Ten eerste denk ik niet dat er iemand is te vinden die zo gek genoeg is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als een Palestijns MIJ adopteert heb ik ook recht op terugkeer.
quote:The United Nations General Assembly adopts resolution 194 (III), resolving that “refugees wishing to return to their homes and live at peace with their neighbours should be permitted to do so at the earliest practicable date, and that compensation should be paid for the property of those choosing not to return and for loss of or damage to property which, under principles of international law or equity, should be made good by the Governments or authorities responsible.”
Zo gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat gaat een gedeelte van haar achterban niet leuk vinden. Zie steeds vaker berichten van mensen die niet op haar gaan stemmen (ook niet op Trump hoor) omdat ze een "zionist" is en Israël teveel verdedigd.
Tsja. In Jerusalem kunnen Israëliërs hun huis van voor 1948 ook claimen (als er een Palestijn woont). Dat is ook kromquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als een Palestijns MIJ adopteert heb ik ook recht op terugkeer.
Waarom? Als ze de juiste papieren hebben is dat toch geen probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Tsja. In Jerusalem kunnen Israëliërs hun huis van voor 1948 ook claimen (als er een Palestijn woont). Dat is ook krom
Generatie op generatie ja. Dat is net het argument waar zo lacherig over wordt gedaan als een Palestijn terug wil keren. Zie de post waar ik op reageerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:12 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom? Als ze de juiste papieren hebben is dat toch geen probleem?
Heeft een Duitser wiens opa na WO2 werd verjaagd uit wat nu Polen is recht op zijn voorouderlijk huis?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik niet dat er iemand is te vinden die zo gek genoeg is.
Maar waarom zouden vluchtelingen geen recht op terug keer mogen hebben? Dat hebben ze standaard. En voor de palestijnen is dat ook nog eens in resolutie 194 vast gelegd.
[..]
Zo zet je het hele pali volk op stelten om Joden te vermoorden en zo zit je alleen met een houten stok.quote:
dat ie maar geen 72 maagden krijgt, dat ze net op zijn ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:52 schreef pokkerdepok het volgende:
nou dat is een keer mooi nieuws. dat ie maar heel lang dood blijft.
hij kan beter dansen als ik, Britney Spears of Swift kan hem wel gebruikenquote:
Dat weet niet, maar degenen die in Marioepol woonden die kunnen maar beter niet terug naar huis gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heeft een Duitser wiens opa na WO2 werd verjaagd uit wat nu Polen is recht op zijn voorouderlijk huis?
quote:
Iran onder de 45: 'please'.quote:
Het getoonde paspoort is al zeven jaar verlopen. De vermeende 'gedode bodyguard van Sinwar' (of theorie dat Sinwar het paspoort bij zich droeg) heeft echter vanuit Egypte van zich laten horen met onder andere foto zijn huidige paspoort. Zie hier onder en hij zit op Facebookquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom niet? Alle vorige verhalen over UNRWA werden ook meteen afgedaan als onzin, bleken ook gewoon te kloppen. Die ideologie staat voor die mensen gewoon op één, dat kwartje wil gewoon niet vallen bij een hoop mensen. We hebben zelfs al agenten hier die weigeren Joodse objecten te beschermen, dus ik zou niet raar staan te kijken als het waar is.
[ x ]
Hamas is blijkbaar vernietigd nu, dus hopelijk stopt de oorlog en het lijden van de burgerbevolking aan beide kanten. Dit is het moment dan dat er nu verstandige mensen opstaan om naar een duurzame vrede te werken. Ik hoop het van harte..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |