Doe ik altijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf wel tevreden houden.
Jij kan datquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf wel tevreden houden.
Lord!quote:
Ik kreeg gisteren nog een appje van mijn zoon: '' Dus Tuinland is gewoon een scamquote:
Alles flex?quote:
Sallyquote:
De mensen van Tuinland behoren achter slot en grendel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een appje van mijn zoon: '' Dus Tuinland is gewoon een scam![]()
Hooooiii
Jazeker wel. Jij?quote:
Nou Tuinland is een tuincentrumquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mensen van Tuinland behoren achter slot en grendel.
Geen idee wat Tuinland is btw.
Aha, ik kom alleen maar bij de lokale Intratuin en het boeren tuincentrum vlakbij. Die hebben twee varkens en een stel enge geiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou Tuinland is een tuincentrum![]()
Verder eens! Achter slot grendel die bende
Ja, hoorde net dat mijn nieuwe auto er al isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De mensen van Tuinland behoren achter slot en grendel.
Geen idee wat Tuinland is btw.
[..]
Jazeker wel. Jij?
Dat had je eerder bij Deventer ook , Boeren Coöperatie.. maar zwollie is wat groter en geen idee waar hier een boeren coöperatie isquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Aha, ik kom alleen maar bij de lokale Intratuin en het boeren tuincentrum vlakbij. Die hebben twee varkens en een stel enge geiten.
Toch wel een Jensen Interceptor eh?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hoorde net dat mijn nieuwe auto er al is
Maar moet wachten tot januari
Beter zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch wel een Jensen Interceptor eh?
Klinkt mij bekend in de oren. Dat heette hier de Boerenbond. Hadden ook veel aquaria in de kelder.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had je eerder bij Deventer ook , Boeren Coöperatie.. maar zwollie is wat groter en geen idee waar hier een boeren coöperatie is
Whehe, dat gaat wat worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter zelfs.
De Jensen Stigceptor!
Ah ja Boerenbond ken ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt mij bekend in de oren. Dat heette hier de Boerenbond. Hadden ook veel aquaria in de kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |