Wat klopt er niet. Is toch een reeks ?quote:
Die nummering is sowieso inconsistent.quote:
Heb al in MUZ-feedback gepost.quote:
Waarom ook van die rare Griekse cijfers.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die nummering is sowieso inconsistent.
[ link | afbeelding ]
Op een gegeven moment gaan we van CCLXXXIII naar CCLXXIX terug.
We hebben nu nog wel steeds 5 dubbele topics met dezelfde nummer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:26 schreef Slobeend het volgende:
Nu zou het moeten kloppen.
En van de OP afblijven Tong!
TT aangepast.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef kciR het volgende:
Niet nog een leuke andere albumtitel met een woord vervangen voor Indie in de TT?
Wat is volgens jou nu het juiste nummer dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hebben nu nog wel steeds 5 dubbele topics met dezelfde nummer.
Heel fijn, thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:57 schreef Z het volgende:
Toch ook een beetje een Big Thief plaat. Hoor je er ook wel aan af. Tucker Zimmerman.
quote:
De beste blijft nog steeds "Indie Aeroplane Over the Sea"quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:53 schreef kciR het volgende:
Niet nog een leuke andere albumtitel met een woord vervangen voor Indie in de TT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Indie end it doesn't even matterquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 14:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
De beste blijft nog steeds "Indie Aeroplane Over the Sea"
Hou dit lekker in het 'Wat luister je nu' topic.quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hou dit lekker in het 'Wat luister je nu' topic.
Heb je weer gezopen tong?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
HoezoIk kijk naar de OP en daar staan gewoon dit soort albums in. Zelfs The Queen is Dead. Verander dan de OP.
Nee, hoezoquote:
Ochja Women staat ook al meer dan 10 jaar op de 'moet ik eens luisteren'-lijst hierquote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:05 schreef Z het volgende:
Ik las het.
Ik wist tot voor kort niet dat Cindy Lee zanger Patrick Flegel ook de zanger van Women, toch wel één van mijn favo bands ooit, was.
Moet je eens doen!quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ochja Women staat ook al meer dan 10 jaar op de 'moet ik eens luisteren'-lijst hier
Ook niet iets als Christoph de Babalon of oude Squarepusher o.i.d.? Vind dat wel erg sfeervol.quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Onpopulaire opinie dit, maar wat heb ik een grafhekel aan Jungle.
De band of het genre?:Pquote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef Discombobulate het volgende:
Onpopulaire opinie dit, maar wat heb ik een grafhekel aan Jungle.
Nee, maar dat zijn zijn platen eigenlijk nooit. Zeker niet na de dood van z'n vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:22 schreef Z het volgende:
Die Mount Eerie plaat is geen makkelijk plaatje. Poeh.
Ik bedoelde de band.quote:Op zondag 3 november 2024 17:29 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Ook niet iets als Christoph de Babalon of oude Squarepusher o.i.d.? Vind dat wel erg sfeervol.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Prachtige stukken wel, maar ook wel wat onluisterebarequote:Op dinsdag 5 november 2024 10:22 schreef Z het volgende:
Die Mount Eerie plaat is geen makkelijk plaatje. Poeh.
Heeft ie ooit een makkelijke plaat gemaakt?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:19 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn zijn platen eigenlijk nooit. Zeker niet na de dood van z'n vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |