SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Patat bakken had het natuurlijk moeten zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kloptquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Patat bakken had het natuurlijk moeten zijn.![]()
Ik hou dervan, zou het iedere dag wel lusten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
Patat bakken had het natuurlijk moeten zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welkom bij het team!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou dervan, zou het iedere dag wel lusten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou dervan, zou het iedere dag wel lusten.![]()
![]()
Wacht eens even, nu ik er op google herinner ik me dat ik ooit al eens een bolktor paintje had gemaakt!
Maar die is helaas net zoals zo vele andere verloren gegaan.![]()
Gisteren patat uit de airfryer was lekker knapperige
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon met paint doen toch?quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kut, en nu heb ik geen Photoshop meer!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
Wacht eens even, nu ik er op google herinner ik me dat ik ooit al eens een bolktor paintje had gemaakt!
Maar die is helaas net zoals zo vele andere verloren gegaan.![]()
![]()
Wordt snel droog en zacht als het eenmaal op je bord ligt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
Gisteren patat uit de airfryer was lekker knapperige![]()
Maar het bord is wel lekker hard!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt snel droog en zacht als het eenmaal op je bord ligt.![]()
![]()
Valt wel mee.. maar zaten wel veel kleine stukjes tussenquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt snel droog en zacht als het eenmaal op je bord ligt.
That's what she saidquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat zijn de lekkerste stukjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
Soms ook bij de snackbar krijg je restjes man 3
Maak jij ze ook zelf, en dan bedoel ik zelf aardappelen schillen en er patat van snijden en dan voorbakken en afbakken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
Gisteren patat uit de airfryer was lekker knapperig![]()
![]()
Nee maar welkom bij #teamviesdik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak jij ze ook zelf, en dan bedoel ik zelf aardappelen schillen en er patat van snijden en dan voorbakken en afbakken?
Die lepel steek ik in de pot Belze mayo.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan met een lepel naar binnen werken [ afbeelding ]![]()
![]()
Ooit een keer bij een shoarmatheek echt alleen van die knetterbruine keiharde kankerverwekkende (acrylamide) patat gehad dat duidelijk al minstens 3x eerder in de frituur had gelegen!quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
Soms ook bij de snackbar krijg je restjes man 3![]()
![]()
Zat echt geen enkel normaal patatje, allemaal compleet diep bruin!![]()
Mag ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef maily het volgende:
[..]
Die lepel steek ik in de pot Belze mayo.![]()
![]()
Smaakt niet echt meer naar patat dan vind ikquote:
Ik blijf het gewoon in het vet bakken het lekkerst vinden
Zelfs mijn eigengemaakt voor gebakken patat in de airfryer afbakken is niet echt lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet altijd maar weer groot zijn he.quote:
Ah gadverdammequote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer bij een shoarmatheek echt alleen van die knetterbruine keiharde kankerverwekkende (acrylamide) patat gehad dat duidelijk al minstens 3x eerder in de frituur had gelegen!![]()
![]()
Zat echt geen enkel normaal patatje, allemaal compleet diep bruin!
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je eens moeten proberen is echt zoveel malen lekkerder
Moet je wel friet aardappelen kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met sommige dingen welquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Het moet altijd maar weer groot zijn he.
Wij ookquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker.. wel uit de diepvries![]()
![]()
Ik heb geen zin in dat gedoe.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaakt niet echt meer naar patat dan vind ik
Ik blijf het gewoon in het vet bakken het lekkerst vinden
Zelfs mijn eigengemaakt voor gebakken patat in de airfryer afbakken is niet echt lekker.
Geprobeerd. Voorbakken. Afbakken.
Ovenfriet. Ook niks.
Airfryerfriet vinden wij heerlijk en gemakkelijk.![]()
Niets mis mee als je het lekker vindt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat gedoe.
Geprobeerd. Voorbakken. Afbakken.
Ovenfriet. Ook niks.
Airfryerfriet vinden wij heerlijk en gemakkelijk.
Ik hou der niet van. Ik bak al zo lang zelf patat deed het al toen ik nog een gezin van 6 was
Toen stond ik echt bijna een hele middag in de keuken te bakken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GGquote:
Nah mij teveel gedoe en stank.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je eens moeten proberen is echt zoveel malen lekkerder
Moet je wel friet aardappelen kopen
quote:Size queen is ze.quote:
Maar als je een zak patat koopt, mag je wel verwachten dat er ook normale stukken patat tussen zitten
aukje had het niet over patatquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
Maar als je een zak patat koopt, mag je wel verwachten dat er ook normale stukken patat tussen zitten![]()
![]()
Maar ik wel, daar ging het eerst over qua formaatquote:
Weet ik tochquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik wel, daar ging het eerst over qua formaat![]()
![]()
Dat jullie of hij er weer meteen aan andere dingen denkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ook hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik wel, daar ging het eerst over qua formaat
Betrek mij er niet bijquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Dat jullie of hij er weer meteen aan andere dingen denken![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van @MizzezAmy de nummer 1 oversekste hier die ons daarin meetrekt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Dat jullie of hij er weer meteen aan andere dingen denken
Tis dat je niet hier in de straat woont anders had ik je een keer wat gebrachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat gaan we daar aan doen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van @:mizzezamy de nummer 1 oversekste hier die ons daarin meetrekt.
quote:Zie, je hebt nergens sorry voor te zeggen. Het is net zo'n viezerik.quote:
![]()
quote:Easypull iemand?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van @:mizzezamy de nummer 1 oversekste hier die ons daarin meetrekt.![]()
![]()
Het zal je maar gebeuren
https://www.nu.nl/311880/(...)nen-in-roemenie.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das pech, auto wegquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:37 schreef Dotteke het volgende:
Het zal je maar gebeuren
https://www.nu.nl/311880/(...)nen-in-roemenie.html![]()
![]()
Gelukkig dat het kind niets heeftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt het weer erger ja?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:38 schreef Lovely het volgende:
Morgen toch maar hooikoorts tabletten halen![]()
Ja het zal je maar gebeuren of niet danquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het had slechter af kunnen lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jahquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zal je maar gebeuren of niet dan![]()
![]()
Heb net een niessessie van 10x achterelkaar achter de rug en kan ondertussen beter tampons in mijn neus doen![]()
Zijn ergere dingen dan dat.
Doet geen pijn is alleen vervelend
En waarom krijg je van niezen toch altijd kippenvel. Ik ga google eens even vragen ben wel benieuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gevonden
Doordat tijdens het niezen warmte aan de omgeving wordt afgegeven, ontstaat het kippenvel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Hé JustinK! Goede vraag! Het krijgen van kippenvel tijdens het niezen kan te maken hebben met de reflexieve reactie van je lichaam. Wanneer je niest, komt er een krachtige luchtstroom vrij uit je neus en mond die ervoor zorgt dat bepaalde zenuwen in jouw huid actief worden.
Deze zenuwactiviteit kan leiden tot een kortdurend gevoel van kou of opwinding, waardoor de zogenaamde "kippenvel" ontstaat. Dit is ook gerelateerd aan onze evolutionaire geschiedenis: als we ons bedreigd voelden (zoals bij koude omstandigheden), dan kregen we vaak deze huivering om extra warmte vast te houden via haartjes op onze huid.
Dus naast dat niezen gewoon oncomfortabel kan zijn voor veel mensen, heeft het dus wel degelijk effect op verschillende systemen in jouw lichaam)*
Laat me weten of je meer vragen hebt over dit onderwerp of iets anders waarover ik mee moet denken!![]()
Ik mis dat gevoel van opwinding wel moet ik zeggen, krijg alleen een druipneus en kippenvelquote:
Arme jij. Doet dat niet pijn aan je bekken?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
Heb net een niessessie van 10x achterelkaar achter de rug en kan ondertussen beter tampons in mijn neus doen![]()
Zijn ergere dingen dan dat.
Doet geen pijn is alleen vervelend
En waarom krijg je van niezen toch altijd kippenvel. Ik ga google eens even vragen ben wel benieuwd
Ik heb btw nooit met een stembiljet gestemd. Verkeerd tijdperk geboren.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat windt mij dan weer opquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mis dat gevoel van opwinding wel moet ik zeggen, krijg alleen een druipneus en kippenvel![]()
![]()
Moet je nagaan en dat zonder niezenquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik haal m'n neus er niet voor opquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je nagaan en dat zonder niezen![]()
![]()
Ik zou zeggen leg maar vast een paar sokken klaar, heb net weer een niesbui gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen leg maar vast een paar sokken klaar, heb net weer een niesbui gehad![]()
![]()
![]()
quote:
Platliggert nu.quote:
Hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wats gebeurd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ging jij niet naar de bokbierdag in Zutphen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is bokbierdag hier in Zutphen. Ben je daar wel eens geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben wel eens in Zutphen geweest, maar nog nooit tijdens bokbierdag.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bokbierdag hier in Zutphen. Ben je daar wel eens geweest?
Ik ben wel vaker bij bierfeesten in een ander gehucht geweest
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ander gehuchtquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Zutphen geweest, maar nog nooit tijdens bokbierdag.
Ik ben wel vaker bij bierfeesten in een ander gehucht geweest![]()
![]()
![]()
En goedemorgen mensjesSmile, it's free therapy.![]()
Rare lieve vogelquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ander gehucht![]()
![]()
![]()
En goedemorgen mensjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij weet welk gehucht ik bedoelquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ander gehucht![]()
![]()
![]()
En goedemorgen mensjes![]()
Ondanks dat ze een redelijk grote kerk en een best groot kasteel hebben, zit het tussen een gehucht en dorp in![]()
![]()
En goede morgen
Owja, bijna vergeten te bolken deze zonnige zondag ochtendquote:![]()
Dus bij deze: BOLK!
Jupquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet welk gehucht ik bedoel![]()
Ondanks dat ze een redelijk grote kerk en een best groot kasteel hebben, zit het tussen een gehucht en dorp in![]()
![]()
En goede morgen![]()
cryptisch omschreven nijnnemans
Smile, it's free therapy.![]()
Nee natuurlijk niet het is zondag rustdag! Net koffie gemaakt en een boterham in bed gegetenquote:![]()
Kruitnoten op het brood
Ik kan het binnen 5 woorden zeer concreet maken, maar toch maar nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup![]()
cryptisch omschreven nijnnemans![]()
Kruidnoten of Schuddebuikjes?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet het is zondag rustdag! Net koffie gemaakt en een boterham in bed gegeten![]()
Kruitnoten op het brood![]()
![]()
Nu heb ik zin in speculaas op vers witbroodquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet het is zondag rustdag! Net koffie gemaakt en een boterham in bed gegeten![]()
Kruitnoten op het brood
Kruidnoten van Bolletje al smaakt dit eigenlijk hetzelfde als Schuddebuikjes maar die waren opquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in speculaas op vers witbrooddoen!!
Die laatste eten wat makkelijker op brood, want niet zo grootquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kruidnoten van Bolletje al smaakt dit eigenlijk hetzelfde als Schuddebuikjes maar die waren op![]()
![]()
Oei, plofbroodquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kruitnoten op het brood![]()
![]()
Zo, tijd voor koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, maar als ik dat zo ga halen heeft muis het hele pak speculaas leeg gevreten voor ik een boterham belegd hebquote:
Ik ben niet van plan te proesten. Of is het alweer over sokken gegaan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt maar zijn wel lekker crunchyquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die laatste eten wat makkelijker op brood, want niet zo groot
In de auto verstoppenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat zo ga halen heeft muis het hele pak speculaas leeg gevreten voor ik een boterham belegd heb
Het is niet iets wat wij kennen in het Noorden. Dus het zal wel iets Limburgs zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
plofbrood? watisdanuweer? zeker iets brabo's??
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zellufquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar zijn wel lekker crunchy![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is niet iets wat wij kennen in het Noorden. Dus het zal wel iets Limburgs zijn.![]()
De gang in, bij de voordeur rechts!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Muis is beter en sneller in het vinden van snacks en ongezond vettig eten dan een heel peloton drug honden drugs kan vindenquote:![]()
Lekker in de voorraadkastquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gang in, bij de voordeur rechts!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is niet iets wat wij kennen in het Noorden. Dus het zal wel iets Limburgs zijn.heul nie waar jonguh
zal wel iets van midden Ned zijn
Het is altijd gezellig dan in het centrum, de markt staat bezaaid met alle merken bokbiertentjes en er is een mooi optocht met oude bierwagens en dergelijkequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Zutphen geweest, maar nog nooit tijdens bokbierdag.
Ik ben wel vaker bij bierfeesten in een ander gehucht geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Birdiequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ander gehucht![]()
![]()
![]()
En goedemorgen mensjes
Kruitnotenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
plofbrood? watisdanuweer? zeker iets brabo's??![]()
![]()
Daar staat de bezem ook in, kun je die gelijk gebruiken om de boel schoon te vegen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis is beter en sneller in het vinden van snacks en ongezond vettig eten dan een heel peloton drug honden drugs kan vinden![]()
zou het in de wasmachine verstoppen aangezien die luie muis toch niks in het huishouden doet
Klinkt wel leuk als zondags uitjequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig dan in het centrum, de markt staat bezaaid met alle merken bokbiertentjes en er is een mooi optocht met oude bierwagens en dergelijke![]()
Waarschijnlijk ja.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heul nie waar jonguh
zal wel iets van midden Ned zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe jij eens een live verslag dan?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig dan in het centrum, de markt staat bezaaid met alle merken bokbiertentjes en er is een mooi optocht met oude bierwagens en dergelijke
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed idee wel!quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou het in de wasmachine verstoppen aangezien die luie muis toch niks in het huishouden doet
Misschien moet ik gewoon geregeld snoep en chocola in de schoonmaak kast en de wasmachine gaan verstoppen zodat zij er vaker komt![]()
En als de chocola over datum is, weet je dat ze daar in elk geval nooit komt schoonmaken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee wel!
Misschien moet ik gewoon geregeld snoep en chocola in de schoonmaak kast en de wasmachine gaan verstoppen zodat zij er vaker komt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alsof zij chocola over datum laat gaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En als de chocola over datum is, weet je dat ze daar in elk geval nooit komt schoonmaken.
Ja dat wordt dus dan de testquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof zij chocola over datum laat gaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan poep ik in de meterkast..quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gang in, bij de voordeur rechts!![]()
En als dat het geval blijkt dan schort er iets aan de instructie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien een keertje de kelderdeur "per ongeluk" open laten staan.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee wel!
Misschien moet ik gewoon geregeld snoep en chocola in de schoonmaak kast en de wasmachine gaan verstoppen zodat zij er vaker komt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan poep ik in de meterkast..quote:![]()
Als ik direct na de voordeur rechts ga dan loop ik tegen de muurTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Prima plek om te poepenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik direct na de voordeur rechts ga dan loop ik tegen de muur![]()
Wat een idee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:33 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien een keertje de kelderdeur "per ongeluk" open laten staan.
Deze vrouw
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met alle regen de laatste tijd is het zo weggespoeld.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb jullie stembiljet gezien 🙀
Maar is er nu geen kleiner gekomen?Werewolf
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar is er nu geen kleiner gekomen?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee wij krijgen altijd zo'n enorm groot vel papierquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar is er nu geen kleiner gekomen?
Als ik die per ongeluk laat open staan heb ik binnen 5 minuten de supermarkt aan de telefoon met het verhaal dat ik even ¤10k moet komen af tikken omdat muis weer alle chocola en snoepgoed heeft opgevretenquote:![]()
Ja die van de vorige keer was bizar groot.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee wij krijgen altijd zo'n enorm groot vel papierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
https://www.rijksoverheid(...)met-nieuw-stembiljetquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.Werewolf
had jou moeten quoten ipv pinnen met die infoquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Aha.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)met-nieuw-stembiljetAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga ook maar even douchen en daarna naar de supermarkt. Anders hebben we vanavond niks te vreten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Ja vanmorgen na het koffie drinkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Heb je je bed al afgedaan?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had jij moeten quoten ipv pinnen met die info
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
proestquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Heb je je bed al afgedaan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee ... want iedereen moet er op staan ...quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar is er nu geen kleiner gekomen?![]()
En dan ga je met honger naar bed. Dat is ook niksquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar even douchen en daarna naar de supermarkt. Anders hebben we vanavond niks te vreten.
Het was geeneens koffie van mij want dan was ze als een raket gegaanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hoef er echt niet heen te gaan naar die bokbierdag hier. Daar is het zo druk daar kom je met de scoot niet doorquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Oktoberfeesten komen hier weer aan.. wordt ook genoegweggetikt dan
Ik ga het zo doen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Heb je je bed al afgedaan?
Als mijn andere was klaar is.![]()
Stembiljet?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar is er nu geen kleiner gekomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je geen toot op je scoot?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er echt niet heen te gaan naar die bokbierdag hier. Daar is het zo druk daar kom je met de scoot niet door![]()
Tekenen jullie dan ook rare gezichtjes op de stembiljetten?
Met computer gaat dat helaas niet.Werewolf
Iedereen die in de weg loopt tegen de kuiten rijden, toch?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er echt niet heen te gaan naar die bokbierdag hier. Daar is het zo druk daar kom je met de scoot niet door
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan had ik het bed alweer op gemaaktquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was geeneens koffie van mij want dan was ze als een raket gegaan
Helemaal niet. Zo snel mogelijk het juiste vakje rood kleuren, opvouwen dat ding, in de brievenbus en wegwezen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met computer gaat dat helaas niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bokbierdagquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er echt niet heen te gaan naar die bokbierdag hier. Daar is het zo druk daar kom je met de scoot niet door![]()
![]()
Dat dus. Of anders zelf toettoet roepen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen die in de weg loopt tegen de kuiten rijden, toch?Werewolf
haha jij en nee ik verander het nietquote:
zie hierboven
ben je niet goed wakker GG?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met computer gaat dat helaas niet.![]()
![]()
Ieder zondag vaste prik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
LIEV
Heb je je bed al afgedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spruiten met een gehaktbal hier vanavondquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar even douchen en daarna naar de supermarkt. Anders hebben we vanavond niks te vreten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het enige dat ik met mijn ved die vandaag is er vanavond weer in kruipenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja ik snap het even niet. Misschien ben ik niet scherp.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha jij en nee ik verander het niet
zie hierboven
ben je niet goed wakker GG?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Schrijf je nou krees?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige dat ik met mijn ved die vandaag is er vanavond weer in kruipen![]()
Ben jij er wel eens heen geweest in Zutphen?quote:
Ik vind het wel jammer dat het niet meer kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een optie, maar dat ik een klap voor mij kop krijg ook, vooral als er een paar zatlappen lopenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen die in de weg loopt tegen de kuiten rijden, toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owja, dat kan gebeuren. Nee dat is ook niet wat je wil.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een optie, maar dat ik een klap voor mij kop krijg ook, vooral als er een paar zatlappen lopenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ved?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het enige dat ik met mijn ved die vandaag is er vanavond weer in kruipenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een beroerte gehad zo te zienquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer koffie erin danquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik snap het even niet. Misschien ben ik niet scherp.![]()
![]()
Pinnen schreef over het nieuwe stembiljet
ik quote haar ipv jou met dezelfde link die pinnen hier postte over de proef met het kleinere stembiljet
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 13-10-2024 11:46:32 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sowieso, vrouwen die tegen me aanrijden met een scoot tijdens het bokbier drinkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een optie, maar dat ik een klap voor mij kop krijg ook, vooral als er een paar zatlappen lopen![]()
![]()
Muis is toch geen Belg?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Belgische uitdrukking denk ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een ved die?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Belgische uitdrukking denk ik?![]()
Ja, het is wellicht een dom idee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen die tegen me aanrijden met een scoot tijdens het bokbier drinken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mannen kunnen niet eens meer rustig van hun bokbiertje genieten of vrouwen moeten de rust weer verstoren![]()
![]()
WIe weet zit er wel een hele mooie dame in en springen de vonken overquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, vrouwen die tegen me aanrijden met een scoot tijdens het bokbier drinken
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet zit er wel een hele mooie dame in en springen de vonken over
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kijk je heel de week uit naar het moment dat je je eerste bokbiertje in je handen krijgt, je hem tegen je lippen zet en.... TOET TOET, staat er zo'n scootmadam te toeteren en tegen je kuiten aan te rijden![]()
![]()
![]()
Mogguh
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan ga je even aan de kant en drink je rustig verder.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dan kijk je heel de week uit naar het moment dat je je eerste bokbiertje in je handen krijgt, je hem tegen je lippen zet en.... TOET TOET, staat er zo'n scootmadam te toeteren en tegen je kuiten aan te rijden![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker, is ook nog eens de accu van de scoot kapotquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet zit er wel een hele mooie dame in en springen de vonken over![]()
Of je duwt gewoon de scoot aan de kantquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ga je even aan de kant en drink je rustig verder.![]()
![]()
Die dingen zijn loeizwaar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of je duwt gewoon de scoot aan de kantAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ved = bed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
En val je op haar schoot, je voelt de warmte door je aderen stromen. Drinkt bokbiertje op. kijkt in haar ogen. Je verdrinkt er in en gaan samen gezellig verder drinken. Op het eind van de avond breng je haar naar huis en kom je er achter dat ze toch nog wel goed ritmische bewegingen kan maken ondanks dat ze in de scootmobiel zitquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die avond heb je geen sok nodig
Morguh Sallyquote:
Stortdouche.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En val je op haar schoot, je voelt de warmte door je aderen stromen. Drinkt bokbiertje op. kijkt in haar ogen. Je verdrinkt er in en gaan samen gezellig verder drinken. Op het eind van de avond breng je haar naar huis en kom je er achter dat ze toch nog wel goed ritmische bewegingen kan maken ondanks dat ze in de scootmobiel zit
Die avond heb je geen sok nodig![]()
![]()
Gewoon de hendel over zetten en aan de kant duwen met een stel dronkenlappenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker, is ook nog eens de accu van de scoot kapot
Moet je wel weten hoe je zo'n ding in de vrijloop krijgt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dot eraf duwen.
En er zitten wieltjes onder heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dot!quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En val je op haar schoot, je voelt de warmte door je aderen stromen. Drinkt bokbiertje op. kijkt in haar ogen. Je verdrinkt er in en gaan samen gezellig verder drinken. Op het eind van de avond breng je haar naar huis en kom je er achter dat ze toch nog wel goed ritmische bewegingen kan maken ondanks dat ze in de scootmobiel zit
Heb je één of andere voetfetish dat ik geen sokken aan mag trekken?![]()
Valt best mee, moet je even een hendeltje omzetten dan kan je ze zo duwenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft iets met harde sokkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dot!
![]()
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[..]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Er zit van alles bij mij onder, maar geen wieltjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dot eraf duwen.
En er zitten wieltjes onder he
@loveyoulongtimequote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dot!
Er zit een verschil in trekken jou trekken is ander dan het trekken waar ik aan dachtquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dot!
Heb je één of andere voetfetish dat ik geen sokken aan mag trekken?
Leest Henk hier ook mee?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit een verschil in trekken jou trekken is ander dan het trekken waar ik aan dacht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: