Klik op de link. Om mij onbekende reden wordt de tweet niet helemaal getoondquote:
Goh, je hebt weer iets gevonden om op te komen voor extreemrechts?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:31 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Veel African-American mannen blijken toch op Trump te willen stemmen ondanks dat witte Karens zeggen dat ze op Kamela moeten stemmen. Dus komt Kamela met het volgende.
Ongrondwettelijk en ook hem eerst met dat crypto-standpunt. Helemaal niet in lijn met het programma ook.
Maar wat ik nu zo raar vind is dat dit zó doorzichtig is om precies die stemmers aan te trekken die dan het verschil kunnen maken. Dat mensen dat dan geacht worden in te trappen en dat het de originele kiezers niet vervreemd..
Ik wil je er trouwens op wijzen dat ik je OP aangepast heb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:31 schreef LXIV het volgende:
[ x ]
Veel African-American mannen blijken toch op Trump te willen stemmen ondanks dat witte Karens zeggen dat ze op Kamala moeten stemmen. Dus komt Kamala met het volgende.
Ongrondwettelijk en ook hem eerst met dat crypto-standpunt. Helemaal niet in lijn met het programma ook.
Maar wat ik nu zo raar vind is dat dit zó doorzichtig is om precies die stemmers aan te trekken die dan het verschil kunnen maken. Dat mensen dat dan geacht worden in te trappen en dat het de originele kiezers niet vervreemd..
Tsja, dat dacht ik 20-25 jaar geleden ook maar nu is Europese politiek vrijwel hetzelfde theater, B-acteurs, ophefjes en sneeuwt de inhoud volledig onder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:
Blijft een grote rare poppenkast, die Amerikaanse politiek.
Je hebt geen idee hoeveel mensen in de gevangenis zitten vanwege wiet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:34 schreef capricia het volgende:
Legalise marijuana als een kans voor zwarte Amerikanen?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel mensen in de gevangenis zitten vanwege wiet.
Thx 🙂quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:26 schreef Hanca het volgende:
Het gaat hierom:
[ afbeelding ]
Ik moet ook toegeven dat ik dit wel bijzondere formuleringen vind. Blijft een grote rare poppenkast, die Amerikaanse politiek. Vooral die laatste is gek: een soort aanname dat alle Black Americans wel in de drugsindustrie willen werken.
Kansloos land toch. In some regards...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar dit klinkt me iets te veel 'black jobs' van Trump. Ik vind dit heel vaag.
Wat bedoel je met naamsverandering?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wil je er trouwens op wijzen dat ik je OP aangepast heb.
Naamsverandering is not done.
Verzoek om daar in het vervolg op te letten.
Kamala is haar voornaam. Niet Kamela.quote:
Done.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:51 schreef LXIV het volgende:
Kan een mod het plaatje in de op zetten? Ik mag niet meer wijzigen
Tweets laden wel vaker niet op FOK! Verder staat het gewoon op de officiele twitter account van Harrisquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Done.
Maar het is echt heel vaag. Allemaal. De tweet die niet laadt. Die rare boodschap.
Ja. Ik zie het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Tweets laden wel vaker niet op FOK! Verder staat het gewoon op de officiele twitter account van Harris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |