Ja maar de triestigheid druipt ervan af. Net als het losse zand.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef ISVV het volgende:
Lol wat was dit
[..]
Einde nog wel vermakelijk
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mag ik het doen? Zie onderstaand
Kutpartij
Zie @ISVVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Graag een samenvatting. @:Coco
Dat denk ik ook altijd met Oranje, maar toch kijk ik even. Zeker zonder Big Virge.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heb ik iets beters te doen.
Sorry, not sorry
De bootquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niks gemist dus.
Goed om te weten.
Ik ben echt iets actiefs aan het doen, maak hoogstens de laatste minuten mee via de radio in de auto en dan kan ik het ook niet maken om even een beeldscherm erbij te pakken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd met Oranje, maar toch kijk ik even. Zeker zonder Big Virge.
quote:
Ik heb mijn antwoord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag wil ik dit soort praatjes niet meer horen.
Als je waarde hecht aan iemand zijn UI ben je per definitie homo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users zonder UI zijn homofiel.
Ik heb mijn antwoord.
Als ik mercedes wil had ik wel een Taxi gebeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:sabata liever een Duitse bak dan
Dit hele relaas en dan eindigen met Mazda. Dit kan niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ik mercedes wil had ik wel een Taxi gebeld
BMW maakt sinds de M2 CSL geen mooie auto's meer
Het VW concern mag ook naar de pomp lopen.
Laatste mooie Porsche is the old faithful 911, Pa heeft teminste nog een 356 gehad in zijn jonge jaren
Sinds tien jaar ben ik zelf Mazda rijder. Arigato Gozaimas
Japanse auto’s > Duitse auto’squote:Op vrijdag 11 oktober 2024 23:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als ik mercedes wil had ik wel een Taxi gebeld
BMW maakt sinds de M2 CSL geen mooie auto's meer
Het VW concern mag ook naar de pomp lopen.
Laatste mooie Porsche is the old faithful 911, Pa heeft teminste nog een 356 gehad in zijn jonge jaren
Sinds tien jaar ben ik zelf Mazda rijder. Arigato Gozaimas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |