Lord!quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:11 schreef rival het volgende:
Niet verwacht dat de TT nog slechter kon worden.
Klinkt wat zuurquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:11 schreef rival het volgende:
Niet verwacht dat de TT nog slechter kon worden.
Azijn is weer in de bonus.quote:
Dat zal het zijn , beetje jammer wel , deze users hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begonquote:
Met piemelfoto's?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begon
Nee, joh gekkie!!quote:
Ah ja. Was geen spannende tijd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, joh gekkie!!
Ik heb het het over de tijd dat hier amper mensen kwamen
Nee nu welquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah ja. Was geen spannende tijd.
We werken eraan.quote:
Mijn pook blijft in mijn pakquote:
Flauw hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn pook blijft in mijn pak
Hihiquote:
Lord!quote:
Sally in the house!quote:
Sallyquote:
Oke newbiequote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn , beetje jammer wel , deze users hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begon
Jawel, veel seks via de dmquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn , beetje jammer wel , deze users hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begon
Ik hoef eigenlijk helemaal niets van jou te horen , scheelt weer.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk helemaal niets van jou te horen , scheelt weer.
Je zat er dichtbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou ja zegIk voel juist een klik
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou ja zegIk voel juist een klik
Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terugquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dit specifieke geval heb ik niets te geven.
Grapjas ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terug
Dat is niet erg. We staan nu voor een tweesprong en we weten niet waarheen.quote:
Liever niet neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is niet erg. We staan nu voor een tweesprong en we weten niet waarheen.
Ach zouden we niet beter blind zijn voor de wereld om ons heen?
Misschien kan je je climax beter uit andere zaken halenquote:
Het is nog vroeg.quote:
Ja... soms...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Climax is meer iets voor in de nacht?
Ja, maar toch. Vind ze in de ochtend nooit zo spannend.quote:
In de middag kan ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Vind ze in de ochtend nooit zo spannend.
Mja okee.quote:
Nou kijk!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja okee.
Zat er net over na te denken en dan merk ik dat ik de meeste climaxen tot wel in de ochtend beleef.
Ja, ik sprak mijzelf weer eens tegen.quote:
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik sprak mijzelf weer eens tegen.
Gelukkig maar.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn we daar weer netjes uitgekomen![]()
Gekomen hihi
Hoezo danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja okee.
Zat er net over na te denken en dan merk ik dat ik de meeste climaxen tot wel in de ochtend beleef.
Jaaahaaaaa... dat zeg ik nie.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jaaahaaaaa... dat zeg ik nie.
Nee, klopt. Gekkies hier.quote:
Ach, zo spannend is het ook weer niet.quote:
Welnee joh jeweetogquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo spannend is het ook weer niet.
Daarom. Het is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan het vast zelf ook wat invullen
Ja peziezquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom. Het is niet moeilijk.
Ja dan kunnen we deze SC ook wel weer opheffenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan het vast zelf ook wat invullen
Ja hallo ik ben net weer terugquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we deze SC ook wel weer opheffen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we deze SC ook wel weer opheffen
Ik vrees van welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:23 schreef Groepfunder het volgende:
Goedenavond. Heb ik de climax nu gemist?
Vertel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het sowieso NIET mee eens
Misschien morgenvroeg weer.quote:
Ja, je moet jezelf wel tevreden houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Precies. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Soms voor het slapen gaan.quote:
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf wel tevreden houden.
Jij kan datquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf wel tevreden houden.
Lord!quote:
Ik kreeg gisteren nog een appje van mijn zoon: '' Dus Tuinland is gewoon een scamquote:
Alles flex?quote:
Sallyquote:
De mensen van Tuinland behoren achter slot en grendel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een appje van mijn zoon: '' Dus Tuinland is gewoon een scam![]()
Hooooiii
Jazeker wel. Jij?quote:
Nou Tuinland is een tuincentrumquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mensen van Tuinland behoren achter slot en grendel.
Geen idee wat Tuinland is btw.
Aha, ik kom alleen maar bij de lokale Intratuin en het boeren tuincentrum vlakbij. Die hebben twee varkens en een stel enge geiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Tuinland is een tuincentrum![]()
Verder eens! Achter slot grendel die bende
Ja, hoorde net dat mijn nieuwe auto er al isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mensen van Tuinland behoren achter slot en grendel.
Geen idee wat Tuinland is btw.
[..]
Jazeker wel. Jij?
Dat had je eerder bij Deventer ook , Boeren Coöperatie.. maar zwollie is wat groter en geen idee waar hier een boeren coöperatie isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aha, ik kom alleen maar bij de lokale Intratuin en het boeren tuincentrum vlakbij. Die hebben twee varkens en een stel enge geiten.
Toch wel een Jensen Interceptor eh?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hoorde net dat mijn nieuwe auto er al is
Maar moet wachten tot januari
Beter zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch wel een Jensen Interceptor eh?
Klinkt mij bekend in de oren. Dat heette hier de Boerenbond. Hadden ook veel aquaria in de kelder.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had je eerder bij Deventer ook , Boeren Coöperatie.. maar zwollie is wat groter en geen idee waar hier een boeren coöperatie is
Whehe, dat gaat wat worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter zelfs.
De Jensen Stigceptor!
Ah ja Boerenbond ken ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt mij bekend in de oren. Dat heette hier de Boerenbond. Hadden ook veel aquaria in de kelder.
Snel vooralquote:
Jawel, al is de onze al jaren geleden weggegaan. Maar ik ben ook erg blij met Tuincentrum Noordbarge.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja Boerenbond ken ik ook![]()
Zijn altijd wel leuke winkels
Acht versnellingen?quote:
Oh die is wel okay? Geen scam?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, al is de onze al jaren geleden weggegaan. Maar ik ben ook erg blij met Tuincentrum Noordbarge.
Zeker niet. Sterker nog, die hebben ook echt verstand van planten.quote:
Oh dat is wel fijn!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker niet. Sterker nog, die hebben ook echt verstand van planten.
Verkoopt de bouwmarkt ook. Daar heet het kopertape.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar koperband tegen slakken, dat hebben ze daar ook vast wel
Kopertape idd, kan je leuke dingen mee doenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verkoopt de bouwmarkt ook. Daar heet het kopertape.
Met de step?quote:
Fatbike is wel voor de ekte stoere kinders.quote:
Tokkie kinderen bedoel je vastquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Fatbike is wel voor de ekte stoere kinders.
En een speciale Stig-mode.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, al is de onze al jaren geleden weggegaan. Maar ik ben ook erg blij met Tuincentrum Noordbarge.
[..]
Acht versnellingen?
Zozozozozozo.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een speciale Stig-mode.
Nee, zoefzoefzoefzoefzoef.quote:
Mag het hopen voor je.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zoefzoefzoefzoefzoef.
Speciaal verzoek. Stig logo op het dashboard en zo.quote:
Dat is wel tof.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal verzoek. Stig logo op het dashboard en zo.
Ja, draait zo meequote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is wel tof.Geen speciaal kentekenplaatje?
Ik weet wel welke extra's ik erop zetquote:
Groupie!quote:
Ja, duidelijk een kenner.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet wel welke extra's ik erop zet
Nog steeds voor de climax?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik had gisteren toch gezegd dat ik vanavond nog even langs zo komen op deze plek?
De dag is nog niet voorbij eh? En de climax moet toch vanuit jezelf komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, die ook vandaag wel niet meer zal komen.
Ach ja, ik heb mij er maar bij neer te leggen.
In dat geval zal 't nog wel heeeel lang duren.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij eh? En de climax moet toch vanuit jezelf komen.
Niemand die je kan helpen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In dat geval zal 't nog wel heeeel lang duren.
Nah, wat stom zeg.quote:
quote:
quote:
Wie is ze?quote:
Mag je alleen op oneven dagen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die oplossing is niet op alle dagen van de week even wenselijk.
Zo'n bende wordt het toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. Nee, maar er zijn dagen waarop je rommel makkelijker opruimt dan op andere dagen.
Schiet je liters?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat hangt van de climax af, toch?
Nee, lijkt mij ook niet. Ik heb nog nooit hoeven dweilen iig.quote:
Oh, dan kun je het plafond ermee witten.quote:
Zeker. Die zien er hier piekfijn uit!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan kun je het plafond ermee witten.
Dan verdien je zeker hulp.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Die zien er hier piekfijn uit!
Wel leuk interview danquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Je kunt zo in de Autoweek.
[..]
Wie is ze?
Gun die mensen ook wat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel leuk interview dan
Voor elk probleem is een oplossing. Dat is een goede reden om het echte probleem maar in 't ongewisse te laten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:35 schreef Modus het volgende:
Ik snap het probleem nog niet helemaal maar allez
Duidelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:37 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor elk probleem is een oplossing. Dat is een goede reden om het echte probleem maar in 't ongewisse te laten.
Misschien wel een trekprobleem?quote:
In je eentje een trektocht maken is ook minder leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien wel een trekprobleem?
Trekt wel weer weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien wel een trekprobleem?
Och, ligt eraan of je een beetje visueel bent ingesteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In je eentje een trektocht maken is ook minder leuk natuurlijk.
Whehehe.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:42 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In je eentje een trektocht maken is ook minder leuk natuurlijk.
Niet echt. Hoewel visuele stimuleringsmiddelen het wel veel makkelijker maken. Wat dan weer niet goed schijnt te zijn voor je prestaties IRL.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
Och, ligt eraan of je een beetje visueel bent ingesteld.
Ach, gewoon trekken aan dat ding totdat je scheel begint te kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Niet echt. Hoewel visuele stimuleringsmiddelen het wel veel makkelijker maken. Wat dan weer niet goed schijnt te zijn voor je prestaties IRL.
Eerst het plafond met ammonia afnemen voor de hechting.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, gewoon trekken aan dat ding totdat je scheel begint te kijken.
Kleine moeite voor een hemels climax.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Eerst het plafond met ammonia afnemen voor de hechting.
Welk probleem?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:35 schreef Modus het volgende:
Ik snap het probleem nog niet helemaal maar allez
Ik hoef niet alles te weten maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vind je dat niet jammer? Straks mis je een belangrijk detail in deze SC.
Ik zoek nog naar een manier om de twee topics van vandaag met elkaar te verbinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te weten maar bedankt voor de tip
Wacht even ... die snap ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zoek nog naar een manier om de twee topics van vandaag met elkaar te verbinden.
Ik vermoed dat de nieuwe aanwinst van Stig ook nog gespoten moeten worden.
Done.
Bwehehehe.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik zoek nog naar een manier om de twee topics van vandaag met elkaar te verbinden.
Ik vermoed dat de nieuwe aanwinst van Stig ook nog gespoten moeten worden.
Done.
Lord!quote:
Voor jou misschien.quote:
Kijk! Maar dat is wat andersquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor jou misschien.Heb er vandaag geen zin in in ieder geval.
Alle Tage ist kein Sonntag.quote:
Half tien is in de ochtend.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alle Tage ist kein Sonntag.
GOEDEMORGEN PUZZE!quote:
Hopelijk ook op 5 december.quote:
Nee dan slaap ik lieverquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk ook op 5 december.
quote:
Ik ben geen smurfquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je anders mee in de zak?
Ja, die vieze stinkende, erpelzak.quote:
Mja ik snapte em net te laatquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die vieze stinkende, erpelzak.
Redenen genoeg om te blijven slapen op 5 december.quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Redenen genoeg om te blijven slapen op 5 december.
Ah, de ouderwetse liedjes!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowiesoNaast mij zit een school en op die dag wil je liever blijven slapen
Niets mis met liedjes verder , ik luister niet de tekstenquote:
"Wat is er beter dan een lappie vlees..."quote:
This guyquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Wie houdt er nou niet van een lekker stukje rosbief.
Behave!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Wie houdt er nou niet van een lekker stukje rosbief.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wat is er beter dan een lappie vlees..."
Kalm, kalm. Denk aan je bloeddruk.quote:
heb ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kalm, kalm. Denk aan je bloeddruk.
"Twee lappies vlees!"quote:
Mooie rosbief.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Twee lappies vlees!"
Vleesquote:
Wel gevangen.quote:
Meisjes rosbief.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Koeien/varkens/schapen/kippen/vissen?
Nee, dat smaakt prima.quote:
Een kennerquote:
Probeer het eens uit.quote:
Dat ben jij ook.quote:
Dat ontken ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Probeer het eens uit.
[..]
Dat ben jij ook.
Moest er ook nog eens bijkomen zeg.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?
Some say...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 14:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest er ook nog eens bijkomen zeg.
The Stigs licks it rather than sniffing it...quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
The Stigs licks it rather than sniffing it...
Some say he licks so fast he is already out the door when the woman climaxes.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some say he licks so fast he is already out the door when the woman climaxes.
Group!quote:
Ging lekker snelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stig! Goed dat jullie de conversatie hier vandaag nog een beetje levendig hebben gehouden.
quote:
Spontaan geen zin meer inquote:
Lord!quote:
Niet 24/7 aan je piemel trekken.quote:
Picsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet 24/7 aan je piemel trekken.
Stigsy!quote:
Jaaaa, het is weer vrijdag!quote:
Gaat geweldigquote:
quote:
Do tell!quote: