Generatie op generatie ja. Dat is net het argument waar zo lacherig over wordt gedaan als een Palestijn terug wil keren. Zie de post waar ik op reageerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:12 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom? Als ze de juiste papieren hebben is dat toch geen probleem?
Heeft een Duitser wiens opa na WO2 werd verjaagd uit wat nu Polen is recht op zijn voorouderlijk huis?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik niet dat er iemand is te vinden die zo gek genoeg is.
Maar waarom zouden vluchtelingen geen recht op terug keer mogen hebben? Dat hebben ze standaard. En voor de palestijnen is dat ook nog eens in resolutie 194 vast gelegd.
[..]
Zo zet je het hele pali volk op stelten om Joden te vermoorden en zo zit je alleen met een houten stok.quote:
dat ie maar geen 72 maagden krijgt, dat ze net op zijn ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:52 schreef pokkerdepok het volgende:
nou dat is een keer mooi nieuws. dat ie maar heel lang dood blijft.
hij kan beter dansen als ik, Britney Spears of Swift kan hem wel gebruikenquote:
Dat weet niet, maar degenen die in Marioepol woonden die kunnen maar beter niet terug naar huis gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft een Duitser wiens opa na WO2 werd verjaagd uit wat nu Polen is recht op zijn voorouderlijk huis?
quote:
Iran onder de 45: 'please'.quote:
Het getoonde paspoort is al zeven jaar verlopen. De vermeende 'gedode bodyguard van Sinwar' (of theorie dat Sinwar het paspoort bij zich droeg) heeft echter vanuit Egypte van zich laten horen met onder andere foto zijn huidige paspoort. Zie hier onder en hij zit op Facebookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle vorige verhalen over UNRWA werden ook meteen afgedaan als onzin, bleken ook gewoon te kloppen. Die ideologie staat voor die mensen gewoon op één, dat kwartje wil gewoon niet vallen bij een hoop mensen. We hebben zelfs al agenten hier die weigeren Joodse objecten te beschermen, dus ik zou niet raar staan te kijken als het waar is.
[ x ]
Hamas is blijkbaar vernietigd nu, dus hopelijk stopt de oorlog en het lijden van de burgerbevolking aan beide kanten. Dit is het moment dan dat er nu verstandige mensen opstaan om naar een duurzame vrede te werken. Ik hoop het van harte..quote:
Dat was onderdeel van de onvoorwaardelijke overgave na het verdrag van Potsdam.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft een Duitser wiens opa na WO2 werd verjaagd uit wat nu Polen is recht op zijn voorouderlijk huis?
Wat zie jij dan als realistische oplossing voor dit conflict?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:08 schreef sp3c het volgende:
Probleem is dat geen van beide partijen zich over gaat geven en niets onderhandelbaar is atm
Atm zie ik er geenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 05:30 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Wat zie jij dan als realistische oplossing voor dit conflict?
Goed om te weten dat hij stierf met angst en veel pijn, gezien zijn verwonding aan zijn arm.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Geen idee of deze klopt, maar dit zou "waarschijnlijk" het laatste beeld van die gast zijn.
Het eerste wat ik doe bij zo'n tweets, waar de naam Mohammed of Hassan is, is kijken wie de persoon is. Als hij een tijdlijn vol heeft staan met "Israël terroristen", wat bij deze Hassan pinned als eerste bericht staat, dan neem ik alles wat vanuit die hoek komt met een korrel zout en doe ik eerlijk gezegd de moeite nog niet eens om het te lezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het getoonde paspoort is al zeven jaar verlopen. De vermeende 'gedode bodyguard van Sinwar' (of theorie dat Sinwar het paspoort bij zich droeg) heeft echter vanuit Egypte van zich laten horen met onder andere foto zijn huidige paspoort. Zie hier onder en hij zit op Facebook
[ x ]
Over het algemeen werkt het in diskrediet brengen goed, als er überhaupt al een rectificatie komt is dat ergens stilletjes ver weg gemoffeld. We zijn meer dan een halfjaar verder en nog steeds heeft Israël dat overtuigende bewijs over de verwevenheid van UNRWA met Hamas met niemand gedeeld. Bestaat het eigenlijk wel?
Mooi ook dat hij daar kapot zit te gaan en er zo'n drone chill dat appartement binnen komt zoemen, beetje rond blijft hangen enzo, dan weet je ook wel hoe laat het isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 06:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed om te weten dat hij stierf met angst en veel pijn, gezien zijn verwonding aan zijn arm.
Het hele narratief dat Hamas aan de winnende hand is komt wel een beetje onder druk te staan zo, als zelfs Sinwar al als een zwerfhond afgemaakt wordt in een kapotgeschoten apartement, helemaal alleen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 07:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wel vreemd dat hij zo in een huis zat. Je vraagt je af wat het nut was om zich daar zo te begeven. Wonend als een mol kon hij de boel niet meer aansturen? Voelde het einde naderen en behoefte aan de 72 maagden?
Vooral het besef wat hij gehad heeft dat het voorbij is en hij gepakt is door Israël vind ik mooi, niet totaal onverwacht een ontploffing. Nee hij zat daar, wetende dat het voorbij is, opgegeven, nog even een stok gooien maar hij wist het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij daar kapot zit te gaan en er zo'n drone chill dat appartement binnen komt zoemen, beetje rond blijft hangen enzo, dan weet je ook wel hoe laat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |