abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215326284

pi_215326722
:O
  maandag 21 oktober 2024 @ 00:12:04 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215326886
middag! :W
Het is hier heerlijk, al zit ik nu met trui en lange broek aan want de airco is KOUD :P
We waren de afgelopen dagen op het buur eiland en hadden een geweldige BnB O+

CUL technisch at ik al tamarinde ballen :r en BBQde ik een kreeften staart. verder probeerde ik soursop-ijs en had ik callaloo-soep ik had nog verse kokoscreme-cheesecake en ik verbaasde me over de kippenklauwen in de supermarkt.

Nu aan het crashen op de bank en weer opladen voor de komende week met meer lekkers :9
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215327777
Mogge!

Donker.
Dit was dit weekemd, donker met maan
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215327944
Ik zag dat AnneX nog wat vroeg over vliegen vanaf t Oosten. Als we weg willen kijk ik wel altijd naar Duitsland, maar bijv. Dusseldorf is gewoon nog wel anderhalf uur rijden en dan moet je de auto nog parkeren. Hebben we dit voorjaar wel gedaan. Vanaf Enschede gaat er een rechtstreekse intercity naar Schiphol, dat duurt 2 uur en m'n schoonvader wil ons altijd wel brengen naar het station, dus dat werkt eigenlijk ook prima.

Wat betreft komende week, tja het is druk, maar dat is het nou eenmaal. Het is wel allemaal tof. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215328888
Goedemorgen :W
Ik heb nog vakantie *G*
Vandaag niet al te veel plannen want 1) het regent en 2) ik ben hartstikke gammel na gisteren een survivalwedstrijd gelopen te hebben. Had eigenlijk een buitenactiviteit op de planning maar met dit weer kan die niet. Nou moet ik op de bank blijven zitten, wat jammer O-)
pi_215328962
Griepprik gehad.

Binnen 10 minuten erna een onbedaarlijke niesbui. Zal vast niets met elkaar van doen hebben :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215329286
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:10 schreef fietsie het volgende:
Griepprik gehad.

Binnen 10 minuten erna een onbedaarlijke niesbui. Zal vast niets met elkaar van doen hebben :P
WAT HEBBEN ZE INGESPOTEN :o

Ik ga donderdag *bibber
pi_215329291
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W
Ik heb nog vakantie *G*
Vandaag niet al te veel plannen want 1) het regent en 2) ik ben hartstikke gammel na gisteren een survivalwedstrijd gelopen te hebben. Had eigenlijk een buitenactiviteit op de planning maar met dit weer kan die niet. Nou moet ik op de bank blijven zitten, wat jammer O-)
Hersteldagje ^O^
pi_215329339
Nog een vrije dag vandaag, maar ik moet ook w.s. een hersteldag doen :? Voel me niet goed :{w
pi_215330159
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Hersteldagje ^O^
Warme trui aan, lekker beetje rondrommelen in huis O+

Tot nu toe heb ik
- vervanging voor mijn moeders favo pantoffels gegoogeld (Noorse hutsloffen... uiteindelijk een Belgische winkel gevonden die ze voor ¤65 heeft, maar wel helemaal linksdraaiend bio etc etc)
- filmpjes gekeken van de wedstrijd van gister (mijn rug staat op omroep Gelderland)

Ben iig trots op gister. Naast een goede wedstrijd ook 1,5 uur autogereden zonder m'n pa of broer erbij. We hadden allerlei stomme wegafsluitingen maar ik ben er netjes omheen genavigeerd. Oefenen helpt echt. O+
pi_215330217
Heeft iemand een advies over vriendengroep-etiquette?

We zouden vandaag een dagje gaan rotsklimmen met z'n drieën maar het is te nat.

Komende woensdag wordt het wél mooi weer, maar dan kan een van ons drieën niet. Degene die dan wel kan, appte mij: "zullen we woensdag met z'n tweeën gaan?"

Hoe breng je dat op een manier dat die derde zich niet gepasseerd voelt?

Ik heb ze alle twee pas redelijk recent leren kennen dus ik kan niet zo goed inschatten hoe ze over dingen denken. Bij andere vrienden zou ik gewoon appen "hé, M en ik zijn van plan om woensdag te gaan, super jammer dat jij dan in Rotterdam zit, laten we zo snel mogelijk iets inplannen waarbij we alle drie kunnen ok?" Maar is dat goed genoeg?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:01:02 #13
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330304
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 12:51 schreef Tele6 het volgende:
Heeft iemand een advies over vriendengroep-etiquette?

We zouden vandaag een dagje gaan rotsklimmen met z'n drieën maar het is te nat.

Komende woensdag wordt het wél mooi weer, maar dan kan een van ons drieën niet. Degene die dan wel kan, appte mij: "zullen we woensdag met z'n tweeën gaan?"

Hoe breng je dat op een manier dat die derde zich niet gepasseerd voelt?

Ik heb ze alle twee pas redelijk recent leren kennen dus ik kan niet zo goed inschatten hoe ze over dingen denken. Bij andere vrienden zou ik gewoon appen "hé, M en ik zijn van plan om woensdag te gaan, super jammer dat jij dan in Rotterdam zit, laten we zo snel mogelijk iets inplannen waarbij we alle drie kunnen ok?" Maar is dat goed genoeg?
Je hoeft je toch niet te verantwoorden/schuldig te voelen als een ander niet in de gelegenheid is om deel te nemen aan een activiteit? Bij mijn whiskyclubjes kan ook regelmatig iemand niet deelnemen aan een geplande tasting, om wat voor reden dan ook.

Ik zou lekker woensdag gaan klimmen.
Een andere keer zijn jullie wel compleet.
pi_215330337
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op :') 2

Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschap :? Hoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?

Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.

Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.

Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.

Nu weer door :Y
Spoilers!
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:08:20 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330370
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gebeld door het bedrijf dat me afwees. Ik stelde me niet kwetsbaar genoeg op :') 2

Sinds wanneer is kwetsbaarheid op je werk een goede eigenschap :? Hoe ben je überhaupt kwetsbaar op je werk?

Het was een algemeen gevoel dat ze hadden. Ik pas namelijk wel bij de functie en werkzaamheden en ik ben ook een prettig en plezierig persoon. Het zal wel.

Ik heb nog even gezegd dat ik vond dat ze wel erg lang bezig bleven over dingen van 25 jaar geleden. En dat ik het jammer vond dat we het nauwelijks over hoe ik bij de functie pas hebben gehad. Maar dat zat blijkbaar al goed.

Bijzonder. Helaas niet echt leerzaam want ik wil helemaal niet kwetsbaar gaan zijn. Been there, done that.

OK... :wtf:

Is het voor de functie nodig dat je je kwetsbaar opstelt, wat dat dan ook in die context zou betekenen?
pi_215330395
Their loss…to the max :R @Lucky_Strike

Het ziet er naar uit, dat het weer een weekje wordt met vooruitzicht op ughu ughu rochel rochel. :X
Weer de diverse afspraken afgezegd / doorgeschoven.

@Tele6 wat MadMaster zegt. Indien men daar raar op reageert, is dat hún probleem.
pi_215330414
Mafkezen @Lucky_Strike :')
pi_215330415
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
OK... :wtf:

Is het voor de functie nodig dat je je kwetsbaar opstelt, wat dat dan ook in die context zou betekenen?
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baan :D
Spoilers!
pi_215330424
Ze vroegen wel naar de soort personen die in mijn allergie ( :r ) zitten en hoe ik daarmee om zou gaan. Daar is mogelijk iets mis gegaan, dat zou nog wel kunnen.
Spoilers!
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:14:03 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215330427
Klinkt als een HR-afdeling die na 1 cursus een nieuw concept heeft geadopteerd, en daar ge-wel-dig gelukkig van zijn.

Die hoeven immers het werk verder niet te doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:14:23 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215330433
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze vroegen wel naar de soort personen die in mijn allergie ( :r ) zitten en hoe ik daarmee om zou gaan. Daar is mogelijk iets mis gegaan, dat zou nog wel kunnen.
"Jullie passen wel aardig in dat profiel ja" ?
pi_215330452
@Lucky_Strike Kan er nog meer opmerkingen bij maken…
1e je moeder heeft je goed leren liegen….( weten zij veel) en 2e dan ben je ongelooflijk sterk van karakter! om geen kwetsbaarheden te tonen.

Kwetsbaar ga ik dan invullen als: had je bij een - vlg hrm - een zg. lastige vraag😇 een brok in je keel / zakdoekje nodig / vochtige ogen / tranen moeten tonen?

Sodemieter op.
pi_215330505
quote:

Ik vraag me af wat hun definitie is van het woord kwetsbaarheid.
Klinkt als een hoop geroeptoeter om hip over te komen, maar geen bal ervan snappen.

Beterschap @AnneX !

@Tele6 jouw boodschap lijkt me prima. Het weer kun je niet controleren. Het is toch niet dat die afwezige zoveel gaat achterlopen op jullie qua vaardigheden dat hij een volgende keer niet kan aanhaken? Wat ik zelf doe bij zoiets: volgende afspraak meer prioriteit geven aan de beschikbaarheid van de nu afwezige. Als dat kan. Als die persoon sowieso altijd een volle agenda heeft dan hoort daar ook bij dat hij niet altijd kan. En dan hoeven jullie daar toch niet op te achten, als jullie tussentijds andere data vinden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215330515
WOG dagje vandaag :O
Lekker thuiswerken. En volgende week vakantie O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 21 oktober 2024 @ 13:32:19 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215330604
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee, totaal niet. Ik zou protocollen op moeten stellen, een deel van de wet- en regelgeving voor de afdeling in de gaten moeten houden en planning maken voor wetenschappers en productie. Ik heb werkelijk geen idee wie ze dan zoeken want ik ben echt wel de perfecte persoon voor die baan :D
Bijzondere functie-eis dan… :|W
pi_215330611
Jeetje @Lucky_Strike, niet kwetsbaar genoeg opgesteld :') hoe weten zij dat nou? Zij weten toch helemaal niet wat je allemaal niet verteld hebt? Of bedoelen ze dan niet emotioneel genoeg.. maar dat lijkt me zelf dan weer een pluspunt, je emoties kunnen controleren in een werksetting :D

Nog even los van dat ik 'je niet kwetsbaar genoeg opstellen' met name iets vind voor een psycholoog die aangeeft waarom een behandeltraject moeilijk wordt als je dat niet verandert, of voor vrienden die op zoek zijn naar een diepgaande band waarbij wederzijds lastige en persoonlijke onderwerpen besproken worden die aangeven waarom ze dat niet met jou lukt. Ofzo. Voor een werkgever vind ik dit vooral de grenzen van professionaliteit op de werkvloer overschrijden. Maargoed, geeft alleen maar des te meer aan dat/waarom je hier ook helemaal niet moet willen werken, als je je daar onprettig bij voelt. Blijkbaar willen zij dus inderdaad met hun werknemers niet een werkgever-werknemer band, maar een psycholoog-client / diepgaande vriendschaps-band.
pi_215330640
Ohja @Tele6 jouw berichtje lijkt me prima. Ik zou het zelf denk ik inderdaad in dit geval wel benoemen, omdat het oorspronkelijk met zn drieën zou zijn. Zoals je het nu hebt geformuleerd is hartstikke netjes.

Als jullie vaker met zn tweeën dingen zouden willen doen zonder haar dan zou ik dat overigens niet steeds benoemen, dat zou ik nu alleen doen omdat dit van origine een afspraak met zn drieën was.
pi_215331112
quote:

Het is sowieso vrij grensoverschrijdend -zeker binnen die machtsverhouding- te porren naar 'kwetsbaarheid'. Joost mag weten wat voor trauma ze zo bij mensen naar boven halen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215331799
quote:
2s.gif Op maandag 21 oktober 2024 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Het is sowieso vrij grensoverschrijdend -zeker binnen die machtsverhouding- te porren naar 'kwetsbaarheid'. Joost mag weten wat voor trauma ze zo bij mensen naar boven halen.
Precies. Ik heb er om eerlijk te zijn wel een beetje last van dat me in het gesprek werd gevraagd naar mijn kindertijd, jeugd, soort gezin, etc. Dat moet echt wel weer even slijten.
Spoilers!
pi_215331809
Anyway, ik heb een andere leuke klus. Had ik hier nog niet over verteld maar het is vanuit huis voor 10-20 uur per week. De inwerkfase zit er op en ik heb net mijn eerste dienstje gedraaid. Ik hoef me de komende tijd in elk geval niet te vervelen ^O^
Spoilers!
pi_215332118
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, ik heb een andere leuke klus. Had ik hier nog niet over verteld maar het is vanuit huis voor 10-20 uur per week. De inwerkfase zit er op en ik heb net mijn eerste dienstje gedraaid. Ik hoef me de komende tijd in elk geval niet te vervelen ^O^
Ja, en daar kom je niet mee weg…
Wat! doe je nu? Met/ zonder cringy solli ? Vaste tijden? Betaald?
Dm is open.

@sigme kende jij dit systeem / bouwwerk al? Boeiend!
Kwam erop via
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215332254
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Precies. Ik heb er om eerlijk te zijn wel een beetje last van dat me in het gesprek werd gevraagd naar mijn kindertijd, jeugd, soort gezin, etc. Dat moet echt wel weer even slijten.
Ik kan me dat goed voorstellen :*
En dat is inderdaad exact waarom het ook echt niet oké is dat ze dat doen.

En wat tof, je andere klus! Heel benieuwd. Is het voor een specifieke periode (tijdelijk) of niet? En is het leuk?
pi_215332416
Nou ja zeg, wat is dat voor rare reden. Die heb ik echt nog nooit gehoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Maar moet je nagaan, zo'n sterke vrouw als jij hebt er last van die vraagstelling, wat is het dan niet voor iemand die niet sterk in de schoenen staat.

Kan je vertellen wat je gaat doen/doet?

@Tele6 helemaal eens met @MadMaster (en de anderen) Jammer dat die ene niet kan, maar een andere keer kan jij misschien niet, kan gebeuren.

Vandaag lekker gewerkt. Wat een heerlijkheid dat nu eindelijk alles zo is aangepast dat ik rechtstreeks kan printen. Voor morgen ligt er ook nog wel een stapel werk maar gelukkig te overzien.
Moest ook nog lachen, wanneer ik over de lage kade wegfiets (ook wanneer ik aankom) lopen er altijd wel clienten rond en dan is het "hoi" "good morning" etc maar toen ik net wegging stonden een stuk of 10 mannen te praten bij de oprit van de lage naar de hoge kade, ik steek m'n hand op, en de hele groep begint enthousiast te zwaaien _O- Alsof ik voorgoed wegging.
We have far more in common than that which devides us..
pi_215332478
Het is een lastige, best wel algemeen heersende opvatting dat kwetsbaarheid, introspectie reflectie etc. altijd een hoger doel moet zijn. Soms is vermijding en deuren dicht laten heel passend en wenselijk gedrag. Vraagt enige kennis en ervaring om dat in te schatten.

Ik vind het, net als fietsie geloof ik, klinken alsof iemand zelf een soort fantastisch inzicht heeft bedacht (al dan niet geïnspireerd door een cursus) en daar enorm is gaan geloven en niemand meer vraagtekens zet bij of dit wel passend of zelfs verstandig is. De ironie is dat het enorm niet-kwetsbaar is om zo kritiekloos naar je methode te kijken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 21-10-2024 20:08:04 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215333739
Klinkt als een vreemd sollicitatiegesprek LS (ookal heb ik niet veel ervaring).
Er komt vast snel iets leukers op je pad.

Vandaag contact gehad met de DA we moesten de suikerwaarde om 16u meten. Helaas bleek dat met een 'gezonde' kat een stuk lastiger dan met een kat die een hypo heeft en nauwelijks beweegt. Het is dus niet gelukt, morgen kans 2.

Verder is het hier herfstvakantie dus het huis van de buren zit nog voller dan normaal -O- De woningbouw en wij zijn volgens mij echt wel goed bezig met het dossieropbouw, maar ik weet niet of ik dit lang genoeg ga volhouden -O-
Vanmiddag waren we een wandeling aan het maken en daar stond een andere Poolse te schreeuwen naar haar hond en dan wordt ik meteen helemaal misselijk. De stress zit ondertussen zo diep in mijn lichaam.
pi_215333923
Wat een droefenis allemaal weer iedereen -O-

Nou ik ben net een uurtje thuis van werk en ik heb nu echt zin om mijn bed in te gaan en dat ga ik maar doen ook want ik ben helemaal stuk. 4 uur vergaderd waarvan 3 uur aan één stuk door. Wel drie verschillende vergaderingen, maar van "gauw afronden en meteen weer door" etc. Ik word te oud voor deze ongein
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215334023
Och wat een ellende @Sarabi Zowel van kat als van de verschrikkelijke buren. Ik zou toch eens de politie bellen als ik jullie was (en dat evt. met de rest van de buurt afstemmen zodat meerdere mensen dat doen).

En dit zijn de regels in jullie gemeente in de APV

Artikel 2:79 Woonoverlast als bedoeld in artikel 151d Gemeentewet
1.Degene die een woning of een bij die woning behorend erf gebruikt of tegen betaling in gebruik geeft, draagt er zorg voor dat door gedragingen in of vanuit die woning of dat erf of in de onmiddellijke nabijheid van die woning of dat erf geen ernstige en herhaaldelijke hinder voor omwonenden wordt veroorzaakt.

2.De burgemeester kan een last onder bestuursdwang wegens overtreding van het eerste lid in ieder geval opleggen bij ernstige en herhaaldelijke:

a. geluid- of geurhinder;

b. hinder van dieren;

c. hinder van bezoekers of personen die tijdelijk in een woning of op een erf aanwezig zijn;

d. overlast door vervuiling of verwaarlozing van een woning of een erf;

e. intimidatie van derden vanuit een woning of een erf.
  maandag 21 oktober 2024 @ 19:42:17 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215334188
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 19:12 schreef Sarabi het volgende:

Vandaag contact gehad met de DA we moesten de suikerwaarde om 16u meten. Helaas bleek dat met een 'gezonde' kat een stuk lastiger dan met een kat die een hypo heeft en nauwelijks beweegt. Het is dus niet gelukt, morgen kans 2.

Verder is het hier herfstvakantie dus het huis van de buren zit nog voller dan normaal -O- De woningbouw en wij zijn volgens mij echt wel goed bezig met het dossieropbouw, maar ik weet niet of ik dit lang genoeg ga volhouden -O-
Vanmiddag waren we een wandeling aan het maken en daar stond een andere Poolse te schreeuwen naar haar hond en dan wordt ik meteen helemaal misselijk. De stress zit ondertussen zo diep in mijn lichaam.
Sterkte. Het is echt kut en je moet vaak een lange adem hebben.
Hoe vaak ik wel niet heb geklaagd over mijn buurman, en alle andere buren ook. Er gebeurde uiteindelijk niks.
Blij dat ik zelf weg kon, en pas dan merk je hoeveel stress je had in je eigen huis.
Hopelijk gaat het bij jullie beter.
pi_215334771
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 19:12 schreef Sarabi het volgende:

Wat een ellende ;(

quote:
15s.gif Op maandag 21 oktober 2024 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een droefenis allemaal weer iedereen -O-

Nou ik ben net een uurtje thuis van werk en ik heb nu echt zin om mijn bed in te gaan en dat ga ik maar doen ook want ik ben helemaal stuk. 4 uur vergaderd waarvan 3 uur aan één stuk door. Wel drie verschillende vergaderingen, maar van "gauw afronden en meteen weer door" etc. Ik word te oud voor deze ongein
Ook voor jou. Vergadermarathon klinkt zeer matig.
Spoilers!
pi_215334927
Over mijn nieuwe klus. Ik ben tegenwoordig telefonist bij een service die de telefoon opneemt voor een paar honderd verschillende bedrijven die zelf op dat moment niet op kunnen nemen. @flipsen heeft me hiervoor getipt O+

Dit is op ZZP basis, ik krijg betaald per telefoontje. Vandaag heb ik dus mijn eerste euro's verdiend. Donderdag en vrijdag nog meer geld *O* Geld is overigens nu niet mijn belangrijkste drijfveer. Ik wil gewoon wat te doen hebben.
Spoilers!
pi_215335247
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over mijn nieuwe klus. Ik ben tegenwoordig telefonist bij een service die de telefoon opneemt voor een paar honderd verschillende bedrijven die zelf op dat moment niet op kunnen nemen. @:flipsen heeft me hiervoor getipt O+

Dit is op ZZP basis, ik krijg betaald per telefoontje. Vandaag heb ik dus mijn eerste euro's verdiend. Donderdag en vrijdag nog meer geld *O* Geld is overigens nu niet mijn belangrijkste drijfveer. Ik wil gewoon wat te doen hebben.
En wat is dan jouw tekst tegen die mensen die bellen?
Is dat standaard of per bedrijf verschillend?
pi_215335268
Dit was een shitdag zeg :{w ziekgemeld voor morgen, halve dag agressietraining, halve dag werk.
Woensdag mss weer beter :Y
pi_215335277
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:41 schreef Blues het volgende:

[..]
En wat is dan jouw tekst tegen die mensen die bellen?
Is dat standaard of per bedrijf verschillend?
Je hebt per bedrijf verschillende instructies. Dat maakt het een heel stuk ingewikkelder dan het lijkt.

Soms moet je specifieke info vragen of instructies geven. Dat kan ook verschillen per contactpersoon binnen het bedrijf. Soms moet je met de beller een formulier invullen.
Spoilers!
pi_215335282
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:44 schreef Blues het volgende:
Dit was een shitdag zeg :{w ziekgemeld voor morgen, halve dag agressietraining, halve dag werk.
He bah. Je bent dus niet bijgetrokken vandaag. Sterkte!
Spoilers!
pi_215335382
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:44 schreef Blues het volgende:
Bah wat ellendig voor je. Rustig aan doen morgen. En ziek is ziek.
pi_215335390
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Je hebt per bedrijf verschillende instructies. Dat maakt het een heel stuk ingewikkelder dan het lijkt.

Soms moet je specifieke info vragen of instructies geven. Dat kan ook verschillen per contactpersoon binnen het bedrijf. Soms moet je met de beller een formulier invullen.
Wel afwisselend.
Dus voor ieder bedrijf is er een vragenboom?

Ooit in een zkh gewerkt en die hadden een telefonisch klantcontactcentrum met niet medische medewerkers.
Patienten belden met allerlei medische vragen en zij moesten met een vragenboom de mensen te woord staan.
Dat was geen succes :D :X
pi_215335438
quote:

[..]
He bah. Je bent dus niet bijgetrokken vandaag. Sterkte!
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:

Bah wat ellendig voor je. Rustig aan doen morgen. En ziek is ziek.
Vdg bijna alleen maar geslapen en zonder energie hangen op de bank. Kompgoe :)
pi_215335539
quote:

[..]

Een paar honderd! Wat een drukte 👍🏼

Sch.zus (een ex) heeft dat een tijd gedaan via een vaste lijn. Met een hoorn, weet je nog😇 toen van haar geleerd, dat je de hoorn niet neerlegt…wel dat de verbinding verbroken hoort te worden door met de hand de verbinding te verbreken.

Al postend, realiseer ik dat nog maar weinig mensen weten waarover dat gaat. 8)7
Soms is er een filmpje, waarin kinderen van nu verbijsterd naar zo’n draaitoestel kijken. 😉
pi_215335576
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Wel afwisselend.
Dus voor ieder bedrijf is er een vragenboom?

Ooit in een zkh gewerkt en die hadden een telefonisch klantcontactcentrum met niet medische medewerkers.
Patienten belden met allerlei medische vragen en zij moesten met een vragenboom de mensen te woord staan.
Dat was geen succes :D :X
Nee, het is geen vragenboom maar een ander systeem. Ik denk dat ik dat verder niet online mag zeggen. Ze hebben niet echt het meest overzichtelijke systeem maar dat zal ook deels gewenning zijn.

Kan me voorstellen dat niet medisch opgeleid de telefoon opnemen geen succes is :N

@Tele6, hoe is het afgelopen met het klimgroepje? Ik sluit me bij de mening van de rest aan.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')