Als ik de spaarzegels en servies zegels mag dan wil ik je best helpen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik wilde Devlin vragen maar die is een beetje knorrig atm
Het was geen vraag, ik vind het gewoon niet handig (als ik alleen ben)quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:45 schreef devlinmr het volgende:
[..]
+Hoe je kunt scannen en tegelijkertijd je tas vasthouden. Iets waarvan je de oplossing natuurlijk ook zelf kon bedenken
Maar goed ik zal wel een foute aanname hebben gedaan. Ik bedoelde het trouwens niet negatief mocht je dat wel zo hebben geïnterpreteerd. Het was meer een constatering
Onzinnige discussie dit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het was geen vraag, ik vind het gewoon niet handig (als ik alleen ben)
Oplossing is bij de kassa scannen, waar ik nooit problemen mee heb zoals eerder in dit topic te lezen valt
Als je daar een heftig bezwaar in ziet dan zit je broekje te strak
quote:
Goh, alweer?quote:
Winkelwagentje met tas(sen) erin. Voor de handscanner is er een houdertje aanwezig waar je 'm in kunt zetten. Producten kunnen na scannen meteen in de tas. Bij de zelfscankassa zet je de scanner in zo'n wand, je scant je bonuskaart en je rekent af. Daarna kun je meteen weg.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef sp3c het volgende:
Ik vind de handscanner in mijn eentje juist niet handig want dan heb ik in de ene hand een tas en in de andere hand een scanner
Hoe pak ik dan mijn boodschappen?
Tas zit met de lussen over mijn arm, en de gescande boodschappen gaan in het mandje? Is niet zo moeilijk hoor. Alleen bij de flessenautomaat weet ik nooit waar ik dat ding moet laten, dus dan leg ik hem maar even in het mandje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:13 schreef sp3c het volgende:
Ik vind de handscanner in mijn eentje juist niet handig want dan heb ik in de ene hand een tas en in de andere hand een scanner
Hoe pak ik dan mijn boodschappen?
Karretje is dan veel relaxter.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tas zit met de lussen over mijn arm, en de gescande boodschappen gaan in het mandje? Is niet zo moeilijk hoor. Alleen bij de flessenautomaat weet ik nooit waar ik dat ding moet laten, dus dan leg ik hem maar even in het mandje.
En in geval van winkelkarretje, die hebben een houder voor dat ding.
Niet moelijk wel onhandigquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tas zit met de lussen over mijn arm, en de gescande boodschappen gaan in het mandje? Is niet zo moeilijk hoor. Alleen bij de flessenautomaat weet ik nooit waar ik dat ding moet laten, dus dan leg ik hem maar even in het mandje.
En in geval van winkelkarretje, die hebben een houder voor dat ding.
Waarom dan niet alles meteen in je tas na het scannen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb als alleenstaande nooit zoveel nodig. Karretje is dan vaak overkill.
Krat in kar, scannen in krat, kar met krat naar zelfscankassa, klaar.quote:
Ik mis dat wel aan mijn huidige auto, dat er geen krat in past.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krat in kar, scannen in krat, kar met krat naar zelfscankassa, klaar.
Had ik gisteren bij DIRK.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n melding op het scherm dat ik gecontroleerd wordt en dan zo'n wulps kassameisje die al mijn perfect ingepakte boodschappen er weer uithaalt en ze rommelig weer terugstopt. Echt een marteling vind ik dat. M'n broodjes raken ingedeukt mens.
180 euro boete.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Moeder en dochter worden terecht gewezen op het niet aanslaan van producten. Staat op beveiligingsbeelden, ontkennen is kansloos. Vervolgens krijgt alles en iedereen de schuld. Moeder en dochter blijven zich zodanig verzetten dat ze zelfs mee mogen met de politie.
Filiaalhouder geeft een winkelverbod, en zelfs daar zijn moeder en dochter het niet mee eens.
Kan het nog brutaler?
Houd die er ook rekening mee welke artikelen onderin je tas moeten? Dat vind ik zelf het grootste minpunt van een zelfscan, dat je loopt te goochelen met je boodschappen, of drie keer de winkel door moet. Dat is dan ook de reden dat het fout kan gaan. Verder heb ik een leesbril nodig, dus ik zie niet wat er op het schermpje staat. En als je dat bij de zelfscan wilt controleren is het te laat. Ook zou het makkelijk zijn als er plekken waren waar je je tas neer kunt zetten om je boodschappen te herschikken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfs de volgorde kan die op basis van de looproute aanpassen.
Iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Moeder en dochter worden terecht gewezen op het niet aanslaan van producten. Staat op beveiligingsbeelden, ontkennen is kansloos. Vervolgens krijgt alles en iedereen de schuld. Moeder en dochter blijven zich zodanig verzetten dat ze zelfs mee mogen met de politie.
Filiaalhouder geeft een winkelverbod, en zelfs daar zijn moeder en dochter het niet mee eens.
Kan het nog brutaler?
als ik al controle krijg bij de AH is het nagenoeg altijd de hele lijstquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had ik gisteren bij DIRK.
Jongen (dit keer) trok bijna alles uit mijn boodschappentas... Heeft bijna 10 producten gescand.
Maar ik ben eerlijk, dus mij pakken ze niet.
Ik ben ook niet met mijn telefoon vergroeid.quote:devlinmr het volgende:[/b]
[..]
Koop een fatsoenlijke telefoon.
Volgens mij moet jij gewoon lekker een papieren boodschappenlijst bijhouden en afvinken in de winkel.
Moderne tijd lijkt aan jou niet besteed. Niks mis mee
Daarom handscannerquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben ook niet met mijn telefoon vergroeid.
Klopt.. ik ben dan ook al boven de 30quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef sp3c het volgende:
dan is de moderne tijd gewoon niet aan je besteed
Ik ben meestal software ontwikkelaar voor mijn werk. Ik zit het grootste deel van mijn dag achter de computer. Maar ik heb een leesbril nodig en ik kan niet typen op mijn telefoon. Als ik in de trein iets wil doen, neem ik een laptop mee. Verder is het vaak heel onhandig. Het gebeurt bijvoorbeeld regelmatig dat iemand met hun telefoon wil betalen en het niet werkt. Daar heb je met een kaartje alleen last van als je geen saldo hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef sp3c het volgende:
dan is de moderne tijd gewoon niet aan je besteed
https://fyeo.nl/quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben meestal software ontwikkelaar voor mijn werk. Ik zit het grootste deel van mijn dag achter de computer. Maar ik heb een leesbril nodig en ik kan niet typen op mijn telefoon.
Ja was een gebbetje hoor, moderne wereld is een fantastische wereld maar liefst ga ik toch zonder de telefoon op padquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:46 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben meestal software ontwikkelaar voor mijn werk. Ik zit het grootste deel van mijn dag achter de computer. Maar ik heb een leesbril nodig en ik kan niet typen op mijn telefoon. Als ik in de trein iets wil doen, neem ik een laptop mee. Verder is het vaak heel onhandig. Het gebeurt bijvoorbeeld regelmatig dat iemand met hun telefoon wil betalen en het niet werkt. Daar heb je met een kaartje alleen last van als je geen saldo hebt.
Verder zijn al die klantenpassen en -apps gewoon spionage. Ik gebruik een veilige browser, sta alleen minimale cookies toe, zoek zelden met Google en gebruik een adblocker. Ok, ik heb ook Gmail en kijk vaak YouTube, dus whatever. En ja, ik gebruik overal dezelfde gebruikersnaam, dus dat is ook niet zo lastig aan elkaar te knopen. Dat wil niet zeggen dat mijn gedrag overal in de database hoeft te staan.
5000 en kans is minimaal.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, de lenzen via chirurgie vervangen. 8000 Euro en kans op (gedeeltelijke) blindheid.
"ReplaceLenzen ¤ 2850 / per oog" en dan heb je nog meerkosten. Misschien dat de ziektekostenverzekering een gedeelte vergoed, maar dan moet er meestal medische noodzaak voor zijn. Dus als ik dat al zou willen moet ik eerst nog werk zien te vinden en flink sparen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit tegenwoordig te bellen met een flip-phone.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben ook niet met mijn telefoon vergroeid.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen... Ik ben een filantroopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog is er geen reden om het personeel uit te kafferen, en op hoge toon te bevelen dat ze de politie maar moeten gaan bellen. En dan dat ene zinnetje dat madam na een half uur op het belletje gedrukt heeft, heerlijk toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hebt het stukje ‘geseponeerd wegens ten onrechte als verdachte aangemerkt’ gemist? Een fout maken is nog geen diefstal, hoe hard supermarkten ook schreeuwen.
Ik sla de mening van de officier van justitie toch wat hoger aan dan die van een winkelmedewerker in deze. Sepotcode 01, ten onrechte als verdachte aangemerkt, betekent dat er echt niets aan de hand was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan nog is er geen reden om het personeel uit te kafferen, en op hoge toon te bevelen dat ze de politie maar moeten gaan bellen. En dan dat ene zinnetje dat madam na een half uur op het belletje gedrukt heeft, heerlijk toch?
Bij de krant genieten moeder en dochter van de aandacht, ze weten toch wel dat de winkel niet zal reageren.
In het artikel staat dat er nog een persoon meegekeken heeft naar de beelden, en ook die persoon is van mening dat het gaat om diefstal.
Ik heb een keer 1 artikel niet gescand. Bij een controle kwam dat naar boven. Geen diefstal, geen gedoe, alleen dat ik bij de reguliere kassa moest afrekenen. Niks aan de hand. De dame zei nog dat dat de regel was en daar gaf ik gehoor aan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 00:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Winkelpersoneel en/of beveiliging is uitstekend in staat om te bepalen of iemand een product per abuis niet gescand heeft of dat er opzettelijk niet is gescand.
Er is geen reden om bang te zijn voor een controle, als je met de juiste intenties gebruik maakt van de zelfscankassa.
Ik weet nief of het toeval is, maar kan ook zijn dat die dingen etnisch profileren. Maar zowat altijd ben ik de pineut van die "steekproef" van ze.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:08 schreef sp3c het volgende:
Bij de kassa controleren ze letterlijk alles wat je hebt
Alles wat je op de band legt ja.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:08 schreef sp3c het volgende:
Bij de kassa controleren ze letterlijk alles wat je hebt
Ik ook, en ik ben blankquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet nief of het toeval is, maar kan ook zijn dat die dingen etnisch profileren. Maar zowat altijd ben ik de pineut van die "steekproef" van ze.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |