De natte droom voor moslims, wij weten wel beter. Is gewoon als een laffe krijsende rat aan zijn einde gekomen, waarschijnlijk daar aanwezig omdat een gijzelaartje 6 jaar was geworden en hij zijn geliefde profeet wou eren. Maar voordat hij als een laffe rat op handen en knieën die tunnel in kroop heeft hij nog een paar 9 jarigen wapens in de handen gedrukt met de opdracht zoveel mogelijk Joden te doden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
grmbl zo kan er ook tegenaan gekeken worden, over het waarom Sinwar uit zijn tunnel was gebroken
[ x ]
Dat horen we nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi dat hij dood is.
Ik las hier een paar dagen terug nog wat users die er stellig van overtuigd waren dat de slechte man altijd 25 gijzelaars om zich heen had. Hoe is het daarmee?
Lijkt er wel op, maar we weten het snel genoeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat niet. Heftige foto’s. Maar zou mooi zijn als het m is.
Met Hamas en Hezbollah gaat het toch nooit lukken, als je een kans wil maken op Palestina dan moet het echt zonder hun.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat de dag na de verkiezingen in de VS een soort eind datum zal zijn. Moet je kijken hoe snel de VS dan druk kan zetten op deze monsters.
Als dit een beetje goed beeld van de foto geeft, ben ik ook weer blij dat ik niet geklikt heb.quote:
De buurtslager van Khan Younisquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Afwachten hoe de NOS hem gaat omschrijven
GS gezien. Ben wel wat gewend door rotten.com vroegah.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit een beetje goed beeld van de foto geeft, ben ik ook weer blij dat ik niet geklikt heb.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Uitermate mooi nieuws als het waar is, beetje jammer van het kansloze "Helaas voor de users die hem als held zagen"-geneuzel hier, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |