WAT HEBBEN ZE INGESPOTENquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:10 schreef fietsie het volgende:
Griepprik gehad.
Binnen 10 minuten erna een onbedaarlijke niesbui. Zal vast niets met elkaar van doen hebben
Hersteldagjequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb nog vakantie
Vandaag niet al te veel plannen want 1) het regent en 2) ik ben hartstikke gammel na gisteren een survivalwedstrijd gelopen te hebben. Had eigenlijk een buitenactiviteit op de planning maar met dit weer kan die niet. Nou moet ik op de bank blijven zitten, wat jammer
Warme trui aan, lekker beetje rondrommelen in huisquote:
Je hoeft je toch niet te verantwoorden/schuldig te voelen als een ander niet in de gelegenheid is om deel te nemen aan een activiteit? Bij mijn whiskyclubjes kan ook regelmatig iemand niet deelnemen aan een geplande tasting, om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand een advies over vriendengroep-etiquette?
We zouden vandaag een dagje gaan rotsklimmen met z'n drieën maar het is te nat.
Komende woensdag wordt het wél mooi weer, maar dan kan een van ons drieën niet. Degene die dan wel kan, appte mij: "zullen we woensdag met z'n tweeën gaan?"
Hoe breng je dat op een manier dat die derde zich niet gepasseerd voelt?
Ik heb ze alle twee pas redelijk recent leren kennen dus ik kan niet zo goed inschatten hoe ze over dingen denken. Bij andere vrienden zou ik gewoon appen "hé, M en ik zijn van plan om woensdag te gaan, super jammer dat jij dan in Rotterdam zit, laten we zo snel mogelijk iets inplannen waarbij we alle drie kunnen ok?" Maar is dat goed genoeg?
OK...quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op2
Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschapHoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?
Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.
Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.
Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.
Nu weer door
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baanquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Is het voor de functie nodig dat je je kwetsbaar opstelt, wat dat dan ook in die context zou betekenen?
"Jullie passen wel aardig in dat profiel ja" ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze vroegen wel naar de soort personen die in mijn allergie () zitten en hoe ik daarmee om zou gaan. Daar is mogelijk iets mis gegaan, dat zou nog wel kunnen.
Ik vraag me af wat hun definitie is van het woord kwetsbaarheid.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op2
Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschapHoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?
Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.
Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.
Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.
Nu weer door
Bijzondere functie-eis dan…quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baan
Het is sowieso vrij grensoverschrijdend -zeker binnen die machtsverhouding- te porren naar 'kwetsbaarheid'. Joost mag weten wat voor trauma ze zo bij mensen naar boven halen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu weer door
Precies. Ik heb er om eerlijk te zijn wel een beetje last van dat me in het gesprek werd gevraagd naar mijn kindertijd, jeugd, soort gezin, etc. Dat moet echt wel weer even slijten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is sowieso vrij grensoverschrijdend -zeker binnen die machtsverhouding- te porren naar 'kwetsbaarheid'. Joost mag weten wat voor trauma ze zo bij mensen naar boven halen.
Ja, en daar kom je niet mee weg…quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, ik heb een andere leuke klus. Had ik hier nog niet over verteld maar het is vanuit huis voor 10-20 uur per week. De inwerkfase zit er op en ik heb net mijn eerste dienstje gedraaid. Ik hoef me de komende tijd in elk geval niet te vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me dat goed voorstellenquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Ik heb er om eerlijk te zijn wel een beetje last van dat me in het gesprek werd gevraagd naar mijn kindertijd, jeugd, soort gezin, etc. Dat moet echt wel weer even slijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar moet je nagaan, zo'n sterke vrouw als jij hebt er last van die vraagstelling, wat is het dan niet voor iemand die niet sterk in de schoenen staat.
Kan je vertellen wat je gaat doen/doet?
@Tele6 helemaal eens met @MadMaster (en de anderen) Jammer dat die ene niet kan, maar een andere keer kan jij misschien niet, kan gebeuren.
Vandaag lekker gewerkt. Wat een heerlijkheid dat nu eindelijk alles zo is aangepast dat ik rechtstreeks kan printen. Voor morgen ligt er ook nog wel een stapel werk maar gelukkig te overzien.
Moest ook nog lachen, wanneer ik over de lage kade wegfiets (ook wanneer ik aankom) lopen er altijd wel clienten rond en dan is het "hoi" "good morning" etc maar toen ik net wegging stonden een stuk of 10 mannen te praten bij de oprit van de lage naar de hoge kade, ik steek m'n hand op, en de hele groep begint enthousiast te zwaaienAlsof ik voorgoed wegging.
We have far more in common than that which devides us..
Sterkte. Het is echt kut en je moet vaak een lange adem hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:12 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als een vreemd sollicitatiegesprek LS (ookal heb ik niet veel ervaring).
Er komt vast snel iets leukers op je pad.
Vandaag contact gehad met de DA we moesten de suikerwaarde om 16u meten. Helaas bleek dat met een 'gezonde' kat een stuk lastiger dan met een kat die een hypo heeft en nauwelijks beweegt. Het is dus niet gelukt, morgen kans 2.
Verder is het hier herfstvakantie dus het huis van de buren zit nog voller dan normaalDe woningbouw en wij zijn volgens mij echt wel goed bezig met het dossieropbouw, maar ik weet niet of ik dit lang genoeg ga volhouden
![]()
Vanmiddag waren we een wandeling aan het maken en daar stond een andere Poolse te schreeuwen naar haar hond en dan wordt ik meteen helemaal misselijk. De stress zit ondertussen zo diep in mijn lichaam.
Wat een ellendequote:Op maandag 21 oktober 2024 19:12 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als een vreemd sollicitatiegesprek LS (ookal heb ik niet veel ervaring).
Er komt vast snel iets leukers op je pad.
Vandaag contact gehad met de DA we moesten de suikerwaarde om 16u meten. Helaas bleek dat met een 'gezonde' kat een stuk lastiger dan met een kat die een hypo heeft en nauwelijks beweegt. Het is dus niet gelukt, morgen kans 2.
Verder is het hier herfstvakantie dus het huis van de buren zit nog voller dan normaalDe woningbouw en wij zijn volgens mij echt wel goed bezig met het dossieropbouw, maar ik weet niet of ik dit lang genoeg ga volhouden
![]()
Vanmiddag waren we een wandeling aan het maken en daar stond een andere Poolse te schreeuwen naar haar hond en dan wordt ik meteen helemaal misselijk. De stress zit ondertussen zo diep in mijn lichaam.
Ook voor jou. Vergadermarathon klinkt zeer matig.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een droefenis allemaal weer iedereen![]()
Nou ik ben net een uurtje thuis van werk en ik heb nu echt zin om mijn bed in te gaan en dat ga ik maar doen ook want ik ben helemaal stuk. 4 uur vergaderd waarvan 3 uur aan één stuk door. Wel drie verschillende vergaderingen, maar van "gauw afronden en meteen weer door" etc. Ik word te oud voor deze ongein
En wat is dan jouw tekst tegen die mensen die bellen?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over mijn nieuwe klus. Ik ben tegenwoordig telefonist bij een service die de telefoon opneemt voor een paar honderd verschillende bedrijven die zelf op dat moment niet op kunnen nemen. @:flipsen heeft me hiervoor getipt![]()
Dit is op ZZP basis, ik krijg betaald per telefoontje. Vandaag heb ik dus mijn eerste euro's verdiend. Donderdag en vrijdag nog meer geldGeld is overigens nu niet mijn belangrijkste drijfveer. Ik wil gewoon wat te doen hebben.
Je hebt per bedrijf verschillende instructies. Dat maakt het een heel stuk ingewikkelder dan het lijkt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:41 schreef Blues het volgende:
[..]
En wat is dan jouw tekst tegen die mensen die bellen?
Is dat standaard of per bedrijf verschillend?
He bah. Je bent dus niet bijgetrokken vandaag. Sterkte!quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:44 schreef Blues het volgende:
Dit was een shitdag zegziekgemeld voor morgen, halve dag agressietraining, halve dag werk.
Woensdag mss weer beter
Bah wat ellendig voor je. Rustig aan doen morgen. En ziek is ziek.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:44 schreef Blues het volgende:
Dit was een shitdag zegziekgemeld voor morgen, halve dag agressietraining, halve dag werk.
Woensdag mss weer beter
Wel afwisselend.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt per bedrijf verschillende instructies. Dat maakt het een heel stuk ingewikkelder dan het lijkt.
Soms moet je specifieke info vragen of instructies geven. Dat kan ook verschillen per contactpersoon binnen het bedrijf. Soms moet je met de beller een formulier invullen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
He bah. Je bent dus niet bijgetrokken vandaag. Sterkte!
Vdg bijna alleen maar geslapen en zonder energie hangen op de bank. Kompgoequote:Op maandag 21 oktober 2024 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah wat ellendig voor je. Rustig aan doen morgen. En ziek is ziek.
Een paar honderd! Wat een drukte 👍🏼quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt per bedrijf verschillende instructies. Dat maakt het een heel stuk ingewikkelder dan het lijkt.
Soms moet je specifieke info vragen of instructies geven. Dat kan ook verschillen per contactpersoon binnen het bedrijf. Soms moet je met de beller een formulier invullen.
Nee, het is geen vragenboom maar een ander systeem. Ik denk dat ik dat verder niet online mag zeggen. Ze hebben niet echt het meest overzichtelijke systeem maar dat zal ook deels gewenning zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel afwisselend.
Dus voor ieder bedrijf is er een vragenboom?
Ooit in een zkh gewerkt en die hadden een telefonisch klantcontactcentrum met niet medische medewerkers.
Patienten belden met allerlei medische vragen en zij moesten met een vragenboom de mensen te woord staan.
Dat was geen succes![]()
Misschien neem je de volgende keer wel een beller voor Tipica Reizen opquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lang geleden had de zoon van een collega een uitje naar een leger museum in 't Harde. In die tijd waren er nog maar sporadisch mobieltjes, maar de draadloze druktoetsen telefoons waren er al wel. Hij was helemaal enthousiast over een telefoon waarbij je je vingers in gaatjes moest stoppenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een paar honderd! Wat een drukte 👍🏼
Sch.zus (een ex) heeft dat een tijd gedaan via een vaste lijn. Met een hoorn, weet je nog😇 toen van haar geleerd, dat je de hoorn niet neerlegt…wel dat de verbinding verbroken hoort te worden door met de hand de verbinding te verbreken.
Al postend, realiseer ik dat nog maar weinig mensen weten waarover dat gaat.![]()
Soms is er een filmpje, waarin kinderen van nu verbijsterd naar zo’n draaitoestel kijken. 😉
Ik hoop dat ik veel bellers voor je krijgquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien neem je de volgende keer wel een beller voor Tipica Reizen opWant uiteraard gebruik ik de dienst ook zelf. Nooit een klant direct aan de lijn gehad helaas, had me wel grappig geleken. Intussen ben ik er overigens mee gestopt, gelukkig weer te druk met Tipica, maar toen met/net na corona was het wel een hele fijne oplossing om nog wat eurootjes binnen te krijgen.
Ik heb idd aangegeven dat ik wel graag woensdag alsnog wil gaan, en dat we dan zsm iets plannen waar diegene wel bij kan zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, het is geen vragenboom maar een ander systeem. Ik denk dat ik dat verder niet online mag zeggen. Ze hebben niet echt het meest overzichtelijke systeem maar dat zal ook deels gewenning zijn.
Kan me voorstellen dat niet medisch opgeleid de telefoon opnemen geen succes is![]()
@:tele6, hoe is het afgelopen met het klimgroepje? Ik sluit me bij de mening van de rest aan.
Dit moest ik twee keer lezen (ik gebruik het vs. ik ben er mee gestopt)…quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien neem je de volgende keer wel een beller voor Tipica Reizen opWant uiteraard gebruik ik de dienst ook zelf. Nooit een klant direct aan de lijn gehad helaas, had me wel grappig geleken. Intussen ben ik er overigens mee gestopt, gelukkig weer te druk met Tipica, maar toen met/net na corona was het wel een hele fijne oplossing om nog wat eurootjes binnen te krijgen.
Ha, je hebt helemaal gelijk natuurlijk! Ok, ik gebruik als Tipica Reizen de dienst, maar persoonlijk werk ik niet meer bij GMGM en neem dus geen telefoontjes meer voor ze opquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit moest ik twee keer lezen (ik gebruik het vs. ik ben er mee gestopt)…
Dank voor de tip, ik zocht nog wat leuke Sinterklaas cadeautjes voor de kinderen van vrienden…quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Zeg adventsfans, cashbackxl heeft 10 euro korting op de easytoys adventskalender
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:35 schreef AnneX het volgende:
Dank @:Isabeau voor de toelichting.Mijn ouders zijn gestopt toen ik een jaar of 6 was. Maar ook die rookten toen altijd in huis en een hele tijd lang was het visite ook gewoon toegestaan in huis te roken. Er werd sowieso overal gerookt: restaurants, in de trein, bij het uitgaan overal. Dus ik heb ook de nodige ziekmakende stoffen binnen gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij weer goed hersteld na de onverwachte covid periode? En zijn je ouders er vrij van gebleven?Dat mee-roken ook vreselijk slecht is voor je was nog niet zo bekend/geaccepteerd.
Ik hoest nog steeds als een oude kettingrokerHeb mijn ouders gelukkig niet aangestoken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Steek je dan niet allerlei goedkope Chinese plastic rommel in je poes? Dan koop ik nog liever een kalender met bier.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Zeg adventsfans, cashbackxl heeft 10 euro korting op de easytoys adventskalender
Vette shit!quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Ze verwachten dat de energieprijzen nog verder stijgen omdat Rusland gewoon doorgaat met hun dreiging met WO3quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, jaarafrekening Essent. 86 euro bijbetalen, nou ja okee.
86 euro voor een jaar dat is 7 euro per maand.
Dus wordt mijn maandbedrag (NOG) 30 euro hoger. Wat?
Loops in en gaan met die banaan ?quote:
Valt reuze mee, dinsdagochtend is geen topdruktequote:
Voorschotberekeningen maken is echt hogere hocuspocusquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, jaarafrekening Essent. 86 euro bijbetalen, nou ja okee.
86 euro voor een jaar dat is 7 euro per maand.
Dus wordt mijn maandbedrag (NOG) 30 euro hoger. Wat?
Was er niet in onze tijd he? Ik kruip er nu gewoon achteraan en plof pontificaal in de ballenbak. Best lolligquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toch vind ik het wel een gemis dat ik zo'n binnenspeeltuin nooit heb meegemaakt. Als kind dan, als volwassene pas ik er graag voor.
Ik zag laatst dat ze in de VS ook voor volwassenen bestaan. Dat mag van mij wel hierheen komen.
Dat klinkt heel doenbaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was er niet in onze tijd he? Ik kruip er nu gewoon achteraan en plof pontificaal in de ballenbak. Best lollig![]()
Best een prima plek dit. Niet enorm hysterisch, goede koffie. Er werken jongeren met autisme en op een andere manier afstand tot de arbeidsmarkt. Toen ik binnenkwam werd er schoongemaakt (alle kinderstoelen gepoetst, ik vind kinderstoelen een goede graadmeter van de hygiëne in de horeca) en er zat een groepje appels te schillen voor de appelcake
Ze hadden ook eten wat geen friet met frikandel was
Op de fiets er heen en terug waren er véél vrachtwagens te zien, dus dat was ook een pre.
/dereviewwaarniemandomvroeg
Jouw vakantiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:58 schreef Barreltje het volgende:
ik lag vanmorgen om 5:30 in het zwembad, baantjes te trekken..![]()
was wel weer heerlijk dus als ik terug ben van vakantie maar weeer invoeren thuis..
Ik mag niet klagenquote:
Mijn man wil de politie niet bellen voor overlast overdagquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Och wat een ellende @:Sarabi Zowel van kat als van de verschrikkelijke buren. Ik zou toch eens de politie bellen als ik jullie was (en dat evt. met de rest van de buurt afstemmen zodat meerdere mensen dat doen).
En dit zijn de regels in jullie gemeente in de APV
Artikel 2:79 Woonoverlast als bedoeld in artikel 151d Gemeentewet
1.Degene die een woning of een bij die woning behorend erf gebruikt of tegen betaling in gebruik geeft, draagt er zorg voor dat door gedragingen in of vanuit die woning of dat erf of in de onmiddellijke nabijheid van die woning of dat erf geen ernstige en herhaaldelijke hinder voor omwonenden wordt veroorzaakt.
2.De burgemeester kan een last onder bestuursdwang wegens overtreding van het eerste lid in ieder geval opleggen bij ernstige en herhaaldelijke:
a. geluid- of geurhinder;
b. hinder van dieren;
c. hinder van bezoekers of personen die tijdelijk in een woning of op een erf aanwezig zijn;
d. overlast door vervuiling of verwaarlozing van een woning of een erf;
e. intimidatie van derden vanuit een woning of een erf.
Ik hoop het ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sterkte. Het is echt kut en je moet vaak een lange adem hebben.
Hoe vaak ik wel niet heb geklaagd over mijn buurman, en alle andere buren ook. Er gebeurde uiteindelijk niks.
Blij dat ik zelf weg kon, en pas dan merk je hoeveel stress je had in je eigen huis.
Hopelijk gaat het bij jullie beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 22-10-2024 18:35:16 ]
Zie bovenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het nu met @:blues?
Spreekuur was weer wat drukker vanochtend. Blijf me verbazen over de houding van sommigen. Fysio afspraak, doet niet meer zeer, dan ga ik niet meer. En dan opkijken dat er een no-show rekening komt.
Wel veel mensen goed kunnen helpen, en collega had weer lekkere dingetjes gemaakt.
Geen idee, maar ik kom no-show vaak tegen. Ook bij ons voor afspraken. We hebben nu wel “15 minuten te laat, afspraak vervallen” en dan moeten ze langer wachten (momenteel niet heel lang maar een tijd geleden wel 3 weken) en dat sprak zich wel rond. Want wanneer je gezinshereniging niet binnen een bepaalde termijn aanvraagt is er een groot probleemquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Zie boven![]()
Voor ons allemaal zo normaal en we barsten natuurlijk ook uit onze voegen van de regeltjes in dit land, maar hoe gaat dat dan in land van herkomst met niet nagekomen afspraken?
Overigens krijgen no shows in mijn zkh wel 'standjes'en bellen we ze na, of na 3x no show terug naar huisarts, maar ze ontvangen nooit een rekening hoorde ik laatst
Die bij mij om de hoek?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was er niet in onze tijd he? Ik kruip er nu gewoon achteraan en plof pontificaal in de ballenbak. Best lollig![]()
Best een prima plek dit. Niet enorm hysterisch, goede koffie. Er werken jongeren met autisme en op een andere manier afstand tot de arbeidsmarkt. Toen ik binnenkwam werd er schoongemaakt (alle kinderstoelen gepoetst, ik vind kinderstoelen een goede graadmeter van de hygiëne in de horeca) en er zat een groepje appels te schillen voor de appelcake
Ze hadden ook eten wat geen friet met frikandel was
Op de fiets er heen en terug waren er véél vrachtwagens te zien, dus dat was ook een pre.
/dereviewwaarniemandomvroeg
Meten jullie nog wel het glucose voor het prikken? Dat zou ik nu wel doen, als hij steeds te laag in z’n suiker komt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 18:07 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen had onze kat vanmiddag weer een hypo. De dierenarts snapt er ook niet veel van, dus nog maar minder insuline geven en donderdag weer meten.
Joh, lekker uit de oven, en dan walnoten en blauwaderkaas erover.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Dat laatste zijn kalebassen toch en niet eetbaar.
Nou ja, wat mij betreft is geen enkele pompoen geschikt voor humane consumptie
Second thatquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:11 schreef derLudolf het volgende:
Dat laatste zijn kalebassen toch en niet eetbaar.
Nou ja, wat mij betreft is geen enkele pompoen geschikt voor humane consumptie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |