abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215304915

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:

Zijn legendarische optreden op het ESF:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
:J
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:13:16 #2
163650 Greys
pi_215304996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef timmmmm het volgende: [..] Dat is toch gewoon een raar en onfatsoenlijk interview? Vind je het echt gek dat men daar commentaar op heeft?
Het was wat stroef/vreemdig maar wel 'Joost als hij eerder door diegene misschien niet fair behandeld is' vreemdig. Ik heb daar persoonlijk wel begrip voor, ik vind het zelf ook lastig om oprecht leuk en beleefd te doen tegen mensen die me het liefst een mes in m'n rug steken als ik me omdraai voor wat clickbait.

Het interview dat Aran zelf gisteren met Joost had - dat afgesloten werd met een knuffel - noemde hij vanavond in z'n eigen Boulevard ook al raar en dat hij zo lastig is in interviews. Maar hoe kan het dan dat (eerlijk, zonder overdrijven, ik kan je 40 linkjes geven) alle anderen wél een heel tof interview van Joost krijgen? Tegen ons deed hij ook super normaal en leuk. En tegen iedereen. Dan zal het toch op z'n minst óók wel aan de interviewer liggen? Is dat echt zo gek dat ik dat voel?

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 19-10-2024 09:01:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:17:05 #3
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215305048
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar weer negeren want hier komt niks goeds van.

En degenen die wel een gewone discussie kunnen voeren zonder verzonnen ziektes enzo krijgen uiteraard wel gewoon antwoord.
[..]
Het was wat stroef/vreemdig maar wel 'Joost als hij eerder door diegene misschien niet fair behandeld is' vreemdig. Ik heb daar persoonlijk wel begrip voor, ik vind het zelf ook lastig om oprecht leuk en beleefd te doen tegen mensen die me het liefst een mes in m'n rug steken als ik me omdraai voor wat clickbait.

Het interview dat Aran zelf gisteren met Joost had - dat afgesloten werd met een knuffel - noemde hij vanavond in z'n eigen Boulevard ook al raar en dat hij zo lastig is in interviews. Maar hoe kan het dan dat (eerlijk, zonder overdrijven, ik kan je 40 linkjes geven) alle anderen wél een heel tof interview van Joost krijgen? Tegen ons deed hij ook super normaal en leuk. En tegen iedereen. Dan zal het toch op z'n minst óók wel aan de interviewer liggen? Is dat echt zo gek dat ik dat voel?
Natuurlijk speelt dat mee. Maar zonder kritische journalistiek wordt er ook geen macht gecontroleerd. Natuurlijk wilt iedereen kusje kroel journalisten. En hij is vast niet gek en voelt ook vast wel aan dat sommige journalisten hem niet gunstig gezind zijn. Maar dat hoort bij journalistiek in een Westers democratisch land. Daar horen meerdere stemmen en smaken bij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:20:34 #4
163650 Greys
pi_215305083
Ik moet altijd even terugdenken aan Waylon. De ESF-journalist van het AD had gevraagd aan de manager van Waylon of hij weer mee ging doen aan het ESF. Manager zei nee of ontkende of geen commentaar, weet niet meer. Later bleek van wel. Uiteraard zeggen alle managers nee want het contract zegt dat het (uiteraard!) aan AvroTros is om dat officieel bekend te maken.
Journalist woest op de manager. Hele nare en lelijke appjes naar manager. Waren screenshots van.
Lelijke stukkies over Waylon (de zin over 'water into wine' die geloveligen toch vreselijk tegen de borst zouden gaan stuiten haha) in de krant. Etc. De wraak.

Journalist komt later op de persdag van Eurovision in Concert. Waylon herkent hem, steekt z'n hand uit (wij stonden ernaast) en zei rustig "Jij gaat eerst sorry zeggen voor de manier waarop je mijn manager hebt behandeld, daarna schud je mijn hand en dan gaan wij gewoon een leuk interview hebben". De journalist weigerde en liep weg.

Sommige pers denken dat artiesten alles van ze moeten pikken en ze zelfs na allerlei nare dingen interviews verplicht zijn. Het zou goed zijn als meer artiesten daar tegen op zouden staan. Want in deze tijd hebben de ESF deelnemers de Boulevards en Shownieuwsen helemaal niet nodig om het goed te doen op het ESF. Aandacht krijgen ze toch wel volop via social media en buitenlandse pers, die veel belangrijker zijn omdat Nederlanders toch niet op de eigen deelnemer kunnen stemmen.
Het wordt tijd dat NLse pers eens wat normaler en positiever met NLse inzendingen omgaat. Meer respectvol. Zoals in meerdere andere landen. Maar ja, dat geeft geen clicks voor de NLse Gerda's.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 18-10-2024 23:26:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:24:13 #5
163650 Greys
pi_215305121
Edit *weg*: ik dacht dat m'n reactie hier op een ander was, vandaar m'n vriendelijke antwoord. Toen ik zag op wie ik echt reageerde mocht het weg. :)

[ Bericht 87% gewijzigd door Greys op 18-10-2024 23:36:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:24:35 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215305127
Nu is het wel klaar met dat complot denken hoor. En die diagnoses mag je aan de professional laten.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:25:40 #7
163650 Greys
pi_215305144
Koekoek.

Sorry.
Die ontsnapte me even.
U kunt vast bedenken waarom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:27:28 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215305169
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd even terugdenken aan Waylon. De journalist van het AD had gevraagd aan de manager van Waylon of hij weer mee ging doen aan het ESF. Manager zei nee of ontkende of geen commentaar, weet niet meer. Later bleek van wel. Uiteraard zeggen alle managers nee want het contract zegt dat het (uiteraard!) aan AvroTros is om dat officieel bekend te maken.
Journalist woest op de manager. Hele nare en lelijke appjes naar manager. Waren screenshots van.
Lelijke stukkies over Waylon (de zin over 'water into wine' die geloveligen toch vreselijk tegen de borst zouden gaan stuiten haha) in de krant. Etc. De wraak.

Journalist komt later op de persdag van Eurovision in Concert. Waylon herkent hem, steekt z'n hand uit (wij stonden ernaast) en zei rustig "Jij gaat eerst sorry zeggen voor de manier waarop je mijn manager hebt behandeld, daarna schud je mijn hand en dan gaan wij gewoon een leuk interview hebben". De journalist weigerde en liep weg.

Sommige pers denken dat artiesten alles van ze moeten pikken en ze zelfs na allerlei nare dingen interviews verplicht zijn. Het zou goed zijn als meer artiesten daar tegen op zouden staan. Want in deze tijd hebben de ESF deelnemers de Boulevards en Shownieuwsen helemaal niet nodig om het goed te doen op het ESF. Aandacht krijgen ze toch wel volop via social media en buitenlandse pers, die veel belangrijker zijn omdat Nederlanders toch niet op de eigen deelnemer kunnen stemmen.
Het wordt tijd dat NLse pers eens wat normaler en positiever met NLse inzendingen omgaat. Meer respectvol. Zoals in meerdere andere landen. Maar ja, dat geeft geen clicks voor de NLse Gerda's.
Waylon heeft niet terwijl hij Nederland vertegenwoordigde een personeelslid van de productie onrespectvol bejegend. Als vertegenwoordiger van een land waar veel publiek geld in is gestopt mag wel gevraagd worden dat diegene verantwoording aflegt over wat daar nou is gebeurd.

Dat zou alleen maar als teken van volwassenheid en rijping goed zijn. Als je een fout maakt maak je het goed en erken je publiekelijk je fout.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:29:46 #9
163650 Greys
pi_215305203
Ik geef het op.
Tis zonde van het topic en het wordt me te vermoeiend dit op m'n oude dag. Fijn weekend allen op één na. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:33:35 #10
484748 Aadrianus
pi_215305267
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik geef het op.
Tis zonde van het topic en het wordt me te vermoeiend dit op m'n oude dag. Fijn weekend allen op één na. O+
Lieve Greys, laat haar blablablaën. Niemand van de vaste lezers leest het nog, of neemt het serieus. En door....... 😊
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 23:52:38 #11
163650 Greys
pi_215305509
Oké. Je hebt gelijk.

PS Tante Greys vertelt:
(Pas op, langdradig, sla gerust over)

Moest net nog even in mezelf grinniken omdat ik - toen z'n naam als deelnemer bekend werd en daarvoor al bij de geruchten - één van degenen was die hier als hardste 'oh god nee toch' riep, omdat ik anderhalf liedje had gehoord van hem en het persoonlijk niet zag gebeuren dat dat iets tofs qua lied zou opleveren dat echt zou scoren op het ESF.

Wat hadden de destijds geschrokkenen - waaronder ik dus - het mis.

Hij bewees m'n ongelijk met het meer dan leuke ESF-lied, maar won me ook als persoon over door z'n persoonlijkheid in vele interviews op beeld. Júist door die interviews vol menselijkheid en puurheid. Daarom vind ik het nu volledig onbegrijpelijk als iemand zegt dat hij zo lastig te interviewen is. Dan ligt dat echt grotendeels aan de interviewer, kan bijna niet anders. En daarna nóg meer toen we hem zelf live even spraken. Wat een innemend en puur en állermenselijkst persoon.

Ik ben 51. Dit gaat niet over verliefdheid of geilheid of wat er dan ook geroepen wordt door trollies. Ik vond en vind het gewoon allemachtig prachtig dat ik honderdtachtig graden draaide en van 'oh god nee toch alsjeblieft' naar 'dit is het tofste dat we naar het ESF hebben gestuurd, zowel qua lied als persoon' ging. Iemand die dat voor elkaar krijgt verdient m'n respect. Met al z'n menselijkheid en vreemdheidjes en wellicht fouten. Want dat hebben we namelijk allemaal. En wie zegt van niet die liegt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:04:35 #12
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_215305670
Heul erg eens met @Greys. Joost kan ontzettend eerlijk, oprecht en open zijn in z'n antwoorden. Maar hij voelt als geen ander aan wat je intentie is, waardeert het als je je inleest en wat voor vragen je stelt (en hij ziet alles, dus weet ook precies wat je daarnaast allemaal hebt gezegd).
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:08:56 #13
495774 NailQueen
pi_215305733
quote:
Ik moet altijd even terugdenken aan Waylon. De ESF-journalist van het AD had gevraagd aan de manager van Waylon of hij weer mee ging doen aan het ESF. Manager zei nee of ontkende of geen commentaar, weet niet meer. Later bleek van wel. Uiteraard zeggen alle managers nee want het contract zegt dat het (uiteraard!) aan AvroTros is om dat officieel bekend te maken.

Dit wist ik helemaal niet :o

Ook over een ander Esf artiest: in de documentaire van Douwe Bob is er een stukje dat hij een kort interview heeft met Shownieuws. Hij komt daar in eerste instantie ongeïnteresseerd en druk over. Hij heeft er duidelijk geen tijd voor. Shownieuws gaat hier natuurlijk mee aan de haal en opeens is Douwe Bob is heel arrogant. Terwijl het probleem juist bij Shownieuws lag. Douwe Bob was gewoon foto's aan het maken met fans. Daar wilde hij alle tijd voor maken maar tussendoor zat een journalist steeds te zeuren of hij een paar korte vragen te stellen. Om maar van die journalist af te komen zegt Douwe dat hij 30 seconden heeft want hij wil zijn fans niet teleur wil stellen. Shownieuws is gelijk op hun teentjes getrapt want zijn fans waren belangrijker :(
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:10:21 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215305751
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heul erg eens met @:Greys. Joost kan ontzettend eerlijk, oprecht en open zijn in z'n antwoorden. Maar hij voelt als geen ander aan wat je intentie is, waardeert het als je je inleest en wat voor vragen je stelt (en hij ziet alles, dus weet ook precies wat je daarnaast allemaal hebt gezegd).
Verbaasde mij ook dat Joost wist over bijvoorbeeld Overthinking It en jullie podcast. Kan mij voorstellen dat je als artiest niet zoveel zin hebt in een Shownieuws of Boulevard. Die zijn meestal niet geïnteresseerd in de artiest zelf maar al het gedoe er om heen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:20:47 #15
163650 Greys
pi_215305893
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heul erg eens met @:Greys. Joost kan ontzettend eerlijk, oprecht en open zijn in z'n antwoorden. Maar hij voelt als geen ander aan wat je intentie is, waardeert het als je je inleest en wat voor vragen je stelt (en hij ziet alles, dus weet ook precies wat je daarnaast allemaal hebt gezegd).
Jup. En ook in dat laatste vergissen sommige mediamensen zich nog weleens, óf ze voelen zich zo belangrijk dat ze echt denken dat hij ze (ongeacht wat ze ook verder over hem zeggen en klagen) toch vriendelijke interviews verschuldigd is.

Joost heeft hen helemaal niet nodig. Zij hem kennelijk wel. Maar ze gedragen zich alsof het andersom is.

Hij heeft op één middag zo'n veertig interviews gegeven in AFAS en nul waren er daarvan raar of stom.
Zo ook de persmiddag in Malmö bij die molen: alle interviews waren enig.

Dus wellicht moeten sommigen van de NLse media zich gewoon écht eens achter de oren krabben of ze zelf wel zulke leuke en/of goede interviewers zijn, als vele anderen (ook Cee en ik als pure amateurs maar liefhebbers) veel meer leuks en liefs en informatiefs kregen van Joost dan sommige professionals met hun standaard gezuig of domme vragen waarvan ze duivels goed wisten dat hij daar op dat moment niet op mocht/kon antwoorden.

Hij voelt inderdaad hoe iemand in elkaar zit of weet dat door je elders te hebben zien of horen praten of schrijven. En je krijgt wat je verdient. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 19-10-2024 00:26:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:24:07 #16
163650 Greys
pi_215305935
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dit wist ik helemaal niet :o

Ook over een ander Esf artiest: in de documentaire van Douwe Bob is er een stukje dat hij een kort interview heeft met Shownieuws. Hij komt daar in eerste instantie ongeïnteresseerd en druk over. Hij heeft er duidelijk geen tijd voor. Shownieuws gaat hier natuurlijk mee aan de haal en opeens is Douwe Bob is heel arrogant. Terwijl het probleem juist bij Shownieuws lag. Douwe Bob was gewoon foto's aan het maken met fans. Daar wilde hij alle tijd voor maken maar tussendoor zat een journalist steeds te zeuren of hij een paar korte vragen te stellen. Om maar van die journalist af te komen zegt Douwe dat hij 30 seconden heeft want hij wil zijn fans niet teleur wil stellen. Shownieuws is gelijk op hun teentjes getrapt want zijn fans waren belangrijker :(
Precies hoe ze je wegzetten als je niet doet wat ze zeggen inderdaad. Krijgen ze geen scoop of interview wanneer zij dat wensen ben je de sjaak. Het wordt tijd dat meer mensen (en vooral AvroTros en deelnemers) dit gaan doorzien en ze minder belangrijk maken.
Laat ze zelf maar eens moeite doen en zich goed voorbereiden etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:26:09 #17
210969 Em31
pi_215305959
Uiteindelijk kun je het bij die traditionele media toch nooit goed doen als je ze niet als het middelpunt van de wereld ziet, omdat het resultaat ze ook niet boeit. Ze deden het namelijk ook bij Duncan. Je moet precies doen wat zij willen, alles moet om de interviews met hun draaien, dan is het goed. Numidia deed dat vorig jaar en je zag wat er gebeurde met Aran. Nummer boeide niet eens, hij was helemaal overtuigd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:30:50 #18
163650 Greys
pi_215305991
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:26 schreef Em31 het volgende:
Uiteindelijk kun je het bij die traditionele media toch nooit goed doen als je ze niet als het middelpunt van de wereld ziet, omdat het resultaat ze ook niet boeit. Ze deden het namelijk ook bij Duncan. Je moet precies doen wat zij willen, alles moet om de interviews met hun draaien, dan is het goed. Numidia deed dat vorig jaar en je zag wat er gebeurde met Aran. Nummer boeide niet eens, hij was helemaal overtuigd.
Ja. Ook goede voorbeelden.
Ze zijn zichzelf echt veel te belangrijk gaan vinden. Hopelijk - als we ooit weer meedoen - gaat AvroTros qua pers zich meer richten op buitenlandse (ESF)pers die zichzelf al hebben bewezen en op fanpers die oprechte liefhebbers en geïnteresseerden zijn en die het goede voor de NLse deelnemer wensen en hopen dat het ESF een fijne ervaring voor ze wordt, ipv tijd en aandacht geven aan media die juist graag lijken te willen zorgen dat het kut met de deelnemer gaat omdat dat meer clicks oplevert.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:32:12 #19
506053 d_elise
pi_215306002
Het is toch ook wel tekenend dat er geen één buitenlandse journalist was die dezelfde mening deelt als Aran en co? Ze vonden hem allemaal leuk, hij zorgde voor de meeste views en hij ontroerende ze vaak met zijn verhaal en openheid. En een paar maanden geleden gaf hij samen met Käärijä een aantal interviews op dat Finse festival, ook allemaal leuk en iedereen liep weer met hem weg. Wat al vaker gezegd is, als jij de enige bent waartegen hij wat minder vriendelijk en open is, ligt dat waarschijnlijk meer aan jou dan aan hem.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:32:20 #20
434701 Cosima
pi_215306004
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 06:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je geeft zelf aan dat niet bekend is wat er is gebeurd en toch vind je dat hij zijn excuses moet aanbieden.

Beetje raar niet?
Nee ik vind dat niet raar. Hij heeft zich niet gedragen zoals ebu verwacht van hem en aangezien je mee doet aan het songfestival, is dat waaraan je je dient te conformeren. Je kan na het songfestival eventueel nog in gesprek
als je vindt dat er wat moet veranderen. Nu heb je je laten gaan en heel Nederland laten zitten. En of je je nu slechts een beetje hebt laten gaan of heel erg maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Wat mij betreft verdient dat sowieso een excuses voordat je gaat hinten op een nieuwe deelname of het esf nog verder gebruikt voor fame. Daarnaast vind ik het feit dat hij nog steeds niet eerlijk verteld wat er is gebeurd niet voor hem spreken.

Verder doen de meeste users hier precies hetzelfde, maar dan de andere kant op. Niemand weet wat er is gebeurd, maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij voor niks is gediskwalificeerd. Net zo tegenstrijdig.

Ben dat hele jolige gedoe van Joost klein over esf gewoon zat. En die verheerlijking van hem hier ook.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:39:33 #21
163650 Greys
pi_215306024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef d_elise het volgende:
Het is toch ook wel tekenend dat er geen één buitenlandse journalist was die dezelfde mening deelt als Aran en co? Ze vonden hem allemaal leuk, hij zorgde voor de meeste views en hij ontroerende ze vaak met zijn verhaal en openheid. En een paar maanden geleden gaf hij samen met Käärijä een aantal interviews op dat Finse festival, ook allemaal leuk en iedereen liep weer met hem weg. Wat al vaker gezegd is, als jij de enige bent waartegen hij wat minder vriendelijk en open is, ligt dat waarschijnlijk meer aan jou dan aan hem.
Voor jou klinkt dat heel logisch.
Voor mij ook.
Maar voor de shownieuwsboulevardmensen blijft het één groot raadsel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:39:50 #22
210969 Em31
pi_215306026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef Cosima het volgende:

[..]
Nee ik vind dat niet raar. Hij heeft zich niet gedragen zoals ebu verwacht van hem en aangezien je mee doet aan het songfestival, is dat waaraan je je dient te conformeren. Je kan na het songfestival eventueel nog in gesprek
als je vindt dat er wat moet veranderen. Nu heb je je laten gaan en heel Nederland laten zitten. En of je je nu slechts een beetje hebt laten gaan of heel erg maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Wat mij betreft verdient dat sowieso een excuses voordat je gaat hinten op een nieuwe deelname of het esf nog verder gebruikt voor fame. Daarnaast vind ik het feit dat hij nog steeds niet eerlijk verteld wat er is gebeurd niet voor hem spreken.

Verder doen de meeste users hier precies hetzelfde, maar dan de andere kant op. Niemand weet wat er is gebeurd, maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij voor niks is gediskwalificeerd. Net zo tegenstrijdig.

Ben dat hele jolige gedoe van Joost klein over esf gewoon zat. En die verheerlijking van hem hier ook.
Ik zou het ook graag willen weten, maar waarom boeit het je niet dat de EBU, die zo’n vergaande beslissing daadwerkelijk heeft genomen, ook weigert te vertellen waarom ze dat hebben gedaan? Die wilden niets zeggen door het politie-onderzoek, toen dat afgerond was wilden ze er niet meer over praten. Alsof dat niet shady is. :?

Uiteindelijk weten we door de AVROTROS en Joost nog meer dan door de EBU.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:40:47 #23
163650 Greys
pi_215306033
quote:
Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:43:18 #24
484748 Aadrianus
pi_215306043
quote:

[..]

Wordt je gedwongen om hier te komen en alles te lezen? Au...... wat ontzettend vervelend voor je. Zou ik wat aan doen als ik jou was.
  roze zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:43:37 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215306044
Ik vind het alleen maar mooi dat Joost zich niet anders voor doet dan hij eerst ook deed. Lekker jezelf blijven en fuck wat de rest denkt. Zo is Joost altijd al geweest, ik zie echt niks raars. _O-
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:45:50 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215306050
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:43 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Wordt je gedwongen om hier te komen en alles te lezen? Au...... wat ontzettend vervelend voor je. Zou ik wat aan doen als ik jou was.
Dit hoeft ook weer niet he? Mensen mogen meningen hebben dat ze Joost niet zo leuk vinden.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 00:49:22 #27
484748 Aadrianus
pi_215306067
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit hoeft ook weer niet he? Mensen mogen meningen hebben dat ze Joost niet zo leuk vinden.
Kom nou, ik zeg toch niet dat iemand niet een mening mag hebben. Maar als dat voor de een geldt, geldt dat ook voor de anderen, toch?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:03:21 #28
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215306133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef d_elise het volgende:
Het kost enige tijd voordat je iemand goed leert kennen. En je gaat het pas zien als je het doorhebt.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:10:25 #29
434701 Cosima
pi_215306169
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 00:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Sterkte.
Bedankt.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:57:09 #30
502306 Lt.Bookman
NYPL
pi_215306282
quote:
Niemand weet wat er is gebeurd, maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij voor niks is gediskwalificeerd. Net zo tegenstrijdig.
Onschuldpresumptie. Zolang ik geen bewijs heb gezien dat hij zich misdragen heeft, heeft hij zich niet misdragen. En volgens de openbaar aanklager in Zweden is dat bewijs er niet, dus tsja...
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:58:57 #31
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_215306287
quote:

[..]

Sterkte meid.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 08:05:33 #32
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215306781
quote:

Maar dan vind ik dat Waylon dat netjes en volwassen oplost tegenover dat rare gedrag van Joost in vb dat interview wat ze lieten zien bij VI

Je hoeft je niet alles te laten zeggen, maar je kan wel gewoon normaal blijven doen. De extreme, rare reactie, daar zetten veel mensen vraagtekens bij. Waylon komt in jouw voorbeeld in ieder geval veel evenwichtiger over. Die zou ook nooit zo'n incident met een cameravrouw hebben want die kan deugdelijk een conflict oplossen
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 08:53:29 #33
163650 Greys
pi_215306957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 08:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Maar dan vind ik dat Waylon dat netjes en volwassen oplost tegenover dat rare gedrag van Joost in vb dat interview wat ze lieten zien bij VI

Je hoeft je niet alles te laten zeggen, maar je kan wel gewoon normaal blijven doen. De extreme, rare reactie, daar zetten veel mensen vraagtekens bij. Waylon komt in jouw voorbeeld in ieder geval veel evenwichtiger over. Die zou ook nooit zo'n incident met een cameravrouw hebben want die kan deugdelijk een conflict oplossen
Waylon heeft ná dit wat ik beschreef tijdens de hele twee weken op zijn ESF deze man genegeerd en hem geen interview gegeven. Vonden sommigen heel begrijpelijk en sommigen vonden het schandalig en kinderachtig. De laatste groep snapte ik niet.

En ja ik snap wat je zegt, Waylon gaat daar dan misschien iets volwassener (vinden wij dan, anderen vonden dat dus óók weer fout) mee om dan Joost, maar ze schelen bijna 20 jaar. Ieder gaat er op z'n eigen manier mee om.

En Waylon was bv na z'n eerste ESF weer een tijd spoorloos, die had tijd nodig om dat te verwerken wat er met Ilse gebeurde. Vonden mensen óók weer raar en kinderachtig van hem, toen kreeg je #WaarIsWaylon enzo.

Het hakt erin, zo'n ESF met amper rust en alle ogen op je gericht maandenlang.
Mensen blijven mensen. Met grenzen en reacties als die grenzen worden opgezocht en overschreden.

Ik blijf erbij dat een journalist zich minstens OOK normaal heeft te gedragen. En zo niet dan is actie = reactie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:00:48 #34
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215306985
En dit alles is de reden doe het volgend jaar niet. Het sentiment is heel anders. Ze gaan hem nog meer op de huid zitten.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:05:34 #35
163650 Greys
pi_215307001
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dit alles is de reden doe het volgend jaar niet. Het sentiment is heel anders. Ze gaan hem nog meer op de huid zitten.
Inderdaad liever een jaartje niks, maar als Joost weer meedoet dan graag alleen interviews voor degenen die dat verdienen.
Waylon was ook niet via AvroTros verplicht om met het AD te praten destijds op zijn ESF toen hij dat niet wilde, dus Joost kan ook overslaan wie hij wil. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:05:54 #36
97341 Fred_B
pi_215307002

Dit is het stuk uit VI neem ik aan?

Ik vind het nog wel meevallen. Derksen doet zijn standaardtrucje, door half geïnformeerd boos te zijn op iemand die geen bluesmuziek maakt. Maar Van der Gijp verwoordt heel redelijk het sentiment dat het typetje Joost ook wel iets vermoeiends krijgt. Dat hebben we hier ook wel geconstateerd.

De enige die inderdaad een beetje uit de toon valt, is Aran. Dat is duidelijk een vat vol frustratie, waarschijnlijk uit ergernis van hem en zijn redactie dat hij geen leuke quotes uit Joost krijgt, elke keer als hij er weer op af gestuurd wordt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:08:45 #37
163650 Greys
pi_215307013
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:05 schreef Fred_B het volgende:
De enige die inderdaad een beetje uit de toon valt, is Aran. Dat is duidelijk een vat vol frustratie, waarschijnlijk uit ergernis van hem en zijn redactie dat hij geen leuke quotes uit Joost krijgt, elke keer als hij er weer op af gestuurd wordt.
Het ging ons (mij iig) idd om Aran. Niet om de anderen.
Omdat Aran de avond ervoor nog de hug van Joost in ontvangst nam en daarna weer zat te klagen in Boellie over hoe moeilijk hij te interviewen is. (Moeilijk voor hem alleen, maar dat zei hij natuurlijk niet haha). En dan idd z'n frustratie eraf laten druipen in VI. Wie is er dan kinderachtig, Joost of hij zelf. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:38:02 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215307177
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:08 schreef Greys het volgende:

[..]
Het ging ons (mij iig) idd om Aran. Niet om de anderen.
Omdat Aran de avond ervoor nog de hug van Joost in ontvangst nam en daarna weer zat te klagen in Boellie over hoe moeilijk hij te interviewen is. (Moeilijk voor hem alleen, maar dat zei hij natuurlijk niet haha). En dan idd z'n frustratie eraf laten druipen in VI. Wie is er dan kinderachtig, Joost of hij zelf. _O-
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij zelf te zeggen heeft over het hele songfestivalgebeuren. Heb je een linkje voor me naar een van die interviews.

Daar vragen ze steeds naar, ook in dat interview waar ie zo kinderachtig om deed, en dat lijkt me een heel legitieme vraag van de Nederlandse pers als wij als land door hem als Nederlandse inzending niet vertegenwoordigd zijn door zijn gedrag.

Je hoort er heel veel over maar ik heb er van hem eigenlijk nooit over gehoord. Praat hij daar dan wel over, maar dan niet met deze mensen of praat hij niet met deze mensen omdat zij er steeds naar vragen?
Laffe huichelaar
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:38:25 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215307180
Ik ben oprecht erg benieuwd namelijk hoe hij er zelf naar lijkt en over praat
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 09:57:50 #40
163650 Greys
pi_215307331
Ik denk (maar dat kan ik mis hebben, onsarcastisch want dat werkt hier niet en ik weet het niet) dat daar twee dingen spelen:

-de deadline waarop AvroTros moet zeggen of ze meedoen is niet zonder reden enkele maanden uitgesteld naar 1 november en er zijn zeer waarschijnlijk nog onderhandelingen en gesprekken tussen de omroep en de EBU, wie weet over geld teruggave voor deelname vorig jaar of weten wij veel, dus zullen ze hem gevraagd hebben tot die tijd niet erover te praten tot de knoop gehakt is en afspraken met EBU op papier staan anders kan dat wellicht onderhandelingen en of afspraken verpesten. (De kans is er dat het écht nu nog bezig is want de winnaar zei vorige week nog dat zelfs hen nog niks gehoord had van de EBU op hun klachten).

- Dat hij daarna vast een keer erover wil praten maar dan niet met Aran, want dan liever met iemand met wie je een beetje normale relatie hebt

En zolang die eventuele (imho best logische) redenen nog op tafel liggen vind ik het persoonlijk zeer verdedigbaar dat hij er weinig tot niks over zegt. Daar mogen anderen uiteraard anders over denken.

Extra reden voor mij is dat degene die beschuldigt imho moet bewijzen. Niet andersom. En er is na al die tijd nog geen bewijs. Joost had destijds meteen aangeboden om sorry te zeggen voor de schrik tegen de cameradame, maar dat wilde de niet. Veel meer hoeft hij (voor zo ver het nu op tafel ligt) wat mij betreft niet te doen. Hij is imho mij of ons of Aran geen sorry beschuldigd. Hooguit haar. Maar dat wilde ze zelf niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 19-10-2024 10:02:56 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:02:42 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215307417
Die video is niet het hele stukje. Gijp zij ook nog dat ie die beveiliger misschien bij had zodat ie niet van het balkon kon springen 8)7. En dat deze week...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:05:21 #42
163650 Greys
pi_215307451
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die video is niet het hele stukje. Gijp zij ook nog dat ie die beveiliger misschien bij had zodat ie niet van het balkon kon springen 8)7. En dat deze week...
Oh ja dat soort dingen vind ik ook op z'n minst nogal smakeloos. Zeker. Maar dat weten we van ze.

Het is ongeinformeerd, want elke deelnemer heeft een 'beveiliger'. S10 zei ook al dat die beveiliger destijds met haar meeliep met zaklamp om cameramensen buiten de normale opnames om in de lens te schijnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:37:35 #43
87554 Cee
Welluk?
pi_215307898
Lijkt me wel leuk als ie volgend jaar meedoet met een grote ‘fuck you’ naar de EBU (want meedoen doen we toch) maar als ik zo bekijk hoe de Nederlandse media met de standaard negatieve POV de boel zo verdraait en doorzuigt om dat negatieve standpunt vooral aan te houden, zou ik tegen Joost willen zeggen: blijf lekker weg. Want als de EBU je niet wil breken dan doet SBS of RTL het wel.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:46:19 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215308037
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:57 schreef Greys het volgende:
Ik denk (maar dat kan ik mis hebben, onsarcastisch want dat werkt hier niet en ik weet het niet) dat daar twee dingen spelen:

-de deadline waarop AvroTros moet zeggen of ze meedoen is niet zonder reden enkele maanden uitgesteld naar 1 november en er zijn zeer waarschijnlijk nog onderhandelingen en gesprekken tussen de omroep en de EBU, wie weet over geld teruggave voor deelname vorig jaar of weten wij veel, dus zullen ze hem gevraagd hebben tot die tijd niet erover te praten tot de knoop gehakt is en afspraken met EBU op papier staan anders kan dat wellicht onderhandelingen en of afspraken verpesten. (De kans is er dat het écht nu nog bezig is want de winnaar zei vorige week nog dat zelfs hen nog niks gehoord had van de EBU op hun klachten).

- Dat hij daarna vast een keer erover wil praten maar dan niet met Aran, want dan liever met iemand met wie je een beetje normale relatie hebt

En zolang die eventuele (imho best logische) redenen nog op tafel liggen vind ik het persoonlijk zeer verdedigbaar dat hij er weinig tot niks over zegt. Daar mogen anderen uiteraard anders over denken.

Extra reden voor mij is dat degene die beschuldigt imho moet bewijzen. Niet andersom. En er is na al die tijd nog geen bewijs. Joost had destijds meteen aangeboden om sorry te zeggen voor de schrik tegen de cameradame, maar dat wilde de niet. Veel meer hoeft hij (voor zo ver het nu op tafel ligt) wat mij betreft niet te doen. Hij is imho mij of ons of Aran geen sorry beschuldigd. Hooguit haar. Maar dat wilde ze zelf niet.
De beste man staat het vrij te zeggen wat hij wil tegen wie hij dat wil. Dat is zijn goed recht en dat mag ook. Je zou zelfs de redenen kunnen begrijpen, die jij overigens voor hem invult, maar die je als je ernaar gevraagd wordt ook op een normale, volwassen manier kan uitleggen.

Maar die roddelpers staat ook vrij te vragen wat ze willen en ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat zo'n 'journalist' vindt dat je, wanneer door jouw handelen het hele land gediskwalificeerd is, jouw kant van het verhaal moet doen. En daar blijven ze dan naar vragen. Dat is zijn werk.

Ja, dat kan vast op een vriendelijker manier, maar je kan er ook volwassen op reageren. Bij zo'n debiele reactie als uit het fragment bij vandaag inside, heb ik niet het idee dat hij geleerd heeft van alles wat er bij het ESF gebeurd is, want in essentie reageerde hij daar ook debiel op iemand die gewoon haar werk deed.

Word gewoon een beetje volwassen en stel je wat professioneler op denk ik dan. Zoals een Waylon in jouw voorbeeld. Ja, die is 20 jaar ouder maar je hebt hier hier ook niet over een kind he? Die vent is 26, dan is het echt tijd om op te houden je als kind te gedragen.
Laffe huichelaar
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:48:14 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215308058
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat was van Aran wel het valse stukje vind ik. Dan komt er zo'n filmpje langs van Kim Jong Un en de 12 bewakers die langs zijn auto meerennen en dan moet ie toch even iets zeggen als 'Joost zou willen dst hij zoveel bewakers had'

Da's gewoon nergens voor nodig, we hebben het allang ergens anders over. Misplaats grapje wellicht maar wel een valse
Laffe huichelaar
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:56:27 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215308132
Maar goed hier zal ik mijn uitstapje weer bij laten want we zullen het nooit eens worden.

Jullie bril te roze, mijn bril te zwart
Laffe huichelaar
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:03:50 #47
2681 Dave
pi_215308181
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:57 schreef Greys het volgende:

Ik heb maandag 4 november, 19.05, Eva NPO1, vast met potlood in m’n agenda gezet.
C’est Davie :o)
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:05:49 #48
2681 Dave
pi_215308197
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]
De beste man staat het vrij te zeggen wat hij wil tegen wie hij dat wil.
Ah, je hebt z’n contract helpen opstellen? Fijn iemand te hebben die er meer over weet! Kun je er meer over vertellen?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:09:10 #49
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215308230
mijn gevoel zegt dat het beter is om met een nieuwe artiest het volgende songfestival in te gaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:11:46 #50
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_215308255
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote TYFUSTAKKEBENDE wordt en hele flikkerse boel ontploft :@

En dan in 2026 weer helemaal from scratch O+

[ Bericht 19% gewijzigd door GeorgeM op 19-10-2024 13:23:39 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:11:54 #51
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215308259
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
mijn gevoel zegt dat het beter is om met een nieuwe artiest het volgende songfestival in te gaan
Dan zou het voor 2026 gaan.

of Anouk voor 2025.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:12:23 #52
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215308271
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote tufusbende wordt en de boel ontploft :@
Osterdahl helemaal gek wordt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:13:45 #53
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_215308290
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Osterdahl helemaal gek wordt.
Exact.
Dat de EBU echt niet anders kan dan dingen omgooien.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:13:51 #54
80791 crew  Paul
pi_215308291
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote TYFUSTAKKEBENDE wordt en hele flikkerse boel ontploft :@
gaat niet gebeuren, dus gewoon nieuwe artiest sturen
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:14:55 #55
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_215308305
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:13 schreef Paul het volgende:

[..]
gaat niet gebeuren, dus gewoon nieuwe artiest sturen
Ik zeg toch ook helemaal niet dat dat gaat gebeuren :?
Ik zeg alleen maar dat ik dat HOOP.
George Michael
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:58:59 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215308651
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Dave het volgende:

[..]
Ah, je hebt z’n contract helpen opstellen? Fijn iemand te hebben die er meer over weet! Kun je er meer over vertellen?
Doe nou eens niet zo dom en aanvallend joh.
Laffe huichelaar
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 12:35:41 #57
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215308895
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 01:57 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Onschuldpresumptie. Zolang ik geen bewijs heb gezien dat hij zich misdragen heeft, heeft hij zich niet misdragen. En volgens de openbaar aanklager in Zweden is dat bewijs er niet, dus tsja...
De transcripties van de verhoren staan online. Die vrouw klaagt echt niet zomaar. Er is IETS gebeurd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2024 @ 12:37:09 #58
163650 Greys
pi_215308904
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed hier zal ik mijn uitstapje weer bij laten want we zullen het nooit eens worden.

Jullie bril te roze, mijn bril te zwart
Jij kan er met ons tenminste op een harde maar faire manier over praten dus dat is me al heel wat waard. Ook als we het niet eens zijn over alles. Jij bent wel eerlijk genoeg om - ondanks je bezwaren over hoe hij dit aanpakt waar ik op sommige puntjes heus me iets bij kan voorstellen - zelf tegen weer een ander te roepen dat het niet normaal is om hem van alcoholisme etc te beschuldigen. Dus wat dat betreft en wmb gewoon altijd welkom hoor, ook met een tegengestelde mening. Weet dat in elk geval. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 12:48:37 #59
502306 Lt.Bookman
NYPL
pi_215308982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 12:35 schreef Mishu het volgende:

[..]
De transcripties van de verhoren staan online.
Gelezen.
quote:
Die vrouw klaagt echt niet zomaar.
Kom je weleens met andere mensen in contact? Valse en aangedikte beschuldigingen komen voor aan de lopende band.
quote:
Er is IETS gebeurd.
Ik geloof ook wel dat er iets is gebeurd. Maar op basis van de info die er is neem ik aan dat het verre van diskwalificatie waard was.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 13:29:08 #60
2681 Dave
pi_215309298
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Doe nou eens niet zo dom en aanvallend joh.
Ik ben van mening dat het waarschijnlijk is dat ie door z’n ESF- contract met Avrotros gebonden is, en (nog) niet vrijuit kan praten, jij kennelijk niet. En door.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:23:25 #61
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215310538
Op instagram Joost bij Antoon in de studio samenwerking??
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 19:05:34 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_215311792
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op instagram Joost bij Antoon in de studio samenwerking??
Jezus man, interpunctie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 19:22:24 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215311985
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 19:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Jezus man, interpunctie.
Sorry, inhoudelijk ook nog wat te melden?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 21:23:44 #64
477407 Mandy040986
pi_215313832
quote:

[..]
Jezus man, interpunctie.
https://www.elle.com/nl/l(...)tkarakter-onderzoek/

^O^ :R
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:57:45 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_215314812
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Sorry, inhoudelijk ook nog wat te melden?
Nope. Het ging me puur om de interpunctie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:59:36 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_215314822
quote:
Ik hou van onze taal. Ik hou van helder communiceren. Interpunctie is een onmisbaar hulpmiddel om elkaar goed te begrijpen. En bovendien gewoon basisschoolkost. Als ik 3 x 2 = 7 zie staan, wijs ik er ook even op dat het niet klopt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 23:12:55 #67
2681 Dave
pi_215314915
Bedankt, nu heeft opa het deuntje van Heinz sandwich spread in z’n hoofd.

SPOILER
  zondag 20 oktober 2024 @ 03:06:59 #68
443801 RipCity
pi_215316164
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/

Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?

Reactie van Ronald Molendijk wel perfect iig. Laat ook eens een keer een serieuze/normale kant zien. Zelfs met Herman brood e.d. kon je eens een goed gesprek voeren.

De poll laat ook zien dat publieke opinie zo steeds meer tegen ‘m keert. Zal die wel weer schijt aan hebben etc. maar toch jammer als je juist de wind zo mee had lange tijd.

De beelden:

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door RipCity op 20-10-2024 10:20:08 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 20 oktober 2024 @ 08:32:21 #69
502306 Lt.Bookman
NYPL
pi_215316540
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/

Ik vind dit dom gedrag van ze. :r
  zondag 20 oktober 2024 @ 08:40:47 #70
477407 Mandy040986
pi_215316574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik hou van onze taal. Ik hou van helder communiceren. Interpunctie is een onmisbaar hulpmiddel om elkaar goed te begrijpen. En bovendien gewoon basisschoolkost. Als ik 3 x 2 = 7 zie staan, wijs ik er ook even op dat het niet klopt.
Je kunt ook helder communiceren zonder punt.
  zondag 20 oktober 2024 @ 08:44:31 #71
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215316589
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 23:12 schreef Dave het volgende:
Bedankt, nu heeft opa het deuntje van Heinz sandwich spread in z’n hoofd.

SPOILER
Bedankt |:)
SPOILER
quote:

Niet de meest gepaste houding van Joost & Co.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 20 oktober 2024 @ 09:39:25 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_215316900
quote:
12s.gif Op zondag 20 oktober 2024 08:40 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Je kunt ook helder communiceren zonder punt.
Een punt is het probleem niet. :?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 20 oktober 2024 @ 09:53:48 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215317000
Ik durf hier bijna niet meer te posten?

Maar ik vond het zeker ook het gedrag ongepast. Maar de reacties daarop zijn nog veel erger. Ook is hij de roddelpers zeker geen interview verschuldigd. Aran die kan het nu, terecht echt wel vergeten.

Een poll houden of hij in een psychiatrische inrichting thuis hoort? Dat gaat echt veel te ver.
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:16:54 #74
2681 Dave
pi_215317164
quote:

Ik ben geen fan, en zag dit pas later, maar dit kan natuurlijk niet, alsof ze geen idee hadden.

Dit kan nog minder dan het decolleté van de zanger van Son Mieux of de reclame voor Paris(re)made op z’n schouder, waar ik me tijdens de uitzending wel aan stoorde.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 oktober 2024 @ 10:24:24 #75
80791 crew  Paul
pi_215317234
quote:
Beste Joost,

Ik begrijp uit doorgaans betrouwbare bron dat AVROTROS binnenkort bekend maakt dat jij Nederland in 2025 weer vertegenwoordigt bij het Eurovisie Songfestival.

Hartstikke mooi, man.

Maar ik ben afgelopen donderdag wel van je geschrokken bij het Televizier Ring Gala.

De manier waarop jij de aandacht trok…

In beeld mee-playbacken met de autocue van presentator Jan Smit…

Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…

Wuivend in de zaal zitten als de doden van het afgelopen jaar worden herdacht…

Dat leek echt nergens op, Joost!
Met dat soort kinderachtigheden maak je misschien indruk op de leerlingen van groep 4 van basisschool De Swirrel in Britsum, maar daar ga je het op 17 mei 2025 in Basel bij de finale van het Eurovisie Songfestival heus niet mee redden.

Dan moet je écht met grover geschut op de proppen komen om alle aandacht weer naar je toe te trekken.

Ik heb wel een paar tips voor je.

Je kunt na het opkomen meteen demonstratief je mic droppen en weigeren te zingen.

Je kunt in plaats van je eigenlijke zangtekst het door Cornald Maas geschreven nummer ‘Fuck the EBU’ zingen.

Je kunt gedurende je hele liedje twee middelvingers in de lucht steken.

Je kunt met je lul uit je broek het podium op komen lopen.

Je kunt Appie Mussa of Stuntkabouter -censuur-
Je kunt tijdens je optreden je broek naar beneden trekken en een lekker potje gaan zitten schijten op het podium.

Je kunt tijdens je optreden ritueel een schaap slachten om in het gevlei te komen bij de televoters van islamitische persuasie – of een geit neuken, als je aan hemofobie lijdt.

En als je bang bent dat dat allemaal niet ver genoeg gaat, weet dan dat herhaling de kracht van reclame is.

Dan timmer je gewoon weer wat vrouwen op hun bek.

Groet,

JanD

https://www.buttkicken.nl(...)n-aan-joost-klein-2/
Wat vinden jullie van dit briefje
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:27:02 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215317252
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 10:24 schreef Paul het volgende:

[..]
Wat vinden jullie van dit briefje
Flauw en makkelijk scoren
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:30:05 #77
477407 Mandy040986
pi_215317270
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Een punt is het probleem niet. :?
quote:

[..]
Jezus man, interpunctie.
Jawel?
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:47:02 #78
42497 Remco
pi_215317393
Ben benieuwd hoe lang het goedpraten nog door gaat, totdat iedereen erachter komt dat Joost Klein gewoon een simpele proleet is.
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:52:29 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215317433
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:

Als mod heb ik ook eigenlijk weer zin om er een slotje op te zetten, het gaat nergens over nu. Persoonlijke aanvallen, getroll en geneuzel over onzin.
  zondag 20 oktober 2024 @ 10:53:07 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215317438
quote:

Dat lijkt me nou ook weer nergens voor nodig. Dit bericht is uitstekend leesbaar, heel fijn Van je vorige weet ik nog steeds niet wat je bedoelde.
Spoilers!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 oktober 2024 @ 10:59:47 #81
80791 crew  Paul
pi_215317501
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:

Reactie van Ronald Molendijk wel perfect iig. Laat ook eens een keer een serieuze/normale kant zien. Zelfs met Herman brood e.d. kon je eens een goed gesprek voeren.

De poll laat ook zien dat publieke opinie zo steeds meer tegen ‘m keert. Zal die wel weer schijt aan hebben etc. maar toch jammer als je juist de wind zo mee had lange tijd.

De beelden:

[ twitter ]
Ben Joost wel zat aan het worden, hoe hij zich als een kleuter heeft gedragen bij de televizierring, dit zwaaien, dat playbacken, zonnebril op doen, hij gedraagt zich gewoon als een pubertje
Nee joost, liever niet 2025 het songfestival doen
  zondag 20 oktober 2024 @ 11:00:23 #82
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215317514
Ik vond het playbacken echt hilarisch _O-
Spoilers!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 11:07:33 #83
163650 Greys
pi_215317601
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is.

Het is niet besproken omdat het volgens mij niet in beeld was tijdens de uitzending zelf en het tot nu toe nergens te zien was?

Ik vind dit nogal ongepast gedrag tijdens de in memoriam. Hou je dan gewoon maar even koest. (Het enige dat ik kan bedenken is dat ze misschien met de muziek mee zaten te zwaaien voor de optredende artiest en er gewoon geen kwaad in zagen.)

Dat hij aan het eind even weg was vond en vind ik nog steeds weinig mis mee, want hij heeft geklapt voor Andre dus daar maakt 'Mediacourant' zelf (weer) iets heel anders van. En dat playbacken achter Jan Smit deden ze tien jaar geleden al tijdens een ander tv programma (een of andere kwis, zijn beelden van, moest iedereen toen om lachen) dus dat men daar nu ineens wel over valt vind ik nogal overdreven, zo is hij dus gewoon altijd geweest en met de teleprompter playbacken doe je weinig kwaad.

Maar inderdaad, dat gewapper tijdens de in memoriam, doe dat nou gewoon niet. Eens.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 20-10-2024 11:33:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 oktober 2024 @ 11:09:32 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215317627
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…
Een paar dagen geleden was dit nog na het dankwoord. Toch leuk hoe de doelpalen steeds stiekem een stukje worden verplaatst door de populistische media.

Ik ken de context nog niet want ik heb de show niet gezien. Maar dat zwaaien tijdens de in memoriam, komt zeker niet goed over.
Spoilers!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 11:09:37 #85
163650 Greys
pi_215317629
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het playbacken echt hilarisch _O-
Ik zoek de beelden die hier al eerder stonden van een veel jongere Joost in een kwis waar hij dat ook al deed haha. Ik vind dat dus ook grappig. Snap best dat anderen het kinderachtig kunnen vinden maar dát (!) vind ik onschuldig vermaak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 oktober 2024 @ 11:10:30 #86
80791 crew  Paul
pi_215317643
Jongens volgend jaar doen we gewoon Davina michelle naar songfestival, ONDERWERP AFGESLOTEN :(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 11:13:35 #87
163650 Greys
pi_215317695
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef Paul het volgende:
Jongens volgend jaar doen we gewoon Davina michelle naar songfestival, ONDERWERP AFGESLOTEN :(
NEE PAUL :(
WE DOEN GEWOON NIET MEE :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 oktober 2024 @ 11:14:43 #88
80791 crew  Paul
pi_215317712
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:13 schreef Greys het volgende:

[..]
NEE PAUL :(
sorry niet zeggen tegen bonk hoor :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 11:18:21 #89
163650 Greys
pi_215317763
quote:
Een poll houden of hij in een psychiatrische inrichting thuis hoort? Dat gaat echt veel te ver.
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.

Dat zegt meestal meer over de beoordelers dan over de beoordeelden.

De wereld zou maar verdomde saai zijn zonder paradijsvogels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 11:23:08 #90
163650 Greys
pi_215317821
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:14 schreef Paul het volgende:

[..]
sorry niet zeggen tegen bonk hoor :'(
OKÉ IS ONS GEHEIMPJE.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 20 oktober 2024 @ 11:27:58 #91
80791 crew  Paul
pi_215317896
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]
OKÉ IS ONS GEHEIMPJE.

[ afbeelding ]
Kan je weer openbaar gaan, dan kan ik bonkietopic weer updaten :') :D
  zondag 20 oktober 2024 @ 11:30:08 #92
464519 blackswangreen
pi_215317921
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Greys het volgende:

[..]
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.

Dat zegt meestal meer over de beoordelers dan over de beoordeelden.

De wereld zou maar verdomde saai zijn zonder paradijsvogels.
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.

Je vraagt je toch af waar sommige mensen zich mee bezig moeten houden als types als Joost Klein er niet zouden zijn. De Mediacourant kun je sowieso wel opdoeken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 11:35:12 #93
163650 Greys
pi_215317993
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.

Je vraagt je toch af waar sommige mensen zich mee bezig moeten houden als types als Joost Klein er niet zouden zijn. De Mediacourant kun je sowieso wel opdoeken.
De grootste vingerwapperaars van Mediacourant, juicekanalen, Shownieuwsen en Boulevards mogen sowieso weleens een spiegeltje vragen aan Sinterklaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 20 oktober 2024 @ 13:19:43 #94
477381 summer52
pi_215319067
En echt Ronald Molendijk, Mediacourant, Shownieuws en andere pulp serieus nemen? Jeetje op wat voor niveau leven wij dan?
Ik snap het niet meer, Joost stelselmatig kapot proberen te maken. Het gaat maar door en door en waarom? Omdat hij anders is en zich recalcitrant gedraagt? Nou wees blij want ik vind dit een verademing. Beter dan al die saaie deugneuzen.
En dat wuiven bij die herdenking op de Televiziergala stoort iemand zich hier echt aan? Misschien hebben de overledenen op dat wolkje zelf meegewuifd? Ik ben in augustus 72 jaar geworden en het valt mij op hoe bekrompen er overal op gereageerd wordt. Er mag vooral niet buiten de lijntjes gekleurd worden.

#omaheeftgesproken :7

Edit ik reageer niet op reacties van pseudo psychologen of psychiaters.

[ Bericht 4% gewijzigd door summer52 op 20-10-2024 13:50:07 ]
  zondag 20 oktober 2024 @ 13:41:22 #95
291714 Marsenal
Heh.
pi_215319277
Ook al is die gozer mentaal debiel, dan herhalen we gewoon het mantra van alle psychologen na 1970: het mag er zijn.
-nee-
  Moderator zondag 20 oktober 2024 @ 14:11:08 #96
375570 crew  Cyan9
pi_215319630
Ik dacht dat we allang tot de consensus waren gekomen dat we de Mediacourant nooit serieus hoeven te nemen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 14:13:04 #97
163650 Greys
pi_215319665
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 20 oktober 2024 @ 14:14:40 #98
375570 crew  Cyan9
pi_215319689
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 14:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Een zorgplicht. _O-

Vanaf komende editie zeker.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 oktober 2024 @ 14:19:25 #99
163650 Greys
pi_215319749
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Een zorgplicht. _O-

Vanaf komende editie zeker.
'In de toekomst' zullen ze kijken naar het welzijn van de deelnemers.

LEKKER OP TIJD JONGENS. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 20 oktober 2024 @ 14:19:59 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_215319754
Ik dacht dat de delegatiebubbel de ruimte was om terug te trekken maar blijkbaar is een bubbel in de bubbel nu De Oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')