef DX11 het volgende:
Ik zit nog steeds via India oid voor ¤27 per jaar f1tv dankzij de tutorial die hier vorig jaar langs kwam. Helemaal happy. Als dat niet meer werkt ga ik als piraat wel een dagje later kijken voortaan.
just as predicted.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:16 schreef quo_ het volgende:
Dan gaat ie er nu uit.
Nee, wat dan? Dat vreselijke Britse accent? Mercediiieeesquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat krijg je alleen als je zo'n onbenul bent die Viaplay commentaar aan zet.
F1TV. Niet Sky.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:32 schreef DjVero het volgende:
[..]
Nee, wat dan? Dat vreselijke Britse accent? Mercediiieees
F1TV commentaar is ook gewoon brits accentquote:
Niet allemaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
F1TV commentaar is ook gewoon brits accent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |