SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was wat stroef/vreemdig maar wel 'Joost als hij eerder door diegene misschien niet fair behandeld is' vreemdig. Ik heb daar persoonlijk wel begrip voor, ik vind het zelf ook lastig om oprecht leuk en beleefd te doen tegen mensen die me het liefst een mes in m'n rug steken als ik me omdraai voor wat clickbait.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef timmmmm het volgende: [..] Dat is toch gewoon een raar en onfatsoenlijk interview? Vind je het echt gek dat men daar commentaar op heeft?
Natuurlijk speelt dat mee. Maar zonder kritische journalistiek wordt er ook geen macht gecontroleerd. Natuurlijk wilt iedereen kusje kroel journalisten. En hij is vast niet gek en voelt ook vast wel aan dat sommige journalisten hem niet gunstig gezind zijn. Maar dat hoort bij journalistiek in een Westers democratisch land. Daar horen meerdere stemmen en smaken bij.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga maar weer negeren want hier komt niks goeds van.
En degenen die wel een gewone discussie kunnen voeren zonder verzonnen ziektes enzo krijgen uiteraard wel gewoon antwoord.
[..]
Het was wat stroef/vreemdig maar wel 'Joost als hij eerder door diegene misschien niet fair behandeld is' vreemdig. Ik heb daar persoonlijk wel begrip voor, ik vind het zelf ook lastig om oprecht leuk en beleefd te doen tegen mensen die me het liefst een mes in m'n rug steken als ik me omdraai voor wat clickbait.
Het interview dat Aran zelf gisteren met Joost had - dat afgesloten werd met een knuffel - noemde hij vanavond in z'n eigen Boulevard ook al raar en dat hij zo lastig is in interviews. Maar hoe kan het dan dat (eerlijk, zonder overdrijven, ik kan je 40 linkjes geven) alle anderen wél een heel tof interview van Joost krijgen? Tegen ons deed hij ook super normaal en leuk. En tegen iedereen. Dan zal het toch op z'n minst óók wel aan de interviewer liggen? Is dat echt zo gek dat ik dat voel?
Waylon heeft niet terwijl hij Nederland vertegenwoordigde een personeelslid van de productie onrespectvol bejegend. Als vertegenwoordiger van een land waar veel publiek geld in is gestopt mag wel gevraagd worden dat diegene verantwoording aflegt over wat daar nou is gebeurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd even terugdenken aan Waylon. De journalist van het AD had gevraagd aan de manager van Waylon of hij weer mee ging doen aan het ESF. Manager zei nee of ontkende of geen commentaar, weet niet meer. Later bleek van wel. Uiteraard zeggen alle managers nee want het contract zegt dat het (uiteraard!) aan AvroTros is om dat officieel bekend te maken.
Journalist woest op de manager. Hele nare en lelijke appjes naar manager. Waren screenshots van.
Lelijke stukkies over Waylon (de zin over 'water into wine' die geloveligen toch vreselijk tegen de borst zouden gaan stuiten haha) in de krant. Etc. De wraak.
Journalist komt later op de persdag van Eurovision in Concert. Waylon herkent hem, steekt z'n hand uit (wij stonden ernaast) en zei rustig "Jij gaat eerst sorry zeggen voor de manier waarop je mijn manager hebt behandeld, daarna schud je mijn hand en dan gaan wij gewoon een leuk interview hebben". De journalist weigerde en liep weg.
Sommige pers denken dat artiesten alles van ze moeten pikken en ze zelfs na allerlei nare dingen interviews verplicht zijn. Het zou goed zijn als meer artiesten daar tegen op zouden staan. Want in deze tijd hebben de ESF deelnemers de Boulevards en Shownieuwsen helemaal niet nodig om het goed te doen op het ESF. Aandacht krijgen ze toch wel volop via social media en buitenlandse pers, die veel belangrijker zijn omdat Nederlanders toch niet op de eigen deelnemer kunnen stemmen.
Het wordt tijd dat NLse pers eens wat normaler en positiever met NLse inzendingen omgaat. Meer respectvol. Zoals in meerdere andere landen. Maar ja, dat geeft geen clicks voor de NLse Gerda's.
Lieve Greys, laat haar blablablaën. Niemand van de vaste lezers leest het nog, of neemt het serieus. En door....... 😊quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik geef het op.
Tis zonde van het topic en het wordt me te vermoeiend dit op m'n oude dag. Fijn weekend allen op één na.
Dit wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd even terugdenken aan Waylon. De ESF-journalist van het AD had gevraagd aan de manager van Waylon of hij weer mee ging doen aan het ESF. Manager zei nee of ontkende of geen commentaar, weet niet meer. Later bleek van wel. Uiteraard zeggen alle managers nee want het contract zegt dat het (uiteraard!) aan AvroTros is om dat officieel bekend te maken.
Journalist woest op de manager. Hele nare en lelijke appjes naar manager. Waren screenshots van.
Lelijke stukkies over Waylon (de zin over 'water into wine' die geloveligen toch vreselijk tegen de borst zouden gaan stuiten haha) in de krant. Etc. De wraak.
Journalist komt later op de persdag van Eurovision in Concert. Waylon herkent hem, steekt z'n hand uit (wij stonden ernaast) en zei rustig "Jij gaat eerst sorry zeggen voor de manier waarop je mijn manager hebt behandeld, daarna schud je mijn hand en dan gaan wij gewoon een leuk interview hebben". De journalist weigerde en liep weg.
Sommige pers denken dat artiesten alles van ze moeten pikken en ze zelfs na allerlei nare dingen interviews verplicht zijn. Het zou goed zijn als meer artiesten daar tegen op zouden staan. Want in deze tijd hebben de ESF deelnemers de Boulevards en Shownieuwsen helemaal niet nodig om het goed te doen op het ESF. Aandacht krijgen ze toch wel volop via social media en buitenlandse pers, die veel belangrijker zijn omdat Nederlanders toch niet op de eigen deelnemer kunnen stemmen.
Het wordt tijd dat NLse pers eens wat normaler en positiever met NLse inzendingen omgaat. Meer respectvol. Zoals in meerdere andere landen. Maar ja, dat geeft geen clicks voor de NLse Gerda's.
Verbaasde mij ook dat Joost wist over bijvoorbeeld Overthinking It en jullie podcast. Kan mij voorstellen dat je als artiest niet zoveel zin hebt in een Shownieuws of Boulevard. Die zijn meestal niet geïnteresseerd in de artiest zelf maar al het gedoe er om heen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heul erg eens met @:Greys. Joost kan ontzettend eerlijk, oprecht en open zijn in z'n antwoorden. Maar hij voelt als geen ander aan wat je intentie is, waardeert het als je je inleest en wat voor vragen je stelt (en hij ziet alles, dus weet ook precies wat je daarnaast allemaal hebt gezegd).
Jup. En ook in dat laatste vergissen sommige mediamensen zich nog weleens, óf ze voelen zich zo belangrijk dat ze echt denken dat hij ze (ongeacht wat ze ook verder over hem zeggen en klagen) toch vriendelijke interviews verschuldigd is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heul erg eens met @:Greys. Joost kan ontzettend eerlijk, oprecht en open zijn in z'n antwoorden. Maar hij voelt als geen ander aan wat je intentie is, waardeert het als je je inleest en wat voor vragen je stelt (en hij ziet alles, dus weet ook precies wat je daarnaast allemaal hebt gezegd).
Precies hoe ze je wegzetten als je niet doet wat ze zeggen inderdaad. Krijgen ze geen scoop of interview wanneer zij dat wensen ben je de sjaak. Het wordt tijd dat meer mensen (en vooral AvroTros en deelnemers) dit gaan doorzien en ze minder belangrijk maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit wist ik helemaal niet
Ook over een ander Esf artiest: in de documentaire van Douwe Bob is er een stukje dat hij een kort interview heeft met Shownieuws. Hij komt daar in eerste instantie ongeïnteresseerd en druk over. Hij heeft er duidelijk geen tijd voor. Shownieuws gaat hier natuurlijk mee aan de haal en opeens is Douwe Bob is heel arrogant. Terwijl het probleem juist bij Shownieuws lag. Douwe Bob was gewoon foto's aan het maken met fans. Daar wilde hij alle tijd voor maken maar tussendoor zat een journalist steeds te zeuren of hij een paar korte vragen te stellen. Om maar van die journalist af te komen zegt Douwe dat hij 30 seconden heeft want hij wil zijn fans niet teleur wil stellen. Shownieuws is gelijk op hun teentjes getrapt want zijn fans waren belangrijker
Ja. Ook goede voorbeelden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:26 schreef Em31 het volgende:
Uiteindelijk kun je het bij die traditionele media toch nooit goed doen als je ze niet als het middelpunt van de wereld ziet, omdat het resultaat ze ook niet boeit. Ze deden het namelijk ook bij Duncan. Je moet precies doen wat zij willen, alles moet om de interviews met hun draaien, dan is het goed. Numidia deed dat vorig jaar en je zag wat er gebeurde met Aran. Nummer boeide niet eens, hij was helemaal overtuigd.
Nee ik vind dat niet raar. Hij heeft zich niet gedragen zoals ebu verwacht van hem en aangezien je mee doet aan het songfestival, is dat waaraan je je dient te conformeren. Je kan na het songfestival eventueel nog in gesprekquote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat niet bekend is wat er is gebeurd en toch vind je dat hij zijn excuses moet aanbieden.
Beetje raar niet?
Voor jou klinkt dat heel logisch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef d_elise het volgende:
Het is toch ook wel tekenend dat er geen één buitenlandse journalist was die dezelfde mening deelt als Aran en co? Ze vonden hem allemaal leuk, hij zorgde voor de meeste views en hij ontroerende ze vaak met zijn verhaal en openheid. En een paar maanden geleden gaf hij samen met Käärijä een aantal interviews op dat Finse festival, ook allemaal leuk en iedereen liep weer met hem weg. Wat al vaker gezegd is, als jij de enige bent waartegen hij wat minder vriendelijk en open is, ligt dat waarschijnlijk meer aan jou dan aan hem.
Ik zou het ook graag willen weten, maar waarom boeit het je niet dat de EBU, die zo’n vergaande beslissing daadwerkelijk heeft genomen, ook weigert te vertellen waarom ze dat hebben gedaan? Die wilden niets zeggen door het politie-onderzoek, toen dat afgerond was wilden ze er niet meer over praten. Alsof dat niet shady is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef Cosima het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet raar. Hij heeft zich niet gedragen zoals ebu verwacht van hem en aangezien je mee doet aan het songfestival, is dat waaraan je je dient te conformeren. Je kan na het songfestival eventueel nog in gesprek
als je vindt dat er wat moet veranderen. Nu heb je je laten gaan en heel Nederland laten zitten. En of je je nu slechts een beetje hebt laten gaan of heel erg maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Wat mij betreft verdient dat sowieso een excuses voordat je gaat hinten op een nieuwe deelname of het esf nog verder gebruikt voor fame. Daarnaast vind ik het feit dat hij nog steeds niet eerlijk verteld wat er is gebeurd niet voor hem spreken.
Verder doen de meeste users hier precies hetzelfde, maar dan de andere kant op. Niemand weet wat er is gebeurd, maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij voor niks is gediskwalificeerd. Net zo tegenstrijdig.
Ben dat hele jolige gedoe van Joost klein over esf gewoon zat. En die verheerlijking van hem hier ook.
Sterkte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef Cosima het volgende:
Ben dat hele jolige gedoe van Joost klein over esf gewoon zat. En die verheerlijking van hem hier ook.
Wordt je gedwongen om hier te komen en alles te lezen? Au...... wat ontzettend vervelend voor je. Zou ik wat aan doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef Cosima het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet raar. Hij heeft zich niet gedragen zoals ebu verwacht van hem en aangezien je mee doet aan het songfestival, is dat waaraan je je dient te conformeren. Je kan na het songfestival eventueel nog in gesprek
als je vindt dat er wat moet veranderen. Nu heb je je laten gaan en heel Nederland laten zitten. En of je je nu slechts een beetje hebt laten gaan of heel erg maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Wat mij betreft verdient dat sowieso een excuses voordat je gaat hinten op een nieuwe deelname of het esf nog verder gebruikt voor fame. Daarnaast vind ik het feit dat hij nog steeds niet eerlijk verteld wat er is gebeurd niet voor hem spreken.
Verder doen de meeste users hier precies hetzelfde, maar dan de andere kant op. Niemand weet wat er is gebeurd, maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij voor niks is gediskwalificeerd. Net zo tegenstrijdig.
Dit hoeft ook weer niet he? Mensen mogen meningen hebben dat ze Joost niet zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:43 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wordt je gedwongen om hier te komen en alles te lezen? Au...... wat ontzettend vervelend voor je. Zou ik wat aan doen als ik jou was.
Kom nou, ik zeg toch niet dat iemand niet een mening mag hebben. Maar als dat voor de een geldt, geldt dat ook voor de anderen, toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit hoeft ook weer niet he? Mensen mogen meningen hebben dat ze Joost niet zo leuk vinden.
Het kost enige tijd voordat je iemand goed leert kennen. En je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef d_elise het volgende:
Het is toch ook wel tekenend dat er geen één buitenlandse journalist was die dezelfde mening deelt als Aran en co? Ze vonden hem allemaal leuk, hij zorgde voor de meeste views en hij ontroerende ze vaak met zijn verhaal en openheid. En een paar maanden geleden gaf hij samen met Käärijä een aantal interviews op dat Finse festival, ook allemaal leuk en iedereen liep weer met hem weg. Wat al vaker gezegd is, als jij de enige bent waartegen hij wat minder vriendelijk en open is, ligt dat waarschijnlijk meer aan jou dan aan hem.
Onschuldpresumptie. Zolang ik geen bewijs heb gezien dat hij zich misdragen heeft, heeft hij zich niet misdragen. En volgens de openbaar aanklager in Zweden is dat bewijs er niet, dus tsja...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef Cosima het volgende:
Niemand weet wat er is gebeurd, maar jullie gaan er allemaal vanuit dat hij voor niks is gediskwalificeerd. Net zo tegenstrijdig.
Sterkte meid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef Cosima het volgende:
[..]
Maar dan vind ik dat Waylon dat netjes en volwassen oplost tegenover dat rare gedrag van Joost in vb dat interview wat ze lieten zien bij VIquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet altijd even terugdenken aan Waylon. De ESF-journalist van het AD had gevraagd aan de manager van Waylon of hij weer mee ging doen aan het ESF. Manager zei nee of ontkende of geen commentaar, weet niet meer. Later bleek van wel. Uiteraard zeggen alle managers nee want het contract zegt dat het (uiteraard!) aan AvroTros is om dat officieel bekend te maken.
Waylon heeft ná dit wat ik beschreef tijdens de hele twee weken op zijn ESF deze man genegeerd en hem geen interview gegeven. Vonden sommigen heel begrijpelijk en sommigen vonden het schandalig en kinderachtig. De laatste groep snapte ik niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dan vind ik dat Waylon dat netjes en volwassen oplost tegenover dat rare gedrag van Joost in vb dat interview wat ze lieten zien bij VI
Je hoeft je niet alles te laten zeggen, maar je kan wel gewoon normaal blijven doen. De extreme, rare reactie, daar zetten veel mensen vraagtekens bij. Waylon komt in jouw voorbeeld in ieder geval veel evenwichtiger over. Die zou ook nooit zo'n incident met een cameravrouw hebben want die kan deugdelijk een conflict oplossen
Inderdaad liever een jaartje niks, maar als Joost weer meedoet dan graag alleen interviews voor degenen die dat verdienen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
En dit alles is de reden doe het volgend jaar niet. Het sentiment is heel anders. Ze gaan hem nog meer op de huid zitten.
Het ging ons (mij iig) idd om Aran. Niet om de anderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:05 schreef Fred_B het volgende:
De enige die inderdaad een beetje uit de toon valt, is Aran. Dat is duidelijk een vat vol frustratie, waarschijnlijk uit ergernis van hem en zijn redactie dat hij geen leuke quotes uit Joost krijgt, elke keer als hij er weer op af gestuurd wordt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij zelf te zeggen heeft over het hele songfestivalgebeuren. Heb je een linkje voor me naar een van die interviews.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging ons (mij iig) idd om Aran. Niet om de anderen.
Omdat Aran de avond ervoor nog de hug van Joost in ontvangst nam en daarna weer zat te klagen in Boellie over hoe moeilijk hij te interviewen is. (Moeilijk voor hem alleen, maar dat zei hij natuurlijk niet haha). En dan idd z'n frustratie eraf laten druipen in VI. Wie is er dan kinderachtig, Joost of hij zelf.
Oh ja dat soort dingen vind ik ook op z'n minst nogal smakeloos. Zeker. Maar dat weten we van ze.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die video is niet het hele stukje. Gijp zij ook nog dat ie die beveiliger misschien bij had zodat ie niet van het balkon kon springen. En dat deze week...
De beste man staat het vrij te zeggen wat hij wil tegen wie hij dat wil. Dat is zijn goed recht en dat mag ook. Je zou zelfs de redenen kunnen begrijpen, die jij overigens voor hem invult, maar die je als je ernaar gevraagd wordt ook op een normale, volwassen manier kan uitleggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:57 schreef Greys het volgende:
Ik denk (maar dat kan ik mis hebben, onsarcastisch want dat werkt hier niet en ik weet het niet) dat daar twee dingen spelen:
-de deadline waarop AvroTros moet zeggen of ze meedoen is niet zonder reden enkele maanden uitgesteld naar 1 november en er zijn zeer waarschijnlijk nog onderhandelingen en gesprekken tussen de omroep en de EBU, wie weet over geld teruggave voor deelname vorig jaar of weten wij veel, dus zullen ze hem gevraagd hebben tot die tijd niet erover te praten tot de knoop gehakt is en afspraken met EBU op papier staan anders kan dat wellicht onderhandelingen en of afspraken verpesten. (De kans is er dat het écht nu nog bezig is want de winnaar zei vorige week nog dat zelfs hen nog niks gehoord had van de EBU op hun klachten).
- Dat hij daarna vast een keer erover wil praten maar dan niet met Aran, want dan liever met iemand met wie je een beetje normale relatie hebt
En zolang die eventuele (imho best logische) redenen nog op tafel liggen vind ik het persoonlijk zeer verdedigbaar dat hij er weinig tot niks over zegt. Daar mogen anderen uiteraard anders over denken.
Extra reden voor mij is dat degene die beschuldigt imho moet bewijzen. Niet andersom. En er is na al die tijd nog geen bewijs. Joost had destijds meteen aangeboden om sorry te zeggen voor de schrik tegen de cameradame, maar dat wilde de niet. Veel meer hoeft hij (voor zo ver het nu op tafel ligt) wat mij betreft niet te doen. Hij is imho mij of ons of Aran geen sorry beschuldigd. Hooguit haar. Maar dat wilde ze zelf niet.
Dat was van Aran wel het valse stukje vind ik. Dan komt er zo'n filmpje langs van Kim Jong Un en de 12 bewakers die langs zijn auto meerennen en dan moet ie toch even iets zeggen als 'Joost zou willen dst hij zoveel bewakers had'quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die video is niet het hele stukje. Gijp zij ook nog dat ie die beveiliger misschien bij had zodat ie niet van het balkon kon springen. En dat deze week...
Ik heb maandag 4 november, 19.05, Eva NPO1, vast met potlood in m’n agenda gezet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:57 schreef Greys het volgende:
- Dat hij daarna vast een keer erover wil praten maar dan niet met Aran, want dan liever met iemand met wie je een beetje normale relatie hebt
Ah, je hebt z’n contract helpen opstellen? Fijn iemand te hebben die er meer over weet! Kun je er meer over vertellen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beste man staat het vrij te zeggen wat hij wil tegen wie hij dat wil.
Dan zou het voor 2026 gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
mijn gevoel zegt dat het beter is om met een nieuwe artiest het volgende songfestival in te gaan
Osterdahl helemaal gek wordt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote tufusbende wordt en de boel ontploft
Exact.quote:
gaat niet gebeuren, dus gewoon nieuwe artiest sturenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote TYFUSTAKKEBENDE wordt en hele flikkerse boel ontploft
Ik zeg toch ook helemaal niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, dus gewoon nieuwe artiest sturen
Doe nou eens niet zo dom en aanvallend joh.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, je hebt z’n contract helpen opstellen? Fijn iemand te hebben die er meer over weet! Kun je er meer over vertellen?
De transcripties van de verhoren staan online. Die vrouw klaagt echt niet zomaar. Er is IETS gebeurd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Onschuldpresumptie. Zolang ik geen bewijs heb gezien dat hij zich misdragen heeft, heeft hij zich niet misdragen. En volgens de openbaar aanklager in Zweden is dat bewijs er niet, dus tsja...
Jij kan er met ons tenminste op een harde maar faire manier over praten dus dat is me al heel wat waard. Ook als we het niet eens zijn over alles. Jij bent wel eerlijk genoeg om - ondanks je bezwaren over hoe hij dit aanpakt waar ik op sommige puntjes heus me iets bij kan voorstellen - zelf tegen weer een ander te roepen dat het niet normaal is om hem van alcoholisme etc te beschuldigen. Dus wat dat betreft en wmb gewoon altijd welkom hoor, ook met een tegengestelde mening. Weet dat in elk geval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed hier zal ik mijn uitstapje weer bij laten want we zullen het nooit eens worden.
Jullie bril te roze, mijn bril te zwart
Gelezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
De transcripties van de verhoren staan online.
Kom je weleens met andere mensen in contact? Valse en aangedikte beschuldigingen komen voor aan de lopende band.quote:Die vrouw klaagt echt niet zomaar.
Ik geloof ook wel dat er iets is gebeurd. Maar op basis van de info die er is neem ik aan dat het verre van diskwalificatie waard was.quote:Er is IETS gebeurd.
Ik ben van mening dat het waarschijnlijk is dat ie door z’n ESF- contract met Avrotros gebonden is, en (nog) niet vrijuit kan praten, jij kennelijk niet. En door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo dom en aanvallend joh.
Jezus man, interpunctie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op instagram Joost bij Antoon in de studio samenwerking??
Nope. Het ging me puur om de interpunctie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry, inhoudelijk ook nog wat te melden?
Ik hou van onze taal. Ik hou van helder communiceren. Interpunctie is een onmisbaar hulpmiddel om elkaar goed te begrijpen. En bovendien gewoon basisschoolkost. Als ik 3 x 2 = 7 zie staan, wijs ik er ook even op dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
https://www.elle.com/nl/l(...)tkarakter-onderzoek/
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik vind dit dom gedrag van ze.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/
Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?
Je kunt ook helder communiceren zonder punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hou van onze taal. Ik hou van helder communiceren. Interpunctie is een onmisbaar hulpmiddel om elkaar goed te begrijpen. En bovendien gewoon basisschoolkost. Als ik 3 x 2 = 7 zie staan, wijs ik er ook even op dat het niet klopt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:12 schreef Dave het volgende:
Bedankt, nu heeft opa het deuntje van Heinz sandwich spread in z’n hoofd.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de meest gepaste houding van Joost & Co.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/
Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Een punt is het probleem niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je kunt ook helder communiceren zonder punt.
Ik ben geen fan, en zag dit pas later, maar dit kan natuurlijk niet, alsof ze geen idee hadden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden jullie van dit briefjequote:Beste Joost,
Ik begrijp uit doorgaans betrouwbare bron dat AVROTROS binnenkort bekend maakt dat jij Nederland in 2025 weer vertegenwoordigt bij het Eurovisie Songfestival.
Hartstikke mooi, man.
Maar ik ben afgelopen donderdag wel van je geschrokken bij het Televizier Ring Gala.
De manier waarop jij de aandacht trok…
In beeld mee-playbacken met de autocue van presentator Jan Smit…
Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…
Wuivend in de zaal zitten als de doden van het afgelopen jaar worden herdacht…
Dat leek echt nergens op, Joost!
Met dat soort kinderachtigheden maak je misschien indruk op de leerlingen van groep 4 van basisschool De Swirrel in Britsum, maar daar ga je het op 17 mei 2025 in Basel bij de finale van het Eurovisie Songfestival heus niet mee redden.
Dan moet je écht met grover geschut op de proppen komen om alle aandacht weer naar je toe te trekken.
Ik heb wel een paar tips voor je.
Je kunt na het opkomen meteen demonstratief je mic droppen en weigeren te zingen.
Je kunt in plaats van je eigenlijke zangtekst het door Cornald Maas geschreven nummer ‘Fuck the EBU’ zingen.
Je kunt gedurende je hele liedje twee middelvingers in de lucht steken.
Je kunt met je lul uit je broek het podium op komen lopen.
Je kunt Appie Mussa of Stuntkabouter -censuur-
Je kunt tijdens je optreden je broek naar beneden trekken en een lekker potje gaan zitten schijten op het podium.
Je kunt tijdens je optreden ritueel een schaap slachten om in het gevlei te komen bij de televoters van islamitische persuasie – of een geit neuken, als je aan hemofobie lijdt.
En als je bang bent dat dat allemaal niet ver genoeg gaat, weet dan dat herhaling de kracht van reclame is.
Dan timmer je gewoon weer wat vrouwen op hun bek.
Groet,
JanD
https://www.buttkicken.nl(...)n-aan-joost-klein-2/
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een punt is het probleem niet.
Jawel?quote:
Als mod heb ik ook eigenlijk weer zin om er een slotje op te zetten, het gaat nergens over nu. Persoonlijke aanvallen, getroll en geneuzel over onzin.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te posten?
Dat lijkt me nou ook weer nergens voor nodig. Dit bericht is uitstekend leesbaar, heel fijn Van je vorige weet ik nog steeds niet wat je bedoelde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te posten?
Ben Joost wel zat aan het worden, hoe hij zich als een kleuter heeft gedragen bij de televizierring, dit zwaaien, dat playbacken, zonnebril op doen, hij gedraagt zich gewoon als een pubertjequote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Reactie van Ronald Molendijk wel perfect iig. Laat ook eens een keer een serieuze/normale kant zien. Zelfs met Herman brood e.d. kon je eens een goed gesprek voeren.
De poll laat ook zien dat publieke opinie zo steeds meer tegen ‘m keert. Zal die wel weer schijt aan hebben etc. maar toch jammer als je juist de wind zo mee had lange tijd.
De beelden:
[ twitter ]
Het is niet besproken omdat het volgens mij niet in beeld was tijdens de uitzending zelf en het tot nu toe nergens te zien was?quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is.
Een paar dagen geleden was dit nog na het dankwoord. Toch leuk hoe de doelpalen steeds stiekem een stukje worden verplaatst door de populistische media.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…
Ik zoek de beelden die hier al eerder stonden van een veel jongere Joost in een kwis waar hij dat ook al deed haha. Ik vind dat dus ook grappig. Snap best dat anderen het kinderachtig kunnen vinden maar dát (!) vind ik onschuldig vermaak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het playbacken echt hilarisch
NEE PAULquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef Paul het volgende:
Jongens volgend jaar doen we gewoon Davina michelle naar songfestival, ONDERWERP AFGESLOTEN
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een poll houden of hij in een psychiatrische inrichting thuis hoort? Dat gaat echt veel te ver.
Kan je weer openbaar gaan, dan kan ik bonkietopic weer updatenquote:
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.
Dat zegt meestal meer over de beoordelers dan over de beoordeelden.
De wereld zou maar verdomde saai zijn zonder paradijsvogels.
De grootste vingerwapperaars van Mediacourant, juicekanalen, Shownieuwsen en Boulevards mogen sowieso weleens een spiegeltje vragen aan Sinterklaas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.
Je vraagt je toch af waar sommige mensen zich mee bezig moeten houden als types als Joost Klein er niet zouden zijn. De Mediacourant kun je sowieso wel opdoeken.
'In de toekomst' zullen ze kijken naar het welzijn van de deelnemers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een zorgplicht.
Vanaf komende editie zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |