Niet geluisterd maar een gokje op Van Dik Hout - Stil in mij?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Hooo sorry voor de vertraging.
Wat was vorige week het hoogst genoteerde Nederlandstalige nummer in de Top 90's van NPO Radio 2?
Op plek 27 het op twee na hoogst genoteerde Nederlandstalige nummer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Niet geluisterd maar een gokje op Van Dik Hout - Stil in mij?
Had gekund, pas in '96 uitgebracht. Maar wel slechts de nummer 195 van de lijst.quote:
Barst, je hebt gelijk. Positie val wel tegen dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had gekund, pas in '96 uitgebracht. Maar wel slechts de nummer 195 van de lijst.
Warm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Barst, je hebt gelijk. Positie val wel tegen dan.
Acda en de Munnik - Niet of nooit geweest?
Summer of '69 en One (Metallica) staan ook in de top 100, ook erg 90'squote:
Stand 1463:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:09 schreef pipster het volgende:
Acda en de Munnik - Het regent Zonnestralen
Welk nummer van wie?quote:I get the same old dreams same time every night
Fall to the ground and I wake up
So I get out of bed, put on my shoes and in my head
Thoughts fly back to the breakup
Rainbow - Since You've Been Gonequote:
quote:
Blackmore’s Night (met Candice Night)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:27 schreef Blogman het volgende:
Hoe heet de band die Ritchie Blackmore met zijn vrouw tegenwoordig runt?
Stand 1463:quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blackmore’s Night (met Candice Night)
Maakte de 1993 tour af toen Blackmore er halverwege plotseling mee stopte.quote:
Terry Reid is de zanger die zowel Led Zeppelin als Deep Purple heeft afgewezen.Ook zo'n fijne trivia vraag.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:17 schreef Ulx het volgende:
Ik heb geen idee wie Terry Reid is. Ik gok die.
Iedere keer als ze bij de Top 2000 quiz/ a go go Smoke on the water laten zien, is het de live versie met Coverdale. Die wist ik wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef PPL het volgende:
Ah... dan gok ik David Coverdale.
Die had het vast te druk met Whitesnake om bij te snabbelen.
Harry Styles?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
Opstartvraagje dan maar
Helaas is Liam Payne van One Direction afgelopen week overleden. Noem de andere 4 leden. Laatst goede krijgt het punt
ik reken hem helemaal goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:12 schreef TALIN het volgende:
[..]
Harry Styles?
die Malik knakker
Louis Tomlinson?
Neil Horan?
Stand 1463:quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:11 schreef Bargehassus het volgende:
Op basis van Robbie van Leeuwen: Mariska Veeres?
Het antwoord is correct hoewel ik eigenlijk op zoek was naar de componist, Ludwig von Beethoven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:05 schreef Ulx het volgende:
Friedrich Schiller - Ode an die Freunde.
AKA het Europese volkslied
Ik snap niet dat je op woensdag een goed antwoord geeft....dan niet meer reageert...en op vrijdag weer gewoon een vraag beantwoord zonder zelf vraag te stellenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:17 schreef Ulx het volgende:
Ik heb geen idee wie Terry Reid is. Ik gok die.
Van de quote krijg je toch ook een meldingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:33 schreef Ulx het volgende:
Druk. Zet voortaan even een like bij het juiste antwoord. Zie ik een melding.
Nope, alleen op de FP.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van de quote krijg je toch ook een melding
Ik wel hoorquote:
Wat is de stage name van mevrouw Thomas?quote:Katherine Thomas (born June 6, 1966), best known by her stage name, is an American guitarist and singer best known for her thrash metal interpretations of well-known pieces of classical music. Most feature her using the electric guitar, but on some she uses the violin. Thomas is a classically trained violinist, graduating from the Juilliard School and touring for a time playing conventional classical music before crossing over to metal.
Guitar One magazine listed her as one of the "Fastest Shredders of All Time". Her classical background, technical skills and self-promotion are sometimes compared to Yngwie Malmsteen. In an interview in metallian.com she claimed to be the reincarnation of Beethoven.
Klopt, ik werd helemaal gek van al die meldingen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Staat dan uit in je settings
Juist...quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt, ik werd helemaal gek van al die meldingen.
Uiteraard.quote:
Liken werkt wel iig.quote:
Is dat Cat Power?quote:
Nee, maar zeker wel een soort vervolgvraagquote:
Kate MCarlile ?quote:
Is dt een poging tot Kate McGarrigle? Dan ook nee.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je kunt wel merken dat Tong weinig VI meer kijkt, dat wel
Welk nummer isquote:is a folk rock song by American singer-songwriter Harry Chapin, from his fourth studio album, Verities & Balderdash (1974). The single topped the US Billboard Hot 100 in December 1974. As Chapin's only number-one song, it became the best known of his work and a staple for folk rock music.
Whiskey in the Jar ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welk nummer is? In Nederland vooral in een andere versie bekend.
Yesquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:32 schreef Litpho het volgende:
Cat’s in the cradle bekender van Ugly Kid Joe
Makkelijk dus :’)quote:
Nee, brits en een paar jaar ouder.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:53 schreef PPL het volgende:
Op basis van Eddie's nummer 'Party all the time' was het vast iets van Rick James.
Superfreak?
De zoon van Billy Joel ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:13 schreef Berkery het volgende:
Wie kreeg enige tijd geleden op twitter/X het verwijt dat hij de naam van zijn vader gebruikte t.b.v. zijn eigen carriere, en veranderde toen (op twitter) zijn achternaam in 'Led Zeppelin'?
Bonham ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:06 schreef Bargehassus het volgende:
Was er niet een verhaal dat de zoon van de drummer van Led Zeppelin iets wilde doen met holgrammen van zijn vader? Namen geen idee.
Ik gok dus op de zoon van de voormalige drummer van Led Zeppelin.
https://www.thepoke.com/2(...)was-a-proper-banger/quote:
Dries Roelvink ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:39 schreef bartrid het volgende:
Welke zanger zou z'n achternaam officieel veranderen als z'n album de eerste plaats bereikte?
Engels.quote:
Denk niet dat die de tegenwoordigheid van geest nog heeft.quote:
Blunty mcBluntfacequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk niet dat die de tegenwoordigheid van geest nog heeft.
James Blunt.
Too soon?quote:
Dave Berry ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Over pied pipers gesproken, welke Engelse vader had eind jaren 60 een hit in Nederland met welke song, waarin de 'pied piper' ook duidelijk aanwezig was?
Marty Wilde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Over pied pipers gesproken, welke Engelse vader had eind jaren 60 een hit in Nederland met welke song, waarin de 'pied piper' ook duidelijk aanwezig was?
quote:
Het is Precum Haremquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:18 schreef tong80 het volgende:
A Whiter Shade of Pale_Procum Harum ?
vragen zoals deze weet ik niet en google ik graag om kennis op te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:51 schreef Burnett het volgende:
top40 van Veronica in 1968 qua punten
LOL.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:55 schreef TALIN het volgende:
en dan die reclame slogan onderaan :-)
Trump zou er blij mee zijn!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hein had wel een keer de grootste hit van het jaar idd, maar volgens mij was dat Ich bau dir ein anschluss
quote:was een Duits-Oostenrijks gelegenheidsproject van het Oostenrijkse humoristenduo Josi Prokopetz en Manfred Tauchen en de Duitse zangeressen Annette en Inga Humpe. De groep liftte in de eerste helft van de jaren 80 van de 20e eeuw mee op het succes van de Neue Deutsche Welle, een succesperiode van Duitstalige punk en new wave, waaraan Annette Humpe als zangeres van Ideal al langer haar bijdrage leverde.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:26 schreef TALIN het volgende:
Klaus und Klaus!
ze heten ook echt Klaus en Klaus, hebben ooit een Duitse cover gemaakt van er staat een paard op de gang!
hoe weet ik dat?
ergens in de jaren 80 hadden we hier: er staat een paard op de gang en ik heb Duitse familie, jaar later kwamen ze met: es steht ein pherd auf dem flur oid.
hadden die ook niet een mascotte in de vorm van een zeeleeuw oid?
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:35 schreef TALIN het volgende:
gezocht band en naam van liedje:
Have you got colour in your cheeks?
Do you ever get that fear that you can't shift the type
That sticks around like summat in your teeth?
Are there some aces up your sleeve?
Have you no idea that you're in deep?
I've dreamt about you nearly every night this week
How many secrets can you keep?
'Cause there's this tune I found
That makes me think of you somehow an' I play it on repeat
Until I fall asleep, spillin' drinks on my settee
Over welk nummer gaat dit?quote:The Menendez brothers have again become the talk of the town for a bizarre song choice that was played at their mum and dad's funeral.
A hit Netflix series shows Lyle and Erik, who shot parents Jose & Kitty to death in 1989, playfamous track
- but did it really happen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:42 schreef Berkery het volgende:
Omdat ik weet dat het goed is, en ik deze had klaarstaan voor 'Foute Vrijdag':
[..]
Over welk nummer gaat dit?Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss YouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Alleen daarvoor hadden ze al 25 jaar moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You.
Kate Bush - Running up that Hill?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke ruim twintig jaar oude hit werd dit jaar opnieuw een hit nadat het in een film werd gebruikt?
Nope, dat was twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:06 schreef Blogman het volgende:
[..]
Kate Bush - Running up that Hill?
Yesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:28 schreef Geluiden het volgende:
Murder on the dancefloor van Sophie Ellis-Bextor?
Perfect!quote:
quote:
Hm. Verdacht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:42 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Perfect!
Stand 1463:
Da_Sandman 3
pipster 2
Blogman 1
Litpho 2
Ulx 2
TALIN 2
Bargehassus 1
n00biedoobiedoo 5
Berkery 2
bartrid 1
Modus 1
MadMaster 1
Burnett 1
iggyinthehouse 1
Geluiden 1
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Geluiden het volgende:
[..]
De P in P Diddy staat voor pipster.
quote:What else should I be?
![]()
What else could I say?
Everyone is gay
What else could I write?
I don't have the right
What else should I be?
![]()
quote:
Lenny Kravitz ? Lijkt me zo'n type.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:59 schreef Geluiden het volgende:
Welke artiest speelde een MTV Unplugged sessie met versterkte gitaren, waardoor ‘Un’ van de naam van de album uitgave werd geschrapt?
Nope, maar ik snap je gedachtengang.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lenny Kravitz ? Lijkt me zo'n type.
Bryan Adams, de Canadese...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Een beetje warm, maar niet wie ik zoek.
Yesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bryan Adams, de Canadese...
Bruce Springsteen?
The Riverquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Bargehassus het volgende:
Bruce Springsteen heeft met drie verschillende nummers de top 100 van de Top2000 gehaald. (Solo c.q met de E-street band). Alle jaren van de Top2000 meenemend.
Welke drie nummers zijn dat?
De laatste goede voor het punt!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The River![]()
Born To Run![]()
Dancing In The Dark![]()
Born in the USA ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De laatste goede voor het punt!
Dat is 'em!quote:
Jeff Lyn en George Harrisson ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:27 schreef Bargehassus het volgende:
Roy Orbison, Bob Dylan en Tom Petty zijn een zekerheidje.
De ander twee... Arghhhh. ff denken
• George Harrisonquote:
Ja, maar daarom droeg hij niet de typerende zwarte glazen.quote:
Net nog even gecontroleerd, maar op z'n Engelse Wiki staat hetgeen ik ook zoek. Ok als ik je de punten geef? Hij had namelijk op weg naar een optreden z'n bril in het vliegtuig laten liggen en gebruikte deze voor tijdelijk. Maar er werden veel foto's gemaakt en het "trok kijkers"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Er gaan verschillende verhalen over die zwarte bril, van overgevoeligheid voor licht tot simpelweg een gimmick…
Jij bepaalt of mijn antwoord 'juist' is, dus doe wat je denkt dat goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog even gecontroleerd, maar op z'n Engelse Wiki staat hetgeen ik ook zoek. Ok als ik je de punten geef? Hij had namelijk op weg naar een optreden z'n bril in het vliegtuig laten liggen en gebruikte deze voor tijdelijk. Maar er werden veel foto's gemaakt en het "trok kijkers"
Stand 1463:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bepaalt of mijn antwoord 'juist' is, dus doe wat je denkt dat goed is.
Als je de vraag wil intrekken en geen punt wil toekennen, vind ik het ook prima…
Wel een mooie clip. Mooi stukje over haar gelezen vandaag. Eén van de laatste iconen uit de jaren 80.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:20 schreef MadMaster het volgende:
De single 'Slave To The Rhythm' van Grace Jones heeft op het gelijknamige album een andere titel.
Wat is die titel?
is dat niet zoals die speaker aankondigd: "Ladies and gentlemen: misses Grace Jones!!"quote:
Stand 1463:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:25 schreef TALIN het volgende:
[..]
"Ladies and gentlemen: miss Grace Jones!!"
KoRn-Shoots and laddersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef TALIN het volgende:
we zoeken weer een nummertje
Band: Amerikaans
stijl: hard
zanger heeft een unieke microfoonstandaard (nee het is niet een nummer van Ministry)
nummer: kinderliedje uit de black plague tijd
extra: bagpipes
ik zag de band ooit in de Grolsch Arena 2004, podium over de lengte van veld, in voorprogramma van grote band.
bij elke nummer hoorde ik de hele tijd een harde tik, soms rytmisch soms zoals Cliff Burton headbangde..
bleek de basgitarist zn basgitaar zo laag te hebben hangen dat tijdens het headbangen zn bas de grond soms raakte..
hoe dan?quote:
Neuh, die had ik wel herkendquote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:02 schreef Modus het volgende:
Geen idee maar zou zomaar 1 of andere hippe emo/metalcore act kunnen zijn?
quote:are commonly compared with Black Sabbath; however,
has described this as misleading, because none of the band members listen to Sabbath. Other groups against which the band have been compared include Kyuss, Blue Cheer, Tool, Queens of the Stone Age, Pink Floyd, and Led Zeppelin.
Al Them Wiches ?quote:
Stand 1463:quote:
ALLquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef tong80 het volgende:
Welke band was eigenlijk Descendents, maar dan onder een andere naam?
Stand 1463:quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ALL
maar da's wel lullig tegenover Milo
ik verkies de juiste spellingquote:
Was ms een beetje te makkelijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die ene de niet Jimmy Somerville of Steve Bronski is?
quote:Just a
Livin' in a lonely world
She took the midnight train going anywhere
Fisher Z ? John Wats ?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:00 schreef PPL het volgende:
Welke band is dit?
[ afbeelding ]are a British rock group and main creative project of singer, guitarist and poet <knip>
Ze zien er wel Hollands jaren 80 uit iig.quote:
Billy Ocean ?quote:
Niks disco, touwtje springen…quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:03 schreef Bargehassus het volgende:
Lobo? Van the Caribbean discoshow?
Er staat mij iets bij van Double Dutch nu je over touwtje springen begint, maar verder dan dat kom ik niet.quote:
Wat mij weer doet denken aan Double Date. Dank je wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij van Double Dutch nu je over touwtje springen begint, maar verder dan dat kom ik niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 14:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat mij weer doet denken aan Double Date. Dank je wel.![]()
![]()
![]()
We wensen de volgende kandidaat meer succes…quote:Op zondag 3 november 2024 15:45 schreef PPL het volgende:
Zie ik Frankie goes to Hollywood?
Die tweede herken ik niet.
Frank Stallone - Double Dutch?
Ik had verwacht dat de combi 'Dutch' en de in de videoclip ook door hem gedragen cowboyhoed een makkelijke vraag zou opleveren, maar dat viel dus tegen…quote:
Het schoot me te binnen toen ik wat las over de verkiezingen in de VS.quote:Op maandag 4 november 2024 11:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht dat die de moeilijkste zou zijn, maar
quote:
Cristina Branco?quote:
Die is het welquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 16:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is het wel.
Bargehassus 2
bartrid 1
Berkery 3
Blogman 2
Burnett 1
Da_Sandman 4
Geluiden 2
iggyinthehouse 1
Litpho 2
MadMaster 3
Modus 4
n00biedoobiedoo 7
pipster 2
Poppejans1.4 1
PPL 2
TALIN 3
tong80 3
Ulx 2
quote:Numa casa portuguesa fica bem
Pão e vinho sobre a mesa
E se à porta humildemente bate alguém
Senta-se à mesa com a gente
Fica bem essa franqueza fica bem
Que o povo nunca a desmente
A alegria da pobreza
Está nesta grande riqueza
De dar e ficar contente
Ik was het topic weer eens kwijt in mijn AT, maar dat was Amalia Rodrigues/Rodriquez of hoe je haar achternaam ook schrijft…quote:
Zeker! Amália Rodrigues.quote:Op maandag 4 november 2024 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was het topic weer eens kwijt in mijn AT, maar dat was Amalia Rodrigues/Rodriquez of hoe je haar achternaam ook schrijft…
mevrouw Gilberto! The Girl From Ipanema! die is gisteravond toch gaan hemelen!quote:
Dat deed ze op 5 juni 2023 al…quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:03 schreef TALIN het volgende:
[..]
mevrouw Gilberto! The Girl From Ipanema! die is gisteravond toch gaan hemelen!
Patrick Tilon, AKA Rudeboy.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef TALIN het volgende:
op het album: 'Sounds From The Obscure" speelt ook (zang) the Arguido mee!
Wie is "the Arguido"?
bingo!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Patrick Tilon, AKA Rudeboy.
* Ulx draagt nu een Phantom Four shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Geert de Groot speelde bij Fatal Flowers DE beste Nederlandse band ooit!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef Ulx het volgende:
Hoe heet het dub/electronica project van Scram C Baby leden Frank van Praag en Geert de Groot waarvan net het tweede album genaamd 'We Can't Be Wrong' is uitgekomen?
Bargehassus 2quote:Op donderdag 7 november 2024 10:51 schreef TALIN het volgende:
[..]
Geert de Groot speelde bij Fatal Flowers DE beste Nederlandse band ooit!
dus ik houd bij wie wat waar doet!
I Believe My Mess? is dat een project? ik dacht dat gewoon een band was naast/los van Scram C Baby
Staat één puntje voor 1 letter ?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:57 schreef TALIN het volgende:
.... roots liggen in een coverband genaamd de Shemps
De band vernoemde zich naar een kunstwerk in het Magnuson Park in Seattle.
wat moet er op de plek van de 4 puntjes staan?
yes Spoonman!quote:
Bargehassus 2quote:
Paul Anka…quote:Op donderdag 7 november 2024 16:52 schreef pipster het volgende:
Deze meneer heeft op deze plaat dan weer Black Hole Sun gecoverd.
[ afbeelding ]
Wie?
Hoplaquote:
Richard kwam pas in de spotlichten, nadat het gezochte duo zo'n beetje van het podium verdwenen was…quote:Op donderdag 7 november 2024 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Links heeft wel iets weg van Richard Carpenter ?
Deze?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:27 schreef Bargehassus het volgende:
Geen idee of ze het zijn, maar ik ken een duo Paul and Paula met een nummer Hey Paula.
quote:Zou wel een bijzonder aardige vervolgvraag zijn.
Miriam Makeba ?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:29 schreef Bargehassus het volgende:
Op het nummer van Paul Simon "African skies" van het album "Graceland" zong een bekende zangeres mee. Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |