Ja, maar daarom droeg hij niet de typerende zwarte glazen.quote:
Net nog even gecontroleerd, maar op z'n Engelse Wiki staat hetgeen ik ook zoek. Ok als ik je de punten geef? Hij had namelijk op weg naar een optreden z'n bril in het vliegtuig laten liggen en gebruikte deze voor tijdelijk. Maar er werden veel foto's gemaakt en het "trok kijkers"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Er gaan verschillende verhalen over die zwarte bril, van overgevoeligheid voor licht tot simpelweg een gimmick…
Jij bepaalt of mijn antwoord 'juist' is, dus doe wat je denkt dat goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog even gecontroleerd, maar op z'n Engelse Wiki staat hetgeen ik ook zoek. Ok als ik je de punten geef? Hij had namelijk op weg naar een optreden z'n bril in het vliegtuig laten liggen en gebruikte deze voor tijdelijk. Maar er werden veel foto's gemaakt en het "trok kijkers"
Stand 1463:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bepaalt of mijn antwoord 'juist' is, dus doe wat je denkt dat goed is.
Als je de vraag wil intrekken en geen punt wil toekennen, vind ik het ook prima…
Wel een mooie clip. Mooi stukje over haar gelezen vandaag. Eén van de laatste iconen uit de jaren 80.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:20 schreef MadMaster het volgende:
De single 'Slave To The Rhythm' van Grace Jones heeft op het gelijknamige album een andere titel.
Wat is die titel?
is dat niet zoals die speaker aankondigd: "Ladies and gentlemen: misses Grace Jones!!"quote:
Stand 1463:quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:25 schreef TALIN het volgende:
[..]
"Ladies and gentlemen: miss Grace Jones!!"
KoRn-Shoots and laddersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:10 schreef TALIN het volgende:
we zoeken weer een nummertje
Band: Amerikaans
stijl: hard
zanger heeft een unieke microfoonstandaard (nee het is niet een nummer van Ministry)
nummer: kinderliedje uit de black plague tijd
extra: bagpipes
ik zag de band ooit in de Grolsch Arena 2004, podium over de lengte van veld, in voorprogramma van grote band.
bij elke nummer hoorde ik de hele tijd een harde tik, soms rytmisch soms zoals Cliff Burton headbangde..
bleek de basgitarist zn basgitaar zo laag te hebben hangen dat tijdens het headbangen zn bas de grond soms raakte..
hoe dan?quote:
Neuh, die had ik wel herkendquote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:02 schreef Modus het volgende:
Geen idee maar zou zomaar 1 of andere hippe emo/metalcore act kunnen zijn?
quote:are commonly compared with Black Sabbath; however,
has described this as misleading, because none of the band members listen to Sabbath. Other groups against which the band have been compared include Kyuss, Blue Cheer, Tool, Queens of the Stone Age, Pink Floyd, and Led Zeppelin.
Al Them Wiches ?quote:
Stand 1463:quote:
ALLquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef tong80 het volgende:
Welke band was eigenlijk Descendents, maar dan onder een andere naam?
Stand 1463:quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ALL
maar da's wel lullig tegenover Milo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |