bingo!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Patrick Tilon, AKA Rudeboy.
* Ulx draagt nu een Phantom Four shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geert de Groot speelde bij Fatal Flowers DE beste Nederlandse band ooit!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:19 schreef Ulx het volgende:
Hoe heet het dub/electronica project van Scram C Baby leden Frank van Praag en Geert de Groot waarvan net het tweede album genaamd 'We Can't Be Wrong' is uitgekomen?
Bargehassus 2quote:Op donderdag 7 november 2024 10:51 schreef TALIN het volgende:
[..]
Geert de Groot speelde bij Fatal Flowers DE beste Nederlandse band ooit!
dus ik houd bij wie wat waar doet!
I Believe My Mess? is dat een project? ik dacht dat gewoon een band was naast/los van Scram C Baby
Staat één puntje voor 1 letter ?quote:Op donderdag 7 november 2024 13:57 schreef TALIN het volgende:
.... roots liggen in een coverband genaamd de Shemps
De band vernoemde zich naar een kunstwerk in het Magnuson Park in Seattle.
wat moet er op de plek van de 4 puntjes staan?
yes Spoonman!quote:
Bargehassus 2quote:
Paul Anka…quote:Op donderdag 7 november 2024 16:52 schreef pipster het volgende:
Deze meneer heeft op deze plaat dan weer Black Hole Sun gecoverd.
[ afbeelding ]
Wie?
Hoplaquote:
Richard kwam pas in de spotlichten, nadat het gezochte duo zo'n beetje van het podium verdwenen was…quote:Op donderdag 7 november 2024 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Links heeft wel iets weg van Richard Carpenter ?
Deze?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:27 schreef Bargehassus het volgende:
Geen idee of ze het zijn, maar ik ken een duo Paul and Paula met een nummer Hey Paula.
quote:Zou wel een bijzonder aardige vervolgvraag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |