Dave Berry ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Over pied pipers gesproken, welke Engelse vader had eind jaren 60 een hit in Nederland met welke song, waarin de 'pied piper' ook duidelijk aanwezig was?
Marty Wilde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:39 schreef MadMaster het volgende:
Over pied pipers gesproken, welke Engelse vader had eind jaren 60 een hit in Nederland met welke song, waarin de 'pied piper' ook duidelijk aanwezig was?
quote:
Het is Precum Haremquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:18 schreef tong80 het volgende:
A Whiter Shade of Pale_Procum Harum ?
vragen zoals deze weet ik niet en google ik graag om kennis op te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:51 schreef Burnett het volgende:
top40 van Veronica in 1968 qua punten
LOL.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:55 schreef TALIN het volgende:
en dan die reclame slogan onderaan :-)
Trump zou er blij mee zijn!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hein had wel een keer de grootste hit van het jaar idd, maar volgens mij was dat Ich bau dir ein anschluss
quote:was een Duits-Oostenrijks gelegenheidsproject van het Oostenrijkse humoristenduo Josi Prokopetz en Manfred Tauchen en de Duitse zangeressen Annette en Inga Humpe. De groep liftte in de eerste helft van de jaren 80 van de 20e eeuw mee op het succes van de Neue Deutsche Welle, een succesperiode van Duitstalige punk en new wave, waaraan Annette Humpe als zangeres van Ideal al langer haar bijdrage leverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |