De natte droom voor moslims, wij weten wel beter. Is gewoon als een laffe krijsende rat aan zijn einde gekomen, waarschijnlijk daar aanwezig omdat een gijzelaartje 6 jaar was geworden en hij zijn geliefde profeet wou eren. Maar voordat hij als een laffe rat op handen en knien die tunnel in kroop heeft hij nog een paar 9 jarigen wapens in de handen gedrukt met de opdracht zoveel mogelijk Joden te doden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
grmbl zo kan er ook tegenaan gekeken worden, over het waarom Sinwar uit zijn tunnel was gebroken
[ x ]
Dat horen we nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi dat hij dood is.
Ik las hier een paar dagen terug nog wat users die er stellig van overtuigd waren dat de slechte man altijd 25 gijzelaars om zich heen had. Hoe is het daarmee?
Lijkt er wel op, maar we weten het snel genoeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat niet. Heftige foto’s. Maar zou mooi zijn als het m is.
Met Hamas en Hezbollah gaat het toch nooit lukken, als je een kans wil maken op Palestina dan moet het echt zonder hun.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk dat de dag na de verkiezingen in de VS een soort eind datum zal zijn. Moet je kijken hoe snel de VS dan druk kan zetten op deze monsters.
Als dit een beetje goed beeld van de foto geeft, ben ik ook weer blij dat ik niet geklikt heb.quote:
De buurtslager van Khan Younisquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Afwachten hoe de NOS hem gaat omschrijven
GS gezien. Ben wel wat gewend door rotten.com vroegah.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dit een beetje goed beeld van de foto geeft, ben ik ook weer blij dat ik niet geklikt heb.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Uitermate mooi nieuws als het waar is, beetje jammer van het kansloze "Helaas voor de users die hem als held zagen"-geneuzel hier, maar ach.
De IDF strategie zal niet veranderen. De gevolgen voor de Hamas strategie is interessanter. De nieuwe nr 1 zit niet in Gaza dus hoeveel hamassholes zullen zich nu nog voor hem dood willen laten schieten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:37 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zijn in Isral de berichten over de dood van Sinwar en eventuele gevolgen voor de huidige mikitaire strategie?
Sinwar is uit zijn hol gekropen dus dit kan betekenen dat IDF bijzonder dichtbij was en hij, inclusief gijzelaars, geen kant meer op konden. Dus er is goede hoop dat er op korte termijn gijzelaars bevrijd worden?
En heeft zijn dood invloed op de activiteiten in noord Gaza of is dit net een teken dat de bestaande operaties in het noorden versneld en uitgebreid moeten worden?
Rusland viel Oekrane binnen: invasie.quote:
Hangt volledig van het perspectief af.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:05 schreef havanagila het volgende:
[..]
Rusland viel Oekrane binnen: invasie.
Hamas is een terroristische organisatie die aanslagen pleegt: Terrorisme.
Amerika blaast houthi's op: interventie
Hamas viel Isral aan: zelfverdediging.
Statement klopt dan toch?
Nee hoor, met mensen die de feiten niet kunnen verkroppen en ze ontkennen, ivm eigen onderbuik.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hangt volledig van het perspectief af.
Zelfs de rattenkoning moet zijn nest soms verlaten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Was hij toch uit die tunnels gekomen om een luchtje te scheppen?
Omdat ze 7 oktober niet prijzen misschien? Wel lekker geframed weer.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:00 schreef Mylene het volgende:
OM beoordeelt flyers die terreur Hamas prijzen als niet strafbaar
Het Openbaar Ministerie in Amsterdam heeft de flyers die de terreuraanslag van Hamas op 7 oktober 2023 prijzen, beoordeeld als niet strafbaar. De affiches werden uitgedeeld bij een demonstratie in Amsterdam tegen de herdenking van de slachtoffers van die aanslag, precies een jaar na dato.
Meer: https://www.parool.nl/ams(...)-strafbaar~b59a1fea/
Op smakeloosheid staat geen strafquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat ze 7 oktober niet prijzen misschien? Wel lekker geframed weer.
Yahya jongens het is zover! Kijken of de NOS een mooie in memoriam heeft bij het acht uur journaal inclusief foto met moment stilte.quote:
Daar weet je nagenoeg alles van.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op smakeloosheid staat geen straf
Dat is gewoon antisemitisme. Bart Nijman en Hans Teeuwen laten zich in de kaarten kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:39 schreef damsco het volgende:
https://www.reddit.com/r/nederlands/s/NJQhtcahAJ
Ik heb er al op gereageerd hoor. Maar is dat een soort checklist wat je afloopt?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:32 schreef havanagila het volgende:
[..]
Het nieuws van de dag negeer je voor het gemak maar even?
Ja, leuk, maar ik kan me niet herinneren dat er hier mensen zijn die Sinwar als hun held hebben gezien, of iets dergelijks. Het niet eens zijn met de Isralische reactie staat uiteraard niet gelijk aan Hamas steunen ofzo, mocht iemand dat denken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Het was een schurk eerste klas gezien dat hij achter de 7oktober aanslagen zit. Zodra je zo'n schurk steunt mag je uitgelachen worden nu zijn schedel schijnbaar open ligt.
Wees blij dat je nu alleen uitgelachen wordt. Vroeger werd je op een dorpsplein gezet, je kleren half uitgetrokken, bordje om je nek gehangen en kaalgeschoren.
Oogst wat je zaait.
Die twee kunnen ze per definitie niet scheiden omdat het intern botst. Ze krijgen daar een BSOD van.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar ik kan me niet herinneren dat er hier mensen zijn die Sinwar als hun held hebben gezien, of iets dergelijks. Het niet eens zijn met de Isralische reactie staat uiteraard niet gelijk aan Hamas steunen ofzo, mocht iemand dat denken.
'Hamas-leider'quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Afwachten hoe de NOS hem gaat omschrijven
Vaak ligt dat toch iets anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar ik kan me niet herinneren dat er hier mensen zijn die Sinwar als hun held hebben gezien, of iets dergelijks. Het niet eens zijn met de Isralische reactie staat uiteraard niet gelijk aan Hamas steunen ofzo, mocht iemand dat denken.
Voor sommigen wel, wellicht, maar er zijn er ook hl veel die de Isralische daden kut vinden, en niet ineens pro-Hamas ofzo zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Vaak ligt dat toch iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |