quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:42 schreef Berkery het volgende:
Omdat ik weet dat het goed is, en ik deze had klaarstaan voor 'Foute Vrijdag':
[..]
Over welk nummer gaat dit?Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss YouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Alleen daarvoor hadden ze al 25 jaar moeten krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Milli Vanilli - Girl I'm Gonna Miss You.
Kate Bush - Running up that Hill?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke ruim twintig jaar oude hit werd dit jaar opnieuw een hit nadat het in een film werd gebruikt?
Nope, dat was twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:06 schreef Blogman het volgende:
[..]
Kate Bush - Running up that Hill?
Yesquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:28 schreef Geluiden het volgende:
Murder on the dancefloor van Sophie Ellis-Bextor?
Perfect!quote:
quote:
Hm. Verdacht.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:42 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Perfect!
Stand 1463:
Da_Sandman 3
pipster 2
Blogman 1
Litpho 2
Ulx 2
TALIN 2
Bargehassus 1
n00biedoobiedoo 5
Berkery 2
bartrid 1
Modus 1
MadMaster 1
Burnett 1
iggyinthehouse 1
Geluiden 1
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:53 schreef Geluiden het volgende:
[..]
De P in P Diddy staat voor pipster.
quote:What else should I be?
![]()
What else could I say?
Everyone is gay
What else could I write?
I don't have the right
What else should I be?
![]()
quote:
Lenny Kravitz ? Lijkt me zo'n type.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:59 schreef Geluiden het volgende:
Welke artiest speelde een MTV Unplugged sessie met versterkte gitaren, waardoor ‘Un’ van de naam van de album uitgave werd geschrapt?
Nope, maar ik snap je gedachtengang.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lenny Kravitz ? Lijkt me zo'n type.
Bryan Adams, de Canadese...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Een beetje warm, maar niet wie ik zoek.
Yesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bryan Adams, de Canadese...
Bruce Springsteen?
The Riverquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Bargehassus het volgende:
Bruce Springsteen heeft met drie verschillende nummers de top 100 van de Top2000 gehaald. (Solo c.q met de E-street band). Alle jaren van de Top2000 meenemend.
Welke drie nummers zijn dat?
De laatste goede voor het punt!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The River![]()
Born To Run![]()
Dancing In The Dark![]()
Born in the USA ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De laatste goede voor het punt!
Dat is 'em!quote:
Jeff Lyn en George Harrisson ?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:27 schreef Bargehassus het volgende:
Roy Orbison, Bob Dylan en Tom Petty zijn een zekerheidje.
De ander twee... Arghhhh. ff denken
• George Harrisonquote:
Ja, maar daarom droeg hij niet de typerende zwarte glazen.quote:
Net nog even gecontroleerd, maar op z'n Engelse Wiki staat hetgeen ik ook zoek. Ok als ik je de punten geef? Hij had namelijk op weg naar een optreden z'n bril in het vliegtuig laten liggen en gebruikte deze voor tijdelijk. Maar er werden veel foto's gemaakt en het "trok kijkers"quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Er gaan verschillende verhalen over die zwarte bril, van overgevoeligheid voor licht tot simpelweg een gimmick…
Jij bepaalt of mijn antwoord 'juist' is, dus doe wat je denkt dat goed is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net nog even gecontroleerd, maar op z'n Engelse Wiki staat hetgeen ik ook zoek. Ok als ik je de punten geef? Hij had namelijk op weg naar een optreden z'n bril in het vliegtuig laten liggen en gebruikte deze voor tijdelijk. Maar er werden veel foto's gemaakt en het "trok kijkers"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |