SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldi troep.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
Wat is er met NPO3 aan de hand? Hele tijd stopt het beeld?
Geen last hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
De Matrix stoort watquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:35 schreef RipCity het volgende:
Laten we dat van die laatste maar niet doen, was ook vandaag weer een van de besten op het veld.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mooi afscheid nemen van De Paaij, Wijnaldum en Van Dijk.
Goed om te horen. Toch blijkt uit mijn onderzoek dat alleen Ziggo-klantem hier last van hebben. Waarmee ik niet zeg dat alle Ziggo-klanten hier last van hebbenquote:
Depay speelde inderdaad één van zijn betere wedstrijden van de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laten we dat van die laatste maar niet doen, was ook vandaag weer een van de besten op het veld.
Die kijken vast via stream.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Goed om te horen. Toch blijkt uit mijn onderzoek dat alleen Ziggo-klantem hier last van hebben. Waarmee ik niet zeg dat alle Ziggo-klanten hier last van hebben
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:scrummie met de juiste voorspelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |