SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Normaal is het een AH tasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
De mensen die verbaasd waren dat Joost met een plastic tas van Dirk op het podium kwam kennen hem echt alleen maar van het songfestival zo te zien.
Dat weet ik uiteraard niet, maar hij verwachtte in zijn podcast wel dat Avrotros donderdag bij het Televiziergala de deelname van volgend jaar officieel gaat aankondigen.quote:
Ik vind wel grappig/leuk dat hij in dat filmpje weer meer lijkt op de Joost van voor het Songfestival gebeuren.quote:
Ligt het aan mij of zou dat een nogal rare gelegenheid zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard niet, maar hij verwachtte in zijn podcast wel dat Avrotros donderdag bij het Televiziergala de deelname van volgend jaar officieel gaat aankondigen.
Het ESF is ook genomineerd voor het moment met de meeste impact of iets dergelijks, en dat zou een mooie gelegenheid zijn, zeker als ze winnen (iets wat me overigens niet zo vanzelfsprekend lijkt, maar goed).
Aankondigen dat Nederland gewoon meedoet, maakt van alles toch een rare gelegenheid?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zou dat een nogal rare gelegenheid zijn?Dan moet iedereen gaan juichen ofzo?
Ja precies, tijdens zo’n gala is al helemaal vaag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aankondigen dat Nederland gewoon meedoet, maakt van alles toch een rare gelegenheid?
Ik wil het toch nog even in de groep gooienquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 02:06 schreef NailQueen het volgende:
En nachtelijke ingeving: wat als Joost volgend jaar gaat samen met Käärijä?
Nee dat kan niet. Ik moet echt slapen
Komt Österdrol de prijs ophalen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Het ESF is ook genomineerd voor het moment met de meeste impact of iets dergelijks, en dat zou een mooie gelegenheid zijn, zeker als ze winnen (iets wat me overigens niet zo vanzelfsprekend lijkt, maar goed).
Nee, dat zou wel een verrassende wending zijn. Maar Cornald zou dat dan doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Komt Österdrol de prijs ophalen?
Het Fuck the EBU moment wordt straks als winnaar uitgeroepen en dan de AVROTROS: Fuck de fans, we doen volgend jaar gewoon weer mee hi ha ho.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard niet, maar hij verwachtte in zijn podcast wel dat Avrotros donderdag bij het Televiziergala de deelname van volgend jaar officieel gaat aankondigen.
Wat doen ze? (ik heb geen TikTok)quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJW6bEED/
3fm doet ook lekker mee
Je geeft zelf aan dat niet bekend is wat er is gebeurd en toch vind je dat hij zijn excuses moet aanbieden.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Waarom is eigenlijk nog steeds niet bekend wat er is gebeurd destijds? Voorheen verscholen ze zich achter het lopende onderzoek. Nu is dat afgerond. Er staat niks meer in de weg om openheid van zaken te geven.
Ik merk dat ik dat gehint naar een nieuwe deelname irritant vindt. Ga eerst maar eens je excuses aanbieden voor de teleurstelling die je je land hebt bezorgd.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Waarom is eigenlijk nog steeds niet bekend wat er is gebeurd destijds? Voorheen verscholen ze zich achter het lopende onderzoek. Nu is dat afgerond. Er staat niks meer in de weg om openheid van zaken te geven.
Ik merk dat ik dat gehint naar een nieuwe deelname irritant vindt. Ga eerst maar eens je excuses aanbieden voor de teleurstelling die je je land hebt bezorgd.
a jij dag zeker daar hebbe we t nog nie genoeg over gehad mesgien dat we dit met frans nie hadde gehad maar nauw doe je net of hij een zware kremineel isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 02:16 schreef Cosima het volgende:
Vier afbeeldingen van Joost. Eerste zegt: plan A: Zien hoe Joost Klein Eurovison 2025 wint.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 20:04 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat doen ze? (ik heb geen TikTok)
Klonk eigenlijk een beetje alsof hij gaat optreden. Dat ze “ergens in Carré rondspookten”.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:45 schreef Dave het volgende:
Joost waarschijnlijk aanwezig met al z’n kornuiten bij het Televizier-Ring gala, volgens Cornald
Ik vermoed ook dat ze dat nummer nog een keer doen, wijst er mogelijk ook op dat ze die impact award winnenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klonk eigenlijk een beetje alsof hij gaat optreden. Dat ze “ergens in Carré rondspookten”.
Zou wel een Avrotros moment zijn om deelname 2025 aan te kondigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Is de televizierring niet een beetje te burgerlijk en te saai voor hem?
Misschien het begin.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we iets van actie kunnen verwachten? Ik heb geen zin om dat hele ding te kijken
Ik wil ook net onder de douche sprinten. Ik verwacht ergens aan het eind. Wanneer ze moeten wachten op de uitslag ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Iemand enig idee hoe laat we iets van actie kunnen verwachten? Ik heb geen zin om dat hele ding te kijken
Momoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem nog eerder een nummer "Martin Osterdahl is een hoerenzoon" uitbrengen dan dat hij weer mee gaat doen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie hem nog eerder een nummer "Martin Osterdahl is een hoerenzoon" uitbrengen dan dat hij weer mee gaat doen.
De ring zelf is als laatste, dus ik gok ergens halverwegequote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik postte dit ook net.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:59 schreef d_elise het volgende:
Het kan ook nog zijn dat hij op 1 staat bij beste televisiemoment van het jaar oid. Elk jaar worden de 10(?) meest favoriete/beste tv-fragmenten van dat jaar getoond en wellicht schakelen bij de nummer 1 van z'n halve finale optreden over naar een live-optreden daar in Carré. En die impact prijs is dan mooi meegenomen als hij er toch is.
Great minds en zoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik postte dit ook net.
[ afbeelding ]
Toch maar even gequote.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:55 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |