Lord!quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:11 schreef rival het volgende:
Niet verwacht dat de TT nog slechter kon worden.
Klinkt wat zuurquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:11 schreef rival het volgende:
Niet verwacht dat de TT nog slechter kon worden.
Azijn is weer in de bonus.quote:
Dat zal het zijn , beetje jammer wel , deze users hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begonquote:
Met piemelfoto's?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begon
Nee, joh gekkie!!quote:
Ah ja. Was geen spannende tijd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, joh gekkie!!
Ik heb het het over de tijd dat hier amper mensen kwamen
Nee nu welquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah ja. Was geen spannende tijd.
We werken eraan.quote:
Mijn pook blijft in mijn pakquote:
Flauw hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn pook blijft in mijn pak
Hihiquote:
Lord!quote:
Sally in the house!quote:
Sallyquote:
Oke newbiequote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn , beetje jammer wel , deze users hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begon
Jawel, veel seks via de dmquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn , beetje jammer wel , deze users hebben overduidelijk geen idee hoe het hier allemaal begon
Ik hoef eigenlijk helemaal niets van jou te horen , scheelt weer.quote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk helemaal niets van jou te horen , scheelt weer.
Je zat er dichtbij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou ja zegIk voel juist een klik
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou ja zegIk voel juist een klik
Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terugquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dit specifieke geval heb ik niets te geven.
Grapjas ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geef mij nu je angst, ik geef je er hoop voor terug
Dat is niet erg. We staan nu voor een tweesprong en we weten niet waarheen.quote:
Liever niet neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is niet erg. We staan nu voor een tweesprong en we weten niet waarheen.
Ach zouden we niet beter blind zijn voor de wereld om ons heen?
Misschien kan je je climax beter uit andere zaken halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |