Dan zou het voor 2026 gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:09 schreef Paul het volgende:
mijn gevoel zegt dat het beter is om met een nieuwe artiest het volgende songfestival in te gaan
Osterdahl helemaal gek wordt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote tufusbende wordt en de boel ontploft
Exact.quote:
gaat niet gebeuren, dus gewoon nieuwe artiest sturenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
Ik hoop dat Joost weer gaat, dat het één grote TYFUSTAKKEBENDE wordt en hele flikkerse boel ontploft
Ik zeg toch ook helemaal niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren, dus gewoon nieuwe artiest sturen
Doe nou eens niet zo dom en aanvallend joh.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, je hebt z’n contract helpen opstellen? Fijn iemand te hebben die er meer over weet! Kun je er meer over vertellen?
De transcripties van de verhoren staan online. Die vrouw klaagt echt niet zomaar. Er is IETS gebeurd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 01:57 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Onschuldpresumptie. Zolang ik geen bewijs heb gezien dat hij zich misdragen heeft, heeft hij zich niet misdragen. En volgens de openbaar aanklager in Zweden is dat bewijs er niet, dus tsja...
Jij kan er met ons tenminste op een harde maar faire manier over praten dus dat is me al heel wat waard. Ook als we het niet eens zijn over alles. Jij bent wel eerlijk genoeg om - ondanks je bezwaren over hoe hij dit aanpakt waar ik op sommige puntjes heus me iets bij kan voorstellen - zelf tegen weer een ander te roepen dat het niet normaal is om hem van alcoholisme etc te beschuldigen. Dus wat dat betreft en wmb gewoon altijd welkom hoor, ook met een tegengestelde mening. Weet dat in elk geval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:56 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed hier zal ik mijn uitstapje weer bij laten want we zullen het nooit eens worden.
Jullie bril te roze, mijn bril te zwart
Gelezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
De transcripties van de verhoren staan online.
Kom je weleens met andere mensen in contact? Valse en aangedikte beschuldigingen komen voor aan de lopende band.quote:Die vrouw klaagt echt niet zomaar.
Ik geloof ook wel dat er iets is gebeurd. Maar op basis van de info die er is neem ik aan dat het verre van diskwalificatie waard was.quote:Er is IETS gebeurd.
Ik ben van mening dat het waarschijnlijk is dat ie door z’n ESF- contract met Avrotros gebonden is, en (nog) niet vrijuit kan praten, jij kennelijk niet. En door.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo dom en aanvallend joh.
Jezus man, interpunctie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Op instagram Joost bij Antoon in de studio samenwerking??
Nope. Het ging me puur om de interpunctie.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorry, inhoudelijk ook nog wat te melden?
Ik hou van onze taal. Ik hou van helder communiceren. Interpunctie is een onmisbaar hulpmiddel om elkaar goed te begrijpen. En bovendien gewoon basisschoolkost. Als ik 3 x 2 = 7 zie staan, wijs ik er ook even op dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:23 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
https://www.elle.com/nl/l(...)tkarakter-onderzoek/
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ik vind dit dom gedrag van ze.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/
Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?
Je kunt ook helder communiceren zonder punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hou van onze taal. Ik hou van helder communiceren. Interpunctie is een onmisbaar hulpmiddel om elkaar goed te begrijpen. En bovendien gewoon basisschoolkost. Als ik 3 x 2 = 7 zie staan, wijs ik er ook even op dat het niet klopt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:12 schreef Dave het volgende:
Bedankt, nu heeft opa het deuntje van Heinz sandwich spread in z’n hoofd.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de meest gepaste houding van Joost & Co.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is: https://www.mediacourant.(...)ing-overleden-bners/
Wat vinden de ‘fans’ daar dan van?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Een punt is het probleem niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je kunt ook helder communiceren zonder punt.
Ik ben geen fan, en zag dit pas later, maar dit kan natuurlijk niet, alsof ze geen idee hadden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden jullie van dit briefjequote:Beste Joost,
Ik begrijp uit doorgaans betrouwbare bron dat AVROTROS binnenkort bekend maakt dat jij Nederland in 2025 weer vertegenwoordigt bij het Eurovisie Songfestival.
Hartstikke mooi, man.
Maar ik ben afgelopen donderdag wel van je geschrokken bij het Televizier Ring Gala.
De manier waarop jij de aandacht trok…
In beeld mee-playbacken met de autocue van presentator Jan Smit…
Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…
Wuivend in de zaal zitten als de doden van het afgelopen jaar worden herdacht…
Dat leek echt nergens op, Joost!
Met dat soort kinderachtigheden maak je misschien indruk op de leerlingen van groep 4 van basisschool De Swirrel in Britsum, maar daar ga je het op 17 mei 2025 in Basel bij de finale van het Eurovisie Songfestival heus niet mee redden.
Dan moet je écht met grover geschut op de proppen komen om alle aandacht weer naar je toe te trekken.
Ik heb wel een paar tips voor je.
Je kunt na het opkomen meteen demonstratief je mic droppen en weigeren te zingen.
Je kunt in plaats van je eigenlijke zangtekst het door Cornald Maas geschreven nummer ‘Fuck the EBU’ zingen.
Je kunt gedurende je hele liedje twee middelvingers in de lucht steken.
Je kunt met je lul uit je broek het podium op komen lopen.
Je kunt Appie Mussa of Stuntkabouter -censuur-
Je kunt tijdens je optreden je broek naar beneden trekken en een lekker potje gaan zitten schijten op het podium.
Je kunt tijdens je optreden ritueel een schaap slachten om in het gevlei te komen bij de televoters van islamitische persuasie – of een geit neuken, als je aan hemofobie lijdt.
En als je bang bent dat dat allemaal niet ver genoeg gaat, weet dan dat herhaling de kracht van reclame is.
Dan timmer je gewoon weer wat vrouwen op hun bek.
Groet,
JanD
https://www.buttkicken.nl(...)n-aan-joost-klein-2/
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een punt is het probleem niet.
Jawel?quote:
Als mod heb ik ook eigenlijk weer zin om er een slotje op te zetten, het gaat nergens over nu. Persoonlijke aanvallen, getroll en geneuzel over onzin.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te posten?
Dat lijkt me nou ook weer nergens voor nodig. Dit bericht is uitstekend leesbaar, heel fijn Van je vorige weet ik nog steeds niet wat je bedoelde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te posten?
Ben Joost wel zat aan het worden, hoe hij zich als een kleuter heeft gedragen bij de televizierring, dit zwaaien, dat playbacken, zonnebril op doen, hij gedraagt zich gewoon als een pubertjequote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Reactie van Ronald Molendijk wel perfect iig. Laat ook eens een keer een serieuze/normale kant zien. Zelfs met Herman brood e.d. kon je eens een goed gesprek voeren.
De poll laat ook zien dat publieke opinie zo steeds meer tegen ‘m keert. Zal die wel weer schijt aan hebben etc. maar toch jammer als je juist de wind zo mee had lange tijd.
De beelden:
[ twitter ]
Het is niet besproken omdat het volgens mij niet in beeld was tijdens de uitzending zelf en het tot nu toe nergens te zien was?quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:06 schreef RipCity het volgende:
Zie dat dit helemaal niet besproken is.
Een paar dagen geleden was dit nog na het dankwoord. Toch leuk hoe de doelpalen steeds stiekem een stukje worden verplaatst door de populistische media.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:24 schreef Paul het volgende:
Weglopen tijdens het dankwoord van Oeuvreprijs-winnaar André van Duin…
Ik zoek de beelden die hier al eerder stonden van een veel jongere Joost in een kwis waar hij dat ook al deed haha. Ik vind dat dus ook grappig. Snap best dat anderen het kinderachtig kunnen vinden maar dát (!) vind ik onschuldig vermaak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het playbacken echt hilarisch
NEE PAULquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef Paul het volgende:
Jongens volgend jaar doen we gewoon Davina michelle naar songfestival, ONDERWERP AFGESLOTEN
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een poll houden of hij in een psychiatrische inrichting thuis hoort? Dat gaat echt veel te ver.
Kan je weer openbaar gaan, dan kan ik bonkietopic weer updatenquote:
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
In Nederland ben je voor veel uit de klei getrokken SpruitenGerda's en GroteBekkenHenken al gauw 'gestoord' als je niet in de pas loopt. Elk creatief of iets van de saaie norm afwijkend dingetje maakt dat je dan vast een cokesnuiver, alcoholist of mentaal gestoorde bent.
Dat zegt meestal meer over de beoordelers dan over de beoordeelden.
De wereld zou maar verdomde saai zijn zonder paradijsvogels.
De grootste vingerwapperaars van Mediacourant, juicekanalen, Shownieuwsen en Boulevards mogen sowieso weleens een spiegeltje vragen aan Sinterklaas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet niet eens wie de Televizierring heeft gewonnen. Ik weet wél wat Joost allemaal heeft gedaan op dat gala.
Je vraagt je toch af waar sommige mensen zich mee bezig moeten houden als types als Joost Klein er niet zouden zijn. De Mediacourant kun je sowieso wel opdoeken.
'In de toekomst' zullen ze kijken naar het welzijn van de deelnemers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een zorgplicht.
Vanaf komende editie zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |