quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een punt is het probleem niet.
Jawel?quote:
Als mod heb ik ook eigenlijk weer zin om er een slotje op te zetten, het gaat nergens over nu. Persoonlijke aanvallen, getroll en geneuzel over onzin.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te posten?
Dat lijkt me nou ook weer nergens voor nodig. Dit bericht is uitstekend leesbaar, heel fijn Van je vorige weet ik nog steeds niet wat je bedoelde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te posten?
Ben Joost wel zat aan het worden, hoe hij zich als een kleuter heeft gedragen bij de televizierring, dit zwaaien, dat playbacken, zonnebril op doen, hij gedraagt zich gewoon als een pubertjequote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/
Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?
Reactie van Ronald Molendijk wel perfect iig. Laat ook eens een keer een serieuze/normale kant zien. Zelfs met Herman brood e.d. kon je eens een goed gesprek voeren.
De poll laat ook zien dat publieke opinie zo steeds meer tegen ‘m keert. Zal die wel weer schijt aan hebben etc. maar toch jammer als je juist de wind zo mee had lange tijd.
De beelden:
[ twitter ]
Het is niet besproken omdat het volgens mij niet in beeld was tijdens de uitzending zelf en het tot nu toe nergens te zien was?quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is.
Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?
Een paar dagen geleden was dit nog na het dankwoord. Toch leuk hoe de doelpalen steeds stiekem een stukje worden verplaatst door de populistische media.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…
Ik zoek de beelden die hier al eerder stonden van een veel jongere Joost in een kwis waar hij dat ook al deed haha. Ik vind dat dus ook grappig. Snap best dat anderen het kinderachtig kunnen vinden maar dát (!) vind ik onschuldig vermaak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het playbacken echt hilarisch
NEE PAULquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef Paul het volgende:
Jongens volgend jaar doen we gewoon Davina michelle naar songfestival, ONDERWERP AFGESLOTEN
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een poll houden of hij in een psychiatrische inrichting thuis hoort? Dat gaat echt veel te ver.
Kan je weer openbaar gaan, dan kan ik bonkietopic weer updatenquote:
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.
Dat zegt meestal meer over de beoordelers dan over de beoordeelden.
De wereld zou maar verdomde saai zijn zonder paradijsvogels.
De grootste vingerwapperaars van Mediacourant, juicekanalen, Shownieuwsen en Boulevards mogen sowieso weleens een spiegeltje vragen aan Sinterklaas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.
Je vraagt je toch af waar sommige mensen zich mee bezig moeten houden als types als Joost Klein er niet zouden zijn. De Mediacourant kun je sowieso wel opdoeken.
'In de toekomst' zullen ze kijken naar het welzijn van de deelnemers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een zorgplicht.
Vanaf komende editie zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |