SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Dat jullie ermee bekend zijn zegt wel genoeg over wat jullie in jullie vrije tijd doen.quote:Ik ken films die zo beginnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
ff met doggie lopen er komt zo een klusmeneer om mijn lampen op te hangen![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogrammequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar gaat alles stiekem..gereformeerd zegt niks.. jaar met een streng gereformeerde een relatie gehad
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze gaat binnenkort sokken vinden.quote:
Is onreinquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogramme
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptertquote:
Is bijzonderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptert
Is bijzonder![]()
![]()
Omg. Ben ik effe blij dat ik het wel mag. Oepsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee, ging niet om onrein, tenminste niet dat stukje wat ze lieten horen. Het had er meer mee te maken dat je een partner hebt en als je het met jezelf doet die sextijd niet naar je partner gaat. Woorden in die strekking was hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg. Ben ik effe blij dat ik het wel mag. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie ermee bekend zijn zegt wel genoeg over wat jullie in jullie vrije tijd doen.
[..]
Ik ken films die zo beginnen.![]()
hmz nope geen drugs.
National Geographic films zeker
Wel tegen je moeder zeggenquote:![]()
En die sok in de wasmachineThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo is datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.
Werewolf
Ligt eraan hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zeg het wel tegen Kbquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel tegen je moeder zeggen![]()
En die sok in de wasmachine![]()
![]()
Zo dan..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets![]()
Was het geen opdracht van een dom dat ze niet mochten klaarkomen
Dat heeft die van mij niet gezegdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptert
Is bijzonder
Dat zeiden we allemaal op die leeftijd.quote:
preciesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij niet gezegd
Ze leert het achteraf nog wel.quote:
ik zie het rode lichtquote:
de gordijnen zijn gesloten voor mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Masturberende tieners.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als het niet mag, dan zorg je wel dat niemand het zietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gister iemand bij 'lang leve de liefde' ook een vrouw die was wilde neuken nadat ze getrouwd was...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Seks voor het huwelijk is daar ook taboe.
❌
Nee was hun geloof.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan..![]()
Was het geen opdracht van een dom dat ze niet mochten klaarkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een knapperd was datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was gister iemand bij 'lang leve de liefde' ook een vrouw die was wilde neuken nadat ze getrouwd was...
met snor en al![]()
Harde sokken en geen zelfbevrediging bij een bepaald geloofquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die kerel krijgen dan toch gewoon een zaadlozing maar kan niet goed geloven dat ze het ook echt niet doen.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Staat dom voor dominee?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan..![]()
Was het geen opdracht van een dom dat ze niet mochten klaarkomen![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Is het niet vooral zo dat vrouwen niet mogen masturberen omdat ze anders weten dat seks ook lekker kan zijn en niet alleen in dienst van de man is?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nu was ik in de war. In American Pie 2 was met secondelijm, geen sok.
Werewolf
JAAAAAA hahaha en die vent zei vooraf dat hij wel van seks hield met een tik tegen de billenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een knapperd was dat
met snor en al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt er dan zo'n super gelovige vrouw die pas seks wil na het huwelijk
Die zitten hier niet voor niksquote:Daar luister ik dus niet naar
![]()
zorrie mannen hiero![]()
ik vond het een heeeeel bijzonder typjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAAAA hahaha en die vent zei vooraf dat hij wel van seks hield met een tik tegen de billen![]()
![]()
![]()
![]()
vroeg me ook af of ze dan al een partner had gehad
en ze leek ook totaal niet op haar introductiefilmpje
die worden betaald???quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zitten hier niet voor niksDaar luister ik dus niet naar
![]()
zorrie mannen hiero![]()
Betaald?????Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik kan niet aannemen dat gereformeerde mannen geen ochtendlummel krijgen of ben ik mis?Werewolf
Ik heb geen idee, was maar een kleinstukje te horen bij VI heb het programma zelf niet gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die kerel krijgen dan toch gewoon een zaadlozing maar kan niet goed geloven dat ze het ook echt niet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje raar om met neuken als je gescheiden bent. Seks met je ex.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAAAA hahaha en die vent zei vooraf dat hij wel van seks hield met een tik tegen de billen![]()
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze krijgen het wel, daarom hebben die vogels allemaal 18 kinderenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet aannemen dat gereformeerde mannen geen ochtendlummel krijgen of ben ik mis?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kreeg ik maar betaaldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je geen andere opties hebt......quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje raar om met neuken als je gescheiden bent. Seks met je ex.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
klopt!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het een heeeeel bijzonder typje
vroeg me ook af of ze dan al een partner had gehad
en ze leek ook totaal niet op haar introductiefilmpje
Rare combi was dat .
en die jonge jongen daarna die duidelijk nogal vol leek te zijn van zichzelf met dat openhangende blouseje![]()
pyjammutsenstel leek me wel aardigSmile, it's free therapy.![]()
Het is ook dat de vrouw toe moet geven aan de man, elke keer als de man dat wil. Zo werkt dat in gelovige kringen, vrouw moet gewoon de benen spreiden wanneer de man dat wil.Trotste mama van Ambar
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze krijgen het wel, daarom hebben die vogels allemaal 18 kinderenWerewolf
red flag!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt!!!!
Rare combi was dat .
en die jonge jongen daarna die duidelijk nogal vol leek te zijn van zichzelf met dat openhangende blouseje![]()
pyjammutsenstel leek me wel aardigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik geloof ook niet dat iedere man met een ochtendlummer er gelijk een zwier aangevenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet aannemen dat gereformeerde mannen geen ochtendlummel krijgen of ben ik mis?
Wie heeft en nou geen fluffy sportsok?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je geen andere opties hebt......Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iedere man met een ochtendlummer er gelijk een zwier aangeven![]()
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was gister iemand bij 'lang leve de liefde' ook een vrouw die was wilde neuken nadat ze getrouwd was...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje raar om met neuken als je gescheiden bent. Seks met je ex.
En goedusmorgus Killem!![]()
Maakt niet uitquote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
een witte @Kissingbirdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie heeft en nou geen fluffy sportsok?
Slingergrammofoon effectquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iedere man met een ochtendlummer er gelijk een zwier aangeven
Werewolf
Nijnemans!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je geen andere opties hebt......![]()
Beter seks met je ex dan binnen 5 jaar een nieuwe Incel erbijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wie heeft en nou geen fluffy sportsok?
Niet alleen in gelovige kringen..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook dat de vrouw toe moet geven aan de man, elke keer als de man dat wil. Zo werkt dat in gelovige kringen, vrouw moet gewoon de benen spreiden wanneer de man dat wil.Smile, it's free therapy.![]()
Klopt, maar in gelovige kringen moet het ook van de pastoor/domineequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet alleen in gelovige kringen..Trotste mama van Ambar
ik maak nog liever een incel dan dat ik seks heb met een exquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter seks met je ex dan binnen 5 jaar een nieuwe Incel erbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Wat hij zei ook.. raar type. Denk dat het meisje veel te aardig voor hem is.
gelukkig zijn er een aantal mannen nu die dat kunnen beamen of ontkrachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iedere man met een ochtendlummer er gelijk een zwier aangeven![]()
hallloooo 2024quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet alleen in gelovige kringen..
als vrouw zijnde heb je ook een eigen keusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Ik tuimel van mijn geloof.
Zat vroeger veel in de kerk![]()
Ik ben een weerwolfje maar das geen geloof
Werewolf
Dat mag ze willen maar dan gekoppeld worden aan iemand die duidelijk wel wilde neuken is wel apart ook.quote:Smile, it's free therapy.![]()
een weerwolf gaat niet bij geloof passenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik tuimel van mijn geloof.
Zat vroeger veel in de kerk![]()
Ik ben een weerwolfje maar das geen geloofThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Genoeg gelummeld!
Dingen te doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een wat?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter seks met je ex dan binnen 5 jaar een nieuwe Incel erbijWerewolf
wanneer was hij ook al weer jarigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Witte sportsokken zijn verboden in dit huis!!!!
ik heb een geweldig cadeau voor hemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hallloooo 2024
als vrouw zijnde heb je ook een eigen keusSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb het gisteren gemist, de buuf was hier, zal straks eens even terug kijken..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Wat hij zei ook.. raar type. Denk dat het meisje veel te aardig voor hem is.
Heb straks eerst nog ffkes een webinair, dus wordt vanmiddagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Incel (van het Engels involuntarily celibate, onvrijwillige celibatair in het Nederlands) is een term die wordt geassocieerd met een internetsubcultuur van mensen die zich identificeren met hun onvermogen om een romantische of seksuele partner te vinden, maar dat wel zouden willenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik snap het niet? Je zegt ze wilden pas neuken nadat ze getrouwd was?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat mag ze willen maar dan gekoppeld worden aan iemand die duidelijk wel wilde neuken is wel apart ook.
Dat is toch normaal als je getrouwd bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet zeker dat hij het zelf dan weg flikkertquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer was hij ook al weer jarig
ik heb een geweldig cadeau voor hemHij draagt alleen zwarte dunnere sokken
![]()
Kind met smaakSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer was hij ook al weer jarig
ik heb een geweldig cadeau voor hem![]()
![]()
ow geloof mequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet zeker dat hij het zelf dan weg flikkertHij draagt alleen zwarte dunnere sokken
![]()
Kind met smaak
van tante greys gaat hij ze houden
en dragen
en tegenwoordig verkeerd wordt gebruikt door vrouwenhaters.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Incel (van het Engels involuntarily celibate, onvrijwillige celibatair in het Nederlands) is een term die wordt geassocieerd met een internetsubcultuur van mensen die zich identificeren met hun onvermogen om een romantische of seksuele partner te vinden, maar dat wel zouden willenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:07 schreef aeque het volgende:
[..]
en tegenwoordig verkeerd wordt gebruikt door vrouwenhaters.
Aha ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Incel (van het Engels involuntarily celibate, onvrijwillige celibatair in het Nederlands) is een term die wordt geassocieerd met een internetsubcultuur van mensen die zich identificeren met hun onvermogen om een romantische of seksuele partner te vinden, maar dat wel zouden willen
Ik ben asexueelWerewolf
Maar niet aan de voetenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow geloof me
en dragenTrotste mama van Ambar
Ik heb witte sportsokken. Alleen als het heel koud is heb ik die aan in bed.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Witte sportsokken zijn verboden in dit huis!!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar er is een speciaal groepje incels die het de schuld van vrouwen vinden dat ze geen seks hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:07 schreef aeque het volgende:
[..]
en tegenwoordig verkeerd wordt gebruikt door vrouwenhaters.Trotste mama van Ambar
Ga de aflevering maar kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Je zegt ze wilden pas neuken nadat ze getrouwd was?
Dat is toch normaal als je getrouwd bent?
ze werden gekoppeld... maar man zei vooraf dat hij wel seks zag zitten met een tik tegen de billen..hij had er zin in. En later bleek niet gelovig.
Vrouw --> zwaar gelovig en wilde pas voor het eerst seks met een partner nadat ze getrouwd met hem is.
snapte deze match niet ...Smile, it's free therapy.![]()
Daar heb je bedsokken voor en geen neuksokken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb witte sportsokken. Alleen als het heel koud is heb ik die aan in bed.Werewolf
NEEHEE ook niet van tante greys die hij op handen draagt!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow geloof me
en dragen
witte sportsokken met naamquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEHEE ook niet van tante greys die hij op handen draagt!![]()
ritueel verbrandenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb witte sportsokken. Alleen als het heel koud is heb ik die aan in bed.![]()
Maar ik heb ze ook aan bij het sporten.quote:
En soms een paar echte sportsokkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daar heb je bedsokken voor en geen neuksokken.![]()
Pinnen hahahaha
ik heb witte en zwarte voetsokjes, enkelsokken en hoge sokken
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
NEIN dat al helemaal niet!!!!!!!quote:
dan geef ik hem wel 10 euro als ie ze weg doetvoor een paar euries doet ie dat wel
heb je dan wel neuksokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daar heb je bedsokken voor en geen neuksokken.
#DTV?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik gebruikte altijd m’n voetbalkousen. Gewone sock paste niet.
Nog steeds wit = verbrandenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ik heb ze ook aan bij het sporten.
En soms een paar echte sportsokken
ik app hem wel evenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEIN dat al helemaal niet!!!!!!!
dan geef ik hem wel 10 euro als ie ze weg doetvoor een paar euries doet ie dat wel
Hoge sokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
ik heb witte en zwarte voetsokjes, enkelsokken en hoge sokken![]()
Tot over de knieWerewolf
Nou nee niet zo hoogquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoge sokken![]()
Tot over de knie
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef KillemWieft het volgende:
Ik gebruikte altijd m’n voetbalkousen. Gewone sock paste niet.![]()
![]()
zegt de limboquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je ligt strijk? haha is dat een Belgische of een pinnen uitdrukking
Maar die zijn niet hardquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
ik heb witte en zwarte voetsokjes, enkelsokken en hoge sokken![]()
![]()
Ik ga straks je nummer blokkeren op zijn gsmquote:![]()
![]()
Hij is nu naar het museum.. 'lekker keten' zei hij al![]()
Maar dan zien ze mijn sokken dat kan nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef greysbones het volgende:
enkelsokjes zijn uit
hoge sokken zijn in
nee nee neequote:
ik zeg even niets
ik laat deze open voor willekeurige dame
https://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/strijk%20gaanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je ligt strijk? haha is dat een Belgische of een pinnen uitdrukkingWerewolf
dan ben je een millennialquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan zien ze mijn sokken dat kan nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sokken, hoe lelijk ook, mogen tegenwoordig gezien worden.Trotste mama van Ambar
Uhuquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ze uit de wasmachine komen toch![]()
![]()
het liefst witte sportsokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sokken, hoe lelijk ook, mogen tegenwoordig gezien worden.
Ze zien al genoeg van mij, dat is al erg genoegquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sokken, hoe lelijk ook, mogen tegenwoordig gezien worden.
Ook harde, die de magnetron in gaan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Sokken, hoe lelijk ook, mogen tegenwoordig gezien worden.![]()
Jaja. Maar je bedoelde wat andersquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ze uit de wasmachine komen toch
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Na 2 minutenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
happy socks hieroquote:![]()
en nee dat zijn geen volgespoten witte sportsokken of andere sokken
Die zijn leukquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happy socks hiero![]()
en nee dat zijn geen volgespoten witte sportsokken of andere sokkenWerewolf
Helemaal niet ( ik heb geen vieze gedachtens hoor )quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaja. Maar je bedoelde wat anders
Waarom in een sok doen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat krijg je hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happy socks hiero![]()
bij een bepaalde leeftijd
dan moeten de sokken zo kleurig mogelijk zijn
anders raak je ze kwijt![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet ( ik heb geen vieze gedachtens hoor )![]()
![]()
Ik zie je rood wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal niet ( ik heb geen vieze gedachtens hoor )
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee. Oeps ik ben een damequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hadden we vroeger niet!
Werewolf
prachtige sokquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hadden we vroeger niet!
Happy socks heeft ook witte sportsokken, wel met ook nog andere kleuren, maar toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happy socks hiero![]()
Ik heb echt nooit witte sportsokken gedragen.. altijd lelijk gevonden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat krijg je he
bij een bepaalde leeftijd
dan moeten de sokken zo kleurig mogelijk zijn
anders raak je ze kwijt![]()
Overdag een keurig gelovige vrouw, maar in de nacht.......quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
een weerwolf gaat niet bij geloof passen![]()
niet iedereen kan hip zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit witte sportsokken gedragen.. altijd lelijk gevonden.
rukken met een rubbertjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kennen misschien geen rubbertjes![]()
Ik ook zelden hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit witte sportsokken gedragen.. altijd lelijk gevonden.
Maar bij sporten dus wel, en dus als het heel koud is op de slaapkamer. Maar dan moet het ook erg koud zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fleshlights worden toch van rubber gemaaktquote:
Ik zei eerder dat ik van mijn geloof getuimeld ben.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overdag een keurig gelovige vrouw, maar in de nacht.......+P
Gewoon weerwolfje
Werewolf
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Happy socks heeft ook witte sportsokken, wel met ook nog andere kleuren, maar toch.bezoedel niet mijn blije sokken
dan is het ook niet echt rukken hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fleshlights worden toch van rubber gemaaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kut dingen zijn datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fleshlights worden toch van rubber gemaakt![]()
![]()
Het valt mij op dat de vrouwen hier opvallend goed op de hoogte zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Begreep ik wel, vond het gewoon grappig klinken in mijn hoofd zoals ik het net tiktequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat ik van mijn geloof getuimeld ben.
Gewoon weerwolfje
ik denk dat er maar heel weinig mannen een condoom omdoen om te kunnen rukkenquote:![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Het valt mij op dat de vrouwen hier opvallend goed op de hoogte zijn
Werewolf
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga straks je nummer blokkeren op zijn gsm![]()
![]()
Hij is nu naar het museum.. 'lekker keten' zei hij al![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit. Doet me aan Jalberd euh Jambers denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begreep ik wel, vond het gewoon grappig klinken in mijn hoofd zoals ik het net tikteWerewolf
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:22 schreef KillemWieft het volgende:
ohhhh @KissingbirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou hij die wel aan doen ??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nu hoor ik het ineens in zijn stem in mijn hoofdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Doet me aan Jalberd euh Jambers denken![]()
Maakt het er niet echt beter op
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:22 schreef KillemWieft het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Justin doet dat niet 'puur natuur'quote:
Vroeger moest ik wel witte sokken dragen onder een blauw uniform.
Als ik toen geweten had wat ik nu weet
Werewolf
Dan had je geen blauw uniform gedragen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vroeger moest ik wel witte sokken dragen onder een blauw uniform.
Als ik toen geweten had wat ik nu weet![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:22 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.happysocks.com/nl/product/P001610
![]()
![]()
![]()
![]()
lelijk
nope hij draagt echt geen witte sokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ohhhh @:Kissingbird
zou hij die wel aan doen ??![]()
kind met smaak
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://www.happysocks.com/nl/product/MJA01-9050
Die heb ikdie zijn leuk!!!
Ik heb keuzestress, ik weet niet welke podcast ik straks moet gaan luisteren![]()
heb net nog wat gecast in de potquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb keuzestress, ik weet niet welke podcast ik straks moet gaan luisteren
Uw ADH vitamine Worst
De PoTcast, tussen hopen en bemesten met Hemarookworstquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb net nog wat gecast in de pot
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan had je geen blauw uniform gedragen?
Werewolf
Ik ga zo denk ik ook nog even flink hopen
ToTcast?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De PoTcast, tussen hopen en bemesten met Hemarookworst![]()
![]()
Zo mooi zonnig weer, ik denk dat ik zo ga wandelen in mn pauze. Of gewoon buiten zitten
Dat kan alleen als ik thuis werk. Maar ook dan doe ik dat niet.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
voor mij is het ook even geleden dat ik op terrasje heb gewerktquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ik thuis werk. Maar ook dan doe ik dat niet.Uw ADH vitamine Worst
Voor mij is het zelfs even geleden dat ik op een terrasje heb gezetenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor mij is het ook even geleden dat ik op terrasje heb gewerkt
Heb het wel meer bourgondisch verwacht van jou als Limburger hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor mij is het zelfs even geleden dat ik op een terrasje heb gezetenUw ADH vitamine Worst
Duveltje?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zomer![]()
Terrasjes![]()
Kom terug jij duiveltje
Uw ADH vitamine Worst
Houdt dat dan ook in dat je nooit seks heb met een ander dan alleen met jezelf?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DIe sokken die sokken die sokken tochquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daar heb je bedsokken voor en geen neuksokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef KillemWieft het volgende:
Ik gebruikte altijd m’n voetbalkousen. Gewone sock paste niet.![]()
Yepquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Houdt dat dan ook in dat je nooit seks heb met een ander dan alleen met jezelf?Werewolf
O een hele brutale vraag, je hoeft hem niet te beantwoorden natuurlijk.quote:
Maar heb je het ooit wel gehad, seks met een ander? Je bevredigd je zelf wel begrijp ik.
Als je niet wil antwoorden ook goed he, is nogal heel persoonlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben dan ook geen echte Limburgerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het wel meer bourgondisch verwacht van jou als Limburger hoor
Dmquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een hele brutale vraag, je hoeft hem niet te beantwoorden natuurlijk.
Maar heb je het ooit wel gehad, seks met een ander? Je bevredigd je zelf wel begrijp ik.
Als je niet wil antwoorden ook goed he, is nogal heel persoonlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dank u, ik heb het van de beste geleerd![]()
![]()
Dank je leuke DMquote:
Ik plaats een wolkje!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Krijg net het grote speelboek jemi staan geen prijzen meer bij alleen QR codes.
Nou dan ben ik snel uitgekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag niet zeggen he wat in DM besproken wordt of wat men daar laat zienquote:
Nou die mooie dag die beloofd was is ver te zoeken, nog geen zon gezien vandaagquote:
Oh?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag niet zeggen he wat in DM besproken wordt of wat men daar laat zien![]()
Nee is wel lastig zoquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net het grote speelboek jemi staan geen prijzen meer bij alleen QR codes.
Nou dan ben ik snel uitgekekenWerewolf
volop hierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die mooie dag die beloofd was is ver te zoeken, nog geen zon gezien vandaagUw ADH vitamine Worst
Schiet ook lekker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel graden is bin jou dan buiten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit lekker buiten te lunchgenottenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Niet te hard lacheuhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: