SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Normaal is het een AH tasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
De mensen die verbaasd waren dat Joost met een plastic tas van Dirk op het podium kwam kennen hem echt alleen maar van het songfestival zo te zien.
Dat weet ik uiteraard niet, maar hij verwachtte in zijn podcast wel dat Avrotros donderdag bij het Televiziergala de deelname van volgend jaar officieel gaat aankondigen.quote:
Ik vind wel grappig/leuk dat hij in dat filmpje weer meer lijkt op de Joost van voor het Songfestival gebeuren.quote:
Ligt het aan mij of zou dat een nogal rare gelegenheid zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard niet, maar hij verwachtte in zijn podcast wel dat Avrotros donderdag bij het Televiziergala de deelname van volgend jaar officieel gaat aankondigen.
Het ESF is ook genomineerd voor het moment met de meeste impact of iets dergelijks, en dat zou een mooie gelegenheid zijn, zeker als ze winnen (iets wat me overigens niet zo vanzelfsprekend lijkt, maar goed).
Aankondigen dat Nederland gewoon meedoet, maakt van alles toch een rare gelegenheid?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zou dat een nogal rare gelegenheid zijn?Dan moet iedereen gaan juichen ofzo?
Ja precies, tijdens zo’n gala is al helemaal vaag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aankondigen dat Nederland gewoon meedoet, maakt van alles toch een rare gelegenheid?
Ik wil het toch nog even in de groep gooienquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 02:06 schreef NailQueen het volgende:
En nachtelijke ingeving: wat als Joost volgend jaar gaat samen met Käärijä?
Nee dat kan niet. Ik moet echt slapen
Komt Österdrol de prijs ophalen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Het ESF is ook genomineerd voor het moment met de meeste impact of iets dergelijks, en dat zou een mooie gelegenheid zijn, zeker als ze winnen (iets wat me overigens niet zo vanzelfsprekend lijkt, maar goed).
Nee, dat zou wel een verrassende wending zijn. Maar Cornald zou dat dan doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Komt Österdrol de prijs ophalen?
Het Fuck the EBU moment wordt straks als winnaar uitgeroepen en dan de AVROTROS: Fuck de fans, we doen volgend jaar gewoon weer mee hi ha ho.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard niet, maar hij verwachtte in zijn podcast wel dat Avrotros donderdag bij het Televiziergala de deelname van volgend jaar officieel gaat aankondigen.
Wat doen ze? (ik heb geen TikTok)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJW6bEED/
3fm doet ook lekker mee
Je geeft zelf aan dat niet bekend is wat er is gebeurd en toch vind je dat hij zijn excuses moet aanbieden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Waarom is eigenlijk nog steeds niet bekend wat er is gebeurd destijds? Voorheen verscholen ze zich achter het lopende onderzoek. Nu is dat afgerond. Er staat niks meer in de weg om openheid van zaken te geven.
Ik merk dat ik dat gehint naar een nieuwe deelname irritant vindt. Ga eerst maar eens je excuses aanbieden voor de teleurstelling die je je land hebt bezorgd.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Waarom is eigenlijk nog steeds niet bekend wat er is gebeurd destijds? Voorheen verscholen ze zich achter het lopende onderzoek. Nu is dat afgerond. Er staat niks meer in de weg om openheid van zaken te geven.
Ik merk dat ik dat gehint naar een nieuwe deelname irritant vindt. Ga eerst maar eens je excuses aanbieden voor de teleurstelling die je je land hebt bezorgd.
a jij dag zeker daar hebbe we t nog nie genoeg over gehad mesgien dat we dit met frans nie hadde gehad maar nauw doe je net of hij een zware kremineel isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Vier afbeeldingen van Joost. Eerste zegt: plan A: Zien hoe Joost Klein Eurovison 2025 wint.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat doen ze? (ik heb geen TikTok)
Klonk eigenlijk een beetje alsof hij gaat optreden. Dat ze “ergens in Carré rondspookten”.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:45 schreef Dave het volgende:
Joost waarschijnlijk aanwezig met al z’n kornuiten bij het Televizier-Ring gala, volgens Cornald
Ik vermoed ook dat ze dat nummer nog een keer doen, wijst er mogelijk ook op dat ze die impact award winnenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klonk eigenlijk een beetje alsof hij gaat optreden. Dat ze “ergens in Carré rondspookten”.
Zou wel een Avrotros moment zijn om deelname 2025 aan te kondigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Is de televizierring niet een beetje te burgerlijk en te saai voor hem?
Misschien het begin.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we iets van actie kunnen verwachten? Ik heb geen zin om dat hele ding te kijken
Ik wil ook net onder de douche sprinten. Ik verwacht ergens aan het eind. Wanneer ze moeten wachten op de uitslag ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we iets van actie kunnen verwachten? Ik heb geen zin om dat hele ding te kijken
Momoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem nog eerder een nummer "Martin Osterdahl is een hoerenzoon" uitbrengen dan dat hij weer mee gaat doen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem nog eerder een nummer "Martin Osterdahl is een hoerenzoon" uitbrengen dan dat hij weer mee gaat doen.
De ring zelf is als laatste, dus ik gok ergens halverwegequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik postte dit ook net.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:59 schreef d_elise het volgende:
Het kan ook nog zijn dat hij op 1 staat bij beste televisiemoment van het jaar oid. Elk jaar worden de 10(?) meest favoriete/beste tv-fragmenten van dat jaar getoond en wellicht schakelen bij de nummer 1 van z'n halve finale optreden over naar een live-optreden daar in Carré. En die impact prijs is dan mooi meegenomen als hij er toch is.
Great minds en zoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik postte dit ook net.
[ afbeelding ]
Toch maar even gequote.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ja, overdreven vaak tot nu toe.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef hole1988 het volgende:
ESF wordt wel heel veel aangehaald in de show als je het mij vraagt.
Wat heeft dat met dit programma en een mogelijke prijs te maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef d_elise het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig haha, zou het dan toch echt dat ie weer mee gaat doen?
Ja je kunt zeggen wat je wil maar dat was ook wel gewoon een TV moment dit jaar. Dat hebben we nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef hole1988 het volgende:
ESF wordt wel heel veel aangehaald in de show als je het mij vraagt.
Dat social media team die hem als eerste artiest bekend moet maken, wat een genot zou dat zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef d_elise het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig haha, zou het dan toch echt dat ie weer mee gaat doen?
Cyprus heeft al een artiestquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat social media team die hem als eerste artiest bekend moet maken, wat een genot zou dat zijn.
Het gerucht gaat dat ze vanavond - via een optreden en/of de prijs - bekend maken dat we meedoen en dat het met Joost gaat zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit programma en een mogelijke prijs te maken?
Ik vind het stiekem wel spannend want hij zit ook echt vooraan bij de belangrijke mensen zeg maar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:24 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze vanavond - via een optreden en/of de prijs - bekend maken dat we meedoen en dat het met Joost gaat zijn
Ik vind het sowieso vreemd dat hij bij zo’n suffe show aanschuift.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel spannend want hij zit ook echt vooraan bij de belangrijke mensen zeg maar.
Ja, dat is niet zo maar lijkt me.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat hij bij zo’n suffe show aanschuift.
Alleen om die prijs op te halen past niet echt bij ‘m, zou je denken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zal vast een reden achter zitten net als dat hij er weer helemaal netjes uitziet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee want dat had Cornald prima in z'n eentje kunnen doen, desnoods met een speech namens Joost.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen om die prijs op te halen past niet echt bij ‘m, zou je denken.
De deadline loopt wel bijna af voor aanmelding in Zwitserland voor ons landje.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:38 schreef Dave het volgende:
Ik denk bij nader inzien niet dat ze Joost als deelnemer gaan aankondigen, dan zou dat het nieuws morgen domineren, en niet de winnaar van de ring.
Inderdaad, en met de EBU zijn ze ondertussen toch al wel klaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
De deadline loopt wel bijna af voor aanmelding in Zwitserland voor ons landje.
Nuquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dat kunnen ze inderdaad bijna niet maken. Goed punt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:38 schreef Dave het volgende:
Ik denk bij nader inzien niet dat ze Joost als deelnemer gaan aankondigen, dan zou dat het nieuws morgen domineren, en niet de winnaar van de ring.
Hij staat op 1 in de meest spraakmakende fragmenten denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Geen impactprijs, dat had me ook nogal verbaasd, maar waarom is Joost er dan?
Kan het mij ook moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Ja hallo hij is daar toch niet voor niets![]()
Omdat hij genomineerd was?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Voor drank en broodjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Ja, deze uitslag was van tevoren al bekend (en iedereen heeft momenteel een schurfthekel aan het ESF, dus uiteraard wint dat niet), maar hij is daar toch niet voor de kat zijn viool?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Eigengeilerijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Ja hè?quote:
Precies, Paniek!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Nou ja, zelf heb ik liever een leuk optredenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
In 2019 trad Duncan ook op nadat hij op 1 stond in de top 10 fragmenten. Misschien dat Joost dat ook doet.
Ik denk dat hij optreed wanneer de stemmen worden geteld.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:05 schreef d_elise het volgende:
Dat boegeroep kan me nooit luid genoeg zijn. Maar geen optreden dus, zou ie er dan echt gewoon voor die prijs hebben gezeten?
Mart Hoogkamerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij optreed wanneer de stemmen worden geteld.
Ik zou ook de nooduitgang zoeken bij deze muziek.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:14 schreef d_elise het volgende:
Joost zit niet meer in z'n stoel zag ik net snel..
Zou wel hilarisch kunnen wordenquote:
Helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij optreed wanneer de stemmen worden geteld.
Die komt zo gewoon weer in beeld hoor om de boel af te sluiten met een liedje en/of aankondiging.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost is met de noorderzon vertrokken. Geef hem eens ongelijk.
Martijn zijn gezicht verklapte al wel dat er wat aankomt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:21 schreef d_elise het volgende:
Stuntje en Appie zitten er nog wel. Misschien een wat ongelukkig getimede plaspauze
Vreselijk.quote:
Nee nogmaals hij gaat optreden waarschijnlijk dus wat verwacht je.quote:
Weet ook niet of ik dat nog moet verwachten hoor hahahaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee nogmaals hij gaat optreden waarschijnlijk dus wat verwacht je.
Misschien is die onderweg naar de Avondshowquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Dave het volgende:
Joost komt niet hoor, nu zo aftiteling, klaar
Dat is niet live toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien is die onderweg naar de Avondshow
dat is om half zes al opgenomenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien is die onderweg naar de Avondshow
Joost mag het weten huehuehuequote:
ja hihiihi hij en zn vriendjes gingen zo lekker gek doen in de camera hihihiquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:27 schreef Arizona het volgende:
Nou ja we hebben weer even lol gehad
Op zich waren daar wel meer BN’ers die verder eigenlijk niks hebben gedaan vanavond natuurlijkquote:
Ja, maar dit is waarschijnlijk toch wel het laatste wat Joost leuk zou moeten vinden?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op zich waren daar wel meer BN’ers die verder eigenlijk niks hebben gedaan vanavond natuurlijk
Zag hem wel op de blauwe loper tijdens de rode loper uitzending.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Heeft onze GJ nog iets gezegd? Ik heb geen X of Insta
Gierenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lubach zei net "Europapa".
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
AVROTROS volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
AVROTROS volgende week:Hou op hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij hoort toch duidelijk bij dit jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Dus Joost was daar voor de kat z'n viool? Hij had beter Käärijä kunnen bij staan in Brussel
Hij hoeft toch weer niet overal bij te zijn waar Kaarija is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Dus Joost was daar voor de kat z'n viool? Hij had beter Käärijä kunnen bij staan in Brussel
Dit! En er waren nog wat leuke EBU/Eurovision sneren en het BOEEEE voor Österdahl en AvroTros laat zo zien dat ze nog goed met Joost zijn imho. Leuk dat ze er waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij hoort toch duidelijk bij dit jaar.En veel ESF momenten. En zelfs Nikkie met die jurk.
Ik vond het leuk dat hij er was.
Het was ook zeker leuk dat hij er was, helemaal omdat de EBU de nodige terechte sneren kreeg. Ik vind het alleen zo out of character voor hem om voor piet snot bij zo'n gala te zijn. Aan de andere kant kennen we hem niet natuurlijk en weten we niet wat zijn beweegredenen waren. Hoeft ook niet. Ik merk bij mezelf een anticlimax omdat ik in de geruchten ben getrapt, maar dat ligt aan mijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij hoort toch duidelijk bij dit jaar.En veel ESF momenten. En zelfs Nikkie met die jurk.
Bekend bij de organisatie ja, niet bij de genomineerden. Dus hij zat daar omdat hij misschien een prijs had gewonnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, deze uitslag was van tevoren al bekend (en iedereen heeft momenteel een schurfthekel aan het ESF, dus uiteraard wint dat niet), maar hij is daar toch niet voor de kat zijn viool?
Ze hebben niet voor niets uitstel gekregen tot 1 november. Er zal nog eea gaande zijn. Als je zag dat Nemo zelfs als winnaar nog niet eens antwoord had gekregen op hun vragen zal het bij AvroTros vast ook niet heel vlot gaan. Daarna horen we vast wel iets meer over wat er voor afspraken zijn gemaakt eventueel. Dat doe je niet voordat je klaar bent toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:01 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik vind toch dat het wel eens tijd is dat de avrotros stopt met al het gedoe in de doofpot stoppen. In eerste instantie snap ik dat je door dat onderzoek niks naar buiten brengt. Maar het is ondertussen wel tijd om eens wat duidelijkheid te scheppen wat er nou daadwerkelijk gebeurd is en wat nu precies hun eisenpakket is naar de ebu en wat de avrotros nu het wil gaan aanpakken etc etc. En dan doen ze wel mooi van ons belastinggeld allemaal. Ze kunnen bepaalde zaken best wat openlijker communiceren het is niet niks wat er gebeurd is in mei. Stel ze zeggen ergens volgende week van yo we doen volgend jaar gewoon mee hebben we even beslist (wat ik ongeveer verwacht) dan is dat natuurlijk wel vreemd. En ja ze hebben wel iets gedeeld over de veiligheid van artiesten enzo maar verder niks concreets of wat dan ook.
Ik ook hoor, heb dat gerucht van GJ niet precies gehoord, maar in combinatie met die tweet van Aran dacht ik dat er misschien toch al wat inside info ofzo was.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:04 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het was ook zeker leuk dat hij er was, helemaal omdat de EBU de nodige terechte sneren kreeg. Ik vind het alleen zo out of character voor hem om voor piet snot bij zo'n gala te zijn. Aan de andere kant kennen we hem niet natuurlijk en weten we niet wat zijn beweegredenen waren. Hoeft ook niet. Ik merk bij mezelf een anticlimax omdat ik in de geruchten ben getrapt, maar dat ligt aan mij
Ah oke. Ik heb niet de hele show gezien. Vele momenten zijn aan mij voorbij gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was toch pas daarna weg toen die Hollandse hits act begon? Want toen dachten we nog: OEH Joost heeft z'n stoel verlaten hij gaat de medley eindigen. Dus hij was er alleen de laatste 10 minuten of zo niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef RipCity het volgende:
Shownieuws vond Joost Gênant en raar dat hij de zaal verliet tijdens Andre van Duin en toen op fb ging.
Goed interview wel daarna met Joost… vage act weer. Zo onnodig.
Terugkijken waard iig
Jezus wat een gênant interview.quote:
Misschien hebben ze hem wel op het laatste moment gediskwalificeerd... De schoften...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:34 schreef d_elise het volgende:
Misschien hadden ze echt verwacht dat ze zouden winnen? Of het was een moetje van de AvroTros... Maar zelfs dan vind ik het raar dat hij daar zomaar was.
Oh vond Shownieuws hem gênant? Jeetje wat zal hij het daar moeilijk mee hebben zeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef RipCity het volgende:
Shownieuws vond Joost Gênant en raar dat hij de zaal verliet tijdens Andre van Duin en toen op fb ging.
Goed interview wel daarna met Joost… vage act weer. Zo onnodig.
Terugkijken waard iig
Briljante reactiequote:
Hij heeft er vast wakker van gelegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh vond Shownieuws hem gênant? Jeetje wat zal hij het daar moeilijk mee hebben zeg.
Ook niet meegekregen, enige wat me opviel was dat de jurk onderaan nogal nauw sloot, dus ze min of meer schuifelend het podium op moest. Prima om stilstaand de punten uit te delen bij het ESF, maar hier had een split het makkelijker gemaakt om het podium op te komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tussendoor: wat was er met de jurk van Nikkie aan de hand? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zie gewoon een normale jurk met een watermeloen speltje.
Denk dat dit de jurk was waarin ze in mei de punten uit had willen delen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tussendoor: wat was er met de jurk van Nikkie aan de hand? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zie gewoon een normale jurk met een watermeloen speltje.
Ja, dat werd er bij gezegd!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat dit de jurk was waarin ze in mei de punten uit had willen delen.
Weglopen uit de zaal vind ik ook tokkie en kansloos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:21 schreef superniger het volgende:
Ach Joost.
https://www.mediacourant.(...)dre-van-duin-genant/
[ x ]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weglopen uit de zaal vind ik ook tokkie en kansloos.
Zuigen dat hij iemand geslagen heeft, slaat alleen nergens op. Dom volk.
Hij was alleen het laatste stukje uit de zaal begreep ik hier en z'n vrienden zaten er gewoon nog dus volgens mij moest ie gewoon enorm piesen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keer![]()
Het is alleen maar net de vraag hoe moeilijk je daarover wilt doen. De trolletjes moeten wel iets hebben om over te trollen natuurlijk.
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was alleen het laatste stukje uit de zaal begreep ik hier en z'n vrienden zaten er gewoon nog dus volgens mij moest ie gewoon enorm piesen.
Ik denk niet dat jij als artiest bij het Televizier Gala zat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keer![]()
Ik hoopte tegen beter weten in dat hij na al die Nederlandse walgelijkheid nummers ook mee mocht doen aan het eind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Was wel een lánge plaspauze, als dat het was
Misschien vond hij het jammer dat hij geen prijs heeft gepakt en bedacht hij dit om even wat aandacht te genereren. Is weer gelukt wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:24 schreef d_elise het volgende:
Of misschien wilde hij de media voor zijn. Al is dat niet helemaal gelukt aangezien die knakker van Shownieuws en Aran hem te pakken hebben gekregen, al was het interview met Aran eigenlijk positief leuk wel. Ik heb het idee dat - ondanks de riooljournalistiek van Boulevard - Aran en Joost elkaar wel mogen.
In veel theaters mag je wél de zaal uit om te plassen maar er dan niet meer in omdat het degenen waar je dan langs moet lopen dan twee keer stoort en de camera's etc. Als je ergens aan het begin moet plassen mag je er vaak met de pauze weer in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Misschien stond er wel een grote rij bij de wc door die Hollandse medley. Ik vond het leuk maar ik snap dat het een plaspauze wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Door dit soort zooi vraag je je dus af waarom hij daar zonder reden was. Wat hij normaal niet doet zoals hij tegen Aran ook zegt. Stel elke beweging van je levert gezeik op.
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af. Voor dat flutprijsje, waarvoor ‘zijn’ inzending niet eens favoriet was, zal het niet te doen zijn. En de gemiddelde Televiziergala-kijker heeft de introductie van de kleurentelevisie nog meegemaakt, dus dat zijn ook niet echt de klanten voor wie hij in beeld moet blijven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Door dit soort zooi vraag je je dus af waarom hij daar zonder reden was. Wat hij normaal niet doet zoals hij tegen Aran ook zegt. Stel elke beweging van je levert gezeik op.
Mienjong is Gronings/Drents, Tante Greysquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.
Maar wat je zegt, elk kuchje van Joost levert in sommige kringen gebries op. Ik snap z'n boshut opmerking zo goed haha. Ik denk dat ik hem adopteer en dan met hem en Bonk in het bos in een hutje ga wonen. Kom maar bij Tante Greys mien jong. Ik mep de Shownieuwsen wel weg voor je.![]()
Ja de relatie met de AVROTROS zou nog kunnen, vooral als hij wel echt nog een keer wil volgend jaar. Dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.
Maar wat je zegt, elk kuchje van Joost levert in sommige kringen gebries op. Ik snap z'n boshut opmerking zo goed haha. Ik denk dat ik hem adopteer en dan met hem en Bonk in het bos in een hutje ga wonen. Kom maar bij Tante Greys mien jong. Ik mep de Shownieuwsen wel weg voor je.![]()
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mienjong is Gronings/Drents, Tante Greys
Ja en zelfs als hij niet meer zou gaan, ik denk dat hij in het hele voortraject en die twee weken daar en de nasleep best een heel warm gevoel heeft gekregen voor AvroTros en Cornald en iedereen die z'n back had. Wellicht wilden de mannen daarvoor best een avondje in het net naar Carré.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de relatie met de AVROTROS zou nog kunnen, vooral als hij wel echt nog een keer wil volgend jaar. Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.quote:Maar als je dan de domme reacties ziet op werkelijk alleen daar maar wat zitten snap ik ook wel weer dat hij dat nooit meer wil.
Je moet wel het kaliber van Anouk hebben om hier mee om te gaan. Of een hele brave radio 2 artiest zijn die niets fouts kan doen, zoals Nick Painter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.
Dit is mijn theorie ook. Even snel naar buiten tijdens het wisselen op het podium en dan niet meer naar binnen kunnen. Of gewoon zo beleefd zijn om even tot de volgende wissel te wachten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In veel theaters mag je wél de zaal uit om te plassen maar er dan niet meer in omdat het degenen waar je dan langs moet lopen dan twee keer stoort en de camera's etc. Als je ergens aan het begin moet plassen mag je er vaak met de pauze weer in.In Joost z'n geval miste hij dan dus het einde.
Omdat z'n vrienden gewoon bleven zitten denk ik absoluut niet dat het kwade opzet was, dan waren die wel meegegaan.
Hij was daar niet zonder reden. Hij was genomineerd. En ook al wist de organisatie de uitslag al, de genomineerden wisten dat nog niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Ja en normaal gesproken had je tijdens het Songfestival zelf dan nog wel een leuke tijd, maar dat valt de laatste jaren dan ook nog tegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en zelfs als hij niet meer zou gaan, ik denk dat hij in het hele voortraject en die twee weken daar en de nasleep best een heel warm gevoel heeft gekregen voor AvroTros en Cornald en iedereen die z'n back had. Wellicht wilden de mannen daarvoor best een avondje in het net naar Carré.
[..]
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.
Het Songfestival was genomineerd, dat had Cornald gewoon kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij was daar niet zonder reden. Hij was genomineerd. En ook al wist de organisatie de uitslag al, de genomineerden wisten dat nog niet.
Blijkbaar hebben ze Joost uitgenodigd, omdat hij de vertegenwoordiger van Nederland op het ESF was en niet Cornald. En blijkbaar vond Joost het leuk genoeg om eventueel een prijs te krijgen, anders was hij daar niet gaan zitten. Een van de andere genomineerden voor een andere categorie was er immers ook niet, ivm met werk. Dus een moetje was het niet. Eerder een magje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het Songfestival was genomineerd, dat had Cornald gewoon kunnen doen.
Net doen of je de reden weet terwijl je zelf ook gewoon zit te speculeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze Joost uitgenodigd, omdat hij de vertegenwoordiger van Nederland op het ESF was en niet Cornald. En blijkbaar vond Joost het leuk genoeg om eventueel een prijs te krijgen, anders was hij daar niet gaan zitten. Een van de andere genomineerden voor een andere categorie was er immers ook niet, ivm met werk. Dus een moetje was het niet. Eerder een magje.
Daar is geen speculeren aan. Zo gaat dat: er worden mensen genomineerd, die krijgen een uitnodiging en daar zeggen ze ja of nee op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Net doen of je de reden weet terwijl je zelf ook gewoon zit te speculeren.
En dan hebben wij het er dus over wat Joost letterlijk tegen Aran zegt, niets voor hem. Helemaal met de reactie die het dus meteen weer oproept. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Daar is geen speculeren aan. Zo gaat dat: er worden mensen genomineerd, die krijgen een uitnodiging en daar zeggen ze ja of nee op.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef d_elise het volgende:
Ik zie net dat GJ Joost en co ook heeft gesproken gister en dat is vast wél een heel leuk interview geworden
Ja foei dat hij ging, het had geen doel en was nutteloos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:37 schreef Greys het volgende:
Sietse Bakker was er ook zag ik op insta. Dus er zijn gewoon genodigden namens AvroTros. En Joost en kornuiten besloten ja te zeggen. Wat de reden ook was, ik vind het tof dat ze gingen, dit mooie trio.
Dat bedoel ik, kijk hoe leuk ze hier zijn met z'n driequote:
Normen en waarden... pffffrt. Soms denk ik dat we terug zijn in de jaren '50, wat een kneuterigheid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij als artiest bij het Televizier Gala zat.
Ieder z’n normen en waarden.
Precies wat Cee en ik dus ook al zeiden, tegen ons was hij namelijk ook buitengewoon leuk en aardig en leuke antwoorden. Zo ook bij Wiwi William etc. Als je hem een beetje leuke vragen stelt dan kán hij daar tenminste iets mee qua antwoorden. En dat is ook eigenlijk heel logisch, normaal en menselijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eindelijk normale vragen tijdens een interview. En gewoon normale antwoorden hij kan het wel als je hem normaal benaderd
Dat is het bizarre aan het hele verhaal inderdaad he, dat dát wereldschokkend is. Want het zou logisch moeten zijn dat je als mens veel beter uit de verf komt bij iemand die jou prettig benadert dan bij iemand die je ongewenst camera's in je muil schuift op momenten dat je dat niet wilt en/of met domme vragen komt waarvan je al weet dat diegene er niet op kan of mag of wil antwoorden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kijk hoe leuk ze hier zijn met z'n drieJe zou bijna denken dat Joost gewoon aardig is naar de mensen die aardig tegen en over hem zijn en minder aardig en terughoudender naar de clickbait pers. Maar dat is blijkbaar wereldschokkend.
Da's wel heel makkelijk gezegd hoor, want dat werkt twee kanten op. De clickbaitpers is ongetwijfeld ook veel aardiger tegen mensen die gewoon normaal antwoord geeft en ook aardig zijn als ze een keer een vraag krijgen die ze minder leuk vinden of die een beetje kritisch isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kijk hoe leuk ze hier zijn met z'n drieJe zou bijna denken dat Joost gewoon aardig is naar de mensen die aardig tegen en over hem zijn en minder aardig en terughoudender naar de clickbait pers. Maar dat is blijkbaar wereldschokkend.
Deels met je eens, maar ik kan me herinneren dat Joost in het begin ook gewoon aardig was tegen Shownieuws, Boulevard, Telegraaf en zo. Totdat ze meededen aan de geruchtenmolen van dat Zweedse tabloid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wel heel makkelijk gezegd hoor, want dat werkt twee kanten op. De clickbaitpers is ongetwijfeld ook veel aardiger tegen mensen die gewoon normaal antwoord geeft en ook aardig zijn als ze een keer een vraag krijgen die ze minder leuk vinden of die een beetje kritisch is
Je bedoelt tot ze kritische vragen begonnen te stellen over het incident waardoor hij gediskwalificeerd is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:48 schreef d_elise het volgende:
[..]
Deels met je eens, maar ik kan me herinneren dat Joost in het begin ook gewoon aardig was tegen Shownieuws, Boulevard, Telegraaf en zo. Totdat ze meededen aan de geruchtenmolen van dat Zweedse tabloid.
Nope, tot ze letterlijk die Zweed met dat rode petje na begonnen te roepen dat hij iemand in elkaar had geslagen etc. Wat later toch heel anders bleek. Maar ja, dan heb je het al geroepen. Zou jij nog 'kritische vragen' beantwoorden van iemand die jou toch al openbaar veroordeeld heeft en je achtervolgen tot op een andere geheime luchthaven als je toch echt even wat tijd voor jezelf wilde bij terugkomst? Terwijl het onderzoek nog loopt? Nee toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelt tot ze kritische vragen begonnen te stellen over het incident waardoor hij gediskwalificeerd is?
Hebben ze bij Shownieuws en Boulevard gezegd dat hij iemand in elkaar geslagen heeft? Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, tot ze letterlijk die Zweed met dat rode petje na begonnen te roepen dat hij iemand in elkaar had geslagen etc. Wat later toch heel anders bleek. Maar ja, dan heb je het al geroepen. Zou jij nog 'kritische vragen' beantwoorden van iemand die jou toch al openbaar veroordeeld heeft? Terwijl het onderzoek nog loopt? Nee toch.
Die Zweedse journalist zat ook gewoon bij Boulevard in de uitzending he, meerdere keren. En Aran maar knikken en beamen. Maar dat heb je dan idd gemist denk ik. Net als het stalken op die andere luchthaven etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben ze bij Shownieuws en Boulevard gezegd dat hij iemand in elkaar geslagen heeft? Dat heb ik dan gemist
Dat ligt dan toch echt aan de interviewer. Want er zijn héél veel bewijzen dat hij juist heel goed te interviewen is. Daar kunnen we zo wel veertig voorbeelden van laten zien. Misschien wel zestig ofzo, want alleen bij EIC waren het er al veertig en dat was nog vóór Malmö.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het was een goed stuk. Beetje jammer weer benadrukken dat hij zo moeilijk te interviewen is
Klopt hoor, de maandag na de finale sloeg Aran om door die Zweed met het petje die inderdaad deelde dat het fysiek was. Later in de week draaiden ze weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:30 schreef Greys het volgende:
@:timmmmm
Aanvullend: omdat ik het zelf wel goed moet zeggen heb ik even snel eea teruggezocht en ze zeiden inderdaad niet létterlijk 'iemand in elkaar geslagen' (denk ik, ik heb niet alles gezien) maar sowieso wél dat er "fysiek geweld was tegen een jonge vrouw waarvoor bewijs ligt". Daarmee suggereer je toch wel dat hij iemand heeft geduwd of geslagen. Dat werd dan ook meteen gedacht door velen 'want anders zeggen ze dat niet en er is bewijs'.
Best veel later kwam uit dat hij haar zelf niet aangeraakt heeft. En het bewijs was er ook niet, aldus die officier van Justitie in Zweden. Al die tijd is er behoorlijk de suggestie gewekt (voor de clicks?) dat hij een meisje had geduwd of gemept. Want dat is toch waar het publiek aan denkt bij 'fysiek geweld tegen een jonge vrouw' en dat weten ze donders goed.
Er was inderdaad een periode dat hij zo goed als zeker wist dat het fysiek geweld was. Gelukkig kwam er weer later inderdaad een moment dat Aran ook weer meer achter Joost ging staan. Toen was zélfs ik hier in het topic 'blij' met wat hij toen allemaal tweette. Want zo zijn we dan ook wel weer. Zeker na de uitslag van het onderzoek riep hij nog net niet dat hij het toch altijd al gezegd had dat er geen veroordeling zou komen haha. Ze vergeten al snel wat ze zelf allemaal deden en riepen in die eerste dagen. Hun eigen veroordeling.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt hoor, de maandag na de finale sloeg Aran om door die Zweed met het petje die inderdaad deelde dat het fysiek was. Later in de week draaiden ze weer.
Dat benoemen van een jonge vrouw was inderdaad bewust. Ironisch genoeg vertelde Joost de politie niet 100% zeker te weten of het een vrouw was toen ze het ‘m vroegen. Dat laat nog duidelijker zien hoe dom het was om hem in die hoek te drukken.
Ja, dit dus. Het is niet voor niets dat de interviews met Joost allemaal verreweg het meest bekeken werden van alle kandidaten: bij Joost gebeurt er wat, hij praat niet in clichés en hij heeft gevoel voor humor. Alleen hij past totaal niet bij die neppe Nederlandse showbizz-kliek waar Shownieuws en dergelijke aan gewend zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan de interviewer. Want er zijn héél veel bewijzen dat hij juist heel goed te interviewen is. Daar kunnen we zo wel veertig voorbeelden van laten zien. Misschien wel zestig ofzo, want alleen bij EIC waren het er al veertig en dat was nog vóór Malmö.
En dat weten zij zelf ook wel, zij hebben al die superleuke interviews met William en bv alle interviews op die persmiddag bij de molen in Malmö ook kunnen zien.
Maar ja, dat willen ze niet dat de kijkers dat weten, dat dat aan hen ligt. Dus dan maar weer jokken.
Ja! Zelfs degenen die niet eens zo héél dol waren op het lied of op hem als inzending riepen hier en overal 'dit doet hij toch wel echt héél leuk en goed he' als het om de interviews ging. Hij was enorm ontwapenend. Juist door al die leuke interviews werden veel mensen dol op hem, zowel in NL als erbuiten. Ook Stuntje en Appie deden het enorm leuk daar. Zo gelachen om dat interview van de Belgen waarin Stuntje ineens Vlaams ging praten en de interviewer en Joost en Appie dat zo leuk vonden. Het kwetsbare openhartige interview via zoom met Wiwi. Etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Het is niet voor niets dat de interviews met Joost allemaal verreweg het meest bekeken werden van alle kandidaten: bij Joost gebeurt er wat, hij praat niet in clichés en hij heeft gevoel voor humor. Alleen hij past totaal niet bij die neppe Nederlandse showbizz-kliek waar Shownieuws en dergelijke aan gewend zijn.
Bedoelt Aran niet dat hij lastig te strikken is voor interviews? Ik zag in ieder geval net het interview van vanavond terug en dat was eigenlijk heel lief en leuk toch, van zowel Joost als Aran. Maar Aran heeft natuurlijk wel altijd moeite met zonnebrillenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nu roepen dat hij zo lastig te interviewen is. Ja dahag Boulevard. Hahaha.
Er is dit jaar echt heel vaak door de roddeljourna's gemopperd dat Joost nooit echt antwoord geeft en op de loop ging voor hun camera enzo. Maar als ze even terugdenken was het eigenlijk alleen maar bij hen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef d_elise het volgende:
[..]
Bedoelt Aran niet dat hij lastig te strikken is voor interviews? Ik zag in ieder geval net het interview van vanavond terug en dat was eigenlijk heel lief en leuk toch, van zowel Joost als Aran. Maar Aran heeft natuurlijk wel altijd moeite met zonnebrillen![]()
Prachtig. Want dat zit hem waarschijnlijk heus nog wel dwars, dat Aran toen zo met die idioot met dat petje ging lopen heulen. En dan nu weer poeslief vragen stellen. Mooi dat hij daar dan toch even op een vriendelijke Joostmanier iets van zegt. Best keurig gedaan zo en afgesloten met een hug. Knap. Dit had lang niet iedereen gekund.quote:Ook stiekem moeten gniffelen om Joost die Aran direct op de man af vroeg wat hij nou van Aftonbladet vindt en of dat een waardige nieuwsbron is
Dankjulliewel voor de lieve woorden! Ik was ook heel blij met het interview (iets minder met de mic die het begaf en dus de audio wat minder was hehe).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Huh? Serieus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:51 schreef summer52 het volgende:
Wat is de Aran een kloothommel. Heeft Joost hem gisteren zo leuk te woord gestaan zit hij Joost bij Vandaag Inside helemaal af te branden.![]()
![]()
Ja vreselijk, ik was zo boos dat ik halverwege naar een andere zender ben gezapt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Serieus?
Oh dat had ik na dit interview en de hug dan toch weer niet helemaal verwacht.
Aran had wel gelijk hoor. Joost moet een beetje normaal gaan doen en niet zo debiel reageren met zn zonnebril erbijquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef Greys het volgende:
Dan hoop ik dat dit echt de allerallerlaatste keer was dat Joost hem te woord stond gisteren.
En hem wel schijnheilig gaan huggen de avond ervoor? Wees dan een vent en zeg hem dat rechtstreeks. Maar ja, stiekem achteraf is meer zijn stijl.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Aran had wel gelijk hoor. Joost moet een beetje normaal gaan doen en niet zo debiel reageren met zn zonnebril erbij
Als je een interview geeft waar je expres je best doet om zo debiel mogelijk te doen, mogen mensen toch best over je zeggen dat je debiel doet? Daar moet je dan niet te teer over doen, dan moet je niet expres debiel doen in een interviewquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Aran had wel gelijk hoor. Joost moet een beetje normaal gaan doen en niet zo debiel reageren met zn zonnebril erbij
Of hè, dit zou ook kunnen. Men vond het gewoon heel vreemd dat hij zo'n raar en onfatsoenlijk interview geeft wanneer ze zeggen dat ze dat vreemd vinden en men vindt het gewoon aso als je op zo'n manier, ook door opzichtig eerder weg gaat, wat respectloos bent naar van Duijn die dan de oeuvreprijs uitgereikt krijgt wanneer ze zeggen dat ze het aso vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef Greys het volgende:
Dan hoop ik dat dit echt de allerallerlaatste keer was dat Joost hem te woord stond gisteren.
Aran z'n afzeikerij van vanavond is waarschijnlijk omdat Joost hem vroeg of Het Rode Petje wel zo'n betrouwbare bron was. Moet 'ie hem even voor pakken. Want je moet als artiest natuurlijk geen vragen gaan terugstellen aan de Almachtige Bade.![]()
Zou inderdaad eens goed zijn als Joost zich dat af gaat vragen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Nou...
Het is eigenlijk wel een beetje zoals op FOK.
Als iemand altijd alleen maar tegen jóu raar doet en niet tegen anderen kan je je op een gegeven moment ook eens eerlijk afvragen of het niet gewoon aan jezelf ligt.
Veronica Inside staat inderdaad voor respectvol omgaan met de medeburger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of hè, dit zou ook kunnen. Men vond het gewoon heel vreemd dat hij zo'n raar en onfatsoenlijk interview geeft wanneer ze zeggen dat ze dat vreemd vinden en men vindt het gewoon aso als je op zo'n manier, ook door opzichtig eerder weg gaat, wat respectloos bent naar van Duijn die dan de oeuvreprijs uitgereikt krijgt wanneer ze zeggen dat ze het aso vinden.
Da's net ff wat waarschijnlijker dan dat je er een complot in ziet. Ze zullen wel zeggen dat ze dit en dat vinden omdat ze dat ook vinden. Veel waarschijnlijker dan het complot wat jij er in ziet
Heb je wel gezien waar het over gaat Greys, het 'afzeiken' bij VI waar we het over hebben? Want dan weet je over welk onfatosenlijke interview we het hebben en welke besproken isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Nou...
Het is eigenlijk wel een beetje zoals op FOK.
Als iemand altijd alleen maar tegen jóu raar doet en niet tegen anderen kan je je op een gegeven moment ook eens eerlijk afvragen of het niet gewoon aan jezelf ligt.
(En een onfatsoenlijk interview? Heb je het wel gezien? Er werd gehugd tussen die twee. Poeh poeh, wat onfatsoenlijk van Joost! Op de brandstapel met die knuffelaar!)
Wat volwassen dit van je.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou inderdaad eens goed zijn als Joost zich dat af gaat vragen.
Ja, ik heb het gezien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je wel gezien waar het over gaat Greys, het 'afzeiken' bij VI waar we het over hebben? Want dan weet je over welk onfatosenlijke interview we het hebben en welke besproken is
Hij vindt het mooi als mensen zich allerlei dingen afvragen over hem. Vermaakt zich waarschijnlijk kostelijk met oa dit forum. Hij houdt niet van mensen en zit liever op een hutje op de hei.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou inderdaad eens goed zijn als Joost zich dat af gaat vragen.
Dat is toch gewoon een raar en onfatsoenlijk interview? Vind je het echt gek dat men daar commentaar op heeft?quote:
Toch fijn dat jij Joost persoonlijk kentquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij vindt het mooi als mensen zich allerlei dingen afvragen over hem. Vermaakt zich waarschijnlijk kostelijk met oa dit forum. Hij houdt niet van mensen en zit liever op een hutje op de hei.
Ik denk dat het stadium van dit zichzelf afvragen een station is die ver in zijn jeugd ligt en dat station is allang gepasseerd. Die bus is vertrokken.
Dat interview met die spray tan van SBS? Dat was onfatsoenlijke vraagstelling inderdaad. Compleet begrip dat Joost daar niet in meeging.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een raar en onfatsoenlijk interview? Vind je het echt gek dat men daar commentaar op heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |