Wij zitten niet te wachten op pakweg 500 miljoen vluchtelingen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Mooi.. Dit is wat wij nodig heeft. De wereld moet gereset worden. Dus met de oorlog begint hiermee.
Land wat nooit van hun was?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is geen pech maar een gevolg van hoe ze de moslims vernederen daar en land stelen.
Soldaat modquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef sp3c het volgende:
Het ligt er een beetje aan wat ze gaan doen
In potentie kan dit de hele wereld op zijn kop gaan zetten dan is een los topic best te verdedigen
Gebeurt er weinig of niets dan kan het altijd nog op slot
Je kan je ook afvragen of Israël nog een andere keus heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:11 schreef Farenji het volgende:
Bizar hoeveel mensen hierover staan te juichen. Inmiddels is Israël verreweg het meest gewelddadige en moorddadige land van de hele regio, maar blijkbaar is het nog niet bloederig genoeg.
Enige keuze is dezelfde tactiek als Hamas gebruiken. Je eigen bevolking bewust laten sterven om er op tv en internet de goedzak mee uit te hangen. Trapt de halve planeet met open ogen in.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef Canopus het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen of Israël nog een andere keus heeft.
Stel ze stoppen, dan hergroepeert Hamas, Hezbollah en andere terroristische groeperingen/landen om over een paar jaar genadeloos toe te slaan.
Dan nog is dat niet iets om over te juichen. Die eeuwige uitzichtloze geweldsspiraal die door niemand doorbroken wordt is toch fucking triest. De mensheid op z'n aller aller lelijkst.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:35 schreef Canopus het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen of Israël nog een andere keus heeft.
Stel ze stoppen, dan hergroepeert Hamas, Hezbollah en andere terroristische groeperingen/landen om over een paar jaar genadeloos toe te slaan.
Ik gok dat je eventuele kinderen dit gesprek ook nog zullen hebben. En je kleinkinderen ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:56 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan nog is dat niet iets om over te juichen. Die eeuwige uitzichtloze geweldsspiraal die door niemand doorbroken wordt is toch fucking triest. De mensheid op z'n aller aller lelijkst.
Als die er nog zijn. Mocht Trump winnen in de VS denk ik dat het niet bepaald zal de-escaleren al die oorlogen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gok dat je eventuele kinderen dit gesprek ook nog zullen hebben. En je kleinkinderen ook.
Volgens Trump zelf wel dus dat geloven we dan maar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als die er nog zijn. Mocht Trump winnen in de VS denk ik dat het niet bepaald zal de-escaleren al die oorlogen.
Die komen ook niet naar hierheen.. Tenzij een tweede Angela Merkel opstaan en roepen dat we dit kan doen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:02 schreef halfway het volgende:
[..]
Wij zitten niet te wachten op pakweg 500 miljoen vluchtelingen.
Ho ho. Hezbollah gebruikt VN basissen van UNIFIL om zich daar te verschuilen dus die gaan allemaal plat om Hezbollah natuurlijk te verslaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, eeuwig slachtofferrolspelende genocidale Israel gaat weer eens wat ophitsen. Hulpverleners aanvallen, VN-locaties aanvallen, met scherpschutters kinderen vermoorden. Dat moeten we blijven steunen tot in den treure!!
quote:De Israëlische ambassadeur bij de VN, Danny Danon, vindt het echter "onbegrijpelijk" dat de Verenigde Naties de blauwhelmen "in de vuurlinie houden en niet terugtrekken uit alle gebieden in Libanon waar Israël en Hezbollah in gevecht zijn". Hezbollah gebruikt volgens hem bases van UNIFIL om zich te verschuilen of om hinderlagen te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht er ook nog het nodig van.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gok dat je eventuele kinderen dit gesprek ook nog zullen hebben. En je kleinkinderen ook.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ho ho. Hezbollah gebruikt VN basissen van UNIFIL om zich daar te verschuilen dus die gaan allemaal plat om Hezbollah natuurlijk te verslaan
[..]Tsja, morgen schieten ze nog twee blauwhelmen dood, overmorgen zijn het er vijf. Daarna wordt per ongeluk hun radarsysteem platgelegd en dag daarop zijn er tien dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke keer worden de grenzen opgeschoven en het zwakke Westen kijkt lekker andere kant op.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:18 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Die komen ook niet naar hierheen.. Tenzij een tweede Angela Merkel opstaan en roepen dat we dit kan doen.
Je kan het ook positief bekijken. Je bent nog geen antisemiet genoemdquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, morgen schieten ze nog twee blauwhelmen dood, overmorgen zijn het er vijf. Daarna wordt per ongeluk hun radarsysteem platgelegd en dag daarop zijn er tien dood.
Elke keer worden de grenzen opgeschoven en het zwakke Westen kijkt lekker andere kant op.
Ik hoop ook. Want ik heb ook geen zin in Iraanse vluchtelingen..quote:
De mensen die Iran willen ontvluchten zijn over het algemeen hoog opgeleide en ontwikkelde mensen met meer cultuur in hun donder dan de gemiddelde pvv-hooligan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik hoop ook. Want ik heb ook geen zin in Iraanse vluchtelingen..
Ja, ben net naar opsporing verzocht aan het kijken en alleen maar joodse verdachtenquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:34 schreef Killumination het volgende:
[..]
Als de joden ergens mee zijn te vergelijken zijn het wel de moslims. Het tegendeel beweren getuigt niet over veel kennis van beiden.
Die mensen zijn allang uit land gevlucht sinds 1978 ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:23 schreef Farenji het volgende:
[..]
De mensen die Iran willen ontvluchten zijn over het algemeen hoog opgeleide en ontwikkelde mensen met meer cultuur in hun donder dan de gemiddelde pvv-hooligan.
(maar dat laatste zegt natuurlijk niet zo heel veel)
Smeerlappen ja.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:11 schreef Farenji het volgende:
Bizar hoeveel mensen hierover staan te juichen. Inmiddels is Israël verreweg het meest gewelddadige en moorddadige land van de hele regio, maar blijkbaar is het nog niet bloederig genoeg.
Zou er een correlatie zijn tussen achterlijkheid en fascisten?quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Dus je wil en geen vluchtelingen maar staat wel te juichen bij dit soort acties, hoe fucking achterlijk ben je dan precies?
Oh, dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zou er een correlatie zijn tussen achterlijkheid en fascisten?
Absoluut, niet allemaal maar kijk maar eens naar die neonazimarsen, de helft is zo beperkt dat ze door de nazi's als genetisch afval bestempeld hadden zouden worden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zou er een correlatie zijn tussen achterlijkheid en fascisten?
Dat valt tegen hoor. Het land ontvluchten is bijna alleen weggelegd voor de mensen met de juiste contacten en veel geld. De meeste mensen, ook heel veel hoog opgeleiden, zitten daar gewoon muurvast. En als je wil vluchten dan moet je dat met je hele familie en al je vrienden doen, want als je die achterlaat is er heel grote kans dat die opgepakt (of erger) worden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Die mensen zijn allang uit land gevlucht sinds 1978 ofzo
Zijn inderdaad heel wat marsen geweest het afgelopen jaar waaruit dat blijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Absoluut, niet allemaal maar kijk maar eens naar die neonazimarsen, de helft is zo beperkt dat ze door de nazi's als genetisch afval bestempeld hadden zouden worden.
Ik noem zowel geen aantal als geen tijdsbestek maar fijn dat je het voor neonazi's op meent te moeten nemen dan weet iedereen direct genoeg.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zijn inderdaad heel wat marsen geweest het afgelopen jaar waaruit dat blijkt.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik noem zowel geen aantal als geen tijdsbestek maar fijn dat je het voor neonazi's op meent te moeten nemen dan weet iedereen direct genoeg.
Ik zal ze niet missen maar dit gaat leiden tot een enorme regionale oorlog.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel briljant zijn. Eerst de gehele top van HeSSbollah naar de tyfus en dan die Iraanse haatbaarden.
Heel matig gifjequote:
Ik zou dit soort bronnen niet vertrouwen, dit kan overal geweest zijn.quote:
Volgens comments er onder was het blijkbaar in Beirutquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou dit soort bronnen niet vertrouwen, dit kan overal geweest zijn.
Precies, het is niet een typisch doel voor Israël, die zullen zoals je al zegt meer voor het symbolische prijsschieten gaan om een signaal te geven: "we kunnen jullie raken".quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 01:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Volgens comments er onder was het blijkbaar in Beirut
Denk dat ze niet snel gebouwen in de stad zullen raken, anders gaat Iran ook gebouwen in de stad raken. Gok eerder dat ze wat bases hebben gebombardeerd
Productielijnen en munitieopslagen waardoor ze rusland minder kunnen bevoorraden is erg mooiquote:Op zondag 13 oktober 2024 19:11 schreef Farenji het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |