Heb je wel een buitenlandse stoelgang?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:11 schreef sp3c het volgende:
Ik gok bij mij ongeveer 1 op 10 en ik ben niet blank
In de zin van dat je buitenlands eet. Het is wellicht vergezocht, maar zou het kunnen dat er een algoritme zit achter die steekproeven? De technieken zijn er. Mogelijk zijn die steekproeven niet zo random als ons wordt verkocht. Mogelijk.quote:
Er zit gewoon iemand met een knopje te kijken wie er verdacht uitziet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de zin van dat je buitenlands eet. Het is wellicht vergezocht, maar zou het kunnen dat er een algoritme zit achter die steekproeven? De technieken zijn er. Mogelijk zijn die steekproeven niet zo random als ons wordt verkocht. Mogelijk.²
Ow zo, praat dan ook eens normaal manquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In de zin van dat je buitenlands eet. Het is wellicht vergezocht, maar zou het kunnen dat er een algoritme zit achter die steekproeven? De technieken zijn er. Mogelijk zijn die steekproeven niet zo random als ons wordt verkocht. Mogelijk.²
Nou, dan ben jij de ideale klant om die zgn steekproeven eens te factchecken. Op basis van je boodschappen kijken of ze je er uit vissen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ow zo, praat dan ook eens normaal man
Ik eet waar ik zin in heb, soms is dat stamppot, soms is dat bami, soms is het pizza en soms is het couscous
1 op 10 ongeveerquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij de ideale klant om die zgn steekproeven eens te factchecken. Op basis van je boodschappen kijken of ze je er uit vissen.²
Wtfquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je wel een buitenlandse stoelgang?²
Het is nooit verteld dat steekproeven random zijn. Steekproeven bij AH bijvoorbeeld worden gedaan op basis vanquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Mogelijk zijn die steekproeven niet zo random als ons wordt verkocht.
Bonuskaart impliceert vaste klant. Lekker dat ze hun vaste klant dan niet vertrouwen. En hoe houden ze punt 4 bij?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het is nooit verteld dat steekproeven random zijn. Steekproeven bij AH bijvoorbeeld worden gedaan op basis van
1. Als je de eerste keer met een bonuskaart winkelt.
2. Als je eerder betrapt bent dat je iets niet hebt gescand.
3. Als je boodschappen/bedrag afwijkt van je eigen patroon.
4. De tijd die je doorbrengt in de supermarkt.
5. En als dat allemaal in orde is, dan word je zo'n 1 op 10 keer gecontroleerd.
Allemaal op basis van de data van je bonuskaart.
Je hebt een bonuskaart nodig om het scanpistool te gebruiken. Of je nou vaste klant bent of niet. En je opmerking van "Lekker dat ze hun vaste kant niet vertrouwen", slaat nergens op. Je bent weer lekker aan het janken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bonuskaart impliceert vaste klant. Lekker dat ze hun vaste klant dan niet vertrouwen. En hoe houden ze punt 4 bij?²
Eh bier controleren ze heel vaak, omdat daar veel mee wordt gesjoemeld. Heb ik begrepen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:56 schreef sp3c het volgende:
Ik heb ook een keer gehad dat ik gecontroleerd werd omdat ik voor het eerst in die specifieke winkel was sinds de verbouwing
Kwam zo'n meisje een praatje maken of ik alles had kunnen vinden en wat ik ervan vond enzo terwijl ze stiekem mijn bier begon te scannen
Ok, en als ik de bonuskaart pas bij de (scan)kassa gebruik? Juist ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je hebt een bonuskaart nodig om het scanpistool te gebruiken.
Ik kan er niks anders van maken.quote:Of je nou vaste klant bent of niet. En je opmerking van "Lekker dat ze hun vaste kant niet vertrouwen", slaat nergens op. Je bent weer lekker aan het janken.
Ik heb echt bijna nooit controlequote:Op maandag 21 oktober 2024 13:00 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Eh bier controleren ze heel vaak, omdat daar veel mee wordt gesjoemeld. Heb ik begrepen.
Uh... ze controleren mij altijd...quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het is nooit verteld dat steekproeven random zijn. Steekproeven bij AH bijvoorbeeld worden gedaan op basis van
1. Als je de eerste keer met een bonuskaart winkelt.
2. Als je eerder betrapt bent dat je iets niet hebt gescand.
3. Als je boodschappen/bedrag afwijkt van je eigen patroon.
4. De tijd die je doorbrengt in de supermarkt.
5. En als dat allemaal in orde is, dan word je zo'n 1 op 10 keer gecontroleerd.
Allemaal op basis van de data van je bonuskaart.
Onzin. Er is niemand die altijd gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uh... ze controleren mij altijd...
Ik word er ook vaak uitgepiktquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... ze controleren mij altijd...
Punt 1, 2, 3 zijn sowieso niet aan de orde
Misschien punt 4? maar ik neem nooit een scanpistool mee, hoe weten ze dan hoelang ik binnen ben.
Haha als ik druk ben doe ik dat ookquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik word er ook vaak uitgepiktDaarom beter gewoon bij de normale kassa , scheelt tijd
Ja het is soms lastig kiezenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha als ik druk ben doe ik dat ook
Alleen dan heb je de stress van alles snel moeten inpakken en wachtende mensen
Die druk leg jij jezelf op. Je mag daar gewoon alle tijd voor nemen die je nodig hebtquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen dan heb je de stress van alles snel moeten inpakken en wachtende mensen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die druk leg jij jezelf op. Je mag daar gewoon alle tijd voor nemen die je nodig hebt
Jep en producten die je vaak samen koopt. Zoals bijvoorbeeld pasta en pastasaus. Ziet het systeem dat je alleen pasta koopt (zonder de saus), dan is de kans op een check ook groter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:19 schreef Document1 het volgende:
Bepaalde producten kunnen ook een check in werking stellen. Dure zalm bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |