abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215295653
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 00:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het getoonde paspoort is al zeven jaar verlopen. De vermeende 'gedode bodyguard van Sinwar' (of theorie dat Sinwar het paspoort bij zich droeg) heeft echter vanuit Egypte van zich laten horen met onder andere foto zijn huidige paspoort. Zie hier onder en hij zit op Facebook

[ x ]

Over het algemeen werkt het in diskrediet brengen goed, als er überhaupt al een rectificatie komt is dat ergens stilletjes ver weg gemoffeld. We zijn meer dan een halfjaar verder en nog steeds heeft Israël dat overtuigende bewijs over de verwevenheid van UNRWA met Hamas met niemand gedeeld. Bestaat het eigenlijk wel?

Ik heb ook ergens een paspoort liggen met wat gaten erin. En ik heb een nieuwe. Dus dat deze verlopen is zegt niet zoveel. Wat me wel opvalt is dat de topman van UNRWA binnen no-time iemand die al jaren uit dienst zou zijn kon lokaliseren.
pi_215295662
Ze gaan escaleren!!!!!!

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:21:53 #213
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215295678
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:20 schreef Ali_boo het volgende:
Ze gaan escaleren!!!!!!

[ x ]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Please consider the environment before printing this post
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:22:13 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215295682
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het hele narratief dat Hamas aan de winnende hand is komt wel een beetje onder druk te staan zo, als zelfs Sinwar al als een zwerfhond afgemaakt wordt in een kapotgeschoten apartement, helemaal alleen.
Natuurlijk is dat dikke bullshit. En dat is het altijd geweest gezien de acties van Israel die de afgelopen maanden naar buiten zijn gekomen. 2 dingen heeft hamas 'goed' gedaan, dat is:
7 oktober geheim houden
Met de bekende palipropaganda de wereld voor de gek houden.

Voor de rest is Israel altijd aan de winnende hand geweest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215295683
Haat voor de haters is een normaal verschijnsel (haat is en blijft menselijk) en ik belijd het zelf ook... maar ik ga niet lopen juichen dat hij heeft geleden. }:|

Ik weet nog wel dat headcam filmpje van die Hamasser op 7 oktober, die zó gelukkig was dat hij in Israël op Israëliers aan het schieten was - tot hij zelf werd geraakt. :{
Je kreeg bijna medelijden met 'm. (Bijna).
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:37:41 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215295818
quote:
Ze gaan escaleren!!!!!!

[ x ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:18:08 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_215296188
quote:
Ze gaan escaleren!!!!!!

[ x ]
Ja, dus?
Ze wachten hetzelfde lot als hamas.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215296204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 08:34 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het eerste wat ik doe bij zo'n tweets, waar de naam Mohammed of Hassan is, is kijken wie de persoon is. Als hij een tijdlijn vol heeft staan met "Israël terroristen", wat bij deze Hassan pinned als eerste bericht staat, dan neem ik alles wat vanuit die hoek komt met een korrel zout en doe ik eerlijk gezegd de moeite nog niet eens om het te lezen.
Natuurlijk. Meer dan terecht dat je daar naar kijkt.

Ik was op zoek naar echte pro-Israel accounts die deze 'vergissing' delen alleen daar kon ik het niet vinden. Wat ook wel logisch is want die accounts hebben net baat bij negatieve berichten over unrwa. Die willen het verhaal in leven houden dat Sinwar een unrwa paspoort op zak had. Of het u wel of niet klopt.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:47:35 #219
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215296473
Kwam deze al langs?

Hoe goed de protesteerders zich toch informeren
pi_215296528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam deze al langs?

Hoe goed de protesteerders zich toch informeren
Ja, is moeilijk die vlaggen met dezelfde kleuren.

(Ook geen excuses of ze weer ophangen).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:55:33 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215296561
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:52 schreef Aether het volgende:

[..]
Ja, is moeilijk die vlaggen met dezelfde kleuren.

(Ook geen excuses of ze weer ophangen).
Wat? Grieks? Echt? Weet je het zeker? Wil je ze terug?
pi_215296605
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat? Grieks? Echt? Weet je het zeker? Wil je ze terug?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:06:43 #223
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215296667
Lijkt alsof Sinwar voor dat drone filmpje al dichtbij een explosie geweest is, helemaal onder het stof en gewond. Kan ook verklaren waarom hij er zo versuft bij zit.

Opgeruimd staat netjes zeg maar. Zou er iemand staan te springen om het leiderschap van hamas over te nemen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215296669
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 10:58 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu nog de Finse vlag erbij en het feest is compleet.
pi_215296671
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:06 schreef nixxx het volgende:
Lijkt alsof Sinwar voor dat drone filmpje al dichtbij een explosie geweest is, helemaal onder het stof en gewond. Kan ook verklaren waarom hij er zo versuft bij zit.

Opgeruimd staat netjes zeg maar. Zou er iemand staan te springen om het leiderschap van hamas over te nemen?
Er werd geloof ik ook een tankgranaat op het gebouw geschoten.
pi_215296685
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:06 schreef nixxx het volgende:
Zou er iemand staan te springen om het leiderschap van hamas over te nemen?
Iemand in Turkije geloof ik. Die zal daarvandaan de troepen mobiliseren en de burgers motiveren nog even op de tanden te bijten omdat de overwinning nabij is.
pi_215296746
Hier was ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik hoop dat ze de inhoud van zijn maag even bekijken om te zien wat hij zoal at. Met die hongersnood en zo.

twitter
pi_215296825
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 09:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik heb ook ergens een paspoort liggen met wat gaten erin. En ik heb een nieuwe. Dus dat deze verlopen is zegt niet zoveel. Wat me wel opvalt is dat de topman van UNRWA binnen no-time iemand die al jaren uit dienst zou zijn kon lokaliseren.
Volgens Lazzarini is die man nog in dienst. Dat stond notabene in je vorige post waar je die tweet zelfs hebt geplaatst.

In het nieuwe paspoort van die vent staat dat hij een unrwa medewerker is. Ik begrijp niet wat het allemaal over jou zou zeggen als iemand anders jouw oude paspoort vindt of bij zich heeft. Kan je dat proberen uit te leggen of ga je zoals gebruikelijk je snor weer drukken
pi_215296870
Verdomme, omdat ik hier weer op een paar x accounts van Hamas sympathisanten hebt geklikt staat mijn hele feed weer vol met mensen die deze terrorist vereren, toejuichen, oproepen tot het slachten van Joden, en hem als held neerzetten omdat hij vechtend ten onder is gegaan tegen de "laffe" Joden.

En het zieke is, een hoop van dat volk woont gewoon in Europa, en dat moeten wij maar allemaal normaal vinden.

:(
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215296878
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Volgens Lazzarini is die man nog in dienst. Dat stond notabene in je vorige post waar je die tweet zelfs hebt geplaatst.

In het nieuwe paspoort van die vent staat dat hij een unrwa medewerker is. Ik begrijp niet wat het allemaal over jou zou zeggen als iemand anders jouw oude paspoort vindt of bij zich heeft. Kan je dat proberen uit te leggen of ga je zoals gebruikelijk je snor weer drukken
Het zal wel toeval zijn. Zoals zo vaak bij UNRWA. Dat zul je net zien.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:31:04 #231
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215296893
Israël durft niets te doen tegen Iran. Wat een impotent land.
Heel veel sambal
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:32:07 #232
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215296904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:29 schreef Tekaschi het volgende:
Verdomme, omdat ik hier weer op een paar x accounts van Hamas sympathisanten hebt geklikt staat mijn hele feed weer vol met mensen die deze terrorist vereren, toejuichen, oproepen tot het slachten van Joden, en hem als held neerzetten omdat hij vechtend ten onder is gegaan tegen de "laffe" Joden.

En het zieke is, een hoop van dat volk woont gewoon in Europa, en dat moeten wij maar allemaal normaal vinden.

:(
Waart het hart vol van is loopt je feed van over

_O_
Heel veel sambal
pi_215296913
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Waart het hart vol van is loopt je feed van over

_O_
Normaal lekkere donker gekleurde vrouwen die schudden met de billen. :(
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 11:34:34 #234
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215296930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:32 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Normaal lekkere donker gekleurde vrouwen die schudden met de billen. :(
Misschien moet je "veilige zoekresultaten" gewoon uitzetten als je graag obscene content (weer) wilt zien. :X
Heel veel sambal
pi_215297059

UNRWA in rouw voor de dood van Sinwar.
https://x.com/UNRWA
pi_215297077
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het zal wel toeval zijn. Zoals zo vaak bij UNRWA. Dat zul je net zien.
Als ik jouw oude paspoort heb, wat kan ik daar (allemaal) mee? Waarschijnlijk lijken we niet eens op elkaar, net zoals Sinwar en die man, dus volgens mij kan ik er helemaal niks mee.

Wat zegt de aanwezigheid van dat paspoort, we weten niet eens of Sinwar het bij zich had of dat het ergens in die flat of flatgebouw gevonden is. Misschien woonde die man in dat gebouw, er zullen wel meer oude paspoorten (in de buurt) liggen.

Ik begrijp echt niet wat de aanwezigheid van dat paspoort zegt. Een oud paspoort van een unrwa medewerker vinden is ook niet echt toevallig want er werken 30.000 mensen bij unrwa. Over dat aantal doet het die-hard Israël kamp met zeer grote regelmaat enorm lacherig over dus.... Volgens mij wil je iets zien wat er niet is
pi_215297087
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:51 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Ja duh. Als de IDF nou geluisterd had en niet Rafah was binnengetrokken hadden hun medewerkers nog geleefd.
pi_215297088
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:51 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Die band staat er al sinds vorig jaar (edit 22 okt) en alle UNRWA twitter accounts hebben het :')
pi_215297138
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
:')
Die band staat er al sinds vorig jaar (edit 22 okt) en alle UNRWA twitter accounts hebben het :')
Niet sinds de 7de oktober?
pi_215297490
Ik zag trouwens een berichtje dat Israël Hamasleden die de gijzelaars aan de IDF overdragen gratie zou willen verlenen. If het klopt weet ik niet, maar het is wel een ideetje nu Sinwar dood is. Uiteraard zou het alleen moeten gelden voor de eerste of eerste twee of zo die met een gijzelaar aankomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')