abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:35:53 #76
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215310618
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 15:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ x ]
Je bent vrij nieuw dus ik neem het je maar niet kwalijk...Benny Johnson is iemand die betaald wordt door Russia Today. Die zou ik persoonlijk niet meer als bron aanhalen...kun je best wel problemen mee krijgen...

https://www.forbes.com/si(...)re-funded-by-russia/
pi_215310643
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 20:07 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Benieuwd of Dominion ook van hen rechtszaken gaat winnen dan
Het blijft voorlopig bij een waarschuwing:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215310732
Afdeling 'dirty tricks':

twitter

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 19-10-2024 16:59:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215310781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 16:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Als er echt Europeanen mee moeten gaan vechten dan zal er opeens veel minder steun zijn voor die oorlog. Zeker hier op Fok.
Nou is Fok gelukkig niet heel representatief voor Nederland, maar dit soort scenario's zijn ook wel wat ver gezocht. De EU en zeker ook de VS leveren gewoon materiaal aan Oekraïne en laten het sterven gewoon lekker aan hun soldaten over. Mocht Rusland zo brutaal worden dat ze het eens in Polen of Finland gaan proberen, dan wordt het alweer een heel ander verhaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 17:39:44 #80
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215311118
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Zuid-Korea gaat reageren op dit alles.
Ik denk dat die achterover leunen en in hun handjes knijpen. Er worden 12.000 (en potentieel meer) vijandige soldaten als kanonnenvoer naar een ander front gestuurd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 19:37:09 #81
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215312161
LOL kijk nou!

Four Seasons Total Documentary Is A Gem

Had geen idee dat ze hier een docu over hebben gemaakt, die moet ik zien en ik heb al een torrent gevonden ook. :s)
pi_215313789
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Hatend en onjuist. Wat een walgelijk figuur is het.
Het is een held, een legend, en hij is grappiger dan de gemiddelde professionele comedian. Als je dit grappige stukje al quote als iets enorm slechts, dan ga je komende vier jaar nog hele zware tijden tegemoet.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 21:21:20 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215313808
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:19 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is een held, een legend, en hij is grappiger dan de gemiddelde professionele comedian. Als je dit grappige stukje al quote als iets enorm slechts, dan ga je komende vier jaar nog hele zware tijden tegemoet.
Je moet echt hersendood zijn om dit grappig te vinden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 21:27:23 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215313867
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Hatend en onjuist. Wat een walgelijk figuur is het.
Met de dag gestoorder. Of zou het toch gewoon één grote act zijn?

Dit gesprek (een echt interview kan ik het niet noemen) is van ongeveer een maand geleden, hier lijkt 'ie toch nog redelijk normaal. Niet dat hij daar niet zit te liegen hoor, maar zo gestoord als hij de laatste tijd on stage bezig is, nee.

zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:00:17 #86
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215314247
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:19 schreef Eagles89 het volgende:

[..] en hij is grappiger dan de gemiddelde professionele comedian.
Als iemand dik noemen voor jou ‘grappiger is dan de gemiddelde comedian’ snap ik je liefde voor Trump al een stuk beter
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_215314262
Nog steeds aarzel ik tussen briljant geacteerd en van god los…om maar niet veroordeeld te worden tot gevangenisstraf.
Kan die met Bannon praten hoe het was, die wordt binnenkort uit het gevang gegooid. Zou die contact hebben gehad met het zootje in de buitenwereld als Miller en gespuis en het een en ander hebben geplot? Ongetwijfeld binnenkort op allerlei rechtse kanalen te horen.

Affijn, blijkbaar heeft dr. Feelgood alias Ronnie Jackson af en toe nog een lucky shot in het wassen beeld.
pi_215314292
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is een stuk minder actief dan in 2016/2020 dus het valt wel mee met die 'buitenaardse eindsprint'.

[ x ]
[..]

Hij staat dik voor in de peilingen, heeft het momentum en lijkt alleen maar verder uit te lopen, dus ieder interview nu met een linkse zender is een risico op een misstap. En ook rallies vallen daar in zekere zin onder, het is niet nodig dus waarom dan zoveel rallies houden? Het kost energie en hij doet het niet voor zn lol.
In contrast zie je Harris opeens zelfs bij Fox verschijnen, en veel meer in de media opduiken terwijl ze dat eerst nauwelijks tot niet deed: ze staat achter en ze moet wel.
pi_215314296
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat iemand hier eerder al opmerkte: het is diep treurig fanboy gedrag.
Цой жив
pi_215314311
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb de hele rally gisteravond live bekeken (ik heb in dit topic nog gepost toen Trump het podium op kwam en mensen konden inschakelen) en ik moest er om glimlachen. Hersendood genoemd worden is me nog niet eerder gebeurd, maar ik neem hem graag aan hoor :) Maga 2024.
pi_215314329
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:00 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Als iemand dik noemen voor jou ‘grappiger is dan de gemiddelde comedian’ snap ik je liefde voor Trump al een stuk beter
Ik heb weleens een show van Hans Teeuwen en Theo Maassen gezien, en ik kan je oprecht zeggen dat ik tijdens een gemiddelde Trump rally vaker moet lachen…en zéker eergister tijdens dat charity diner waar Harris niet kwam opdagen, daar was Trump gewoon geniaal, al is die speech niet door hem geschreven, de timing hoe je een grap verteld/op moet lezen, is ook al een gave die niet iedereen heeft.
pi_215314442
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 04:47 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Als je dit soort idioot fanboy gedrag laat zien is het toch heel normaal dat je daar op aangesproken word?

En dan zelf anderen verwijten Harris fanaten te zijn :')
Ik verwijt niemand iets. Alleen sommigen posten 10 Twitter links van een Harris propaganda kanaal in een enkele post waardoor mn telefoon crashed, dat vond ik een beetje too much. Maar iedereen mag van mij zeggen hoe Harris geweldig is etc als ik ook maar mag zeggen dat ik Trump een absolute legende vind, die twee aanslagen op zijn leven heeft overleefd waarvan eentje op een millimeter na een kogel door zn hoofd vloog en waar hij direct op stond en “fight fight fight” schreeuwde, die meerdere mega rechtszaken tegen zich heeft gekregen, de complete media jarenlang tegen zich had, half Hollywood die hem bespotten, maar nu gewoon weer tot president lijkt te worden gekozen. Dan ben je een hele grote, en heb je mijn eeuwige respect, en ben je een absolute winnaar.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:21:20 #93
346939 Janneke141
pi_215314468
Als je het grenzeloos splijten van een natie als een prestatie ziet, dan begrijp ik je juichstemming wel.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:26:10 #94
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215314521
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb weleens een show van Hans Teeuwen en Theo Maassen gezien, en ik kan je oprecht zeggen dat ik tijdens een gemiddelde Trump rally vaker moet lachen…
Oh, ik moet ook geregeld om Trump lachen :P

Goede comic timing staat gewoon niet hoog op mijn lijst van dingen die ik zoek in een politicus. Verder was dit een vrij standaard ‘fat joke’ en als je dat echt zo geweldig vindt kan ik Benny Hill of Rodney Dangerfield aanraden. Zou ik ook nooit op stemmen, maar best grappig op z’n tijd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_215314558
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
Als je het grenzeloos splijten van een natie als een prestatie ziet, dan begrijp ik je juichstemming wel.
De natie werd gespleten door 20-30 jaar lang totaal verkeerd beleid. Open grenzen, oorlogen met honderdduizenden burgerdoden in landen waar bijna niemand weet waar ze op een kaart liggen, de politiek en media die in elkaar zijn gegroeid en een moeras van “ons kent ons” is geworden, enorme inflatie, het eindeloos bijprinten van geld en de totale uitverkoop van het Westen aan China. Trump wilt dat allemaal terugdraaien, terug naar het florerende Amerika van de jaren 50-80. Dát heeft voor die splijting die je noemt gezorgd.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:33:54 #96
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_215314599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:29 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Trump wilt dat allemaal terugdraaien, terug naar het florerende Amerika van de jaren 50-80. Dát heeft voor die splijting die je noemt gezorgd.
We zijn het eens!
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_215314621
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:26 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Oh, ik moet ook geregeld om Trump lachen :P

Goede comic timing staat gewoon niet hoog op mijn lijst van dingen die ik zoek in een politicus. Verder was dit een vrij standaard ‘fat joke’ en als je dat echt zo geweldig vindt kan ik Benny Hill of Rodney Dangerfield aanraden. Zou ik ook nooit op stemmen, maar best grappig op z’n tijd.
Deze blijft ook geniaal, als ik er eentje aanklik kan ik zo uren besteden aan het kijken van de leukste Trump fragmenten ;)

pi_215314667
Ik verbaas mij erover dat er zo weinig aandacht is voor dit soort zaken:

https://nymag.com/intelligencer/article/trump-is-making-new-sketchy-foreign-business-deals.html
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:43:25 #99
346939 Janneke141
pi_215314701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik verbaas mij erover dat er zo weinig aandacht is voor dit soort zaken:

https://nymag.com/intelligencer/article/trump-is-making-new-sketchy-foreign-business-deals.html
Of dit soort zaken:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-een-recht-a4869522

Ook als het Project 2025-plan om het ministerie van Onderwijs op te doeken niet zou lukken, dan wordt het onderwijssysteem dat er ligt al aardig krom getrokken. En je mag drie keer raden wie daar de dupe van zijn.
pi_215314741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 22:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Of dit soort zaken:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-een-recht-a4869522

Ook als het Project 2025-plan om het ministerie van Onderwijs op te doeken niet zou lukken, dan wordt het onderwijssysteem dat er ligt al aardig krom getrokken. En je mag drie keer raden wie daar de dupe van zijn.
Ja, ik vind het raar. De media lijkt weinig focus te hebben en mee te hobbelen met de waan van de dag. Terwijl dit soort dingen wel degelijk relevant zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')