SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Dat jullie ermee bekend zijn zegt wel genoeg over wat jullie in jullie vrije tijd doen.quote:Ik ken films die zo beginnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
ff met doggie lopen er komt zo een klusmeneer om mijn lampen op te hangen![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogrammequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar gaat alles stiekem..gereformeerd zegt niks.. jaar met een streng gereformeerde een relatie gehad
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze gaat binnenkort sokken vinden.quote:
Is onreinquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogramme
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptertquote:
Is bijzonderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptert
Is bijzonder![]()
![]()
Omg. Ben ik effe blij dat ik het wel mag. Oepsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee, ging niet om onrein, tenminste niet dat stukje wat ze lieten horen. Het had er meer mee te maken dat je een partner hebt en als je het met jezelf doet die sextijd niet naar je partner gaat. Woorden in die strekking was hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg. Ben ik effe blij dat ik het wel mag. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie ermee bekend zijn zegt wel genoeg over wat jullie in jullie vrije tijd doen.
[..]
Ik ken films die zo beginnen.![]()
hmz nope geen drugs.
National Geographic films zeker
Wel tegen je moeder zeggenquote:![]()
En die sok in de wasmachineThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo is datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.
Werewolf
Ligt eraan hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zeg het wel tegen Kbquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel tegen je moeder zeggen![]()
En die sok in de wasmachine![]()
![]()
Zo dan..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets![]()
Was het geen opdracht van een dom dat ze niet mochten klaarkomen
Dat heeft die van mij niet gezegdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptert
Is bijzonder
Dat zeiden we allemaal op die leeftijd.quote:
preciesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat heeft die van mij niet gezegd
Ze leert het achteraf nog wel.quote:
ik zie het rode lichtquote:
de gordijnen zijn gesloten voor mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Masturberende tieners.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als het niet mag, dan zorg je wel dat niemand het zietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gister iemand bij 'lang leve de liefde' ook een vrouw die was wilde neuken nadat ze getrouwd was...quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Seks voor het huwelijk is daar ook taboe.
❌
Nee was hun geloof.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan..![]()
Was het geen opdracht van een dom dat ze niet mochten klaarkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een knapperd was datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was gister iemand bij 'lang leve de liefde' ook een vrouw die was wilde neuken nadat ze getrouwd was...
met snor en al![]()
Harde sokken en geen zelfbevrediging bij een bepaald geloofquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die kerel krijgen dan toch gewoon een zaadlozing maar kan niet goed geloven dat ze het ook echt niet doen.quote:Smile, it's free therapy.![]()
Staat dom voor dominee?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan..![]()
Was het geen opdracht van een dom dat ze niet mochten klaarkomen![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Is het niet vooral zo dat vrouwen niet mogen masturberen omdat ze anders weten dat seks ook lekker kan zijn en niet alleen in dienst van de man is?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nu was ik in de war. In American Pie 2 was met secondelijm, geen sok.
Werewolf
JAAAAAA hahaha en die vent zei vooraf dat hij wel van seks hield met een tik tegen de billenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een knapperd was dat
met snor en al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt er dan zo'n super gelovige vrouw die pas seks wil na het huwelijk
Die zitten hier niet voor niksquote:Daar luister ik dus niet naar
![]()
zorrie mannen hiero![]()
ik vond het een heeeeel bijzonder typjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAAAA hahaha en die vent zei vooraf dat hij wel van seks hield met een tik tegen de billen![]()
![]()
![]()
![]()
vroeg me ook af of ze dan al een partner had gehad
en ze leek ook totaal niet op haar introductiefilmpje
die worden betaald???quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zitten hier niet voor niksDaar luister ik dus niet naar
![]()
zorrie mannen hiero![]()
Betaald?????Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik kan niet aannemen dat gereformeerde mannen geen ochtendlummel krijgen of ben ik mis?Werewolf
Ik heb geen idee, was maar een kleinstukje te horen bij VI heb het programma zelf niet gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die kerel krijgen dan toch gewoon een zaadlozing maar kan niet goed geloven dat ze het ook echt niet doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje raar om met neuken als je gescheiden bent. Seks met je ex.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAAAAA hahaha en die vent zei vooraf dat hij wel van seks hield met een tik tegen de billen![]()
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze krijgen het wel, daarom hebben die vogels allemaal 18 kinderenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet aannemen dat gereformeerde mannen geen ochtendlummel krijgen of ben ik mis?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kreeg ik maar betaaldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je geen andere opties hebt......quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje raar om met neuken als je gescheiden bent. Seks met je ex.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
klopt!!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het een heeeeel bijzonder typje
vroeg me ook af of ze dan al een partner had gehad
en ze leek ook totaal niet op haar introductiefilmpje
Rare combi was dat .
en die jonge jongen daarna die duidelijk nogal vol leek te zijn van zichzelf met dat openhangende blouseje![]()
pyjammutsenstel leek me wel aardigSmile, it's free therapy.![]()
Het is ook dat de vrouw toe moet geven aan de man, elke keer als de man dat wil. Zo werkt dat in gelovige kringen, vrouw moet gewoon de benen spreiden wanneer de man dat wil.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ohquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze krijgen het wel, daarom hebben die vogels allemaal 18 kinderenWerewolf
red flag!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt!!!!
Rare combi was dat .
en die jonge jongen daarna die duidelijk nogal vol leek te zijn van zichzelf met dat openhangende blouseje![]()
pyjammutsenstel leek me wel aardigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik geloof ook niet dat iedere man met een ochtendlummer er gelijk een zwier aangevenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik kan niet aannemen dat gereformeerde mannen geen ochtendlummel krijgen of ben ik mis?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie heeft en nou geen fluffy sportsok?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je geen andere opties hebt......Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
datquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat iedere man met een ochtendlummer er gelijk een zwier aangeven![]()
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was gister iemand bij 'lang leve de liefde' ook een vrouw die was wilde neuken nadat ze getrouwd was...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje raar om met neuken als je gescheiden bent. Seks met je ex.
En goedusmorgus Killem!![]()
Maakt niet uitquote:quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: