Sommigen hebben flashbacks naar Vietnam of WO II, deze mevrouw naar een Suzuki Alto met een zoemend wiellager.quote:
quote:
Bij elk rood stoplicht weer overstuur. 'Rij ik hier lekker en ben ik bijna op tijd, moet ik ineens weer stoppen'.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Sommigen hebben flashbacks naar Vietnam of WO II, deze mevrouw naar een Suzuki Alto met een zoemend wiellager.
Ik zag 'm…quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:30 schreef tong80 het volgende:
Volgende week een vriend in het programma. Niet schrikken want het is de goedheid zelve......
[ afbeelding ]
Wat had-ie te melden of alleen in beeld?quote:
Beeldvulling, publiek bij de 'rechtzaak'…quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had-ie te melden of alleen in beeld?
Ok, grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beeldvulling, publiek bij de 'rechtzaak'…
Heeft ie een grote grijze baard?quote:
Ja........quote:
Nou ik anders wel, als die verweerder zelf de keuring had uitgevoerd was het een ander verhaal.quote:
Tijdens verkoop was het al niet goed. Ik snap niet zo goed waarom APK relevant is in deze zaak. De vrouw heeft meerdere personen naar voren gebracht die gewoon negeert zijn .quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik anders wel, als die verweerder zelf de keuring had uitgevoerd was het een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |