Deze komt volgende week denk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
In deze slotaflevering van De Rijdende Rechter is mr. John Reid in Den Helder, waar Timo en Karin onenigheid hebben met hun buurman Gerard. De steeg tussen beide huizen is het twistpunt: mogen Timo en Karin daar nu wel of niet komen?
We zien elkaar voor de rijdende rechter…quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:32 schreef golfer het volgende:
Heel andere uitzending dan in de TV-gids stond.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk hoor. Spotgoedkope oude auto heeft na een poos rijden wat nieuwe onderdelen nodig. Wat verwacht ze dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Niet heel erg weerbare vrouw, als het allemaal echt is. Ook wel sneu als mensen zo verdrietig worden. Maar ze kan gelijk hebben natuurlijk. Man ook.
Ik word wel een beetje moe van die apk die echt totaal nutteloos is. Die scheur dit er echt niet een jaartje in.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me heel onwaarschijnlijk hoor. Spotgoedkope oude auto heeft na een poos rijden wat nieuwe onderdelen nodig. Wat verwacht ze dan?
Dat lijkt me ook hoor, maar als garagisten beweren dat dat grote euvel al eerder aan de hand moet zijn geweest, dan heeft ze misschien een kans?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lijkt me heel onwaarschijnlijk hoor. Spotgoedkope oude auto heeft na een poos rijden wat nieuwe onderdelen nodig. Wat verwacht ze dan?
APK in NL stelt niks voor itt bijv Duitsland en België..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die apk die echt totaal nutteloos is. Die scheur dit er echt niet een jaartje in.
Standaard excuses hoor ik al. Maar het is vechten tegen de bierkaai
Oh, zeker. Hangt deels ook af van de interpretatie van de keurmeester zelf, ik heb afkeurpunten gehad die een andere garage helemaal geen probleem vond, en andersom. Maar ja, koper heeft zelf ook een zekere onderzoeksplicht naar de staat van een auto en "maar ik heb er geen verstand van" vrijwaardt mevrouw daar niet van.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van die apk die echt totaal nutteloos is. Die scheur dit er echt niet een jaartje in.
Standaard excuses hoor ik al. Maar het is vechten tegen de bierkaai
Lijkt wel PTSS.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom wordt ze nou steeds zo hysterisch over de keurende garage die de sleutel niet terug wilde geven? Daar kan de oorspronkelijke verkoper toch niets mee joh.
Sommigen hebben flashbacks naar Vietnam of WO II, deze mevrouw naar een Suzuki Alto met een zoemend wiellager.quote:
quote:
Ik moest aan Memien Holboog denken:quote:
Bij elk rood stoplicht weer overstuur. 'Rij ik hier lekker en ben ik bijna op tijd, moet ik ineens weer stoppen'.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Sommigen hebben flashbacks naar Vietnam of WO II, deze mevrouw naar een Suzuki Alto met een zoemend wiellager.
Ik zag 'm…quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:30 schreef tong80 het volgende:
Volgende week een vriend in het programma. Niet schrikken want het is de goedheid zelve......
[ afbeelding ]
Wat had-ie te melden of alleen in beeld?quote:
Beeldvulling, publiek bij de 'rechtzaak'…quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had-ie te melden of alleen in beeld?
Ok, grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beeldvulling, publiek bij de 'rechtzaak'…
Heeft ie een grote grijze baard?quote:
Ja........quote:
Nou ik anders wel, als die verweerder zelf de keuring had uitgevoerd was het een ander verhaal.quote:
Tijdens verkoop was het al niet goed. Ik snap niet zo goed waarom APK relevant is in deze zaak. De vrouw heeft meerdere personen naar voren gebracht die gewoon negeert zijn .quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik anders wel, als die verweerder zelf de keuring had uitgevoerd was het een ander verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |