O, dat soort boeken moeten ook verboden worden vind ik. Zoek maar op, ik heb al eens eerder mijzelf op Fok! uitgesproken tegen religekkies die geloven in Intelligent Design.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals intelligent design en dat de aarde 4000 jaar oud is? Dat de dinosauriërs niet bestaan hebben.
Goh, daar heb ik eerder vandaag nog een link over gepost... Misschien moet je die eens openen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Skid Row bestaat al tientallen jaren dus wel een beetje vreemd dat ze er nu pas achter komt.
Maar verder, hoe komt het dat de huizenprijzen zo hoog zijn in die onleefbare hel?
Dit is letterlijk nazi taal. Progressieven zijn o zo eng.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De extreem progressieven zitten werkelijk overal met hun tentakels.
Maar dit is wat de Republikeinen en Trump willen opdringen! Net zoals een kopie van Atlas Shrugged in iedere schoolbibliotheek.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, dat soort boeken moeten ook verboden worden vind ik. Zoek maar op, ik heb al eens eerder mijzelf op Fok! uitgesproken tegen religekkies die geloven in Intelligent Design.
Ik denk dat de kans op een tweede Amerikaanse burgeroorlog groter is dan WOIII, ongeacht wie de verkiezingen wint.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op een derde wereldoorlog groter is met Harris dan met Trump. En aangezien ik kinderen heb en een nucleair conflict mogelijk hun leven kan kosten is dat voor mij doorslaggevend.
Niet dat het uitmaakt, ik heb geen stemrecht.
De president in zijn eentje ook niet. Het gaat om het team. Dat team was nu ook aan de machtquote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat de Vice President in Amerika niets te zeggen heeft.
Tja. Ik vind het eigenlijk wel een leuke vrouw. Kakelkont maar goed.. inhoudelijk vind ik haar niet zo sterk en de democratische partij er achter vertrouw ik helemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso minder bizar dan de waanzinnige Trump.
Je was gewoon aan het liegen dus. Duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
Ook detailniveau is het verschil wel 20 jaar!
Hahahahahahhahhhahaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het eigenlijk wel een leuke vrouw. Kakelkont maar goed.. inhoudelijk vind ik haar niet zo sterk en de democratische partij er achter vertrouw ik helemaal niet.
Stemmen in deze verkiezingen is het kiezen tussen 2 kwaden, maar ondanks dat Trump losgeslagen is hoop ik als Nederlander toch dat hij wint, omdat dit de beste kans is dat verdere escalatie van de oorlog in Oekraïne voorkomen wordt.
Ik heb het over verdere escalatie voorkomenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hahahahahahhahhhaha
Deze user denkt dat Trump de oorlog in Oekraine gaat beeindigen.
Donald "laat ik een Iraanse generaal vermoorden, de US ambassade naar Jeruzalem verplaatsen en Putin verdedigen" Trump
Waarom denk je dat Poetin wel naar Trump zou luisteren? Een Trump die je bovendien met de dag achteruit kan zien gaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het over verdere escalatie voorkomen
Ik denk niet echt dat Poetin eerder naar Trump luistert. Ik denk wel dat Trump eerder naar vrede streeft dan de democratische partijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Poetin wel naar Trump zou luisteren? Een Trump die je bovendien met de dag achteruit kan zien gaan.
Nee dus!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het liegen dus. Duidelijk.
Ja, de beste county (deelgebiedje) vergelijken met de slechtst presterende county. Zelfs jij bent niet zo dom dat je niet kan snappen dat dit onzinnig is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee dus!
https://www.cnn.com/2017/(...)nty-study/index.html
Als er iemand is die hier huichelachtig bezig is dan ben jij het wel. Met je New York Times videotjes en cancelcultuur onzin (en dan maar zwijgen over wat de Republikeinen doen).
Trump wil de wapensteun aan Oekraïne stopzetten en de gestolen gebieden aan Rusland geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:27 schreef LXIV het volgende:
Stemmen in deze verkiezingen is het kiezen tussen 2 kwaden, maar ondanks dat Trump losgeslagen is hoop ik als Nederlander toch dat hij wint, omdat dit de beste kans is dat verdere escalatie van de oorlog in Oekraïne voorkomen wordt.
Het ligt ook echt nooit aan haar. Waarschijnlijk is zij zo’n vrouw die haar man iedere keer gaslight dat alles 100% zijn schuld is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:39 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
"Ja MaAr TrUmP". Lijkt wel een FOK!ker uit dezelfde politieke hoek.
Klinkt als een eufemisme voor Oekraïne ongezien de tyfus laten krijgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het over verdere escalatie voorkomen
Ik snap de Dems echt niet, ze hebben de enige persoon gevonden in Amerika die nog dommer is dan Trump. Hoe the fuck kunnen ze dit zo verknallen. En krijgt dat mens geen media training, geef je fouten toe, zeg dat er foute keuzes gemaakt zijn, nederigheid waarderen mensen, we maken allemaal fouten en mensen kunnen zich dan beter identificeren. Maar nee, afliegen, vingers in de oren en heel hard Trump roepen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou overwegen op Trump te stemmen hierdoor. Wat heb ik eraan als zwarte mannen in mijn buurt door de overheid worden gestimuleerd om een drugshandel op te zetten en in crypto te investeren?
Lijkt wel of dat een beetje inherent is aan hun systeem. Want dit dan het beste wat dat systeem naar voren kan brengen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik snap de Dems echt niet, ze hebben de enige persoon gevonden in Amerika die nog dommer is dan Trump. Hoe the fuck kunnen ze dit zo verknallen. En krijgt dat mens geen media training, geef je fouten toe, zeg dat er foute keuzes gemaakt zijn, nederigheid waarderen mensen, we maken allemaal fouten en mensen kunnen zich dan beter identificeren. Maar nee, afliegen, vingers in de oren en heel hard Trump roepen.
Als Trump wint komt dat niet door Trump maar door de Dems. Heb nog meer vertouwen in Biden dan Harris, en ze is in een diepe val beland in de polls, moet daardoor meer in de media verschijnen waar ze keer op keer afgaat als een gieter.
Gewoon één fatsoenlijke kandidaat is wat de mensen vragen, van links tot rechts, en nu zitten we naar de grootste shitshow ooit te kijken in de Amerikaanse politiek.
Idd, uit beiden kampen. Is er nu echt niets beters dan Trump en Harris, hoe komen beide partijen bij dit soort mafketels uit. Daar moet intern snel iets veranderen en jonge potentiële toekomstige presidentskandidaten goed begeleid en klaargestoomd worden. Het is dat Amerika zo belangrijk is ook voor ons anders lagen we op de grond van het lachen vanwege deze shitshow, maar dit is gewoon huilen met de pet op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt wel of dat een beetje inherent is aan hun systeem. Want dit dan het beste wat dat systeem naar voren kan brengen?
Eens.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Idd, uit beiden kampen. Is er nu echt niets beters dan Trump en Harris, hoe komen beide partijen bij dit soort mafketels uit. Daar moet intern snel iets veranderen en jonge potentiële toekomstige presidentskandidaten goed begeleid en klaargestoomd worden. Het is dat Amerika zo belangrijk is ook voor ons anders lagen we op de grond van het lachen vanwege deze shitshow, maar dit is gewoon huilen met de pet op.
Omdat je met een stem op Trump je tegenstander het meest pijn kunt doen. Hij is de verpersoonlijking van alles waar die woke liberals een hekel aan hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Idd, uit beiden kampen. Is er nu echt niets beters dan Trump en Harris, hoe komen beide partijen bij dit soort mafketels uit. Daar moet intern snel iets veranderen en jonge potentiële toekomstige presidentskandidaten goed begeleid en klaargestoomd worden. Het is dat Amerika zo belangrijk is ook voor ons anders lagen we op de grond van het lachen vanwege deze shitshow, maar dit is gewoon huilen met de pet op.
Dat je dan zo’n kandidaat hebt is één ding, maar kunnen ze inderdaad niet op z’n minst voor betere communicatie-adviseurs zorgen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik snap de Dems echt niet, ze hebben de enige persoon gevonden in Amerika die nog dommer is dan Trump. Hoe the fuck kunnen ze dit zo verknallen. En krijgt dat mens geen media training, geef je fouten toe, zeg dat er foute keuzes gemaakt zijn, nederigheid waarderen mensen, we maken allemaal fouten en mensen kunnen zich dan beter identificeren. Maar nee, afliegen, vingers in de oren en heel hard Trump roepen.
Als Trump wint komt dat niet door Trump maar door de Dems. Heb nog meer vertouwen in Biden dan Harris, en ze is in een diepe val beland in de polls, moet daardoor meer in de media verschijnen waar ze keer op keer afgaat als een gieter.
Gewoon één fatsoenlijke kandidaat is wat de mensen vragen, van links tot rechts, en nu zitten we naar de grootste shitshow ooit te kijken in de Amerikaanse politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |