SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smikkelen en smullenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja wie drinkt er dan ook worstdrankjes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Groot houdt er blijkbaar niet zo van in je UI!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Kom vechten dan.quote:
Er zit weer een zelfgemaakte pizza in de oven
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nonomnomquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit weer een zelfgemaakte pizza in de oven![]()
Alles zelf gemaakt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik hou er best van om afgeleid te worden door de VrijMiBabes onder aan iedere pagina, maar wie probeert me hier in de zeik te nemen?Random Pics van de Dag #842
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hou er best van om afgeleid te worden door de VrijMiBabes onder aan iedere pagina, maar wie probeert me hier in de zeik te nemen?Random Pics van de Dag #842
![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Yes. Ik heb zelfs nog de koe gemolken, kaas gemaakt en deze in de grotten van Italië laten rijpen om heerlijk gorgonzola te krijgen.quote:Trotste mama van Ambar
Ik moet binnenkort weer terug om de waterbuffel te melken. De mozzarella is op.Trotste mama van Ambar
@bondagequote:Op zondag 13 oktober 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Maak je die waterbuffels ook zelf?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet binnenkort weer terug om de waterbuffel te melken. De mozzarella is op.Lach met een schone bips![]()
Nee, want ik ben God niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maak je die waterbuffels ook zelf?Trotste mama van Ambar
Nog even wachten op de aardappels en dan moet dat wel lukken denk ik.quote:
Er is maar één God!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een bazin ben je ook. Doet ze gewoon.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Yes. Ik heb zelfs nog de koe gemolken, kaas gemaakt en deze in de grotten van Italië laten rijpen om heerlijk gorgonzola te krijgen.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar is er inderdaad maar 1 van. @:ToT God![]()
![]()
De tomaten voor de saus heb ik natuurlijk ook zelf geteeld. En ik heb een graanveld om zelf graan te kunnen oogsten om weer meel van te malen. Dat ik natuurlijk zelf doe in mijn zelfgebouwde molen.Trotste mama van Ambar
Ik ga verder en dieper dan een tradwife ooit zal gaanTrotste mama van Ambar
....gemaakt van planken van bomen die je zelf geplant en gekapt hebt!quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De tomaten voor de saus heb ik natuurlijk ook zelf geteeld. En ik heb een graanveld om zelf graan te kunnen oogsten om weer meel van te malen. Dat ik natuurlijk zelf doe in mijn zelfgebouwde molen.![]()
![]()
Mag je proberen. Doe ik vast mijn schoenen en sokken uit.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar slaan voor je?
LYLT draait zich om en druipt af.......quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag je proberen. Doe ik vast mijn schoenen en sokken uit.Lach met een schone bips![]()
Uiteraardquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
....gemaakt van planken van bomen die je zelf geplant en gekapt hebt!Trotste mama van Ambar
Mag maar ik kan hem zelf ook wel even een schop onder zijn kont gevenquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem in elkaar slaan voor je?![]()
Do it, ik ben bang voor die blote poten.....quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag maar ik kan hem zelf ook wel even een schop onder zijn kont geven
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT draait zich om en druipt af.......![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
LYLT draait zich om en druipt af.......
Heb je zulke langen benen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mag maar ik kan hem zelf ook wel even een schop onder zijn kont geven![]()
Ja van naakte LGBTQIA+++ leden moet ik in het algemeen ook vrij weinig hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Do it, ik ben bang voor die blote poten.....
(Potjes zijn een uitzondering! soms!)
![]()
Wil je hier een serieuze reactie op?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van naakte LGBTQIA+++ leden moet ik in het algemeen ook vrij weinig hebben.
(Potjes zijn een uitzondering! soms!)
Uiteraard niet, maar jij had het over blote poten!quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je hier een serieuze reactie op?![]()
![]()
* Lovely sluit fok maar afquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het beter ver schoppen in het leven.
Hier heb je er 1 VrijMiBabes #136 (not very sfw!)quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar jij had het over blote poten!Lach met een schone bips![]()
quote:
Ik sluit de laptop wel af, batterij is leeg, geen zin om de lader te pakkenTotzo! Vanaf de bank
Dikke Bolk
Vrij weinig mis mee!quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier heb je er 1 VrijMiBabes #136 (not very sfw!)![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik sluit de laptop wel af, batterij is leeg, geen zin om de lader te pakkenTotzo! Vanaf de bank
Dikke Bolk![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:48 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zat gelukkig net met een speelgoedbak over zijn hoofd toen ik dat plaatje aanklikte!![]()
![]()
Mooi die kinderlijke onschuldquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders was het vast iets van: "Haha, papa! Die mevrouw heeft een bloot kontje!"
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi die kinderlijke onschuldZeker!
![]()
Deze suggestie ineens is dan wel weer raarquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders was het vast iets van: "Haha, papa! Die mevrouw heeft een bloot kontje!"Random Pics van de Dag #1102
quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze suggestie ineens is dan wel weer raarRandom Pics van de Dag #1102
![]()
![]()
Beter het forum dan jijquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Blame het forums algoritme wat crack heeft gerookt.![]()
Houden zoquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar te kopen gelukkig.![]()
![]()
Ik heb zelfs nog nooit een joint gerooktquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was het ook niet van plan te proberen![]()
![]()
Vannacht had er hier eentje coke gebruikt, misschien ff vragen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar te kopen gelukkig.![]()
![]()
Is best aardig, maar wat whiskey'tjes in de flikker vind ik fijner.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een joint gerookt![]()
Dat wel, maar viel ik van in slaap steeds. Coke en MDMA heel veel gedaan maar is ook 20 jaar geleden. Op gegeven moment was ik er ook gewoon klaar mee. Was ook vooral met uitgaan toen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit een joint gerooktLach met een schone bips![]()
Niet in het minst nieuwsgierig naarquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Vannacht had er hier eentje coke gebruikt, misschien ff vragen?![]()
![]()
Ik heb alleen wiet, paddo's en wat kruiden uitgeprobeerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wel, maar viel ik van in slaap steeds. Coke en MDMA heel veel gedaan maar is ook 20 jaar geleden. Op gegeven moment was ik er ook gewoon klaar mee. Was ook vooral met uitgaan toen.
Was echt wel tof hoor, absoluut!Maar ben er ook allang helemaal klaar mee.
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet in het minst nieuwsgierig naarBeter!
![]()
Oh, maar die lust ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Is best aardig, maar wat whiskey'tjes in de flikker vind ik fijner.![]()
![]()
Ik heb behalve alcohol en cafeïne nooit iets anders qua drugs gebruikt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik kom soms nog wel wat lui uit die tijd tegen die nog immer in hetzelfde godvergeten kutdorp wonen. En hun weekenden zien er nog steeds uit als toen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb alleen wiet, paddo's en wat kruiden uitgeprobeerd.
Was echt wel tof hoor, absoluut!Maar ben er ook allang helemaal klaar mee.
Zo blij dat ik daar niet in ben blijven hangen.Lach met een schone bips![]()
Zo groot ben ik gelukkig niet.quote:
Suiker en zoetmakers zijn in zekere zin ook drugs... En heel lastig om vanaf te komen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb behalve alcohol en cafeïne nooit iets anders qua drugs gebruiktLach met een schone bips![]()
Oja was ook zo..quote:
* Lovely geeft een schop onder aikie zijn kont
Ik ben serieus een pussy wat dat aangaat, pils lust ik. Maar alles sterker lust ik gewoon niet meer. En wel jammer soms als we met paar man samen zitten en zij rustig van Whiskey genieten. Zit ik daar met een biertjequote:
Auwquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja was ook zo..
* Lovely geeft een schop onder aikie zijn kont
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: