SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ik vertel het hem net, en hij lachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zijn bolkbier over je toetsenbord?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het hem net, en hij lacht![]()
Bokbier vind ik wel lekker, kocht er altijd eentje voor thuis
Maar nu ook al niet meer.
ALs ik alcohol met bubbels drink krijg ik elastieke benen echt waar
Kon een fles wijn op drinken geen last, maar een nog geen half flesje bokbier en mijn benen deden alles wat ik niet wildeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij snapte de "je hebt géén sok nodig die avond-grap" wèl?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het hem net, en hij lacht
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Niet iedereen is zo onhandig als ik.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nop, hij drinkt niet.quote:
Hij is te druk met lezen in de technische gegevens van de auto's hij heeft iets kapot in een van zijn autos en is aan het zoeken hoe hij dat kan makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er stuk?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nop, hij drinkt niet.
Hij is te druk met lezen in de technische gegevens van de auto's hij heeft iets kapot in een van zijn autos en is aan het zoeken hoe hij dat kan makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een van zijn auto'squote:Op zondag 13 oktober 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nop, hij drinkt niet.
Hij is te druk met lezen in de technische gegevens van de auto's hij heeft iets kapot in een van zijn autos en is aan het zoeken hoe hij dat kan maken![]()
![]()
Ik heb "maar" 1 auto.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft dat gisteren van Mario ook mee gekregen en de harde sokken, dus hij begrijpt het helemaalquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij snapte de "je hebt géén sok nodig die avond-grap" wèl?
![]()
![]()
En dat verhaal ging ook niet over mij, want ik ben geen mooie jonge dame meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of Stuk hij heeft een oudere saab gekocht die is hij helemaal aan het opknappenquote:
Het is een saab gek, heeft er 4.
Heeft vroeger oldtimers gerestaureerd als hobbyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kop hem niet inquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Bokbier vind ik wel lekker, kocht er altijd eentje voor thuis
Maar nu ook al niet meer.
ALs ik alcohol met bubbels drink krijg ik elastieke benen echt waar
Kon een fles wijn op drinken geen last, maar een nog geen half flesje bokbier en mijn benen deden alles wat ik niet wilde![]()
O, het is geen auto die hij elke dag nodig heeft. Een projectauto....quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Stuk hij heeft een oudere saab gekocht die is hij helemaal aan het opknappen
Het is een saab gek, heeft er 4.
Heeft vroeger oldtimers gerestaureerd als hobbyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan wordt hij gelukkig niet te erg afgeleid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft dat gisteren van Mario ook mee gekregen en de harde sokken, dus hij begrijpt het helemaal![]()
En dat verhaal ging ook niet over mij, want ik ben geen mooie jonge dame meer.![]()
Niet, jammer nuquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het is geen auto die hij elke dag nodig heeft. Een projectauto....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan wordt hij gelukkig niet te erg afgeleid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan wordt hij gelukkig niet te erg afgeleid.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]Die grijze is flitsendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Wow, dat is een prachtige hobby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[..]Wauw tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een luiwammes moment
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
[..]Mooie auto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Daar is het zondag voor, lekker lui doenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wauw tof.
Ik heb een luiwammes momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind er geen zak aanquote:
Deze twee rijd hij nu om en om samen met die cabrio. De cabrio is net weer de garage ingegaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow, dat is een prachtige hobby.
Dotteke in PTA / SAAB-liefhebbers topic #13 zwaaien maar naar elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het lukt hem nu niet meer zo goed. Maar even goed wil hij deze hobby niet opgevenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow, dat is een prachtige hobby.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was er niet eensquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van @:mizzezamy de nummer 1 oversekste hier die ons daarin meetrekt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:![]()
ik vind het wel jammer dat Saab failliet is gegaan vond dat wel mooie auto's.
Als makkelijke zondebokquote:
Ja dat vind Henk ook jammer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze niet mooi, hou niet zo van dat model, vind het altijd een ouwe lullen auto![]()
Weet nog toen hij de eerste keer hier kwam ( we hadden samen gitaar les) en hij aan kwam rijden ik dacht getsie een saab rijderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt deze muis er een klusmiddagje van of ga ik Sims spelen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niet mijn probleemquote:
Hey Amyquote:
Denk Sims?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt deze muis er een klusmiddagje van of ga ik Sims spelen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt deze muis er een klusmiddagje van of ga ik Sims spelen?![]()
Sims laten klussen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt deze muis er een klusmiddagje van of ga ik Sims spelen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Altijd simsquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt deze muis er een klusmiddagje van of ga ik Sims spelen?♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind Henk ook jammer.
Ik vind ze niet mooi, hou niet zo van dat model, vind het altijd een ouwe lullen auto![]()
Weet nog toen hij de eerste keer hier kwam ( we hadden samen gitaar les) en hij aan kwam rijden ik dacht getsie een saab rijdereen saab rijder
Allebei een optie? Beetje afwisselen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt deze muis er een klusmiddagje van of ga ik Sims spelen?Smile, it's free therapy.![]()
Nog ff lekker kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hequote:
Ja! Was wel even nodig. Nu kan ik de dag weer aanquote:
Saab ging faillietquote:
De dag is al voor de helft omquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Was wel even nodig. Nu kan ik de dag weer aan![]()
Maar wel fijn dat je even hebt kunnen slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en was helemaal niet de bedoeling wilde echt geen relatie meer.quote:
En ik vond hem ook geen reet aan toen ik hem voor het eerst zag. Niet echt mijn type zeg maar
quote:![]()
Hij dacht geen saab meer waar ik een proefritje in kan maken, dan maar een Dotteke
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en was helemaal niet de bedoeling wilde echt geen relatie meer.
En ik vond hem ook geen reet aan toen ik hem voor het eerst zag. Niet echt mijn type zeg maar![]()
![]()
Dat kapselquote:euhhhh dat dacht ik ook bij Henk
Hij had echt alles wat ik nooit wilde
Een kale plet, een bril, kwam aan in zo ouwe lullen broek een bodywarmer, geitenwollen sokken en slippers aan
Toen begon Dot meteen te soppenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kapseleuhhhh dat dacht ik ook bij Henk
Hij had echt alles wat ik nooit wilde
Een kale plet, een bril, kwam aan in zo ouwe lullen broek een bodywarmer, geitenwollen sokken en slippers aan![]()
![]()
Veel dronken mensen in de trein vandaag. Vanavond vast nog meer
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee hoor. We waren druk met gitaar spelen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gaat naar Zutphen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:36 schreef Fogel het volgende:
Veel dronken mensen in de trein vandaag. Vanavond vast nog meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het zit niet mee, het regent hier nuquote:
Geniet er van, zal wel een gezellige boel wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er rijden er nog genoeg rond hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja genoeg nog, maar veel zijn al geen echte saabs meer, zegt Henkie hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Lijkt mij een kleintje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al hun vliegtuigen zijn relatief klein omdat ze over het hele land willen (kunnen) verspreiden als de Russen komenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hij zal wel niet gekrompen zijnquote:
Oke, ben er niet zo in thuis eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
al hun vliegtuigen zijn relatief klein omdat ze over het hele land willen (kunnen) verspreiden als de Russen komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom je weer ffkes bolkie bolkie doen ouwe bolksnoeperdquote:
Goeie workoutquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
Beetje warm gekregen van bed op maken enz
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel een leuk weetje om aan Henk te vertellenquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ben er niet zo in thuis eerlijk gezegd![]()
![]()
Nee hoor, die weet dat wel dat is er een die hele dagen op internet naar cultuur, techniek en wetenschappen zit te kijken. We zitten tegenover elkaar rete gezelligquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:56 schreef maily het volgende:
[..]
Wel een leuk weetje om aan Henk te vertellen
![]()
Hier een buitje, er zou meer vallen.. nu schijnt de zon vol op.. wel lekker in huis
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier net ook wilde net boodschappen gaan doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Hoe is het daar? AL wat beter in je vel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hema wil Moon
Ja hoor gaat goedquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? AL wat beter in je vel?en met jou?
![]()
Hey GG en wie wil jij,quote:
A fijn te lezen. Op zich wel goed, alleen dat kudtbekken speelt weer op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bah wat vervelend zegquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A fijn te lezen. Op zich wel goed, alleen dat kudtbekken speelt weer op.![]()
![]()
Ik moet wel lachen om al die Pauls hier die achter de vrouwtjes aan hobbelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, te veel gedaan, te veel belast. Eigen schuldquote:
Zag ooit een gifje van Bert die ook zo draaide met zijn hoofdquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:21 schreef Lovely het volgende:
Of de vrouwtjes achter de mannetjes aan hobbelen![]()
Dat is gewoon mijn manier van lopen
Leukquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Lekker met Mini-ToT naar een zwembad geweest!
![]()
Was het ook druk of viel t wel mee?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:
A gezelligquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Engquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag ooit een gifje van Bert die ook zo draaide met zijn hoofd
Kan ook maar zie het toch eerder andersomquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:21 schreef Lovely het volgende:
Of de vrouwtjes achter de mannetjes aan hobbelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik huppel lieverquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon mijn manier van lopen
Een subtropisch zwembad vol met gillende kinderen? Leukquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
Jansen (of Janssen) kan het ook!quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag ooit een gifje van Bert die ook zo draaide met zijn hoofd
Een snode kapitein is er echter weer wat minder goed in!![]()
![]()
Lekker maar met kaas zelf nooit geprobeerd..quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:24 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
heb eens wat nieuws geprobeerd, broodje bapao met kaas in de tosti ijzer
Maar vind t idd wel lekker is t minder klefMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
als je in een restaurant aan het eten bent en de bediening komt langs om te vragen of alles naar wens is, zeggen jullie dan wel eens dat het niet lekker is?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DIe gloorlucht vond ik altijd zo ergquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een subtropisch zwembad vol met gillende kinderen? LeukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, maar dat kan niet in team viesdikquote:
Is best lekker, en idd niet klef ook door het tosti ijzerquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker maar met kaas zelf nooit geprobeerd..
Maar vind t idd wel lekker is t minder klef![]()
![]()
Niet vaak maar soms wel. maar meestal is het eigenlijk wel lekker..quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
als je in een restaurant aan het eten bent en de bediening komt langs om te vragen of alles naar wens is, zeggen jullie dan wel eens dat het niet lekker is?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja hoor of dat het niet gaar is of niet warmquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
als je in een restaurant aan het eten bent en de bediening komt langs om te vragen of alles naar wens is, zeggen jullie dan wel eens dat het niet lekker is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die is wel goorquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe goorlucht vond ik altijd zo erg
Het was even ietwat druk, maar niet zo heel erg.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk![]()
Was het ook druk of viel t wel mee?![]()
![]()
Maar ik zit daar ook in, en ik kan het welquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan niet in team viesdik
* Lovely gaat maar weer uit #teamviesdik
Ah gelukkig maarquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was even ietwat druk, maar niet zo heel erg.
Hmm nee, meestal is het wel lekker. Hangt een beetje van de bediening af of ik het zeg.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
als je in een restaurant aan het eten bent en de bediening komt langs om te vragen of alles naar wens is, zeggen jullie dan wel eens dat het niet lekker is?
Ooit wel eens half rauwe, half verbrande varkensschnitzel gehad, die heb ik toen wel terug gestuurd.
Maar ook wel eens iets met schimmel erop gehad, dat ik gewoon maar niet heb opgegeten zonder er iets van te zeggen
en krijg je dan ook nieuw?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor of dat het niet gaar is of niet warmAutocorrect
(zelfst. naamw.)
de uitsmijter was wat koud maar ik heb het al op
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms wel.quote:
Maar vaak zit je dan alleen te eten omdat degene die dan bij je is al klaar is.
Maar ik zeg het altijd wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik zit daar ook in, en ik kan het wel
* Lovely gaat maar weer uit #teamviesdik![]()
Maar jij zit/zat ook gewoon voor de gezelligheid in het team
O dat had ik zeker wel gezegd. Zeker als iets beschimmeld isquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm nee, meestal is het wel lekker. Hangt een beetje van de bediening af of ik het zeg.
Ooit wel eens half rauwe, half verbrande varkensschnitzel gehad, die heb ik toen wel terug gestuurd.
Maar ook wel eens iets met schimmel erop gehad, dat ik gewoon maar niet heb opgegeten zonder er iets van te zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O het ei koud, dan is het ook niet gaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
de uitsmijter was wat koud maar ik heb het al op
Had daar zeker wat van gezegd. Samonella ligt op de loerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wow. nooit meer gedineerd daar zeker?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm nee, meestal is het wel lekker. Hangt een beetje van de bediening af of ik het zeg.
Maar ook wel eens iets met schimmel erop gehad, dat ik gewoon maar niet heb opgegeten zonder er iets van te zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah om te vermakenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Maar jij zit/zat ook gewoon voor de gezelligheid in het team
Nee, want eigenlijk wil ik gewoon dat ze opdonderen en mij niet lastig vallenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
als je in een restaurant aan het eten bent en de bediening komt langs om te vragen of alles naar wens is, zeggen jullie dan wel eens dat het niet lekker is?Trotste mama van Ambar
ow.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:32 schreef Dotteke he
[quote][b]Op zondag 13 oktober 2024 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het ei koud, dan is het ook niet gaar
Had daar zeker wat van gezegd. Samonella ligt op de loer
nouja ik heb het al op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat gevoel is vast wederzijdsquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want eigenlijk wil ik gewoon dat ze opdonderen en mij niet lastig vallen![]()
![]()
In USA uit eten gaan is ook echt
Steeds dat gestoor aan tafel, ga weg johTrotste mama van Ambar
Jazeker maar als niet lekker is, koud of rauw of zo dan ga ik dat zeggen ipv te wachten tot ze langskomen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
als je in een restaurant aan het eten bent en de bediening komt langs om te vragen of alles naar wens is, zeggen jullie dan wel eens dat het niet lekker is?
Kan altijd dat er een keer wat mis gaat in de keuken.Smile, it's free therapy.![]()
Met die nep overdreven aardigheidquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Steeds dat gestoor aan tafel, ga weg joh![]()
![]()
Snap ik wel wie wil er nu een muis in zijn zaakquote:
bij de MacDonald's wel, ik krijg daar altijd zo'n opgejaagd gevoel....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Elke slok water die je neemt, wordt serieus weer aangevuldquote:Trotste mama van Ambar
Geen fooi van jou dusquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Steeds dat gestoor aan tafel, ga weg joh
Uw ADH vitamine Worst
Uit eten gaan in USA is ook niet echt ontspannend te noemen moet ik eerlijk zeggenTrotste mama van Ambar
Ja, ik vind het heel moeilijk om te zeggen als er iets niet naar mn zin isquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat had ik zeker wel gezegd. Zeker als iets beschimmeld isgaat nu wel wat beter, maar blijf het lastig vinden.
Elke keer als ze mij storen gaat er 5% afquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon kaarsjes meenemen en jezelf een fijne dining experience gevenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
bij de MacDonald's wel, ik krijg daar altijd zo'n opgejaagd gevoel....Uw ADH vitamine Worst
Nee, maar was ook op Ameland en daar kom ik sowieso niet meer zo vaakquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow. nooit meer gedineerd daar zeker?
met luide stem ineens:"Gadverdamme dit is niet te vreten..."
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wordt gewaardeerdquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, ik plaats even een bolk![]()
Jah, en daar mag je best bij huppelenquote:
HALLO AMIEquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, en daar mag je best bij huppelen![]()
Maar ook dat je nog niet eens zit en dan komt er al iemand naar je toe: can I get you started on something?Trotste mama van Ambar
Ieniequote:Op zondag 13 oktober 2024 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ook dat je nog niet eens zit en dan komt er al iemand naar je toe: can I get you started on something?![]()
En dat je overal water met tien kilo ijs krijgt, met rietje in een plastic beker. Zelfs in iets chique plekken
Trotste mama van Ambar
Echt maar 1 of 2x gedaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
In 1 specifiek geval ging het om een duur 2-persoons gerecht en we kregen direct wat anders.
Was een volgens mij op z'n zuid-amerikaans bereid homp vlees wat enorm moeilijk mals te maken is, en wat we kregen was ontiegelijk taai.![]()
HALLO PATATTIEquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je overal water met tien kilo ijs krijgt, met rietje in een plastic beker. Zelfs in iets chique plekken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb er totaal geen moeite mee, ik betaal er ook goed geld voor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel moeilijk om te zeggen als er iets niet naar mn zin isgaat nu wel wat beter, maar blijf het lastig vinden.
Ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik het niet doe.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik kan er niet mee omgaan. Ik wil mijn beker leeg drinken dan, maar het wordt steeds gevuld
Trotste mama van Ambar
misschien hoorde dat taai te zijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt maar 1 of 2x gedaan.
In 1 specifiek geval ging het om een duur 2-persoons gerecht en we kregen direct wat anders.
Was een volgens mij op z'n zuid-amerikaans bereid homp vlees wat enorm moeilijk mals te maken is, en wat we kregen was ontiegelijk taai.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gisteren werd me ook continu gevraagd of ik nog wat te drinken wilde hebben.
Nooit eerder meegemaakt in dat restaurant, en dat was best irritant.![]()
Dat deed ik de laatste keer, maar dat vond m'n moeder niet leukquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon full Karen gaan als iets niet naar wens is![]()
![]()
![]()
Oh jee, ik kan dus maar beter niet naar Amerika gaan met mn bodemdriftquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kan er niet mee omgaan. Ik wil mijn beker leeg drinken dan, maar het wordt steeds gevuld
ik ben daar ook niet goed inquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel moeilijk om te zeggen als er iets niet naar mn zin isgaat nu wel wat beter, maar blijf het lastig vinden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, in dit geval niet en de bediening had er echt alle begrip voor dat we het niet lustten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
misschien hoorde dat taai te zijn
"Ik zou het zelf dan ook niet eten hoor:, zeiden ze.![]()
na een liter cola begin je aardig te stuiterenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, ik kan dus maar beter niet naar Amerika gaan met mn bodemdrift
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Om daarna flink te roggelen op het nieuwe gerechtquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet en de bediening had er echt alle begrip voor dat we het niet lustten.
"Ik zou het zelf dan ook niet eten hoor:, zeiden ze.![]()
![]()
Nee doe maar nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, ik kan dus maar beter niet naar Amerika gaan met mn bodemdriftTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat deed ik de laatste keer, maar dat vond m'n moeder niet leuk![]()
![]()
Ik zie het zo voor me!
Echt ook, want ooit deed mn vader dat, had ie ergens geen zin in en klaagde. Toen pakte mn moeder de hele pan en leegde hem in de vuilnisbak. Dat was een mooie ruzieSindsdien durf ik niet meer te klagen
Mooi land verder wel Amerika, jammer dat die Amerikanen daar wonen.Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om daarna flink te roggelen op het nieuwe gerecht
Dit was een enorm chique tent waar we diverse keren kreeft en oesters enzo gegeten hebben. Het personeel was altijd blij als we kwamen!
Zeeduivel is best apart om te eten, hebben we daar ook gehad.
Ook sushi met foie gras er in.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik zie het zo voor me!
Echt ook, want ooit deed mn vader dat, had ie ergens geen zin in en klaagde. Toen pakte mn moeder de hele pan en leegde hem in de vuilnisbak. Dat was een mooie ruzieSindsdien durf ik niet meer te klagen
_!
![]()
Zeeduivel, donderdag nog gehadquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was een enorm chique tent waar we diverse keren kreeft en oesters enzo gegeten hebben. Het personeel was altijd blij als we kwamen!
Ook sushi met foie gras er in.Trotste mama van Ambar
wel effectief, die actiequote:Op zondag 13 oktober 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik zie het zo voor me!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja, zijn ze weer eens door de oude voorraad heenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook sushi met foie gras er in.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel verdomd lekkere mosterd gewonnen donderdagTrotste mama van Ambar
Gewoon full Karen gaan als iets niet naar wens isquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat deed ik de laatste keer, maar dat vond m'n moeder niet leuk![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Gewonnen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel verdomd lekkere mosterd gewonnen donderdagCause there is always a wrong to your right 🎶
Een bmp?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:50 schreef JustinK het volgende:
Maar even wat eten. Hopelijk heb ik het goed bereid en heb ik niks te klagenCause there is always a wrong to your right 🎶
Als je het bereidt in de Ping kan het eigenlijk niet fout gaan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:50 schreef JustinK het volgende:
Maar even wat eten. Hopelijk heb ik het goed bereid en heb ik niks te klagenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
We waren 2e geworden met een pubquiz en de prijs was een borrelpakket en dat hebben we verdeeldquote:Trotste mama van Ambar
Broodjes uit de ovenquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als je het bereidt in de Ping kan het eigenlijk niet door gaan.![]()
![]()
Dan moet het stoppen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als je het bereidt in de Ping kan het eigenlijk niet door gaan.
Maar de ping kan ook half warm resultaat opleveren.Cause there is always a wrong to your right 🎶
O, dat moet lukkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
autocorrectiequote:Op zondag 13 oktober 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan moet het stoppen?
Maar de ping kan ook half warm resultaat opleveren.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, dat is wel leuk! Goed bezig!quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren 2e geworden met een pubquiz en de prijs was een borrelpakket en dat hebben we verdeeldCause there is always a wrong to your right 🎶
Autoincorrectiequote:ik weet t
De heren hadden vorige keer 1e prijs gewonnen en dat was gratis hoofdgerecht en deelname pubquiz. Dus we zijn lekker bezig.quote:
En om de heren te quoten: je bent hier voor de vrouwelijke bijdrage.
Uiteindelijk was ik er voor de bloemenronde
Trotste mama van Ambar
Zo hebben we allemaal onze specialiteiten.
Iemand anders kon gewoon 10 films van Tarantino opnoemen dus tjaTrotste mama van Ambar
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens maken, chili con carne of noodlesoep![]()
Heb nog geen kantoordag gepland deze weekquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou de chili bewaren voor kantoordag
Uw ADH vitamine Worst
Maar de troon wacht op jouquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nog geen kantoordag gepland deze week![]()
![]()
Morgenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb nog geen kantoordag gepland deze week
Trotste mama van Ambar
Als mijn spijsvertering niet ontzettend goed zou zijn, zou ik ook op werk poepenTrotste mama van Ambar
Dan is ie dus niet goedquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn spijsvertering niet ontzettend goed zou zijn, zou ik ook op werk poepen![]()
Tot die tijd maar direct na de voordeur rechts tegen de muurquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Als mijn spijsvertering niet ontzettend goed zou zijn, zou ik ook op werk poepen![]()
![]()
En voor de gezelligheid natuurlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De heren hadden vorige keer 1e prijs gewonnen en dat was gratis hoofdgerecht en deelname pubquiz. Dus we zijn lekker bezig.
En om de heren te quoten: je bent hier voor de vrouwelijke bijdrage.
Uiteindelijk was ik er voor de bloemenronde
Maar wel leuk, ik hou wel van pubquizzen, maar nog nooit 1e geworden, ik weet te weinig
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En voor de gezelligheid natuurlijk!
Maar wel leuk, ik hou wel van pubquizzen, maar nog nooit 1e geworden, ik weet te weinig![]()
![]()
Nee te goed. Ik poep elke ochtend ongeveer 30 min na het ontbijtquote:Trotste mama van Ambar
Dus dan moet je op kantoor ontbijtenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee te goed. Ik poep elke ochtend ongeveer 30 min na het ontbijt![]()
De kunst is dus een goed team samenstellen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En voor de gezelligheid natuurlijk!
Maar wel leuk, ik hou wel van pubquizzen, maar nog nooit 1e geworden, ik weet te weinigTrotste mama van Ambar
Wel bijzonder he?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeeduivel, donderdag nog gehad![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, zijn ze weer eens door de oude voorraad heen![]()
![]()
![]()
De aardappelpuree met citroen en de pastinaakblokjes gebakken in boter waren bijzonderder te noemen
Trotste mama van Ambar
Pff boodschappen doen, geen zin in, maar wel zin in een boterham, dus maar even door de zure appel heen bijten.
Tevens: hihi
Je kan toch gewoon zeggen nee dank je ik hoef niet meer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, ik kan dus maar beter niet naar Amerika gaan met mn bodemdrift
Zo moeilijk is dat niet
Heb je daarna nog wel trek in een boterham na die zure appel?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff boodschappen doen, geen zin in, maar wel zin in een boterham, dus maar even door de zure appel heen bijten.![]()
![]()
Dat herken ik, heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik zie het zo voor me!
Dat wordt wat....quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou de chili bewaren voor kantoordagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dotquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat herken ik, heb ik ook wel eens gedaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zou je denkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen nee dank je ik hoef niet meer.
Zo moeilijk is dat niet
Kan me een bruiloft herinneren dat de bediening de glazen wijn maar bleef bijschenken tijdens het diner. Ze luisterden gewoon niet naar nee!
Ok, misschien kwam dat ook wel omdat het niet in Nederland was
Ventilatieroosters zijn leuk totdat het binnen ook gaat waaienTrotste mama van Ambar
Kom net terug, even snel voordat het weer ging regenenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Pff boodschappen doen, geen zin in, maar wel zin in een boterham, dus maar even door de zure appel heen bijten.
Tevens: hihi
Had ik ze vanmorgen al gehaald maar apte dochter of ik sinaasappels voor haar wilde halen dus ff snel heen en weer getuftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent te goedquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net terug, even snel voordat het weer ging regenen
Had ik ze vanmorgen al gehaald maar apte dochter of ik sinaasappels voor haar wilde halen dus ff snel heen en weer getuft![]()
Heb ook zure appels gekocht vanmorgen, volgende week een appelcake maken dus even wat goudrenetten meegenomenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je daarna nog wel trek in een boterham na die zure appel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja echt hoor, soms kunnen ze het krijgen.quote:![]()
Zie je @MizzezAmy je kan het gewoon bij die zure appels houdenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook zure appels gekocht vanmorgen, volgende week een appelcake maken dus even wat goudrenetten meegenomen![]()
![]()
Daar hebben we niets van gemerkt, dat je weg wasquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net terug, even snel voordat het weer ging regenen
Had ik ze vanmorgen al gehaald maar apte dochter of ik sinaasappels voor haar wilde halen dus ff snel heen en weer getuftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent dan niet verplicht je glas leeg te drinken je kan hem ook als het leeg is op zijn kop zetten. En nee schudden begrijpen ze in alle talenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou je denken
Kan me een bruiloft herinneren dat de bediening de glazen wijn maar bleef bijschenken tijdens het diner. Ze luisterden gewoon niet naar nee!
Ok, misschien kwam dat ook wel omdat het niet in Nederland was
Dat doe je voor je kind tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee is in genoeg landen/culturen ontzettend onbeleefdTrotste mama van Ambar
Kan je ook lekkere appelbollen van makenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie je @:MizzezAmy je kan het gewoon bij die zure appels houden
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: