abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2024 @ 09:24:27 #151
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215287059
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:53 schreef AnneX het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb vanochtend even de clips gezien en ze had de handschoenen uit. Well done!
pi_215287074
Een pareltje, nee gouden antwoord o een vraag van de ex president op leeftijd.
Die zie je graag terug voor nog even…
Scherp als een mes.
twitter
  donderdag 17 oktober 2024 @ 09:43:49 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_215287176
Dave Bautista heeft wat gedachtes over Trump (timestamp 15:30)

Samenvatting:

[ Bericht 8% gewijzigd door speknek op 17-10-2024 13:12:45 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_215287188
Handig om te weten: een kort college over lichaamstaal .
Opeens zie Jeroen interviewen, liefst nog met een pen in de hand.
twitter
  donderdag 17 oktober 2024 @ 10:09:33 #155
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215287334
twitter

Interesting 🤔 (Musk-speak)
pi_215287362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 09:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Beste graadmeter is natuurlijk het lijstje met de 13 keys van Allan Lichtman :Y
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Keys_to_the_White_House#Table_2
Tuurlijk het lijstje wat hij eerst gebruikte om te zeggen dat Biden absoluut in de race moest blijven omdat hij ging winnen. Dat het een grote fout was om Biden te vervangen.
Lichtman en zijn keys zijn gewoon grote bullshit. Zo kan iedereen modellen maken die voorspelbare kracht zouden hebben.
pi_215287543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 10:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Tuurlijk het lijstje wat hij eerst gebruikte om te zeggen dat Biden absoluut in de race moest blijven omdat hij ging winnen. Dat het een grote fout was om Biden te vervangen.
Lichtman en zijn keys zijn gewoon grote bullshit. Zo kan iedereen modellen maken die voorspelbare kracht zouden hebben.
Dat soort deterministische modelletjes zijn inderdaad vrij onzinnig. Maar goed, mensen snappen vaak ook maar moeizaam dat dit soort zeldzame gebeurtenissen met een binaire uitkomst 'voorspellen' niet zo heel veel zegt. De meeste modellen zijn ook probablistisch en kwantitatief van aard. Die kun je achteraf ook beter evalueren in de zin dat je kunt kijken hoe dicht de uitkomst voor elke kandidaat in een staat bij het voorspelde gemiddelde lag bijvoorbeeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 17 oktober 2024 @ 11:15:18 #158
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215287683
Hebben we al een stukje duiding mogen ontvangen van Eagles89 over het interview, waarvan zelfs FOX moest toegeven dat het wel ok tot best sterk was?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215287741
Waarom is iedereen zo pessimistisch over Harris? In de serieuze peilingen is de marge nog ongeveer hetzelfde als eerst, en in sommige (Maris poll) zelfs een lichte stijging. In de early voting gaan de Democraten beter dan verwacht.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215288013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 06:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Heb je voorbeelden van een paar van dergelijke interviews van Trump van de afgelopen weken?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 07:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Trump reageert zelden inhoudelijk op een vraag. Bij Harris zou zoiets niet worden geaccepteerd.
Whataboutisms, er zijn lieden in dit topic die daar heel boos om worden.
pi_215288138
No.more.crimes. No.more.fraud.
twitter
pi_215288151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we al een stukje duiding mogen ontvangen van Eagles89 over het interview, waarvan zelfs FOX moest toegeven dat het wel ok tot best sterk was?
Doe nou niet, please. Nu volgt er weer pagina’s chatbot teksten.
Zonder interlinies.
pi_215288181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Whataboutisms, er zijn lieden in dit topic die daar heel boos om worden.
Dus nieuw is nu dat je hier dingen deelt, mensen je vragen om een bron of voorbeeld en dan ga je steeds whataboutism roepen? :? Deel gewoon die interviews als het er blijkbaar zo veel zijn.
pi_215288191
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 20:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met de inauguratie van Biden droegen ze wapens weliswaar niet geladen maar toch.
Ik kan en ga je niet vertellen hoe men precies het leger moet inzetten mochten er grootschalige rellen plaatsvinden.
Waarom zou je berhaupt suggereren dat je daar als president toe bereid bent? Het leger is niet bedoeld voor het bezweren van binnenlandse onlusten. Naar ik weet is het leger in de recente geschiedenis van de VS (laatste honderd jaar) nooit ingezet tegen relschoppers. Ook niet tijdens de Vietnam-protesten en de LA Riots.

Dus waarom loopt Trump daarover te fantaseren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215288192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom is iedereen zo pessimistisch over Harris? In de serieuze peilingen is de marge nog ongeveer hetzelfde als eerst, en in sommige (Maris poll) zelfs een lichte stijging. In de early voting gaan de Democraten beter dan verwacht.
Ik ga er gewoon vanuit dat Trump wint. Als Harris het wordt valt het heel erg mee en als het Trump wordt heb ik gelijk gekregen. Niets te verliezen :P
pi_215288226
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat Trump wint. Als Harris het wordt valt het heel erg mee en als het Trump wordt heb ik gelijk gekregen. Niets te verliezen :P
Dit.

Verder zien we het wel. Ik kan niet stemmen in de VS, dus heb daar verder ook niets mee te schaften, Als Trump het wordt dan vind ik dat zorgwekkend, maar ik koester tegelijkertijd een soort morbide nieuwsgierigheid. Hoe gaat een tweede Trump-termijn eruit zien?
pi_215288268
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:25 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dus nieuw is nu dat je hier dingen deelt, mensen je vragen om een bron of voorbeeld en dan ga je steeds whataboutism roepen? :? Deel gewoon die interviews als het er blijkbaar zo veel zijn.
Bloomberg Trump meer dan een uur met een interviewer die niet bepaald in zijn kamp zit.
Vance laatst nog bij Raddatz die ook niet bepaald een trump supporter is.
pi_215288279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bloomberg Trump meer dan een uur met een interviewer die niet bepaald in zijn kamp zit.
Daar ging die demente broekpoeper wel even af ja. _O- Zelfs op de meest simpele vragen kon hij maar amper een coherent antwoord formuleren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215288310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit.

Verder zien we het wel. Ik kan niet stemmen in de VS, dus heb daar verder ook niets mee te schaften, Als Trump het wordt dan vind ik dat zorgwekkend, maar ik koester tegelijkertijd een soort morbide nieuwsgierigheid. Hoe gaat een tweede Trump-termijn eruit zien?
Op dezelfde weg vraag ik me ook af hoe een premier Holleeder of premier Taghi het hier zou doen. En dat is met het huidige dalende niveau nog niet eens zo ondenkbaar ook.

#laatditalstubliefthypothetischblijven :')
pi_215288315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:23 schreef Klopkoek het volgende:
ik denk dat je het zelf reeds genoemd hebt in eerdere topics: entertainment, ruzie, heibel! dat is veel leuker dan een werkelijke poging een land met problemen te besturen. er is inmiddels zoveel polarisatie dat beide kampen liever niet meer over de heg kijken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 17 oktober 2024 @ 12:47:39 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215288322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 11:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze geeft toch nooit interviews?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215288360
quote:

[..]
De Bloomberg-interviewer stelde gewoon kritische vragen, zoals het hoort. Met 'in een kamp' zitten heeft dat niets te maken. De man deed gewoon waarvoor hij wordt betaald: een genterviewde kritisch bevragen in plaats van diegene in de reet kruipen (zoals ze bij FOX doen).

De interviewer moest Trump bij de les houden en hem herhaaldelijk vragen om daadwerkelijk antwoord te geven op de onderwerpen die hij kreeg voorgelegd. Daardoor lijkt de journalist soms bot, maar het hele idee achter zo'n gesprek is dat Trump ook daadwerkelijk inhoudelijk reageert op de vragen die hij krijgt voorgelegd. Als je hem laat zwamneuzen kun je er net zo goed meteen een rally van maken.
pi_215288495
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 12:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom zou je berhaupt suggereren dat je daar als president toe bereid bent? Het leger is niet bedoeld voor het bezweren van binnenlandse onlusten. Naar ik weet is het leger in de recente geschiedenis van de VS (laatste honderd jaar) nooit ingezet tegen relschoppers. Ook niet tijdens de Vietnam-protesten en de LA Riots.

Dus waarom loopt Trump daarover te fantaseren?
Ze stonden bij de inauguratie van Biden met 12.000 man stand-by.
Mochten er die dag enorme rellen zijn uitgebroken dan lijkt het mij sterk dat ze die troepen niet zouden inzetten.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 13:12:40 #174
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215288499
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 04:08 schreef Kijkertje het volgende:
Lawrence O'Donnell maakt Brett Baier helemaal af.

Zit er zeker niet in dat Trump bij hem langskomt? ;(

Zulke 'fouten' maakt Trump niet meer ....

Nee natuurlijk niet. O'Donnell heeft al jaren een open invitation voor Trump. Maar mister 'tough guy' schijt z'n luier vol bij het idee alleen al. :)
  donderdag 17 oktober 2024 @ 13:13:55 #175
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215288511
Oef...

quote:
When Gen. Mark Milley retired last year, following more than four decades of military service to the United States, he delivered a retirement speech that included some language that did not go unnoticed. “We don’t take an oath to a king, or a queen, to a tyrant or dictator — or wannabe dictator,” the retiring general said.

Many assumed, of course, that he was referring to Donald Trump, but the phrasing was at least somewhat subtle, and the four-star Army general did not elaborate. At least, he didn’t elaborate publicly at the time.

As The Washington Post reported, Milley apparently put subtlety aside when speaking to Bob Woodward for the longtime journalist’s new book. Milley’s assessment of the Republican candidate is rooted in first-hand experience: Trump handpicked Milley to serve as the chairman of the Joint Chiefs of Staff, and the general worked alongside the then-president for more than a year.

“No one has ever been as dangerous to this country as Donald Trump,” the general told Woodward. “Now I realize he’s a total fascist. He is the most dangerous person to this country.”

Milley went on to note that he feared a possible court martial in a second Trump term — despite the fact that he’s now a civilian — and those concerns are well grounded. After all, according to Trump’s former Defense secretary, Mark Esper, Trump set out to have two highly decorated retired military leaders — Stanley McChrystal and William McRaven — court-martialed for saying things about the former president that he didn’t like.
https://www.msnbc.com/rac(...)cist-core-rcna175248
pi_215288582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze stonden bij de inauguratie van Biden met 12.000 man stand-by.
Mochten er die dag enorme rellen zijn uitgebroken dan lijkt het mij sterk dat ze die troepen niet zouden inzetten.
1. Dat was enkele weken na de bestorming van het Capitool. Het ging hier om een gerichte aanval op het hart van de Amerikaanse democratie, het waren dus niet simpelweg rellen. Je kon het zien als een terroristische aanval, en het valt daardoor te begrijpen militairen standby stonden. Al zou hun inzet een laatste redmiddel zijn. Maar nogmaals: het ging hier dus niet om het bezweren van 'rellen'.

2. Het leger is niet toegerust op de taak van crowd control, en het is ook niet de bedoeling om het leger in te zetten tegen de eigen bevolking. Volgens mij is dat zelfs in strijd met de wet, al weet ik dat niet zeker.

3. En nogmaals de vraag: waarom zou je daar als Trump in vredesnaam mee schermen? Zoals ik al aangaf wordt het leger nooit ingezet bij rellen. Waarom dan suggereren dat je daar wel toe bereid bent? Wanneer was de inzet van het leger dan precies nodig in het recente verleden? Wat is de aanleiding om zoiets te zeggen?
pi_215288622
quote:

[..]
Dat was een behoorlijk normaal interview, waar de interviewer vooral steeds moest vragen of hij gewoon de vraag wilde beantwoorden (waar Trump dan alsnog overheen lulde). Ja als dat allemaal al te moeilijk en te zwaar is.
pi_215288864
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:29 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat was een behoorlijk normaal interview, waar de interviewer vooral steeds moest vragen of hij gewoon de vraag wilde beantwoorden (waar Trump dan alsnog overheen lulde). Ja als dat allemaal al te moeilijk en te zwaar is.
Dit dus.

Journalisten mogen zich vooral niet te kritisch opstellen richting Trump, want dan zijn ze bevooroordeeld en tegen hem gekant. Voor alle duidelijkheid: dat interview van Bloomberg was alsnog boterzacht, dat was bepaald geen spervuur aan vragen op het scherpst van de snede. Alles behalve zelfs.

Het meest hilarisch is trouwens dat Trump vaak de vraag simpelweg niet snapt.
pi_215288868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
3. En nogmaals de vraag: waarom zou je daar als Trump in vredesnaam mee schermen? Zoals ik al aangaf wordt het leger nooit ingezet bij rellen. Waarom dan suggereren dat je daar wel toe bereid bent? Wanneer was de inzet van het leger dan precies nodig in het recente verleden? Wat is de aanleiding om zoiets te zeggen?
Dat is toch typisch rechtspopulistische retoriek, het leger inzetten tegen demonstranten (die jou niet zinnen uiteraard)?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')