Oh vond Shownieuws hem gênant? Jeetje wat zal hij het daar moeilijk mee hebben zeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef RipCity het volgende:
Shownieuws vond Joost Gênant en raar dat hij de zaal verliet tijdens Andre van Duin en toen op fb ging.
Goed interview wel daarna met Joost… vage act weer. Zo onnodig.
Terugkijken waard iig
Briljante reactiequote:
Hij heeft er vast wakker van gelegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh vond Shownieuws hem gênant? Jeetje wat zal hij het daar moeilijk mee hebben zeg.
Ook niet meegekregen, enige wat me opviel was dat de jurk onderaan nogal nauw sloot, dus ze min of meer schuifelend het podium op moest. Prima om stilstaand de punten uit te delen bij het ESF, maar hier had een split het makkelijker gemaakt om het podium op te komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tussendoor: wat was er met de jurk van Nikkie aan de hand? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zie gewoon een normale jurk met een watermeloen speltje.
Denk dat dit de jurk was waarin ze in mei de punten uit had willen delen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Even tussendoor: wat was er met de jurk van Nikkie aan de hand? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zie gewoon een normale jurk met een watermeloen speltje.
Ja, dat werd er bij gezegd!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk dat dit de jurk was waarin ze in mei de punten uit had willen delen.
Weglopen uit de zaal vind ik ook tokkie en kansloos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:21 schreef superniger het volgende:
Ach Joost.
https://www.mediacourant.(...)dre-van-duin-genant/
[ x ]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weglopen uit de zaal vind ik ook tokkie en kansloos.
Zuigen dat hij iemand geslagen heeft, slaat alleen nergens op. Dom volk.
Hij was alleen het laatste stukje uit de zaal begreep ik hier en z'n vrienden zaten er gewoon nog dus volgens mij moest ie gewoon enorm piesen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keer![]()
Het is alleen maar net de vraag hoe moeilijk je daarover wilt doen. De trolletjes moeten wel iets hebben om over te trollen natuurlijk.
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was alleen het laatste stukje uit de zaal begreep ik hier en z'n vrienden zaten er gewoon nog dus volgens mij moest ie gewoon enorm piesen.
Ik denk niet dat jij als artiest bij het Televizier Gala zat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens weggelopen uit een zaal met een optreden waar ik niks aan vond. Wel meer dan één keer![]()
Ik hoopte tegen beter weten in dat hij na al die Nederlandse walgelijkheid nummers ook mee mocht doen aan het eind.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Was wel een lánge plaspauze, als dat het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |