Klik op de link. Om mij onbekende reden wordt de tweet niet helemaal getoondquote:
Goh, je hebt weer iets gevonden om op te komen voor extreemrechts?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:31 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Veel African-American mannen blijken toch op Trump te willen stemmen ondanks dat witte Karens zeggen dat ze op Kamela moeten stemmen. Dus komt Kamela met het volgende.
Ongrondwettelijk en ook hem eerst met dat crypto-standpunt. Helemaal niet in lijn met het programma ook.
Maar wat ik nu zo raar vind is dat dit zó doorzichtig is om precies die stemmers aan te trekken die dan het verschil kunnen maken. Dat mensen dat dan geacht worden in te trappen en dat het de originele kiezers niet vervreemd..
Ik wil je er trouwens op wijzen dat ik je OP aangepast heb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:31 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Veel African-American mannen blijken toch op Trump te willen stemmen ondanks dat witte Karens zeggen dat ze op Kamala moeten stemmen. Dus komt Kamala met het volgende.
Ongrondwettelijk en ook hem eerst met dat crypto-standpunt. Helemaal niet in lijn met het programma ook.
Maar wat ik nu zo raar vind is dat dit zó doorzichtig is om precies die stemmers aan te trekken die dan het verschil kunnen maken. Dat mensen dat dan geacht worden in te trappen en dat het de originele kiezers niet vervreemd..
Tsja, dat dacht ik 20-25 jaar geleden ook maar nu is Europese politiek vrijwel hetzelfde theater, B-acteurs, ophefjes en sneeuwt de inhoud volledig onder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:
Blijft een grote rare poppenkast, die Amerikaanse politiek.
Je hebt geen idee hoeveel mensen in de gevangenis zitten vanwege wiet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:34 schreef capricia het volgende:
Legalise marijuana als een kans voor zwarte Amerikanen?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel mensen in de gevangenis zitten vanwege wiet.
Thx 🙂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:
Het gaat hierom:
[ afbeelding ]
Ik moet ook toegeven dat ik dit wel bijzondere formuleringen vind. Blijft een grote rare poppenkast, die Amerikaanse politiek. Vooral die laatste is gek: een soort aanname dat alle Black Americans wel in de drugsindustrie willen werken.
Kansloos land toch. In some regards...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar dit klinkt me iets te veel 'black jobs' van Trump. Ik vind dit heel vaag.
Wat bedoel je met naamsverandering?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil je er trouwens op wijzen dat ik je OP aangepast heb.
Naamsverandering is not done.
Verzoek om daar in het vervolg op te letten.
Kamala is haar voornaam. Niet Kamela.quote:
Done.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:51 schreef LXIV het volgende:
Kan een mod het plaatje in de op zetten? Ik mag niet meer wijzigen
Tweets laden wel vaker niet op FOK! Verder staat het gewoon op de officiele twitter account van Harrisquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Done.
Maar het is echt heel vaag. Allemaal. De tweet die niet laadt. Die rare boodschap.
Ja. Ik zie het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Tweets laden wel vaker niet op FOK! Verder staat het gewoon op de officiele twitter account van Harris
Volgens mij is Kamala hier trump aan het helpen 😂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Goh, je hebt weer iets gevonden om op te komen voor extreemrechts?
denk dat Musk er zelf gewoon op loopt te trollen, aangezien trump compleet loopt te spacen op het podium, dus moet hij Harris wel trollen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar kijkt het op. Het wordt steeds vreemder:
[ x ]
Zou het? Of ben je gewoon weer je steeds radicalere bubbel na aan het praten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij is Kamala hier trump aan het helpen 😂
En stigmatiserend.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:00 schreef Scorpie het volgende:
Wat een racistisch programma, de tering
Op basis van huidskleur.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:10 schreef Hexagon het volgende:
Een politicus probeert een bepaalde doelgroep te paaien. Nounou, stop de persen zeg.
Maar dat was allemaal niet op basis van ras!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:28 schreef Origami94 het volgende:
Het is toch niet zo gek om stemmen te kopen in dat land.
Trump deelde checks uit van 3600 dollar met zijn naam erop in 2020 en tweette vergeet niet op mij te stemmen. Rutte beloofde 1000 euro. Wilders de AOW op 65 en de eigen risico weg terwijl de begroting dat nooit zou toelaten
Het zou niet mijn manier van campagne voeren zijn. Maar heel bijzonder is het allemaal niet. Politici beloven wel vaker bepaalde doelgroepen van alles.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Op basis van huidskleur.
Probeer je dat nu echt goed te praten/te downplayen?
Ja. Het valt nog mee dat ze niet unlimited watermeloen en kippenvleugels belooft heeft!quote:
Dit is satire toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:
Het gaat hierom:
[ afbeelding ]
Ik moet ook toegeven dat ik dit wel bijzondere formuleringen vind. Blijft een grote rare poppenkast, die Amerikaanse politiek. Vooral die laatste is gek: een soort aanname dat alle Black Americans wel in de drugsindustrie willen werken.
En op basis van een stereotyp dat van die huidkleur iedereen wel drugs wil handelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Op basis van huidskleur.
Probeer je dat nu echt goed te praten/te downplayen?
Zeker in de VS.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou niet mijn manier van campagne voeren zijn. Maar heel bijzonder is het allemaal niet. Politici beloven wel vaker bepaalde doelgroepen van alles.
Vervang "black" voor "white" en "Harris" voor "Trump" en Danny had weer nieuwe servers kunnen kopen door het mondschuim welke meters hoog zou staan in dit land, zo ook bij jou.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:10 schreef Hexagon het volgende:
Een politicus probeert een bepaalde doelgroep te paaien. Nounou, stop de persen zeg.
Als Trump een probleem zou aankaarten dat aantoonbaar zeer breed leeft onder blanke mannen als minderheidsgroepering, dan zou dat helemaal geen issue zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vervang "black" voor "white" en "Harris" voor "Trump" en Danny had weer nieuwe servers kunnen kopen door het mondschuim welke meters hoog zou staan in dit land, zo ook bij jou.
Leg mij dan eens uit waarom crypto investeringen van donkere Amerikanen beschermd moeten worden en niet die voor blanken? Wat voor een ziektes krijgen donkere Amerikanen wat blanke mensen niet krijgen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Trump een probleem zou aankaarten dat aantoonbaar zeer breed leeft onder blanke mannen als minderheidsgroepering, dan zou dat helemaal geen issue zijn.
Ik heb niks met crypto dus geen idee waar ze op doelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom crypto investeringen van donkere Amerikanen beschermd moeten worden en niet die voor blanken? Wat voor een ziektes krijgen donkere Amerikanen wat blanke mensen niet krijgen?
Sikkelcelanemie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom crypto investeringen van donkere Amerikanen beschermd moeten worden en niet die voor blanken? Wat voor een ziektes krijgen donkere Amerikanen wat blanke mensen niet krijgen?
Nou toen Geertje Marokkanen een uitzetting beloofde was het hek anders van de dam.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 07:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou niet mijn manier van campagne voeren zijn. Maar heel bijzonder is het allemaal niet. Politici beloven wel vaker bepaalde doelgroepen van alles.
Zelfs CNN heeft de leugens van KamalaHQ nu gedebunked, waar jij nog vol intrapt:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
denk dat Musk er zelf gewoon op loopt te trollen, aangezien trump compleet loopt te spacen op het podium, dus moet hij Harris wel trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |