Dat was onderdeel van de onvoorwaardelijke overgave na het verdrag van Potsdam.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft een Duitser wiens opa na WO2 werd verjaagd uit wat nu Polen is recht op zijn voorouderlijk huis?
Wat zie jij dan als realistische oplossing voor dit conflict?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:08 schreef sp3c het volgende:
Probleem is dat geen van beide partijen zich over gaat geven en niets onderhandelbaar is atm
Atm zie ik er geenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:30 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als realistische oplossing voor dit conflict?
Goed om te weten dat hij stierf met angst en veel pijn, gezien zijn verwonding aan zijn arm.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Geen idee of deze klopt, maar dit zou "waarschijnlijk" het laatste beeld van die gast zijn.
Het eerste wat ik doe bij zo'n tweets, waar de naam Mohammed of Hassan is, is kijken wie de persoon is. Als hij een tijdlijn vol heeft staan met "Israël terroristen", wat bij deze Hassan pinned als eerste bericht staat, dan neem ik alles wat vanuit die hoek komt met een korrel zout en doe ik eerlijk gezegd de moeite nog niet eens om het te lezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het getoonde paspoort is al zeven jaar verlopen. De vermeende 'gedode bodyguard van Sinwar' (of theorie dat Sinwar het paspoort bij zich droeg) heeft echter vanuit Egypte van zich laten horen met onder andere foto zijn huidige paspoort. Zie hier onder en hij zit op Facebook
[ x ]
Over het algemeen werkt het in diskrediet brengen goed, als er überhaupt al een rectificatie komt is dat ergens stilletjes ver weg gemoffeld. We zijn meer dan een halfjaar verder en nog steeds heeft Israël dat overtuigende bewijs over de verwevenheid van UNRWA met Hamas met niemand gedeeld. Bestaat het eigenlijk wel?
Mooi ook dat hij daar kapot zit te gaan en er zo'n drone chill dat appartement binnen komt zoemen, beetje rond blijft hangen enzo, dan weet je ook wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed om te weten dat hij stierf met angst en veel pijn, gezien zijn verwonding aan zijn arm.
Het hele narratief dat Hamas aan de winnende hand is komt wel een beetje onder druk te staan zo, als zelfs Sinwar al als een zwerfhond afgemaakt wordt in een kapotgeschoten apartement, helemaal alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wel vreemd dat hij zo in een huis zat. Je vraagt je af wat het nut was om zich daar zo te begeven. Wonend als een mol kon hij de boel niet meer aansturen? Voelde het einde naderen en behoefte aan de 72 maagden?
Vooral het besef wat hij gehad heeft dat het voorbij is en hij gepakt is door Israël vind ik mooi, niet totaal onverwacht een ontploffing. Nee hij zat daar, wetende dat het voorbij is, opgegeven, nog even een stok gooien maar hij wist het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij daar kapot zit te gaan en er zo'n drone chill dat appartement binnen komt zoemen, beetje rond blijft hangen enzo, dan weet je ook wel hoe laat het is
Ik heb ook ergens een paspoort liggen met wat gaten erin. En ik heb een nieuwe. Dus dat deze verlopen is zegt niet zoveel. Wat me wel opvalt is dat de topman van UNRWA binnen no-time iemand die al jaren uit dienst zou zijn kon lokaliseren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het getoonde paspoort is al zeven jaar verlopen. De vermeende 'gedode bodyguard van Sinwar' (of theorie dat Sinwar het paspoort bij zich droeg) heeft echter vanuit Egypte van zich laten horen met onder andere foto zijn huidige paspoort. Zie hier onder en hij zit op Facebook
[ x ]
Over het algemeen werkt het in diskrediet brengen goed, als er überhaupt al een rectificatie komt is dat ergens stilletjes ver weg gemoffeld. We zijn meer dan een halfjaar verder en nog steeds heeft Israël dat overtuigende bewijs over de verwevenheid van UNRWA met Hamas met niemand gedeeld. Bestaat het eigenlijk wel?
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:
Natuurlijk is dat dikke bullshit. En dat is het altijd geweest gezien de acties van Israel die de afgelopen maanden naar buiten zijn gekomen. 2 dingen heeft hamas 'goed' gedaan, dat is:quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het hele narratief dat Hamas aan de winnende hand is komt wel een beetje onder druk te staan zo, als zelfs Sinwar al als een zwerfhond afgemaakt wordt in een kapotgeschoten apartement, helemaal alleen.
Ja, dus?quote:
Natuurlijk. Meer dan terecht dat je daar naar kijkt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe bij zo'n tweets, waar de naam Mohammed of Hassan is, is kijken wie de persoon is. Als hij een tijdlijn vol heeft staan met "Israël terroristen", wat bij deze Hassan pinned als eerste bericht staat, dan neem ik alles wat vanuit die hoek komt met een korrel zout en doe ik eerlijk gezegd de moeite nog niet eens om het te lezen.
Ja, is moeilijk die vlaggen met dezelfde kleuren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam deze al langs?
Hoe goed de protesteerders zich toch informeren
Wat? Grieks? Echt? Weet je het zeker? Wil je ze terug?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk die vlaggen met dezelfde kleuren.
(Ook geen excuses of ze weer ophangen).
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat? Grieks? Echt? Weet je het zeker? Wil je ze terug?
Er werd geloof ik ook een tankgranaat op het gebouw geschoten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:06 schreef nixxx het volgende:
Lijkt alsof Sinwar voor dat drone filmpje al dichtbij een explosie geweest is, helemaal onder het stof en gewond. Kan ook verklaren waarom hij er zo versuft bij zit.
Opgeruimd staat netjes zeg maar. Zou er iemand staan te springen om het leiderschap van hamas over te nemen?
Iemand in Turkije geloof ik. Die zal daarvandaan de troepen mobiliseren en de burgers motiveren nog even op de tanden te bijten omdat de overwinning nabij is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:06 schreef nixxx het volgende:
Zou er iemand staan te springen om het leiderschap van hamas over te nemen?
Volgens Lazzarini is die man nog in dienst. Dat stond notabene in je vorige post waar je die tweet zelfs hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens een paspoort liggen met wat gaten erin. En ik heb een nieuwe. Dus dat deze verlopen is zegt niet zoveel. Wat me wel opvalt is dat de topman van UNRWA binnen no-time iemand die al jaren uit dienst zou zijn kon lokaliseren.
Het zal wel toeval zijn. Zoals zo vaak bij UNRWA. Dat zul je net zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens Lazzarini is die man nog in dienst. Dat stond notabene in je vorige post waar je die tweet zelfs hebt geplaatst.
In het nieuwe paspoort van die vent staat dat hij een unrwa medewerker is. Ik begrijp niet wat het allemaal over jou zou zeggen als iemand anders jouw oude paspoort vindt of bij zich heeft. Kan je dat proberen uit te leggen of ga je zoals gebruikelijk je snor weer drukken
Waart het hart vol van is loopt je feed van overquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef Tekaschi het volgende:
Verdomme, omdat ik hier weer op een paar x accounts van Hamas sympathisanten hebt geklikt staat mijn hele feed weer vol met mensen die deze terrorist vereren, toejuichen, oproepen tot het slachten van Joden, en hem als held neerzetten omdat hij vechtend ten onder is gegaan tegen de "laffe" Joden.
En het zieke is, een hoop van dat volk woont gewoon in Europa, en dat moeten wij maar allemaal normaal vinden.
Normaal lekkere donker gekleurde vrouwen die schudden met de billen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Waart het hart vol van is loopt je feed van over
Misschien moet je "veilige zoekresultaten" gewoon uitzetten als je graag obscene content (weer) wilt zien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Normaal lekkere donker gekleurde vrouwen die schudden met de billen.
Als ik jouw oude paspoort heb, wat kan ik daar (allemaal) mee? Waarschijnlijk lijken we niet eens op elkaar, net zoals Sinwar en die man, dus volgens mij kan ik er helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal wel toeval zijn. Zoals zo vaak bij UNRWA. Dat zul je net zien.
Ja duh. Als de IDF nou geluisterd had en niet Rafah was binnengetrokken hadden hun medewerkers nog geleefd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:51 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
UNRWA in rouw voor de dood van Sinwar.
https://x.com/UNRWA
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:51 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Niet sinds de 7de oktober?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Die band staat er al sinds vorig jaar (edit 22 okt) en alle UNRWA twitter accounts hebben het
Nou ja ze houden de schijn niet meer langer op, dat is een voordeel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:51 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:“It seems that Israel believes that killing our leaders means the end of our movement and the struggle of the Palestinian people.
They can believe what they want, and this is not the first time they said that.
They repeated that same statements when they killed Sheikh Yaseen, Dr. Ranteesy, and Commander Shehadeh (the first chief of the AlQassam Brigades), but Hamas each time became stronger and more popular, and these leaders became an icon for future generations to continue the journey towards a free Palestine.
Hamas is a liberation movement led by people looking for freedom and dignity, and this cannot be eliminated.
We believe that our destiny is one of two good things, either victory or martyrdom.
Yes it’s very painful and distressing to lose beloved people, especially extraordinary leaders like ours, but what we are sure of is that we are eventually victorious; this is the outcome for all people who fought for their liberty.
Dr. Basem Naim
Hamas Political Bureau Member - Gaza”
Ze krijgen zoveel martelaars als ze willen.quote:
Ben wel benieuwd dan hoe zo'n statement tot stand komt. Wie zegt dat (en waarom leeft ie nogquote:
Dr. Basem Naim zegt dat en leeft waarschijnlijk niet lang meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dan hoe zo'n statement tot stand komt. Wie zegt dat (en waarom leeft ie nog)
Sinwar zat in zijn find-out fase, en elke andere leider die hem opvolgt komt uiteindelijk ook in die fase terecht.quote:
De baas van de VN zwijgt nog in alle talen over Sinwar:quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja ze houden de schijn niet meer langer op, dat is een voordeel.
Nu nog de NOS met een necrologie over Sinwar en hoe goed hij de verbinder was tussen de Palestijnen en moslims over de gehele wereld.
Zeker, maar ze denken al wel 75 jaar zo. In die zin gaat de dood van Sinwar geen verschil maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze krijgen zoveel martelaars als ze willen.
Er is nu een tijdelijk vacuüm waarbij de coördinatie binnen Hamas (al enige tijd) verstoord is. Sinwar was hiervoor denk ik eerder van symbolische waarde dan dat hij nog een echte, effectieve machine aanstuurde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:06 schreef Homey het volgende:
[..]
Zeker, maar ze denken al wel 75 jaar zo. In die zin gaat de dood van Sinwar geen verschil maken.
Ik vermoed dat 99% van de Palestijnse bevolking extreem gehersenspoeld is met pure haat tegen joden en het Westen. We praten hier dus over 3 generaties.
Dat onze opa's en oma's een frisse hekel hadden aan Duitsers ok, maar de kinderen en kleinkinderen erna toch helemaal niet meer.
In Palestina werkt dat anders.
Absoluut. Maar eerst de totale vernietiging van de leiders, terroristen en de infrastructuur. Ook de geldstromen moeten aan banden worden gelegd. Lastig, want zelfs zo’n Giro555 blijft, indirect, geld doneren aan Hamas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er is nu een tijdelijk vacuüm waarbij de coördinatie binnen Hamas (al enige tijd) verstoord is. Sinwar was hiervoor denk ik eerder van symbolische waarde dan dat hij nog een echte, effectieve machine aanstuurde.
Israël zou hier optimaal gebruik van moeten maken door te laten zijn wat ze van plan zijn wat betreft de wederopbouw en de plannen voor de fase na al het militaire geweld. De enige manier om op de lange termijn adem te geven voor zichzelf en het Palestijnse volk, is door daar een levensvatbaar alternatief aan te bieden.
Ik ben bang dat dat moeilijker gaat zijn dan alle militaire operaties bij elkaar.
Het verschil tussen beschaving en barbaren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:28 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik heb mensen in die contreien anders zien omgaan met dode tegenstanders.
Het verschil is in weinig gebieden zo groot als daar. Bloeddorstige haatdragende wilden versus de beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:33 schreef damsco het volgende:
[..]
Het verschil tussen beschaving en barbaren.
Met de kanttekening dat er weliswaar honderden Gazanen lijkschennis als blije hobby uitoefenden op 7 oktober, maar er dus ook grofweg 2 miljoen niet meededen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het verschil is in weinig gebieden zo groot als daar. Bloeddorstige haatdragende wilden versus de beschaafde wereld.
Ik vind een bh op je hoofd wel wat anders om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat er weliswaar honderden Gazanen lijkschennis als blije hobby uitoefenden op 7 oktober, maar er dus ook grofweg 2 miljoen niet meededen.
En dat er beelden van Israëlische militairen met bh's op hun hoofd zijn en zulks.
Barbaren - Mensen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:28 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik heb mensen in die contreien anders zien omgaan met dode tegenstanders.
Zal zijn hoofd er binnenkort ook uitzien als een gesplitte watermeloen?quote:
Jawel, zag hem al voorbij komen. De Mossad heeft hem eerder vergiftigd. Jordanië eiste toen tegengif.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:24 schreef Red_85 het volgende:
Hamas heeft ongetwijfeld een nieuwe leider. Maar denk niet dat ze dat wereldkundig maken.
Gemiddelde levensverwachting van 3,6 weken?
Ja, met "en zulks" bedoelde ik de hele ellende eromheen, namelijk het -soms lachend op beeld- de hele wijk opblazen waar dan ik weet niet hoeveel burgers onder komen te liggen rotten en dan uitgerekend de meest persoonlijke, intieme bezittingen van de mogelijk omgekomen bewoners triomfantelijk uitstallen. Het verkrachten van gevangenen verdient ook geen schoonheidsprijs, of het op de motorkap van je jeep binden van Palestijnen, of het kapot slaan van kinderspeelgoed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik vind een bh op je hoofd wel wat anders om eerlijk te zijn.
Asha ten Broekequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:06 schreef nixxx het volgende: Zou er iemand staan te springen om het leiderschap van hamas over te nemen?
Mwah, verkrachtte, dode vrouwen bespugen en hierom juichen door de menigte vs. een militair met een bh op z'n hoofd...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat er weliswaar honderden Gazanen lijkschennis als blije hobby uitoefenden op 7 oktober, maar er dus ook grofweg 2 miljoen niet meededen.
En dat er beelden van Israëlische militairen met bh's op hun hoofd zijn en zulks.
Bizar... steunt openlijk Hamas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:19 schreef Mylene het volgende:
Omstreden Samidoun-kopstuk Mohammed Khatib komt naar Radboud Universiteit Nijmegen: ’Extremistische haatprediker’
Nijmegen
Het omstreden Samidoun-kopstuk Mohammed Khatib komt op maandag 28 oktober spreken op de Radboud Universiteit. In juni ging zijn komst naar Nijmegen nog niet door, nadat de demonstratie enkel op een parkeerplaats toegestaan werd.
Khatib, Europa-coördinator van Samidoun, geeft in het Spinozagebouw van de Radboud Universiteit een seminar over de ’criminalisering en het verzet in de Palestijnse diaspora’, kondigt universitair docent Sociale Geografie Harry Pettit aan op X. Het seminar is onderdeel van verschillende bijeenkomsten waarbij experts ’informatie, inzichten en analytische tools bieden om de huidige gebeurtenissen beter te begrijpen’. Ties van den Boogaard, woordvoerder van de pro-Palestinabeweging Nijmegen Student Encampment, stelt op X het belangrijk te vinden dat Khatib gaat spreken over de ’10.000 Palestijnse politiek gevangenen’.
Gehele artikel: https://www.telegraaf.nl/(...)stische-haatprediker
quote:
Zie boven jequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Mwah, verkrachtte, dode vrouwen bespugen en hierom juichen door de menigte vs. een militair met een bh op z'n hoofd...
Denk als dat de kanttekening is, zegt dat ook wel wat. Ik zou misschien eerder denken aan de Palestijnse gevangene die verkracht zou zijn in de gevangenis.
Zucht...quote:
Denk eerst even na of dat etiketje uit de lucht kwam vallen, denk ik dan.quote:het westen hoeft je maar het predicaat 'terrorist' te geven en plotseling is alles gerechtvaardigd
Je bent een tikje partijdig, maar kan het wel waarderen dat je de nuance kan bewarenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, met "en zulks" bedoelde ik de hele ellende eromheen, namelijk het -soms lachend op beeld- de hele wijk opblazen waar dan ik weet niet hoeveel burgers onder komen te liggen rotten en dan uitgerekend de meest persoonlijke, intieme bezittingen van de mogelijk omgekomen bewoners triomfantelijk uitstallen. Het verkrachten van gevangenen verdient ook geen schoonheidsprijs, of het op de motorkap van je jeep binden van Palestijnen, of het kapot slaan van kinderspeelgoed.
Het verschil is alleen wel dat dergelijke overtredingen (bij gebrek aan een beter understatement) wèl vervolgd worden aan Israëlische kant (achterlijke zeloten daargelaten) en gevierd worden door Hamas & Co.
Daar wil ik dus meer over horen. Wat is er met die gijzelaars gebeurd? Hoeveel zijn het er? Wie waren het? Hoe, en waarom, zijn ze vermoord?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
NOS artikeltje over de laatste fase van Sinwar, geeft wat inzicht. Doordat Israel daar bezig was met opblazen van tunnels is hij waarschijnlijk naar boven gekomen. Grens met Egypte gecontroleerd door Israel dus daar kon hij niet naartoe. Twee lijfwachten bij hem die ook zijn gedood.
Waarom hij geen gegijzelden bij zich had is niet duidelijk. Misschien dacht hij dat die meer blok aan het been zouden zijn (je moet ze immers onder controle houden en verzorgen) en de aandacht juist eerder op hem zouden vestigen.
Of hij had er geen meer in de buurt want op een eerder moment zijn er wel een aantal doodgeschoten die bij hem waren, toen Israel hem op de hielen zat.
https://nos.nl/collectie/(...)eindelijk-bij-toeval
Die Sabine is een bijzonder iemand, in het verleden al heel wat bizarre tweets van haar gelezen. En zij kan helemaal full retard gaan op femke halsema, totaal ongenuanceerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:01 schreef oblo het volgende:
[..]
[ x ]
Schaamteloos en openlijk rouwen om de dood van het hoofd van de militaire tak van Hamas, slachter van khan younis en brein achter 7 oktober, als Amsterdamse vrouw op de kandidatenlijst van GroenLinks.
Ben ik naïef als ik zeg dat ik dit erg raar vind?
Wat maakt hem extremistisch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:19 schreef Mylene het volgende:
Omstreden Samidoun-kopstuk Mohammed Khatib komt naar Radboud Universiteit Nijmegen: ’Extremistische haatprediker’
Nijmegen
Het omstreden Samidoun-kopstuk Mohammed Khatib komt op maandag 28 oktober spreken op de Radboud Universiteit. In juni ging zijn komst naar Nijmegen nog niet door, nadat de demonstratie enkel op een parkeerplaats toegestaan werd.
Khatib, Europa-coördinator van Samidoun, geeft in het Spinozagebouw van de Radboud Universiteit een seminar over de ’criminalisering en het verzet in de Palestijnse diaspora’, kondigt universitair docent Sociale Geografie Harry Pettit aan op X. Het seminar is onderdeel van verschillende bijeenkomsten waarbij experts ’informatie, inzichten en analytische tools bieden om de huidige gebeurtenissen beter te begrijpen’. Ties van den Boogaard, woordvoerder van de pro-Palestinabeweging Nijmegen Student Encampment, stelt op X het belangrijk te vinden dat Khatib gaat spreken over de ’10.000 Palestijnse politiek gevangenen’.
Gehele artikel: https://www.telegraaf.nl/(...)stische-haatprediker
Dat is van even terug en is wel in het nieuws geweest. Zie:quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:51 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Daar wil ik dus meer over horen. Wat is er met die gijzelaars gebeurd? Hoeveel zijn het er? Wie waren het? Hoe, en waarom, zijn ze vermoord?
Dit is waar de media aandacht aan moet besteden.
Wat is dan het punt van leider zijn? Gaat-ie compleet Mullah Omar of zo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:24 schreef Red_85 het volgende:
Hamas heeft ongetwijfeld een nieuwe leider. Maar denk niet dat ze dat wereldkundig maken.
Gemiddelde levensverwachting van 3,6 weken?
Ach, de jugend jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:01 schreef oblo het volgende:
[..]
Schaamteloos en openlijk rouwen om de dood van het hoofd van de militaire tak van Hamas, slachter van khan younis en brein achter 7 oktober, als Amsterdamse vrouw op de kandidatenlijst van GroenLinks.
Ben ik naïef als ik zeg dat ik dit erg raar vind?
Hij kwam uit zijn tunnel gekropen, probeerde een patrouille te ontwijken, lukte niet, kreeg een aantal flinke verwondingen en crepeerde in een stukgeschoten woning tot een drone langskwam en hem ontdekte waarna een IDF soldaat hem overhoop schoot.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb de beelden gezien van de drone net voordat die Sinwar werd gedood terwijl hij in zijn stoel zat. Het leek wel of hij helemaal ingewikkeld was, als een mummie? Het zag er bizar uit. Het had ook iets eenzaams.
Oké dan zat hij onder het stof ofzo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij kwam uit zijn tunnel gekropen, probeerde een patrouille te ontwijken, lukte niet, kreeg een aantal flinke verwondingen en crepeerde in een stukgeschoten woning tot een drone langskwam en hem ontdekte waarna een IDF soldaat hem overhoop schoot.
So much voor een heldendood.
Is camouflagequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké dan zat hij onder het stof ofzo.
Dat verhaal van een hoop gijzelaars om hem heen lijkt me toch iets uit de dikke duim.
Mooi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij kwam uit zijn tunnel gekropen, probeerde een patrouille te ontwijken, lukte niet, kreeg een aantal flinke verwondingen en crepeerde in een stukgeschoten woning tot een drone langskwam en hem ontdekte waarna een IDF soldaat hem overhoop schoot.
So much voor een heldendood.
quote:
Aldus wikipedia na 2 seconden google.quote:The U.S. Treasury Department characterizes it as "a sham charity that serves as an international fundraiser for the Popular Front for the Liberation of Palestine (PFLP) terrorist organization."
Dat je het gore lef hebt om die vraag te stellen.quote:
Ik zou dit soort extremistische figuren helemaal geen aandacht geven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
[..]
Aldus wikipedia na 2 seconden google.
Uit wat voor holen komen dit soort weerzinwekkende ratten toch steeds uitgekropen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ties van den Boogaard, woordvoerder van de pro-Palestinabeweging Nijmegen Student Encampment
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat je het gore lef hebt om die vraag te stellen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef havanagila het volgende:
[..]
[..]
Aldus wikipedia na 2 seconden google.
Of is dit een andere?quote:Khatib is credited with playing a leading role in the revival of the peaceful resistance movement in the Palestinian village of Bil'in, west of Ramallah, after a series of land confiscations in the village to build Israeli settlements in 2005. Channelling the teachings of Mahatma Gandhi and Martin Luther King, Khatib motivated the people in his village to protest peacefully against the illegal confiscation of the village land and encouraged them to embrace innovative strategies to preserve their ownership of the land. After a number of successful interventions in Bil'in village, where using nonviolent resistance the villagers managed to recover confiscated lands and return them to their original owners, the Bil'in model gained a degree of notoriety across the villages of the West Bank. Khatib then looked at expanding the movement and disseminating the successful methods to other at-risk villages and sites across the West Bank. Embracing a non-violent resistance strategy, Khatib came up with the idea of creating an organising body, the Popular Struggle Coordination Committee (PSCC), to coordinate peaceful protest actions taking place in different villages and activity sites, and thus strengthen and expand the capacity of the movement
Moet ik je nu gaan uitleggen dat een kopstuk van een terroristische organisatie geen lieverdje is?quote:
Door figuren als jij is het erg lastig om empathie te hebben voor Palestijnse slachtoffers, maar dat zal je wel niet begrijpen. Als je echt niet ziet dat Sinwar een extremist was, dan ben je er zelf waarschijnlijk ook een.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |