SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar ik vertel het hem net, en hij lachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zijn bolkbier over je toetsenbord?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het hem net, en hij lacht![]()
Bokbier vind ik wel lekker, kocht er altijd eentje voor thuis
Maar nu ook al niet meer.
ALs ik alcohol met bubbels drink krijg ik elastieke benen echt waar
Kon een fles wijn op drinken geen last, maar een nog geen half flesje bokbier en mijn benen deden alles wat ik niet wildeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij snapte de "je hebt géén sok nodig die avond-grap" wèl?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het hem net, en hij lacht
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Niet iedereen is zo onhandig als ik.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nop, hij drinkt niet.quote:
Hij is te druk met lezen in de technische gegevens van de auto's hij heeft iets kapot in een van zijn autos en is aan het zoeken hoe hij dat kan makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er stuk?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nop, hij drinkt niet.
Hij is te druk met lezen in de technische gegevens van de auto's hij heeft iets kapot in een van zijn autos en is aan het zoeken hoe hij dat kan makenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een van zijn auto'squote:Op zondag 13 oktober 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nop, hij drinkt niet.
Hij is te druk met lezen in de technische gegevens van de auto's hij heeft iets kapot in een van zijn autos en is aan het zoeken hoe hij dat kan maken![]()
![]()
Ik heb "maar" 1 auto.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft dat gisteren van Mario ook mee gekregen en de harde sokken, dus hij begrijpt het helemaalquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij snapte de "je hebt géén sok nodig die avond-grap" wèl?
![]()
![]()
En dat verhaal ging ook niet over mij, want ik ben geen mooie jonge dame meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of Stuk hij heeft een oudere saab gekocht die is hij helemaal aan het opknappenquote:
Het is een saab gek, heeft er 4.
Heeft vroeger oldtimers gerestaureerd als hobbyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kop hem niet inquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Bokbier vind ik wel lekker, kocht er altijd eentje voor thuis
Maar nu ook al niet meer.
ALs ik alcohol met bubbels drink krijg ik elastieke benen echt waar
Kon een fles wijn op drinken geen last, maar een nog geen half flesje bokbier en mijn benen deden alles wat ik niet wilde![]()
O, het is geen auto die hij elke dag nodig heeft. Een projectauto....quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Stuk hij heeft een oudere saab gekocht die is hij helemaal aan het opknappen
Het is een saab gek, heeft er 4.
Heeft vroeger oldtimers gerestaureerd als hobbyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan wordt hij gelukkig niet te erg afgeleid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft dat gisteren van Mario ook mee gekregen en de harde sokken, dus hij begrijpt het helemaal![]()
En dat verhaal ging ook niet over mij, want ik ben geen mooie jonge dame meer.![]()
Niet, jammer nuquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het is geen auto die hij elke dag nodig heeft. Een projectauto....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dan wordt hij gelukkig niet te erg afgeleid.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: