Dat zou het denk ik ook zijn als Harris zwarte mannen een uitzetting zou beloven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou toen Geertje Marokkanen een uitzetting beloofde was het hek anders van de dam.
Maar we weten beide dat wanneer Geertje perks aan blanken zou toezeggen je furieus zou zijn toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zou het denk ik ook zijn als Harris zwarte mannen een uitzetting zou beloven.
Je kunt dat anders lezen: crypto-investeringen worden beschermd en zwarte mannen profiteren hiervan (maar anderen ook). Ik weet niet waarom ze dit claimt. Investeren zwarte mannen veel in crypto’s? Maken ze notoir slechte keuzes?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom crypto investeringen van donkere Amerikanen beschermd moeten worden en niet die voor blanken?
Hangt er helemaal vanaf wat de context is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar we weten beide dat wanneer Geertje perks aan blanken zou toezeggen je furieus zou zijn toch.
Ofwel racial profiling is in zo'n situatie dat wel ok, maar gebruiken we racial profiling in de misdaad dan schreeuwt men weer moord en brand.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar als de gezondheid van zwarte mannen blijkbaar gemiddeld slechter is dan die van andere doelgroepen is het helemaal geen schande om daar als politicus aandacht aan te besteden.
Dat is het ook. Er schijnt ook bij de Democraten echt ruzie te zijn nu. Met name omdat er een kans is dat ze ook het Huis gaan verkiezen (senaat en zelfs presidentschap wordt nu al kansloos geacht).quote:
Oh, was dat het plan dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
Harris paniekvoetbal aan het spelen. Vandaag bij Fox en gesprekken met Joe Rogan zijn aan de gang.
Iets zegt mij dat hun plannetje om Harris uit de pers te houden niet helemaal gewerkt heeft.
Zo klopt ie.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou toen Geertje criminele Marokkanen een uitzetting beloofde was het hek anders van de dam.
Dit is inderdaad het grote probleem wat de meeste mensen in Europa niet zien. Je hebt twee keuzes, beiden dramatisch slecht.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja het is in de VS wel dat beide kanten volledig van het pad zijn, ik denk dat je niet per se kan stellen dat de hele achterban verknipt is.
Is je niet opgevallen dat Harris in het begin geen enkel interview deed? Dat was op zeker moment dagelijks in het nieuws. Pas toen het kaartenhuis ineens zakte ging ze interviews doen en dat zorgde voor een versnelling van het instorten van het kaartenhuis.quote:
Nou is dat echt standaard. Goed, afgelopen verkiezing had ik blind op Biden gestemd vanwege het nog veel beroerdere alternatief, maar alle Amerikaanse verkiezingen daarvoor die ik heb meegemaakt had ik niet kunnen kiezen omdat het inderdaad steeds een keuze voor de minst slechte kandidaat is, ipv de beste.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het grote probleem wat de meeste mensen in Europa niet zien. Je hebt twee keuzes, beiden dramatisch slecht.
Zo klopt ie niet, dan had hij wel het woord crimineel gebruikt. En ook als hij crimineel bedoeld had was het belachelijk. Ik ben tegen criminaliteit, niet tegen specifiek Marokkaanse criminaliteit.quote:
Nope. Dat is niet wat hij zei.quote:
2016 was ook wel duidelijk toch? Althans, voor mij was duidelijk wat voor corrupt stuk vlees we in de kuip hadden met Trump.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou is dat echt standaard. Goed, afgelopen verkiezing had ik blind op Biden gestemd vanwege het nog veel beroerdere alternatief, maar alle Amerikaanse verkiezingen daarvoor die ik heb meegemaakt had ik niet kunnen kiezen omdat het inderdaad steeds een keuze voor de minst slechte kandidaat is, ipv de beste.
Ik weet nu nog steeds niet of ik ontevreden moet zijn dat Trump toen won, Hillary Clinton is denk ik buiten Trump de slechtste presidentskandidaat die ik ooit heb meegemaakt. De keuze tussen die 2... ik denk dat het voor de VS uiteindelijk beter was dat Trump won, anders waren de Democraten net zo ontspoord als de Republikeinen nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
2016 was ook wel duidelijk toch? Althans, voor mij was duidelijk wat voor corrupt stuk vlees we in de kuip hadden met Trump.
De speech die vooraf ging aan de 'minder minder' uitspraak ging over criminele marokkanen. Dus daar doelde hij wel degelijk op. En nog steeds. Waar het uitzetten betreft. Voor niet criminele moslims wil hij terugkeer aanmoedigen, aantrekkelijk maken en invoer verminderen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zo klopt ie niet, dan had hij wel het woord crimineel gebruikt. En ook als hij crimineel bedoeld had was het belachelijk.
Ook bij Obama?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou is dat echt standaard. Goed, afgelopen verkiezing had ik blind op Biden gestemd vanwege het nog veel beroerdere alternatief, maar alle Amerikaanse verkiezingen daarvoor die ik heb meegemaakt had ik niet kunnen kiezen omdat het inderdaad steeds een keuze voor de minst slechte kandidaat is, ipv de beste.
Oh ik ook hoor, maar als je twee nationaliteiten hebt en je vindt de niet-Nederlandse het belangrijkst, dan mag wmb in geval van ernstig crimineel gedrag de Nederlandse nationaliteit afgenomen worden en de persoon terug naar het land van zijn dromen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik ben tegen criminaliteit, niet tegen specifiek Marokkaanse criminaliteit.
Ik snap echt niet wat er nou zo slecht zou was geweest aan Clinton als president? Ze kwam wat zakelijk over, maar verder wel competent vond ik. Dan had je ook niet de 3 Republikeinse hogerechters benoemd gekregen die ver buiten het Amerikaanse centrum zitten en een aardige kans gehad dat Putin wat meer in zijn hok was gebleven en het Midden Oosten niet zo heet was geworden. Nog los van de verdere institutionele rot in de VS dankzij Trump en co.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet of ik ontevreden moet zijn dat Trump toen won, Hillary Clinton is denk ik buiten Trump de slechtste presidentskandidaat die ik ooit heb meegemaakt. De keuze tussen die 2... ik denk dat het voor de VS uiteindelijk beter was dat Trump won, anders waren de Democraten net zo ontspoord als de Republikeinen nu.
Ontspoord in welke zin? Wat vond jij zo slecht aan Clinton? (ook in vergelijking met Biden, Obama e.d.)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet of ik ontevreden moet zijn dat Trump toen won, Hillary Clinton is denk ik buiten Trump de slechtste presidentskandidaat die ik ooit heb meegemaakt. De keuze tussen die 2... ik denk dat het voor de VS uiteindelijk beter was dat Trump won, anders waren de Democraten net zo ontspoord als de Republikeinen nu.
"Amerikaanse centrum" Clinton?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er nou zo slecht zou was geweest aan Clinton als president? Ze kwam wat zakelijk over, maar verder wel competent vond ik. Dan had je ook niet de 3 Republikeinse hogerechters benoemd gekregen die ver buiten het Amerikaanse centrum zitten en een aardige kans gehad dat Putin wat meer in zijn hok was gebleven en het Midden Oosten niet zo heet was geworden. Nog los van de verdere institutionele rot in de VS dankzij Trump en co.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ontspoord in welke zin? Wat vond jij zo slecht aan Clinton? (ook in vergelijking met Biden, Obama e.d.)
Nederland begint met het percentage Trump fans wel een beetje een uitzondering te worden in Europa. Echt vies hoe enorm verrechtst en fascistoide Nederland is geworden. Een hufterland.
Clinton en Cheney zijn twee handen op een buik. Dus de gedachte dat onder Clinton de vrede meer gewaarborgd is, is niet erg logisch.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er nou zo slecht zou was geweest aan Clinton als president? Ze kwam wat zakelijk over, maar verder wel competent vond ik. Dan had je ook niet de 3 Republikeinse hogerechters benoemd gekregen die ver buiten het Amerikaanse centrum zitten en een aardige kans gehad dat Putin wat meer in zijn hok was gebleven en het Midden Oosten niet zo heet was geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |