Ik weet wel welke extra's ik erop zetquote:
Groupie!quote:
Ja, duidelijk een kenner.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet wel welke extra's ik erop zet
Nog steeds voor de climax?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik had gisteren toch gezegd dat ik vanavond nog even langs zo komen op deze plek?
De dag is nog niet voorbij eh? En de climax moet toch vanuit jezelf komen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:59 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, die ook vandaag wel niet meer zal komen.
Ach ja, ik heb mij er maar bij neer te leggen.
In dat geval zal 't nog wel heeeel lang duren.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij eh? En de climax moet toch vanuit jezelf komen.
Niemand die je kan helpen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In dat geval zal 't nog wel heeeel lang duren.
Nah, wat stom zeg.quote:
quote:
quote:
Wie is ze?quote:
Mag je alleen op oneven dagen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die oplossing is niet op alle dagen van de week even wenselijk.
Zo'n bende wordt het toch niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. Nee, maar er zijn dagen waarop je rommel makkelijker opruimt dan op andere dagen.
Schiet je liters?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat hangt van de climax af, toch?
Nee, lijkt mij ook niet. Ik heb nog nooit hoeven dweilen iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |