Zou het uitmaken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:21 schreef Nober het volgende:
Naai die Varga z'n tweede gele en dus rood aan.
Ik kan dit beamen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
KPN kijkers hebben volgens onderzoeker Gijs Rademaker een kleine piemel
Je bent KPN kijker?quote:
Odido is voor Turken. @Orientequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
KPN kijkers hebben volgens onderzoeker Gijs Rademaker een kleine piemel
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een kut vrije trap. Leg m tussen doel en de spelers jemig
van Basten mag zeker niet over 'm pratenquote:
Met zo handig als een linksback die niet tegen rechtsbuitens kan spelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Handig wel zo’n spits die niet kan koppen.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
Van Dijk vraagt om een VAR bij een gele kaart
[ afbeelding ]
Los daarvanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Lekker Akwasi verdedigen en VI boycotten, never forget
Afzeggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu krijgen we straks de altijd blunderende De Ligt
Volgens de verslaggever raakt ie de bal nie. Die moet ff langs specsaversquote:
Welke smaak?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
"Gitzwarte avond in Boedapest"
Echt doe normaal, ik wilde gewoon iets kijken om mijn chips bij op te eten.
Wat voor chips?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
Sowieso, gitzwarte avondquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:26 schreef Qarrad het volgende:
Geen dipsaus?quote:
Wordfeudquote:
M'n oma ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:29 schreef Caland het volgende:
Denzel Dumbfries kan beter koppen dan Brubbie
quote:
Je moeder ook (dit bedoel ik als compliment naar haar)quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:29 schreef Caland het volgende:
Denzel Dumbfries kan beter koppen dan Brubbie
Ik vind groot geluk in kleine dingen. Daar hoeft geen franje op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi afscheid nemen van De Paaij, Wijnaldum en Van Dijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit meer Virgil aub. Van de Ven centraal met Timber links
Leven hangt aan een touwtje. Net als Antonie Kamerling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die kan niet meer zoveel met z'n hoofd.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind groot geluk in kleine dingen. Daar hoeft geen franje op.Vrouw van KPN kijker gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afscheid van nemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die kan niet meer zoveel met z'n hoofd.
Dit is waanzinnig geilquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De mijne ook, en die is dood en 1,50m
Oke Anoukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben zelf de KPN-kijker en will never be noooobody's wiiiife
Slechter dan Feyenoord?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Soort KKD dit maar dan nog slechter.
Een soort RKC.quote:
Commentator heeft zijn naam nog niet genoemd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brobbey doet niet veel moeite verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldi troep.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
Wat is er met NPO3 aan de hand? Hele tijd stopt het beeld?
Geen last hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
De Matrix stoort watquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
Laten we dat van die laatste maar niet doen, was ook vandaag weer een van de besten op het veld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mooi afscheid nemen van De Paaij, Wijnaldum en Van Dijk.
Goed om te horen. Toch blijkt uit mijn onderzoek dat alleen Ziggo-klantem hier last van hebben. Waarmee ik niet zeg dat alle Ziggo-klanten hier last van hebbenquote:
Depay speelde inderdaad één van zijn betere wedstrijden van de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laten we dat van die laatste maar niet doen, was ook vandaag weer een van de besten op het veld.
Die kijken vast via stream.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Goed om te horen. Toch blijkt uit mijn onderzoek dat alleen Ziggo-klantem hier last van hebben. Waarmee ik niet zeg dat alle Ziggo-klanten hier last van hebben
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:scrummie met de juiste voorspelling
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef ISVV het volgende:
Jonge jonge kut Ziggo manHier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Til niet meer oproepen..Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
Even horen wat 1 van de Jeroenen van de NOS te melden heeft
Altijd al een komiek geweest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
Ik zat aan het begin van de wedstrijd in de auto met Radio 1.
Jeroen Grueter als commentator.
En die zei...
Hou je vast..
Die zei:
"Dit kunnen wel eens dubbele cijfers worden als Nederland doet wat het moet doen"
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik me even vasthield, moet er echt van bijkomenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
Ik zat aan het begin van de wedstrijd in de auto met Radio 1.
Jeroen Grueter als commentator.
En die zei...
Hou je vast..
Die zei:
"Dit kunnen wel eens dubbele cijfers worden als Nederland doet wat het moet doen"
[ afbeelding ]
Daarom waarschuwde ik ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben blij dat ik me even vasthield, moet er echt van bijkomen
Mag ik het doen? Zie onderstaandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Graag een samenvatting. @:Coco
Een situatieschetsquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja maar de triestigheid druipt ervan af. Net als het losse zand.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef ISVV het volgende:
Lol wat was dit
[..]
Einde nog wel vermakelijk
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mag ik het doen? Zie onderstaand
Kutpartij
Zie @ISVVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat denk ik ook altijd met Oranje, maar toch kijk ik even. Zeker zonder Big Virge.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heb ik iets beters te doen.
Sorry, not sorry
De bootquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niks gemist dus.
Goed om te weten.
Ik ben echt iets actiefs aan het doen, maak hoogstens de laatste minuten mee via de radio in de auto en dan kan ik het ook niet maken om even een beeldscherm erbij te pakken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd met Oranje, maar toch kijk ik even. Zeker zonder Big Virge.
quote:
Ik heb mijn antwoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag wil ik dit soort praatjes niet meer horen.
Als je waarde hecht aan iemand zijn UI ben je per definitie homo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users zonder UI zijn homofiel.
Ik heb mijn antwoord.
Als ik mercedes wil had ik wel een Taxi gebeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:sabata liever een Duitse bak dan
Dit hele relaas en dan eindigen met Mazda. Dit kan niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ik mercedes wil had ik wel een Taxi gebeld
BMW maakt sinds de M2 CSL geen mooie auto's meer
Het VW concern mag ook naar de pomp lopen.
Laatste mooie Porsche is the old faithful 911, Pa heeft teminste nog een 356 gehad in zijn jonge jaren
Sinds tien jaar ben ik zelf Mazda rijder. Arigato Gozaimas
Japanse auto’s > Duitse auto’squote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ik mercedes wil had ik wel een Taxi gebeld
BMW maakt sinds de M2 CSL geen mooie auto's meer
Het VW concern mag ook naar de pomp lopen.
Laatste mooie Porsche is the old faithful 911, Pa heeft teminste nog een 356 gehad in zijn jonge jaren
Sinds tien jaar ben ik zelf Mazda rijder. Arigato Gozaimas
Duitsland gaat Nederland alle hoeken van München laten zienquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:06 schreef Sabata het volgende:
Ach, ik ben vandaag naar een concertregistratie van Sabaton geweest, heb op de terug weg nog even gehoord hoe Nederland zelf bijna tegen een White Friday opliep. Laatste attack of the dead pakte dan toch goed uit.
Maar zonder van Dijk tegen Duitsland, met een Undav die de smaak te pakken heeft, Boy Howdy. Dan maar Resist and Bite
Niet alleen van München, ook van Gelsenkirchen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 00:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duitsland gaat Nederland alle hoeken van München laten zien
@johannes_vermeerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Niet alleen van München, ook van Gelsenkirchen!
Ook van Bremen! En Hamburg!
Als Brobbey gewoon zijn vorm terug kan vinden dan komt het goed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Onze spitsen zijn zo ontzettend matig.
Brobbey is een goede spits, hij kan alleen niet koppen en schieten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Brobbey gewoon zijn vorm terug kan vinden dan komt het goed.
#trusttheprocess
Was het een bewuste rode kaart om rust te nemen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:34 schreef Paul het volgende:
Van Dijk is tegenover Voetbal International in ieder geval duidelijk over zijn wensen. “Ik had de ploeg best nog willen blijven steunen, maar ik heb aangegeven graag naar huis te willen. Er is veel gesproken over al de wedstrijden die we moeten spelen, al die reizen. Het is een goed moment om rust te pakken.”
gistern zei die nog te willen blijven
Geen team Korea zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japanse auto’s > Duitse auto’s
@:3rr0r ik ben team japan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het een bewuste rode kaart om rust te nemen?
wtf gisteren inderdaad juist precies het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:34 schreef Paul het volgende:
Van Dijk is tegenover Voetbal International in ieder geval duidelijk over zijn wensen. “Ik had de ploeg best nog willen blijven steunen, maar ik heb aangegeven graag naar huis te willen. Er is veel gesproken over al de wedstrijden die we moeten spelen, al die reizen. Het is een goed moment om rust te pakken.”
Die is van mening veranderd toen hij in de kleedkamer de berichten van Slot op zijn telefoon zag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:34 schreef Paul het volgende:
Zeker voor zo'n potje. Ja kom op met zijn allen jongens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
Zouden meer spelers moeten doen, alsof iemand een fuck geeft dat een medespeler op de tribune zit ter ondersteuning
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
Zouden meer spelers moeten doen, alsof iemand een fuck geeft dat een medespeler op de tribune zit ter ondersteuning
Vanaf de eerste minuut vol erop klappen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker voor zo'n potje. Ja kom op met zijn allen jongens.
Scherp aan de wedstrijd beginnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf de eerste minuut vol erop klappen.
Slecht zelfs. Echt onder elk internationaal niveau.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Onze spitsen zijn zo ontzettend matig.
Terug vinden ? Wanneer heeft ie een tijdje goed gespeeld ? Ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Brobbey gewoon zijn vorm terug kan vinden dan komt het goed.
#trusttheprocess
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |