Of had hij dat altijd al in zich?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Totale verstandsverbijstering heeft die gast.
Jammer want een paar jaar geleden was het nog een leuke user. Inmiddels issie totaal geradicaliseerd.
Patheticquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is niet serieus te nemen? Dat UNRWA en Hamas dikke matties zijn? Dat is te confronterend of zo?
Dan kan je denk ik ook de columns van Nagham Zbeedat waarderen, een Palestijnen uit de West Bank die vaak over Gaza schrijft: https://www.haaretz.com/t(...)7b-a1af-fef7f36b0000quote:
Hoe vaak hebben we nu de geruchten bevestigd zien worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is niet serieus te nemen? Dat UNRWA en Hamas dikke matties zijn? Dat is te confronterend of zo?
Waarom niet? Alle vorige verhalen over UNRWA werden ook meteen afgedaan als onzin, bleken ook gewoon te kloppen. Die ideologie staat voor die mensen gewoon op n, dat kwartje wil gewoon niet vallen bij een hoop mensen. We hebben zelfs al agenten hier die weigeren Joodse objecten te beschermen, dus ik zou niet raar staan te kijken als het waar is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus te nemen.
Het valt wel mee. Je ziet alleen maar een groot gat in z'n kop. Geen hersenen die eruit liggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit een beetje goed beeld van de foto geeft, ben ik ook weer blij dat ik niet geklikt heb.
Mensen willen vrijheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef oblo het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik ook de columns van Nagham Zbeedat waarderen, een Palestijnen uit de West Bank die vaak over Gaza schrijft: https://www.haaretz.com/t(...)7b-a1af-fef7f36b0000
Die had ie niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:33 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Je ziet alleen maar een groot gat in z'n kop. Geen hersenen die eruit liggen.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat horloge lijkt echt sprekend op mijn Polar-sporthorloge
Nu kun je eindelijk eens in het hoofd kijken van een terrorist.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit een beetje goed beeld van de foto geeft, ben ik ook weer blij dat ik niet geklikt heb.
Geen potentie voor een nieuwe Bag Daddy and the tunnelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:22 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht het iemand boeien, ook Kamela heeft een mening over de kwestie
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat een gedeelte van haar achterban niet leuk vinden. Zie steeds vaker berichten van mensen die niet op haar gaan stemmen (ook niet op Trump hoor) omdat ze een "zionist" is en Isral teveel verdedigd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:22 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht het iemand boeien, ook Kamela heeft een mening over de kwestie
[ x ]
Kijk, dat noemen we nu de 'Mazzeltof Splatterbonus'.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:35 schreef RotatoR het volgende:
Wel een lekkere moraal boost voor Israel dat Sinwar er op zo'n lugubere manier bij ligt.
"Yo Ahmed. What'd you think about the killing of Sinwar?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:43 schreef Aether het volgende:
Blinken holds phone call with Qatari PM following Israeli killing of Sinwar
https://www.timesofisrael(...)i-killing-of-sinwar/
Vaak genoeg. Maar ja....dat toegeven is ideologisch en politiek nogal problematisch. Vooral voor die lui die gaan gillen dat alleen UNRWA wat voor die mensen kan doen terwijl overal in de wereld gewoon UNHCR bij vluchtelingen situaties worden ingeschakeld. Maar ja, dan is het gedaan met het 'recht op terugkeer' gelul en dan moet men gaan toegeven dat de palestijnen 80 jaar lang een onbereikbare worst is voorgehouden en dat alles voor niets is geweest.....quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we nu de geruchten bevestigd zien worden?
Ik lees veel artikelen op Haaretz.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:28 schreef oblo het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik ook de columns van Nagham Zbeedat waarderen, een Palestijnen uit de West Bank die vaak over Gaza schrijft: https://www.haaretz.com/t(...)7b-a1af-fef7f36b0000
UNRWA houdt resolutie 194 sectie 11 geloof ik in leven. Dat is het recht op terugkeer. Dat is later in een andere resolutie alsnog vast gelegd maar UNWRA heeft de volledige boekhouding bijgehouden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vaak genoeg. Maar ja....dat toegeven is ideologisch en politiek nogal problematisch. Van die lui die gaan gillen dat alleen UNRWA wat voor die mensen kan doen terwijl overal in de wereld gewoon UNHCR bij vluchtelingen situaties worden ingeschakeld. Maar ja, dan is het gedaan met het 'recht op terugkeer' gelul en dan moet men gaan toegeven dat de palestijnen 80 jaar lang een onbereikbare worst is voorgehouden en dat alles voor niets is geweest.....
Als een Palestijns MIJ adopteert heb ik ook recht op terugkeer.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
UNRWA houdt resolutie 194 sectie 11 geloof ik in leven. Dat is het recht op terugkeer. Dat wil Isral niet omdat ze dan demografische uitdagingen krijgen naast de financile en juridische. Daarom wordt UNWRA in een kwaad daglicht geplaats.
Blijft toch opmerkelijk. Granaten, schoten, dingen vanuit een drone erop geschoten en uiteindelijk is de schade een gat in z'n hoofd en verwondingen aan z'n armquote:
Ten eerste denk ik niet dat er iemand is te vinden die zo gek genoeg is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als een Palestijns MIJ adopteert heb ik ook recht op terugkeer.
quote:The United Nations General Assembly adopts resolution 194 (III), resolving that “refugees wishing to return to their homes and live at peace with their neighbours should be permitted to do so at the earliest practicable date, and that compensation should be paid for the property of those choosing not to return and for loss of or damage to property which, under principles of international law or equity, should be made good by the Governments or authorities responsible.”
Zo gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat gaat een gedeelte van haar achterban niet leuk vinden. Zie steeds vaker berichten van mensen die niet op haar gaan stemmen (ook niet op Trump hoor) omdat ze een "zionist" is en Isral teveel verdedigd.
Tsja. In Jerusalem kunnen Isralirs hun huis van voor 1948 ook claimen (als er een Palestijn woont). Dat is ook kromquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als een Palestijns MIJ adopteert heb ik ook recht op terugkeer.
Waarom? Als ze de juiste papieren hebben is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja. In Jerusalem kunnen Isralirs hun huis van voor 1948 ook claimen (als er een Palestijn woont). Dat is ook krom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |