SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smikkelen en smullenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja wie drinkt er dan ook worstdrankjes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Groot houdt er blijkbaar niet zo van in je UI!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Kom vechten dan.quote:
Er zit weer een zelfgemaakte pizza in de oven
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nonomnomquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit weer een zelfgemaakte pizza in de oven![]()
Alles zelf gemaakt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik hou er best van om afgeleid te worden door de VrijMiBabes onder aan iedere pagina, maar wie probeert me hier in de zeik te nemen?Random Pics van de Dag #842
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hou er best van om afgeleid te worden door de VrijMiBabes onder aan iedere pagina, maar wie probeert me hier in de zeik te nemen?Random Pics van de Dag #842
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Yes. Ik heb zelfs nog de koe gemolken, kaas gemaakt en deze in de grotten van Italië laten rijpen om heerlijk gorgonzola te krijgen.quote:Trotste mama van Ambar
Ik moet binnenkort weer terug om de waterbuffel te melken. De mozzarella is op.Trotste mama van Ambar
@bondagequote:Op zondag 13 oktober 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Maak je die waterbuffels ook zelf?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet binnenkort weer terug om de waterbuffel te melken. De mozzarella is op.Lach met een schone bips![]()
Nee, want ik ben God niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maak je die waterbuffels ook zelf?Trotste mama van Ambar
Nog even wachten op de aardappels en dan moet dat wel lukken denk ik.quote:
Er is maar één God!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een bazin ben je ook. Doet ze gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Yes. Ik heb zelfs nog de koe gemolken, kaas gemaakt en deze in de grotten van Italië laten rijpen om heerlijk gorgonzola te krijgen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar is er inderdaad maar 1 van. @:ToT God![]()
![]()
De tomaten voor de saus heb ik natuurlijk ook zelf geteeld. En ik heb een graanveld om zelf graan te kunnen oogsten om weer meel van te malen. Dat ik natuurlijk zelf doe in mijn zelfgebouwde molen.Trotste mama van Ambar
Ik ga verder en dieper dan een tradwife ooit zal gaanTrotste mama van Ambar
....gemaakt van planken van bomen die je zelf geplant en gekapt hebt!quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De tomaten voor de saus heb ik natuurlijk ook zelf geteeld. En ik heb een graanveld om zelf graan te kunnen oogsten om weer meel van te malen. Dat ik natuurlijk zelf doe in mijn zelfgebouwde molen.![]()
![]()
Mag je proberen. Doe ik vast mijn schoenen en sokken uit.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar slaan voor je?
LYLT draait zich om en druipt af.......quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag je proberen. Doe ik vast mijn schoenen en sokken uit.Lach met een schone bips![]()
Uiteraardquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
....gemaakt van planken van bomen die je zelf geplant en gekapt hebt!Trotste mama van Ambar
Mag maar ik kan hem zelf ook wel even een schop onder zijn kont gevenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar slaan voor je?![]()
Do it, ik ben bang voor die blote poten.....quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag maar ik kan hem zelf ook wel even een schop onder zijn kont geven
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT draait zich om en druipt af.......![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT draait zich om en druipt af.......
Heb je zulke langen benen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag maar ik kan hem zelf ook wel even een schop onder zijn kont geven![]()
Ja van naakte LGBTQIA+++ leden moet ik in het algemeen ook vrij weinig hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Do it, ik ben bang voor die blote poten.....
(Potjes zijn een uitzondering! soms!)
![]()
Wil je hier een serieuze reactie op?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van naakte LGBTQIA+++ leden moet ik in het algemeen ook vrij weinig hebben.
(Potjes zijn een uitzondering! soms!)
Uiteraard niet, maar jij had het over blote poten!quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je hier een serieuze reactie op?![]()
![]()
* Lovely sluit fok maar afquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het beter ver schoppen in het leven.
Hier heb je er 1 VrijMiBabes #136 (not very sfw!)quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar jij had het over blote poten!Lach met een schone bips![]()
quote:
Ik sluit de laptop wel af, batterij is leeg, geen zin om de lader te pakkenTotzo! Vanaf de bank
Dikke Bolk
Vrij weinig mis mee!quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier heb je er 1 VrijMiBabes #136 (not very sfw!)![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sluit de laptop wel af, batterij is leeg, geen zin om de lader te pakkenTotzo! Vanaf de bank
Dikke Bolk![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zat gelukkig net met een speelgoedbak over zijn hoofd toen ik dat plaatje aanklikte!![]()
![]()
Mooi die kinderlijke onschuldquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders was het vast iets van: "Haha, papa! Die mevrouw heeft een bloot kontje!"
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi die kinderlijke onschuldZeker!
![]()
Deze suggestie ineens is dan wel weer raarquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders was het vast iets van: "Haha, papa! Die mevrouw heeft een bloot kontje!"Random Pics van de Dag #1102
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze suggestie ineens is dan wel weer raarRandom Pics van de Dag #1102
![]()
![]()
Beter het forum dan jijquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blame het forums algoritme wat crack heeft gerookt.![]()
Houden zoquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar te kopen gelukkig.![]()
![]()
Ik heb zelfs nog nooit een joint gerooktquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het ook niet van plan te proberen![]()
![]()
Vannacht had er hier eentje coke gebruikt, misschien ff vragen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar te kopen gelukkig.![]()
![]()
Is best aardig, maar wat whiskey'tjes in de flikker vind ik fijner.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een joint gerookt![]()
Dat wel, maar viel ik van in slaap steeds. Coke en MDMA heel veel gedaan maar is ook 20 jaar geleden. Op gegeven moment was ik er ook gewoon klaar mee. Was ook vooral met uitgaan toen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een joint gerooktLach met een schone bips![]()
Niet in het minst nieuwsgierig naarquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Vannacht had er hier eentje coke gebruikt, misschien ff vragen?![]()
![]()
Ik heb alleen wiet, paddo's en wat kruiden uitgeprobeerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wel, maar viel ik van in slaap steeds. Coke en MDMA heel veel gedaan maar is ook 20 jaar geleden. Op gegeven moment was ik er ook gewoon klaar mee. Was ook vooral met uitgaan toen.
Was echt wel tof hoor, absoluut!Maar ben er ook allang helemaal klaar mee.
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet in het minst nieuwsgierig naarBeter!
![]()
Oh, maar die lust ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Is best aardig, maar wat whiskey'tjes in de flikker vind ik fijner.![]()
![]()
Ik heb behalve alcohol en cafeïne nooit iets anders qua drugs gebruikt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik kom soms nog wel wat lui uit die tijd tegen die nog immer in hetzelfde godvergeten kutdorp wonen. En hun weekenden zien er nog steeds uit als toen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen wiet, paddo's en wat kruiden uitgeprobeerd.
Was echt wel tof hoor, absoluut!Maar ben er ook allang helemaal klaar mee.
Zo blij dat ik daar niet in ben blijven hangen.Lach met een schone bips![]()
Zo groot ben ik gelukkig niet.quote:
Suiker en zoetmakers zijn in zekere zin ook drugs... En heel lastig om vanaf te komen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb behalve alcohol en cafeïne nooit iets anders qua drugs gebruiktLach met een schone bips![]()
Oja was ook zo..quote:
* Lovely geeft een schop onder aikie zijn kont
Ik ben serieus een pussy wat dat aangaat, pils lust ik. Maar alles sterker lust ik gewoon niet meer. En wel jammer soms als we met paar man samen zitten en zij rustig van Whiskey genieten. Zit ik daar met een biertjequote:
Auwquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja was ook zo..
* Lovely geeft een schop onder aikie zijn kont
Voordat whisky whisky wordt, is het bier.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben serieus een pussy wat dat aangaat, pils lust ik. Maar alles sterker lust ik gewoon niet meer. En wel jammer soms als we met paar man samen zitten en zij rustig van Whiskey genieten. Zit ik daar met een biertje![]()
Even wat balans voor het plaatje wat je postte waardoor ToT bijna een lastig gesprek moest gaan hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gloeiende godverse akelige man
Als puber wel die fase gehad met liters frisdrank maar zoetigheid neem ik nu beperktquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Suiker en zoetmakers zijn in zekere zin ook drugs... En heel lastig om vanaf te komen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik drukte me dan ook uiterst beheerst uit in mijn bewoordingen jegens jou vanwege het plaatje. In mijn hoofd gingen deze bewoordingen dan ook anders beste man.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Even wat balans voor het plaatje wat je postte waardoor ToT bijna een lastig gesprek moest gaan hebben.
Vroeger gingen er zakjes snoep, drop en 300 gr repen chocolade tegelijk naar binnen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als puber wel die fase gehad met liters frisdrank maar zoetigheid neem ik nu beperkt
Tegenwoordig wordt ik al bijna misselijk als ik langs het schap loop.![]()
Ik drink wel gewoon frisdrank enzo, maar niet meer dan 2x per dag. Over algemeen drink ik de hele dag bubbel water. Eerder die met vleugje citroen maar ik proef die citroen nu niet meer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als puber wel die fase gehad met liters frisdrank maar zoetigheid neem ik nu beperktLach met een schone bips![]()
aequeligquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gloeiende godverse akelige man![]()
![]()
* DJMO schopt @ToT naar messengerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weet ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drukte me dan ook uiterst beheerst uit in mijn bewoordingen jegens jou vanwege het plaatje. In mijn hoofd gingen deze bewoordingen dan ook anders beste man.
quote:![]()
![]()
![]()
Nieuwe ondertitel. Mijn dank is groot.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hij heeft niks gedaan hoor. Moet gewoon iets weten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh oh @:ToT what did you do?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nieuwe ondertitel. Mijn dank is groot.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nieuwe ondertitel. Mijn dank is groot.![]()
Voetnoot een optie?![]()
Echt he!quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kom soms nog wel wat lui uit die tijd tegen die nog immer in hetzelfde godvergeten kutdorp wonen. En hun weekenden zien er nog steeds uit als toen.
Zo blij dat ik daar niet in ben blijven hangen.![]()
![]()
Water bekomt me zo lang als dat ik weet al niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink gewoon water, koffie en thee
Als ik meer dan één kop koffie neem, slaap ik 's nachts niet.
Van de hele dag thee wordt ik ook een beetje simpel.
Dus toch maar frisdrank,
Of karvan cevitam,
Soms sap. Ook lemon cactus.![]()
Sinaasappelsap die verse met de helft bubbelwater erbij is ook welquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Water bekomt me zo lang als dat ik weet al niet.
Als ik meer dan één kop koffie neem, slaap ik 's nachts niet.
Van de hele dag thee wordt ik ook een beetje simpel.
Dus toch maar frisdrank,
Of karvan cevitam,
Soms sap. Ook lemon cactus.
Ik schat iets in de geest van Spa Orange?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sinaasappelsap die verse met de helft bubbelwater erbij is ook wel![]()
Neh, gewoon vers geperst sap en dan bubbelwater erbij smaakt heel anders dan Spa orangequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik schat iets in de geest van Spa Orange?En lekkerder.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, gewoon vers geperst sap en dan bubbelwater erbij smaakt heel anders dan Spa orangeEn lekkerder.
![]()
![]()
En als je van melk houdt, ik wel iig. Ik zet soms glas rauwe melk in de koelkast voor ik ga slapen met kaneelstokje erin. Dat is lekker in de ochtendquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik schat iets in de geest van Spa Orange?
Weet je wat niet in de koelkast hoeft?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als je van melk houdt, ik wel iig. Ik zet soms glas rauwe melk in de koelkast voor ik ga slapen met kaneelstokje erin. Dat is lekker in de ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je wat niet in de koelkast hoeft?Als jij zo doorgaat ga je de vriezer in maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komeet weet niet gezienCause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat ga je de vriezer in maat.!!!
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ongepasteuriseerde melk. Idd zo van de koe.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:42 schreef sp3c het volgende:
Wat is rauwe melk nu weer
Zet je dan de hele koe in de koelkast of wat?
Misschien een beetje afgeroomd.![]()
Zal dat lekker smaken?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ongepasteuriseerde melk. Idd zo van de koe.
Misschien een beetje afgeroomd.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, maar dat snap jij als stadsmens dan weer nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:42 schreef sp3c het volgende:
Wat is rauwe melk nu weer
Zet je dan de hele koe in de koelkast of wat?![]()
En in de ochtend ff melken die koe, kaneelstokje uit de reet trekken en drinken maar
quote:
Maar jij mag dat....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Of een schepje Nesquik erbijquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, maar dat snap jij als stadsmens dan weer niet![]()
En in de ochtend ff melken die koe, kaneelstokje uit de reet trekken en drinken maar
![]()
Nostalgiaquote:
Weet ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu wel
Maar ik ben al over je heen gegaan![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een graphics in die tijdquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet je nu eens Tour of Duty kijken op YouTubequote:Zo'n bazenserie en als je nu ziet denk je... Ow oke.
Kan je nagaan. Had ik toen soms al.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je nu eens Tour of Duty kijken op YouTubeZo'n bazenserie en als je nu ziet denk je... Ow oke.
![]()
Ik ben dan ook nog jong he?quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Had ik toen soms al.Lach met een schone bips![]()
Ja.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je nu eens Tour of Duty kijken op YouTubeZo'n bazenserie en als je nu ziet denk je... Ow oke.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, nou voel ik me weer oudquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog jong he?![]()
![]()
Ja sorry hoor, wilde je niet kwetsen. Om het beter te maken stond ABBA op nummer 1 met het nummer "the winner takes it all" 9 maanden voor ik geboren werd.quote:Lach met een schone bips![]()
Hoofdpijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij met je gave huidje toch helemaal niet nodig?
Drones en ander materiaalquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:05 schreef Lovely het volgende:
Maar hoe weet jij nou of ik een gave huidje heb ?
Opgezochtquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, wilde je niet kwetsen. Om het beter te maken stond ABBA op nummer 1 met het nummer "the winner takes it all" 9 maanden voor ik geboren werd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Scheelt toch 10 jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, wilde je niet kwetsen. Om het beter te maken stond ABBA op nummer 1 met het nummer "the winner takes it all" 9 maanden voor ik geboren werd.
Hmm. 9 maanden.
Zou je vader dit liedje in zijn hoofd hebben gehad, op het moment supreme?![]()
Daro is wel baas, ook bij verkoudheid.... Ff langs de apotheek voor doosje retard capules en gewoon niet meer hoestenquote:
Of morgenquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Over 80.000 jaar weer een kansCause there is always a wrong to your right 🎶
Retard capsules? Wtfquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daro is wel baas, ook bij verkoudheid.... Ff langs de apotheek voor doosje retard capules en gewoon niet meer hoesten![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruik het nu voor de tweede keerquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daro is wel baas, ook bij verkoudheid.... Ff langs de apotheek voor doosje retard capules en gewoon niet meer hoesten
Hier voor had ik Saridon..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat hoor je op z'n frans uit te spreken gekkie... Als Retaaaaaar..... ofsow.... Maar is trage afgifte van de werkende stof, en dat werkt dus serieus echt lang.quote:Lach met een schone bips![]()
Is dat wat? Hoofdpijnpoeder?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebruik het nu voor de tweede keer
Hier voor had ik Saridon..![]()
Ik wel toen ik moest zwemmen voor mijn levenquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Scheelt toch 10 jaar.
Hmm. 9 maanden.
Zou je vader dit liedje in zijn hoofd hebben gehad, op het moment supreme?
Yep. Jij had de prijs.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel toen ik moest zwemmen voor mijn leven![]()
Bij hoofdpijn, migraine, griep, verkoudheid, keelpijn, bijholteontsteking, middenoorontsteking, spierpijn, gewrichtspijn en menstruatiepijn. De pijn neemt binnen een half uur na inname af. Deze werking houdt 3 tot 6 uur aan. Gebruik alleen als u pijn heeft.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wel beetje zonde voor al die andere miljoenen zwemmertjes die echt iets hadden kunnen betekenen...quote:
Zo, bullet train gekekenCause there is always a wrong to your right 🎶
Dat doet paracetamol ook?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:14 schreef Lovely het volgende:
Bij hoofdpijn, migraine, griep, verkoudheid, keelpijn, bijholteontsteking, middenoorontsteking, spierpijn, gewrichtspijn en menstruatiepijn. De pijn neemt binnen een half uur na inname af. Deze werking houdt 3 tot 6 uur aan. Gebruik alleen als u pijn heeft.![]()
Doet me denken aan een bepaald liedje dat @knokkels regelmatig draaide op Radio49 hier.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:14 schreef Lovely het volgende:
Bij hoofdpijn, migraine, griep, verkoudheid, keelpijn, bijholteontsteking, middenoorontsteking, spierpijn, gewrichtspijn en menstruatiepijn. De pijn neemt binnen een half uur na inname af. Deze werking houdt 3 tot 6 uur aan. Gebruik alleen als u pijn heeft.
Een medicijn met een onmogelijk lange naam (combinatie van delen van allerlei andere medicijnen) en het was overal goed voor.
Ben helaas de titel kwijt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel beetje zonde voor al die andere miljoenen zwemmertjes die echt iets hadden kunnen betekenen...Ouch!
![]()
Superformiweldigeindefantakolosachtig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaald liedje dat @:knokkels regelmatig draaide op Radio49 hier.
Een medicijn met een onmogelijk lange naam (combinatie van delen van allerlei andere medicijnen) en het was overal goed voor.
Ben helaas de titel kwijt.![]()
Wel een soortgelijke titel idd!quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Superformiweldigeindefantakolosachtig.![]()
![]()
En nog meer gekkiesquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was dat met die 2 engelse gekkies?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oh, dan een tak van een wilg afknippen en daarop gaan kauwen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nooit zomaar ergens op kauwenquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan een tak van een wilg afknippen en daarop gaan kauwen.
Misschien weet knokkels het nogquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bepaald liedje dat @:knokkels regelmatig draaide op Radio49 hier.
Ben helaas de titel kwijt.
Waar het stokje moest was idd mijn volgende vraag maar nu is het alleen nog in mijn hoofd grappigquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, maar dat snap jij als stadsmens dan weer niet![]()
En in de ochtend ff melken die koe, kaneelstokje uit de reet trekken en drinken maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb je alleen wel vrij veel van nodig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan een tak van een wilg afknippen en daarop gaan kauwen.
Volgens mij kon men er het beste een papje van koken en laten indikken of zo.![]()
Nu deed ik ook een grinnikquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waar het stokje moest was idd mijn volgende vraag maar nu is het alleen nog in mijn hoofd grappig
Hadden ze maar door moeten zwemmen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel beetje zonde voor al die andere miljoenen zwemmertjes die echt iets hadden kunnen betekenen...![]()
![]()
Had hem laatst aan de telefoon omdat hij er achter was gekomen dat een toffe FOK!ker van Radio49 overleden was...![]()
![]()
De broer van Herman FInkers zong het beter.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hadden ze maar door moeten zwemmen.
[ afbeelding ]![]()
Na dit gelezen te hebben denk ik dat ik niet zo snel had moeten zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hadden ze maar door moeten zwemmen.
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Het zit ook in The greatest show on Earth, van Nightwish, met onze eigenste Floor Jansen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De broer van Herman FInkers zong het beter.
![]()
Nightwish met Tarjaquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het zit ook in The greatest show on Earth, van Nightwish, met onze eigenste Floor Jansen.
@stokjquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Waar het stokje moest was idd mijn volgende vraag maar nu is het alleen nog in mijn hoofd grappig![]()
Oh, die kan ook best wel een beetje zingen, hoor.quote:
Anetta kon het operettegedeelte niet bolwerken, maar het album dat op haar geschreven was, was nog best te pruimen. Beetje meer poppie.
Floor is weer van een heel ander niveau.![]()
Zoethoutstokjes mag wel toch?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nooit zomaar ergens op kauwen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik ben na Tarja compleet afgehaakt. Nummers als the sleeping sun en over the hills and far away door een ander dan Tarja gezongen voelt gewoon fout.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, die kan ook best wel een beetje zingen, hoor.
Anetta kon het operettegedeelte niet bolwerken, maar het album dat op haar geschreven was, was nog best te pruimen. Beetje meer poppie.
Floor is weer van een heel ander niveau.Lach met een schone bips![]()
Je weet niet wat voor een rampengeval we anders gehad hadden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na dit gelezen te hebben denk ik dat ik niet zo snel had moeten zijn.
Misschien moeten we ons gelukkig prijzen dat jij de race won..![]()
Dat is dan weer een positieve kijk op mijn zwemcapaciteitenquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor een rampengeval we anders gehad hadden.
Misschien moeten we ons gelukkig prijzen dat jij de race won..
En toch was dat ook een cover.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben na Tarja compleet afgehaakt. Nummers als the sleeping sun en over the hills and far away door een ander dan Tarja gezongen voelt gewoon fout.![]()
Maar daarna weer gezongen door een ander maakt het raar aanvoelen om te horen. Ik heb hetzelfde met Disturbed met the sound of silence, en helemaal deze cover door Cyril die je nu steeds hoort. Wat dat aangaat is de originele versie van S&G in mijn ogen het best. Maar het is ook net wat er qua muziek in je hoofd afspeelt denk ik, en dan is wat anders ineens ook raar.quote:Lach met een schone bips![]()
3 wasjes gedraaid, boodschappen gedaan, nieuwe poster aan de muur gehangen en heel moe.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe was je dag vandaag mijn lieffie Amieke?
En hoe was jouw dag, mijn allessie?
Ik vond m wel liefquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is dat een xhamstertje in je UI?
Truequote:Op zondag 13 oktober 2024 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar daarna weer gezongen door een ander maakt het raar aanvoelen om te horen. Ik heb hetzelfde met Disturbed met the sound of silence, en helemaal deze cover door Cyril die je nu steeds hoort. Wat dat aangaat is de originele versie van S&G in mijn ogen het best. Maar het is ook net wat er qua muziek in je hoofd afspeelt denk ik, en dan is wat anders ineens ook raar.
Ik heb dat bijv. met The power of love, van Jennifer Rush.
Celine Dion en ook Laura Brannigan lopen er mee weg, maar zij was één van de schrijvers van het lied.![]()
Dan ben je druk geweest. Wel mooie poster opgehangen? Toch niet die foto van mij he?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3 wasjes gedraaid, boodschappen gedaan, nieuwe poster aan de muur gehangen en heel moe.
En hoe was jouw dag, mijn allessie?
Ik heb vandaag een totale off day genomen, en was hard nodig ook merk ik nuKom voor eerst sinds lange tijd weer even helemaal tot rust vandaag. Heerlijk.
Under pressure van Queen en David Bowie moet ik zeggen is 1 van de weinige nummers waar alles perfect past.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
True
Celine Dion en ook Laura Brannigan lopen er mee weg, maar zij was één van de schrijvers van het lied.Lach met een schone bips![]()
Popi jopi huppelkutje ja.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh, die kan ook best wel een beetje zingen, hoor.
Floor is weer van een heel ander niveau.
De zaal stroomde leeg tijdens het laatste nummer, niemand bleef voor een toegift.![]()
Haha nee niet echt druk, maar ik had ook even rust nodig.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ben je druk geweest. Wel mooie poster opgehangen? Toch niet die foto van mij he?
Ik heb vandaag een totale off day genomen, en was hard nodig ook merk ik nuKom voor eerst sinds lange tijd weer even helemaal tot rust vandaag. Heerlijk.
Heb geen foto meer van jou mogen ontvangen@ToT houdt je helemaal voor zichzelf
Maar ben content met de poster, was nodig voor mn groen geverfde muur, de oude vloekte erbijCause there is always a wrong to your right 🎶
@ToT is dit waar?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee niet echt druk, maar ik had ook even rust nodig.
Heb geen foto meer van jou mogen ontvangen@:ToT houdt je helemaal voor zichzelf
Maar ben content met de poster, was nodig voor mn groen geverfde muur, de oude vloekte erbijLach met een schone bips![]()
Ja en waarom? Samen spelen samen delen!quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
True
Celine Dion en ook Laura Brannigan lopen er mee weg, maar zij was één van de schrijvers van het lied.![]()
![]()
Mag ook via de app hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik het van m'n mobiel op FOK! zien te krijgen, hoop gepruts.
Tja, ik kan dan weer geen pics posten omdat brave browser ook draait.... Lastig allemaal. Maar je hebt mijn toestemming mijn pics naar Amy te PM'en. Alleen niet die ene... Je weet wel die met piemels.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ik het van m'n mobiel op FOK! zien te krijgen, hoop gepruts.Lach met een schone bips![]()
Nou ja, het paste vooral niet bij Nightwish.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Popi jopi huppelkutje ja.
De zaal stroomde leeg tijdens het laatste nummer, niemand bleef voor een toegift.
Ik zag laatst nog een clip van haar, dat ik zoiets had van, dat is nog niet eens half slecht.
Zingen kan ze wel.![]()
Meerdere?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, ik kan dan weer geen pics posten omdat brave browser ook draait.... Lastig allemaal. Maar je hebt mijn toestemming mijn pics naar Amy te PM'en. Alleen niet die ene... Je weet wel die met piemels.
Hiding M&M's in a lamb klonk wel okee, maar erg simpeltjes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, het paste vooral niet bij Nightwish.
Ik zag laatst nog een clip van haar, dat ik zoiets had van, dat is nog niet eens half slecht.
Zingen kan ze wel.![]()
Maar die Zweedse stopte toch ook vanwege zwangerschap? Ik vond het persoonlijk niks voor Nightwish en dat vind ik van Floor ook niet. Maar ja dat krijg je als je Tarja gewend bent.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, het paste vooral niet bij Nightwish.
Zingen kan ze wel.Lach met een schone bips![]()
Nu heb ik zin in M&Ms
Nu begin ik te twijfelenquote:
quote:
Voor zover ik weet was ze ziek en hebben ze toen Floor gevraagd of ze binnen 48 uur de setlijst kon leren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar die Zweedse stopte toch ook vanwege zwangerschap? Ik vond het persoonlijk niks voor Nightwish en dat vind ik van Floor ook niet. Maar ja dat krijg je als je Tarja gewend bent.
Een beetje met kunst en vliegwerk een lijst in elkaar gedraaid.
Floor was ook al in het zicht om Tarja te vervangen, maar die had toen andere verplichtingen.![]()
Wolkjes zijn niet slecht.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen hopelijk geen wolkjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb trouwens ook niks tegen Floor, want fantastische zangeres. Maar ze is gewoon geen Tarja en kan haar in Nightwish ook niet echt vervangen. Maar dat is puur subjectief mijn meningquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ze ziek en hebben ze toen Floor gevraagd of ze binnen 48 uur de setlijst kon leren.
Een beetje met kunst en vliegwerk een lijst in elkaar gedraaid.
Floor was ook al in het zicht om Tarja te vervangen, maar die had toen andere verplichtingen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Wolkjes zijn niet slecht.Of er dondert regen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
Deze review is dankzij een verzoekje van mij!![]()
Hamster!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: